Cocuquote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat gezegd heeft maar het lijkt me niet serieus bedoelt![]()
Sinds die arrogante uitspraken van Koeman zijn begonnen is het eigenlijk kut gegaan, Koeman is kut dus![]()
Dat was zeer zeker serieus!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Cocu zei dat![]()
En hij bedoelde het wel serieus![]()
Zegt degene die elke week met gifjes aan komt zetten om aan te tonen hoe de KNVB altijd tegen Roda isquote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Lekker janken jongens!
Loopt het eens 3 wedstrijden niet ligt het aan de KNVB
Tsja, bekijk ons seizoen eens en het klopt wel degelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zegt degene die elke week met gifjes aan komt zetten om aan te tonen hoe de KNVB altijd tegen Roda is
Alsof iedereen de KNVB de schuld geeftquote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Lekker janken jongens!
Loopt het eens 3 wedstrijden niet ligt het aan de KNVB
joh je meent hetquote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef twi het volgende:
Ach, daar wilde ik ook iets over posten. Maar vaak genoeg zegt een Ajacied hetzelfde.
Je hoort het wel vaker ja, maarja het siert geen enkele professionele ploeg om zulke dingen te zeggen. Die accepteren hun Nederlaag, en beseffen dat het aan henzelf ligt. Als het nou in een spannende champions league match gebeurt dat je echt genaaid wordt door de arbitrage dan snap ik het. Maar tegen Sparta zeg... dat moet je makkelijk winnen. dan moet zo'n moment er eigenlijk niet toe hoeven te doen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef twi het volgende:
Ach, daar wilde ik ook iets over posten. Maar vaak genoeg zegt een Ajacied hetzelfde.
Volgens mij kon hij het juist moeilijk zien omdat Alex ervoor stond.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef RijstNatie het volgende:
Is die kutscheids trouwens scheel ofwat?
die 18jarige neger slaat gewoon met zn hand die bal voor alex weg :S
Dat eerste is gewoon klets. Ten tweede het is natuurlijk ontzettende BS om te zeggen dat PSV nu zwaar gelukkig mag zijn met elke overwinning die we halen, dat weet jij ook donders goed. Dat het nu slecht gaat is eer feit maar laten we nu niet doen alsof we helemaal niks kunnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo het was altijd al net op het nippertje wat PSV liet zien. Nu gaat het slecht achterin waar PSV het vooral van moest hebben voor de winterstop.. en dan mag je zeker in je handjes klappen met de komende CL wedstrijden
Zoooo waarquote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat eerste is gewoon klets. Ten tweede het is natuurlijk ontzettende BS om te zeggen dat PSV nu zwaar gelukkig mag zijn met elke overwinning die we halen, dat weet jij ook donders goed. Dat het nu slecht gaat is eer feit maar laten we nu niet doen alsof we helemaal niks kunnen.
En die CL: natuurlijk ga je er dik op tegen Arsenal, we zij nu eenmaal gewoon Europese middenmoot met af en toe een kleine uitschieter naar boven, meer niet, minder niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |