ik zal hem vast bewaren als over 2 weken weer eens een ajacied begintquote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef stefmans het volgende:
Cocu, ze zijn allemaal tegen ons.
[afbeelding]
Alex, Gomes en Farfan speelden hier allen vorig jaar ook, dus wat maakt dat uit?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat natuurlijk misschien per ongeluk een klein beetje mee kan spelen is dat het nu winter is, en de Brazilianen/Ecuadorianen/peruvianen/Ivorianen/Mexicanen/Porugees-Fransen etc. niet die kou zijn gewend. Dan heb je zo al ruim een half elftal wat niet aan die kou gewend is, en nu moeten ze daar aan wennen etc. en zijn ze even uit vorm. Als het weer warmer wordt, zal het weer beter gaan.
Maar dit is meer een mogelijkheid die een Ajacied van mijn werk opperde waarom het op eens zo kut gaat bij PSV.
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat natuurlijk misschien per ongeluk een klein beetje mee kan spelen is dat het nu winter is, en de Brazilianen/Ecuadorianen/peruvianen/Ivorianen/Mexicanen/Porugees-Fransen etc. niet die kou zijn gewend. Dan heb je zo al ruim een half elftal wat niet aan die kou gewend is, en nu moeten ze daar aan wennen etc. en zijn ze even uit vorm. Als het weer warmer wordt, zal het weer beter gaan.
Maar dit is meer een mogelijkheid die een Ajacied van mijn werk opperde waarom het op eens zo kut gaat bij PSV.
Maar ook niet zo slecht.quote:Op maandag 12 februari 2007 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dit is echt redeneren van het niveau kleuterschool.
Het gaat kut omdat het dubbeltje consequent de verkeerde kant opvalt waar het dat voor de winterstop steeds wel goed viel. PSV heeft echt maar weinig wedstrijden écht goed gevoetbald. We zijn gewoon niet zo goed.
Omdat ze dat nooit doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe weet je nou dat Ajax bij voorbaat sowieso niet wint in Eindhoven?
Maar als je heel eerlijk moet zijn heeft hij gelijk. De scheidsrechters zijn gewoon een bepalende factor geworden in de HCE. Dat kan niet en dat mag niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, als dat nou zou werken... Iedereen vindt hem nou een jankerd, en terecht.
Er zijn ook statistieken die beweren dat Feyenoord kampioen wordt per 10 jaar, dat gaat de komende 20 jaar ook nog niet gebeuren, dus statistieken zijn bullshit.quote:
Zou maar zo een keertje kunnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe weet je nou dat Ajax bij voorbaat sowieso niet wint in Eindhoven?
Leuk interviewquote:Nooit het pispaaltje
Door LUDO VAN DENDEREN
NIJMEGEN - NECer Roy Beerens werd vooral bekend als de speler die door Sébastien Sansoni (Vitesse) in zijn neus werd gebeten.
Hé Roy, hoe is het met je neus?’’ vraagt een trouwe supporter van NEC in de brasserie van het Goffertstadion aan Roy Beerens. De deze winter van PSV gehuurde aanvaller grijnst. ,,Zo gaat het nu al een hele tijd,’’ zegt de NECer, nadat hij even later is aangeschoven voor het interview. ,,Iedereen stelt maar diezelfde vraag. Het was natuurlijk ook een vreemd incident als een tegenstander je in de neus bijt.’’
De gedachten gaan even terug naar vorige week zondag. NEC-aanvaller Roy Beerens en Vitesse-middenvelder Sébastien Sansoni zijn al het hele duel met elkaar aan het bakkeleien, maar opeens slaat de vlam in de pan. Hoofd tegen hoofd schreeuwen ze elkaar toe. Eigenlijk een ruzie zoals er meer op de velden te zien zijn. Totdat Sansoni een bijtende beweging naar de neus van Beerens maakt.
,,Hij raakte me echt,’’ zegt Beerens. ,,Ik had zijn tanden in mijn neus staan. Het werd daarna even zwart voor mijn ogen, maar ik heb geen wraak genomen. Daar had ik alleen mezelf mee gedupeerd. Of ik vóór het incident iets heb gezegd? Ach, hij doet zoiets niet voor niets. Laat ik het daar op houden. Verder moeten we niet te veel meer over hebben, Sansoni is genoeg gestraft. Hij heeft trouwens nog mijn voicemail ingesproken om excuses te maken. Die zijn geaccepteerd.
,,In het heetst van de strijd wordt wel vaker iets geroepen. Je doet namelijk alles om een tegenstander uit zijn spel te halen. Ook ik doe dat wel eens, maar ik zeg nooit iets kwetsend over iemands familie. Wel roep ik soms dat iemand niet kan voetballen.’’
Beerens praat met een bravoure die je vaak alleen bij spelers uit de Randstad hoort. Een beetje de gezonde, Amsterdamse brutaliteit. Opvallend voor een voetballer die opgroeide in het rustige Brabantse dorpje Bladel. ,,Je hoort inderdaad vaak dat mensen uit de stad brutaal zijn, maar ook bij mij is dat er van jongs af aan ingebracht. Mijn ouders hamerden er altijd op niet over me heen te laten lopen. Daardoor word je nooit het pispaaltje. Dat ben ik dus nimmer geweest.’’
Vorig seizoen speelde de nu 19-jarige Beerens zich in de selectie van PSV. Samen met Ibrahim Afellay en Ismail Aissati zorgde hij voor een kleine cultuuromslag in de Eindhovense geledingen. Voor het eerst sinds lange tijd braken zelf opgeleide talenten door in PSV 1. ,,Wij drieën hebben de juiste mentaliteit die topvoetbal vereist. Wij willen allemaal winnen, hoe dan ook. Maar dat er nu ‘eigen kweek’ doorbreekt, komt ook door de trainers Guus Hiddink en Ronald Koeman. Zij durven talenten de kans te geven.’’
Toch staat Beerens op dit moment niet in het eerste van PSV, maar voetbalt hij de rest van het seizoen op huurbasis bij NEC. ,,Vanaf de bank had ik het Philips Stadion nu wel gezien. PSV is natuurlijk een Europese topclub, daardoor is er veel concurrentie. Eigenlijk wilde de leiding me niet laten gaan, maar op mijn eigen verzoek ben ik toch voor een half jaar uitgeleend. Tot die tijd richt ik me op NEC. Ik kon naar meer clubs, maar de mensen in Nijmegen maakten op mij de beste indruk. Bij NEC wil ik iedereen tonen wat Roy Beerens allemaal kan.’’
AZ werd ook niet in staat geacht te winnen in Eindhoven, maar de bal is rond. Ik verwacht ook niet dat Ajax weet te winnen, maar uitsluiten doe ik het nooit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:18 schreef Suijk het volgende:
Dat weet je natuurlijk nooit, maar ik zie het niet gebeuren.Je zult zien dat het tegen die tijd gewoon wel weer draait bij PSV.
Koeman vindt van nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:11 schreef AminBen het volgende:
Aissati achter de spitsen, Afellay op rechts. Was toch prima geweest?
Lijkt Ajax-p$v wel in de ArenA.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe komt het dat er nooit veel supporters mee gaan naar uitwedstrijden?
Deze foto is tijdens de wedstrijd gemaakt, en toont een bijna leeg uitvak.
en dat voor de trotse koploper.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lijkt Ajax-p$v wel in de ArenA.
Volgens mij zaten er toen (welgeteld) 5 of 6 minder
Ik ging nu geen discussie voeren, maar reageerde ff op iets wat eerder gezegd wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:28 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
![]()
Alsof deze discussie niet al veel eerder is gevoerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |