nog een x, nog niet gevonden..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:40 schreef Frankvbr het volgende:
ik zoek een vrij nieuw nummer, ik weeet alleen dat er "You and I ... " in voorkomt. Verder hoorde ik hem volgens mij gister rond 23/24 uur op mtv. Toen was er een bepaalde artiest, met een bepaald aantal nummers. Tvgids van mtv klopt alleen niks van, dus geen idee wie het was.
Klotezooi ik kan er niet op komen,maar volgens mij is dat nummer nog niet zo oud het origineel is van Deep Zone.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parvus het volgende:
Ik probeer het nog een keer...damn what was i drinkin?..
In het nummer zit DIT deuntje.
(dus het is een house achtige remix van dat origineel waar ze "it's gonna be...alright. Its gonna be-he-he....alright" zingen, wat niet in de remix voorkomt verder).
Vrij recentelijk nummer (op de radio gehoord) er zingt een meisje in, doet me een beetje denken aan Cascade.
Wat ze zing weet ik niet precies, maar het is iets van..
Take my chance and that's ... oooooooooo - en dan begint het deuntje.
iemand een idee?
quote:
Will Young - You and me ? (was een paar jaar terug de engelse of amerikaanse winnaar van idols)quote:
Was al als suggestie gegevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:23 schreef Logitik het volgende:
[..]
[..]
Will Young - You and me ? (was een paar jaar terug de engelse of amerikaanse winnaar van idols)
klopt! hijs vrij nieuw,quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Klotezooi ik kan er niet op komen,maar volgens mij is dat nummer nog niet zo oud het origineel is van Deep Zone.
Helaas, deze was het niet, toch bedankt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je mijn post hierboven al gelezen?
tnx!quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
the Mamas & the Papas - California Dreaming?
Deze is moeilijk man vorige keer toen je m vroeg wel ff gekeken maar ik heb echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 9 februari 2007 06:52 schreef wobbel het volgende:
Op 1 minuut 35, als die kerel begint te douchen:
http://www.metacafe.com/watch/412867/how_to_shower_men_women/
op 2:25 komt er btw een wat bekender deuntje tussendoor, weet niet of die daar bijhoort?
Haha idd, maar zit halverwege dat liedje bij die kerel echt zo'n heel bekend melodietje dus ik denk wel dat ie te herkennen isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Deze is moeilijk man vorige keer toen je m vroeg wel ff gekeken maar ik heb echt geen flauw idee
niemand?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:58 schreef rodin het volgende:
In Prison Break seizoen 2 aflevering 16, het liedje helemaal op het eind, je hoort herhaaldelijk iets van "When do you really got to go?"
Alvast bedankt..
01 - Waterfallsquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zag vandaag een videoclip op TMF (Kweekvijver) (heel toevallig dat ik keek) en toen kwam er een videoclip langs van een onbekende band. Zwart wit clip en er wapperden van die slierten. De jongen zong wel iets met Waterfalls. Iemand die dat nummer of de band kent?
it s 5 o clock in the morning, do you know where your children are...some say they come looking for drugs, dirty dancing and pounding pounding techno music...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef Eisbaer het volgende:
Ik zoek de titel van een house nummerke van paar jaar terug
"it's o' clock ... in the mornig? do you know where you children are? in the discotheka ...![]()
Even zoeken op internet leverde dit op:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:54 schreef jerver73 het volgende:
[..]
it s 5 o clock in the morning, do you know where your children are...some say they come looking for drugs, dirty dancing and pounding pounding techno music...
samantha fu - discotheque
Als iemand weet waar die oorspronkelijke dialoog vandaan komt hou ik me overigens van harte aanbevolen
Train - Drops of Jupiterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Wezzel het volgende:
Eendagsvlieg.. Heel bekend ging over the milkyway enzo..
Clip van een band die in een grote ruimte optreedt.
Bekende zin: get back to the milkyway
Train - Drops Of Jupiterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Wezzel het volgende:
Eendagsvlieg.. Heel bekend ging over the milkyway enzo..
Clip van een band die in een grote ruimte optreedt.
Bekende zin: get back to the milkyway
Het zijn volgens mij meerdere nummers achter elkaar in een set...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:26 schreef voidmage het volgende:
weet iemand misschien hoe dit nummer heet wat je hier kan horen hier
dank u
Commodores - Nightshiftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:23 schreef UnclePhil het volgende:
Ik zoek het nummer dat gemaakt is voor Marvin Gaye nadat hij was vermoord, ik heb al op google gezocht maar kon het niet vinden. Dit kwam voor in het refrein van de tekt 'Gonna get some sweet love, ooh some sweet love ... the nightship/shift' Alvast bedankt
Weet je het inmiddels?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Klotezooi ik kan er niet op komen,maar volgens mij is dat nummer nog niet zo oud het origineel is van Deep Zone.
Help, ik zoek...nummer #201quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef Xbox_360 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat in dit filmpje bij 1:46 minuut begint en bij ongeveer 02:05 ophoudt?
quote:The url contained a malformed video id.
Laat maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Parvus het volgende:
>> Dus een House-achtig (nieuw) nummer waarin een wijf zingt en in het nummer zit het deuntje van Deep Zone - It's gonna be alright
Dit deuntje komt in het house/trance (?) achtige nr voorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Help, ik zoek...nummer #201
doe die dan maar
>> Dus een House-achtig (nieuw) nummer waarin een meisje zingt en in het nummer zit het deuntje van Deep Zone - It's gonna be alright
The Housemartins - Caravan of lovequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoorde vandaag op skyradio een heerlijk nummer, vrij rustig, en het enige wat mij nog bijstond was iets met brothers, sisters, en "Join the carousel of love"... iemand ook maar enig idee? Thx
Jij heerstquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
The Housemartins - Caravan of love
(ja, de 'oude' banda van Fatboy Slim)
Niet heel vreemdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef Geqxon het volgende:
Als ik carousel door caravan vervang kom ik al een heel stuk verder
Goed zo, maar weet het alsnog niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef Parvus het volgende:
sorry TheSilentEnigma, heb het veranderd![]()
Vreemdquote:
Die doet hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
VreemdDoet deze link het wel? http://www.youtube.com/watch?v=5H1Z6Pbt2zw
1:46 - 2:05.. anybody?
Ik weet het ! het is Milk Inc - Tainted Love zie http://www.youtube.com/watch?v=Jz562ZMxjRIquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Help, ik zoek...nummer #201
doe die dan maar
>> Dus een House-achtig (nieuw) nummer waarin een meisje zingt en in het nummer zit het deuntje van Deep Zone - It's gonna be alright
jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heet die band echt 01? Iig bedankt
Supafly inc. -- Moving too fastquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:05 schreef Rejected het volgende:
Ik zoek een trance/dance liedje dat op de melodie is van Phil Collins- Another day in paradise
Ze zingt iets met black shades ofzo?THX!
Dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:51 schreef SpyEye het volgende:
fabolous
Is het dan echt zo moeilijk om google te openen en "baby get higher" lyrics in te typen? veel plezier dus, eerst hit....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:05 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek ook nog een paarnummertjes, het eerste is een dancenummer en er zit een panfluit in. Lekker aanstekelijk deuntje is het.
Het tweede is het nummer uit de reclame van Q-Music: "Baby get higheeeeeeer". Staat niet op ster.nl....
Ten derde een nummer van Herman van Veen, met daarin de tekst "omwille van de liefde", gegoogeled maar niet gevonden.
Iemand een idee? BVD!
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jump ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek zo'n vrolijke nederlandse versie die heel erg lijkt op Fratellis - Chelsea Dagger en Dj maarten - ik ben een kikker. Maar dan zijn de tonen net iets vrolijker en hoger
Je bent mijn held.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Ik weet het ! het is Milk Inc - Tainted Love zie http://www.youtube.com/watch?v=Jz562ZMxjRI
Het antwoord heb je alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef Henk-B het volgende:
Oke, heel moeilijk mischien, maar net toen Anja gepresenteerd werd bij xfactor hoorde je op de achtergrond een trance nummer.
Met een soort van sonar achtige melodietjes
Weet iemand hoe die heet?
Princess Superstar vs Mason - Perfect (Exceeder) ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef Henk-B het volgende:
Oke, heel moeilijk mischien, maar net toen Anja gepresenteerd werd bij xfactor hoorde je op de achtergrond een trance nummer.
Met een soort van sonar achtige melodietjes
Weet iemand hoe die heet?
Nee, Bodyrox, maar zoals ik al zei, dat antwoord had ie al gekregen (in een ander topic)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Princess Superstar vs Mason - Perfect (Exceeder) ?
Pffft, incrowd humorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, Bodyrox, maar zoals ik al zei, dat antwoord had ie al gekregen (in een ander topic)
Ik weet wat je bedoeld, maar dat zijn bijna allemaal whitelabels.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:13 schreef EsDe het volgende:
Hier maar verder dan, dacht dat een los topic handiger zou zijn aangezien dit best tot wat slowchat kan leiden!maarja
![]()
In Duitse clubs hoor ik regelmatig aardig vette remixes van dat deuntje uit 'Conga' van Gloria Estefan... alleen heb ik geen flauw idee welke dj dit fixt... kan ook niks vinden zo aangezien ik dus alleen de titel heb... en de remixen die ervan gemaakt zijn (Dance versie, techno versies, club, etc etc) zullen ook zeer waarschijnlijk anders heten...
Iemand een idee in welke richting ik kan zoeken? titel/dj... ?
Dj jerome en Dj gerrit - clap & jump toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:22 schreef SuperRogier het volgende:
Hoe heet die Nederlandstalige Remix van Chelsea dagger?
Dus die Tuup tuup tuuup - tuup de tud - tuup de tuup - tuup tuup tuup tuuuup etc.
Ja die ja, ik kon alleen niet meer op de titel komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dj jerome en Dj gerrit - clap & jump toch?
thnx dat issiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jump ?
niemand?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef Willempiehhh het volgende:
goeiemiddag allemaal, welk hardstylenummer betreft dit en wie kan mij helpen?? http://www.megaupload.com/nl/?d=DK68EXRH
Volgens mij hebben iig de klubbheads een remix gedaan... check anders even discogs.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef Houzer het volgende:
Weet iemand hier of er toevallig een house versie bestaat van Salt N Pepa - Push it.
Zo ja van wie is deze track en op welk label kan ik hem vinden?
Het nummer dat je zoekt is in ieder geval Mike Oldfield - Tubular Bells. Geen idee van wie de remix is.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef siepje2 het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer (zit ook in Bassie en Adriaan als je achtervolgd worden)
daar is een remix van.
Weet iemand deze titel of artiest?
thnx
Wax- Right between the eyes?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een jaren 80 nr, een bandje, en een man zingt bij een wat rustiger gedeelte iets in de zin van "right between the eyes..." (maar dat volgensmij niet want daar heb ik op gegoogled) en dan begint het refrein iets van "living in the na na noo...... (drum drum drum)"
Heeft iemand een idee?
Dreams (Will Come Alive) - 2 Brothers on the 4th Floorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:03 schreef McFarmer het volgende:
Het nr wat je hoort in dit fimpje: http://www.youtube.com/watch?v=XSus0oVDuik
Vrijdagnacht gemaakt, niet letten op de shoarmaturk die erdoor heen lult...
Ja die is het! Bedankt namens mijn broerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:07 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Dreams (Will Come Alive) - 2 Brothers on the 4th Floor
Bumpy Road mischien?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat je hoort bij de leader van TMF 'De videotheek'. Je hoort steeds 'pada-pa-pa-papa-papadada'. Het is een dance-achtig nummer... ik heb m rond september ook weleens gehoord in een discotheek maar weet echt niet van wie deze is!!
Outwork - Electroquote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat je hoort bij de leader van TMF 'De videotheek'. Je hoort steeds 'pada-pa-pa-papa-papadada'. Het is een dance-achtig nummer... ik heb m rond september ook weleens gehoord in een discotheek maar weet echt niet van wie deze is!!
Peter Allen - I Go to Rioquote:Op zondag 11 februari 2007 15:59 schreef wobbel het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3239904704792169396
dat liedje als die gast ernaast komt rijden![]()
nizlopi-girls(ik zocht em ook)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:51 schreef labello het volgende:
[in de herhaling, stond aan het eind van topic #201]
Weet er iemand welk nummer Net5 momenteel onder het leader-filmpje van McLeod's Daughters heeft gemonteerd? Singer-songwriter-achtige mannenstem, heeft wel wat weg van Adam Duritz van de Counting Crows, ik versta alleen slecht wat er gezongen wordt. Iets van "Oh friend in love, oh friend in need" ?
Maria Mena - Just Hold Me misschien?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek de naam van dat liedje wat je de laatste tijd aardig vaak hoort op de radio, met vaak Ooeh Oeh
Obsession - Aventuraquote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef wobbel het volgende:
http://194.126.173.14/~xostnl/fokfokfok.mp3
Zijn 2 of 3 nummers....als je ze weet krijg je van mij een hele grote knuffel Wel zelf op te halen
Het zijn 2 nummers:quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef wobbel het volgende:
http://194.126.173.14/~xostnl/fokfokfok.mp3
Zijn 2 of 3 nummers....als je ze weet krijg je van mij een hele grote knuffel Wel zelf op te halen
Graag gedaan..quote:
die bedoelde ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug
fabulous wellicht
Carlos - The Silmarilla (2007)quote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef juuser het volgende:
Heej weet iemand hoe dat nieuwe trancenummer heet. Er zit zo'n melodietje in met een panfluit o.i.d..
Was net op radio 538, dus als iemand daar de playlist van weet zou et ook wel handig zijn!
Nee, zeker niet. Al hoewel dat wel zo ongeveer is jaquote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ongetwijfeld Scatman John
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:31 schreef siepje2 het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer (zit ook in Bassie en Adriaan als je achtervolgd worden)
daar is een remix van.
Weet iemand deze titel of artiest?
thnx
Daar had je al antwoord op, het wordt nu tijd om zelf verder te zoeken .. dat moet met deze info te doen zijn...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het nummer dat je zoekt is in ieder geval Mike Oldfield - Tubular Bells. Geen idee van wie de remix is.
Dj Ghost - Pitch Upquote:Op zondag 11 februari 2007 19:50 schreef Massive het volgende:
Help! Ik zag gisteren een clip op TMF van een dance-achtig liedje waarin een meisje met een koptelefoon op tegen voorbijgangers op gaat dansen. Het lijkt qua stijl daarin een beetje op Push Up, maar dat is 'm dus niet. Aangezien ik geen titel of artiest heb wordt het zoeken een beetje moeilijk. Iemand een idee welk liedje ik bedoel?
The gamequote:Op maandag 12 februari 2007 18:59 schreef assie het volgende:
Zoek een nummer van DJ Galaga.... Zit zo'n NBA deuntje in maar weet niet hoe het nummer heet.....
Muse - Starlight?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef Xbox_360 het volgende:
Hoe heet dat nummer waarvan de clip zich eigenlijk de hele tijd op een één of ander grote boot (vliegdekschep ofzo) afspeelt? Het is volgens mij een vrij bekend en niet echt oud nummer. Het klinkt een beetje als Keane, maar weet niet zeker of het ook van hen is. Er zit in bepaalde stukken een pianodeuntje. Iemand?![]()
Ja dat is emquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Muse - Starlight?
http://www.youtube.com/watch?v=Qwkbxh-0k0w
Ik kan Muse en Placebo om een of andere vage reden nooit uit elkaar houden, en ik was er dus bijna heilig van overtuigd dat het Placebo moest zijnquote:
Muse maakt meestal toch iets uuh.. 'vrolijkere' muziek dan Placebo?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan Muse en Placebo om een of andere vage reden nooit uit elkaar houden, en ik was er dus bijna heilig van overtuigd dat het Placebo moest zijn
Carlos - The Silmarilliaquote:Op maandag 12 februari 2007 19:59 schreef r0x het volgende:
ik zoek de naam en artiest van deze. Hierrrr nog een keer voor het geval dat...
alvast bedankt!!!!
kheb hem inmiddels:quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:01 schreef Frankvbr het volgende:
ik zoek een vrij nieuw nummer, ik weeet alleen dat er "You and I ... " in voorkomt. Verder hoorde ik hem volgens mij gister rond 23/24 uur op mtv. Toen was er een bepaalde artiest, met een bepaald aantal nummers. Tvgids van mtv klopt alleen niks van, dus geen idee wie het was.
[..]
nog een x, nog niet gevonden..
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:25 schreef r0x het volgende:
[..]
thx dude! ik ga gelijk een xbox 360 kopen, hoef ik niet helemaal naar fok te komen
Mason vs. Princess Superstar - Perfect (Exceeder)quote:Op maandag 12 februari 2007 23:11 schreef angel008 het volgende:
oke heb er weer eentje
nummer is van een nederlandse dj word door paar meiden in gezongen heel druk nummer gaat over sporten enz wie ow wie weet hem ben pvd de naam kwijten wilm morgen wel mee naar mn werk nemen
)
thankyou !!!quote:Op maandag 12 februari 2007 23:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mason vs. Princess Superstar - Perfect (Exceeder)
Dit was Sarah - Labyrint.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef soylent het volgende:
Ongooglebaar tot op heden, maar toch gezocht: Een sorta-eurodance/trance nummer, maar in het Nederlands. Een moppie zingt daarin reeds:
Maar weet waar je aan begint
mijn hart is een labyrint.
wanneer je met me vrijt,
raak je de weg pas kwijt
Ik heb het nou twee keer op de radio gehoord dus stel me niet teleur!!
Leuk zo'n carnavalsoptocht, maar deze topic is hier niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik zoek voor de carnavalsoptocht een geluidsfragment van vurende kanonnen. Via Limewire kan ik niet veel vinden. Iemand die een site kent waar ik zulk soort geluidsfragmenten kan downloaden?
Je zou me er erg mee helpen![]()
Volgens een comment op IMDb:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef nietorigineel het volgende:
Een beetje een long shot, maar hoe dan ook: Wat is liedje dat in het begin het het eind van de de DVD-versie van de nederlandse (tele)film Bluebird te horen is?
Mijn dank zal groot zijn.
ps. Nee ik heb toen niet opgelet op de aftiteling, en heb de DVD niet zelf.
pps. De film is geen aanrader wat mij betreft.
Crazy Frog iets?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef waynie het volgende:
Ik zoek een carnavals nummer met een hoog stemmetje wat dan eerst zo gaat;
Skiiiskapskiwadeweeeeeeeeeeeeeeeeooooooo di weoooooooooooo
erg vage omschrijving, sorry ik weet niet meer ervan te vertellen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:14 schreef Toempf het volgende:
ik ben op zoek naar een remix van chelsea dagger van the fratellis. Ze zingen iets van "vroeger was ik zo groen als gras" en ''toen ik net geboren was, was ik een kikkervisje'' meer heb ik er niet van onthouden beetje veel bier op![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dj jerome en Dj gerrit - clap & jump toch?
DJ Maarten - Ik ben een kikkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:14 schreef Toempf het volgende:
ik ben op zoek naar een remix van chelsea dagger van the fratellis. Ze zingen iets van "vroeger was ik zo groen als gras" en ''toen ik net geboren was, was ik een kikkervisje'' meer heb ik er niet van onthouden beetje veel bier op![]()
Die is het zeker niet. Als ik het goed begrepen heb zit er verschil in de soundtrack tussen de telefilm en de versie die later in de bioscoop of op de DVD is uitgekomen (dit in verband met rechten). De nummers die bij de imdb bij 'soundtrack' te vinden zijn zijn geen van allen te horen op de DVD.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Volgens een comment op IMDb:
R.E.M - Losing My Relegion
Fort Minor - Remember the Name?? (geloof tenminste dat Remember the name het nummer is, Fort Minor iig de artiest)quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:07 schreef Repeat het volgende:
weet iemand hoe dat liedje heet waar je in de zwart wit clip mensen ziet skateboarden etc en dan tussendoor af en toe de artiest oid? rapachtig was het geloof ik.
Was wel eens op de box...
ja man geweldigquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Fort Minor - Remember the Name?? (geloof tenminste dat Remember the name het nummer is, Fort Minor iig de artiest)
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja man geweldig
iedereen die ik het vroeg had geeen idee (ook vanwege de slechte omschrijving denk ik), maar dit is em idd
Het tweede nummer lijkt me een remix van Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee). Rest ken ik niet. Eerste klinkt best lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef VrouwelijkICE het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D9QGyeh7ojo&mode=related&search=
Ik zoek dit nummer (wat je op de achtergrond hoort). Iemand misschien een idee?![]()
Hey... als je die rommel leuk vindt , kijk dan ook het HELE filmpje af, hint hint...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef VrouwelijkICE het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D9QGyeh7ojo&mode=related&search=
Ik zoek dit nummer (wat je op de achtergrond hoort). Iemand misschien een idee?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Hey... als je die rommel leuk vindt , kijk dan ook het HELE filmpje af, hint hint...
Ik dacht dat dat iets van Milk Inc. was. Even zoeken, ja dus. Milk Inc. - Boys meet girl. (quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een (ik denk trance nummer) waarin een vrouw/ meisje zingt: BOYY MEETS GIRLLL
Dj Nagoom - Blingoquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef 2Mini het volgende:
Ik zoek...
Een nummer dat lingogeluidjes bevat..
Een beetje jumpstyle/ hardcore..
Nee hij is iets anders, wel van zelfde soort groep. Maar dit nummer van milk inc is anders.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets van Milk Inc. was. Even zoeken, ja dus. Milk Inc. - Boys meet girl. ()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een (ik denk trance nummer) waarin een vrouw/ meisje zingt: BOYY MEETS GIRLLL
Cascada-Miraclequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee hij is iets anders, wel van zelfde soort groep. Maar dit nummer van milk inc is anders.
Edit 2:quote:The title is "Dogpile Man" taken from a '95 selftitled demo CD by danish rapcore band SIAL. They'll have a page on MySpace running this weekend, make sure to spread the word, or search torrent sites arround you soon!
toch niet deze?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef OldJeller het volgende:
Hoe heet dat nummer, rocknummer, waarin je een band in een recordingstudio zit met allemaal negers die hun muziek klote vinden en de leadsinger heeft een petje en een bril op, soort van Giel Beelen, maar dan dikker?
Nee, dit bedoelde ik niet, maar is inderdaad ook een fijn nummer!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:33 schreef 2Mini het volgende:
[..]
toch niet deze?
http://youtube.com/watch?v=W20a8oXHCmQ
Korn - Twisted Trancistor
(Meesternummer.. dat wel..)
Southstylerz - Pounding Senses (Zany Overdrive Rmix 2007)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:10 schreef Willempiehhh het volgende:
goeiemiddag allemaal, welk hardstylenummertje, gedraaid door Technoboy, betreft dit en wie kan mij helpen?? http://www.megaupload.com/nl/?d=DK68EXRH
Hij ljikt echt op een vadzige Giel Beelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dit bedoelde ik niet, maar is inderdaad ook een fijn nummer!
Ik heb hem toch gevonden uiteindelijk; Fall out boy - This Ain't A Scene It's An Arms Race
Bedankt voor de poging in ieder geval!
Green Velvet - Shake & popquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:36 schreef Koekjedrbij het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer uit het volgende videotje, opgenomen in Now&Wow Rotterdam...
http://video.google.nl/videoplay?docid=5526380584957474260&q=suus+mariek
Jaymen - Ooh la liciousquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zoek een recent liedje, het heet iets van 'Oh Lalicious' ofzo, maar ik kan hem niet vinden via google. Weet iemand de goede titel?
Deze?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef E- het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik hoorde op Skyradio (beetje slow/romantic nummer). Ik weet echt heel erg weinig van de tekst, maar wie weet herkent iemand het.
Stukje tekst dat ik dus weet: Oh when the night falls (ben hier dus niet zeker van). Ook na een 'lange' stilte (bedoel ik mee, geen zang) begint de mannelijke persoon met Johnny...beetje snel zingt die dat.
Helaas bestaat de playlist van skyradio niet meer, werd gedraaid om 19:20 op 14 febr. op Skyradio.
Geen idee..quote:
Niemand?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef InProduction het volgende:
Ik ben opzoek naar een remix van supertramp wat de laatste dagen veel wordt gedraaid op o.a. Slam FM. Achter elke zin zeggen ze: 'dabadaba'
Da Funk van Daft Punkquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:56 schreef Stansfield het volgende:
Hoe heet dat liedje met in de clip een hond die door de stad loopt (het is gewoon een man met een hondemasker en een gebroken been). In de clip gaat door de muziek ook gewoon het gepraat van die hond heen.
Het was volgens mij van daft punk maar dat weet ik niet meer zeker.
Dit is de Notenkraker van Tsjaikovskiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef thieskes04 het volgende:
Hai,
Ik ben op zoek naar een stukje filmmuziek uit een kerst- of horrorfilm wat echt al oneindig vaak in tv-series is langs gekomen (meestal in een winterwonderlandachtige sfeer) en regelmatig is gesampled. Zo ook door de belg 'Lunaman" met de plaat 'Nutcracker' (2005)
luister hier het intro: http://members.lycos.nl/tieskes/06%20Nutcracka.mp3
Maar uit welke film komt het, hoe heet het en door wie is ie gemaakt?
Tnx. Th.
Of coursequote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dit is de Notenkraker van Tsjaikovski
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pjotr_Iljitsj_Tsjaikovski
Volgens http://www.startpeople.nlquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:09 schreef tomic het volgende:
Ik luister naar een nummer. Ik wil weten hoe het heet.
Weet jij hoe het heet?
Het is de nummer wat speelt tijdens de reclame van Start-People.
Het is niet gecomponeert maar bestaat langer.
Besluister het hier:
http://www.adformatie.nl/images/20659.mpg
Als iemand de titel heeft: heel graag.
http://www.discogs.com/release/169304quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef jaapgvk het volgende:
Ik zoek een nummer dat op een Thunderdome cd staat (geen id welke, volgens mij eentje met een blauwe hoes) Volgens mij is het track 1 van cd1 maar het kan ook anders zijn.
De intro is iig met veel jungle en vooral olifantengeluiden tussendoor...
Andere hardcore nummers met jungle/dierengeluiden zijn ook welkom..
Gr
Jaa! Dat is ie! Ik heb hem hier ook ergens thuis liggen maar ik ben hem kwijt en ik zocht dat ene nummer. Bedenk me nu pas dat ik ook op hoesjes had kunnen zoekenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/release/169304
Deze?
Dat staat 3 posts boven jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:42 schreef Louterman het volgende:
Is er misschien iemand die het nummer weet wat bij de reclame van Start People wordt gedraaid?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:42 schreef Louterman het volgende:
Is er misschien iemand die het nummer weet wat bij de reclame van Start People wordt gedraaid?
Grooveyard - Mary go wildquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef RealBadBoy het volgende:
Ik ben al een geruime tijd op zoek naar dit nummer. Ik heb 'm al een paar keer op 538 gehoord in het weekend, en ben een keer net snel genoeg geweest om een stukkie op te nemen. Weet iemand de artiest en naam van dit nummer?
http://rapidshare.com/files/16773988/Memo__2_.wav.html
Gym Class Heroes - Cupid's Chokeholdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:31 schreef InProduction het volgende:
Ik zoek een remix van Breakfast in America (Supertramp) die de laatste tijd regelmatig wordt gedraaid op Slam!FM. Om de zin zeggen ze na de normale tekst: 'dabadaba'
alvast bedankt
Edit:
In het origineel zingen ze 'dabadaba' vlak na het refrein, maar dat is dus af en toe.
thnx man, da's hemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold
http://www.youtube.com/watch?v=aXx9vBI8jn0
Oh het stond er gewoon op? hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Volgens http://www.startpeople.nl
Artiest: The Postal Services Titel: Such great heights
Nou laat me raden. Peter, Bjorn and John - Young Folks.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Keroppi het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een (volgens mij) redelijk recent nummer. Helaas kan ik jullie niet helpen met stukjes tekst wat in het hele nummer wordt enkel gefloten. Het is een lekker 'zorgeloos' nummer, ken het uit de sportschool waar het gebruikt wordt bij het 'uitfietsen' aan het eind van een spinningles en laatst hoorde ik het ook nog onder een of ander tv-programma.
Ik hoop dat iemand met deze summiere informatie wat kan
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nou laat me raden. Peter, Bjorn and John - Young Folks.
Hehe idd, een flink aantal keer. Maarja ff dat zinnetje tikken om iemand blij te maken kan er ook nog wel vanafquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar aan je reactie merk ik dat ik niet de eerste benen ik had nog wel dit hele topic doorgewerkt om 'dubbele vragen' te voorkomen.
Er zit trouwens wel degelijk een hoop tekst in het nummer, ben ik na drie kwartier spinnen dan echt zo afgestompt dat mij niet is bijgebleven
![]()
In dit topic was ie dan ook nog niet langs gekomen, in eerdere topics however :--)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar aan je reactie merk ik dat ik niet de eerste benen ik had nog wel dit hele topic doorgewerkt om 'dubbele vragen' te voorkomen.
Er zit trouwens wel degelijk een hoop tekst in het nummer, ben ik na drie kwartier spinnen dan echt zo afgestompt dat mij niet is bijgebleven
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Hoi
Ik had eigenlijk wel verwacht dat hier een centraal topic voor was, maar blijkbaar niet dus.
Ik zoek een nummer waar je aan het begin een panfluit hoort
Het wordt de laatste tijd veel op radio 538 gedraaid.
Het klinkt als een dance nummer, maar heb eigenlijk nog nooit het hele nummer gehoord verder dan de eerste paar seconden want 538 staat altijd aan op het werk en elke keer zet een maloot weer net een machine aan ofzo
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef gablentz het volgende:
Silmarillia van Carlos?
lied (het ~, ~eren)quote:Op zondag 18 februari 2007 00:19 schreef Razor331 het volgende:
Weten jullie misschien hoe deze 4 liedjes heten?
Ja dat is een bestaand nummerquote:Op zondag 18 februari 2007 11:44 schreef Snever het volgende:
http://youtube.com/watch?v=G2gHsvKEkJI
Weet iemand of het nummer echt bestaat en wat de titel is?
Oke Thanxquote:Op zondag 18 februari 2007 12:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja dat is een bestaand nummerTitel moet ik even opzoeken, maar kom er nog op terug...
X-Men - schapen**ken (en staat ook gewoon in de aftiteling)
Iets meer info nog, stijl (hipphop, rock, pop), jaar eventueel... Man of vrouwquote:Op zondag 18 februari 2007 11:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb echt een lastige!
Ik had vroeger een skateboard videoband en daar stond een liedje op die ik echt tof vond
Ik gok dat het liedje best wel oud is al. Ik zal het proberen te omschrijven.
In het begin van het liedje hoor je een gitaar spelen op een aparte manier. Daarna hoor je violen. Het enige wat ik nog een beetje van de tekst weet is dit:
''I'm the number for you just don't know you want me to''
Ik weet niet eens of dat goed is maar denk het wel
Wie o Wie mensen?
Bedankt
Dj Ghost - Pitch Upquote:Op zondag 18 februari 2007 13:48 schreef Mip1988 het volgende:
dat nummer met die clip waarin een jonge dame met koptelefoon helemaal los gaat op straat
Kaiser Chiefs- Ruby misschienquote:Op zondag 18 februari 2007 16:01 schreef SHERMAN het volgende:
Ik hoorde gister een nummer op de radio, volgens mij is het een redelijk nieuw nummer, en het woord "ruby" kwam er steeds in terug..
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs- Ruby misschien
Iron Lion Zion van Bob Marley misschien?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef Haanibal het volgende:
Hey mensen,
ben op zoek naar een nummer, beetje reggae achtig. Het klonk een beetje als bob marley en er werd onder andere fire.. get higher... desire in gezongen..
wie o wie?? merci!!
Het is meer de pop richting in. Echt een heel apart en droog nummer. Het wordt gezongen door een man. Een lichte stem!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Iets meer info nog, stijl (hipphop, rock, pop), jaar eventueel... Man of vrouw
Of fluit een stukje melodie in oid
Ja Storm met Storm volgens mij. Cool nummerquote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zoek een nummer waar je in de clip ze volgens mij ziet boksen met elkaar
ik dacht dat het van Storm was ... maar weet niet cker
dat gij met 100en maagden ontvangen mag worden in de hemel... merci!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
Iron Lion Zion van Bob Marley misschien?
Welk jaar ongeveer dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:54 schreef Snever het volgende:
Het is meer de pop richting in. Echt een heel apart en droog nummer. Het wordt gezongen door een man. Een lichte stem!
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0quote:Op maandag 19 februari 2007 07:45 schreef bezet het volgende:
Hmm.. ik zoek een nummer... in de clip zag je een fluitend jochie en die floot het gehele liedje door. De clip was een animatiefilmpje van een stel kinderen wat aan het jammen was. Het liedje is dus vooral gefluit met een groovy bass... Iemand enig idee?
ff het topic doorlezen was teveel moeite?quote:Op maandag 19 februari 2007 07:45 schreef bezet het volgende:
Hmm.. ik zoek een nummer... in de clip zag je een fluitend jochie en die floot het gehele liedje door. De clip was een animatiefilmpje van een stel kinderen wat aan het jammen was. Het liedje is dus vooral gefluit met een groovy bass... Iemand enig idee?
Roger Glover - Love is all?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet de artiest en track van een oude muziek videoclip over een kikker in een dieren bos waar iedereen vrolijk is. De clip is "hippie" en enorm kleurrijk. Volgens mij is dat de echte eerste kleuren animatie muziek videoclip. Wie weet hem?
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb echt een lastige!
Ik had vroeger een skateboard videoband en daar stond een liedje op die ik echt tof vond
Ik gok dat het liedje best wel oud is al. Ik zal het proberen te omschrijven.
In het begin van het liedje hoor je een gitaar spelen op een aparte manier. Daarna hoor je violen. Het enige wat ik nog een beetje van de tekst weet is dit:
''I'm the number for you just don't know you want me to''
Ik weet niet eens of dat goed is maar denk het wel
Wie o Wie mensen?
Bedankt
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Aphex Twin -- Window Lickerquote:Op maandag 19 februari 2007 16:01 schreef Ballistic het volgende:
hoi,
hoe heet dat nummer met die gekke dudes in witte kleren, die allemaal met dames en paraplus aan het dansen zijn? O_o dance achtig, geen tekst.. hele idiote clip.
mijn dank is groot.
al eeder gevraagd.. naam vergeten, sorry, ik probeerde me post nog terug te vinden met zoekfunctie maar die deed ff goed gaar
assekruus - slavenkoor?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef __Wouter__ het volgende:
Wat is de titel van een instrumentaal nummer dat altijd met carnaval gedraaid wordt... ik denk dat het een soort wals is. Een goed nummer om de stemming erin te krijgen (als je van carnaval houdt)
Era, Ameno?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef IMWeasel het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat lijkt op Enya/Enigma waarvan ik alleen de clip nog weet waarin 3 of 4 kinderen door een heuvellandschap lopen op zoek naar een zwaard in een steen zoals Excalibur.
Het is al een vrij oud nummer (+- 10 jr) en werd vroeger vaak op de Box gedraaid. Iemand een id?
Paul McCartney - We All Stand Together waarschijnlijkquote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet de artiest en track van een oude muziek videoclip over een kikker in een dieren bos waar iedereen vrolijk is. De clip is "hippie" en enorm kleurrijk. Volgens mij is dat de echte eerste kleuren animatie muziek videoclip. Wie weet hem?
Hij was al beantwoord in de post eronder en bevestigd door degene die m vroeg. En het was niét degene die jij net zegtquote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Paul McCartney - We All Stand Together waarschijnlijkgeniaal liedje ook!
Pom, pom pom...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0auCDOERZyE
Of er een nederlandse versie van is weet ik niet, maar 'MacArthur Park' is van Richard Harris.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van 'MacArthur Park' van Donna Summer is toch ook een Nederlandse versie?? Ik word gek, kom er niet op..
niemand?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef robster16 het volgende:
ik zoek een nummer waarvan ik me alleen de clip nog kan herinneren. In de clip van dit electro nummer is een vrouw te zien tot op haar schouders die zingt en naast haar ontstaan allemaal patronen van inkt die in het water valt, vanuit het midden gespiegeld. Meer weet ik niet. Beetje franse electro, was gisteren op mtv of tmf, maar er was geen titel of artiest bij voordat hij naar het volgende nummer ging...
Bedankt. Ik denk dat het een keer gebruikt is in een of ander cabaretprogramma, meer niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Of er een nederlandse versie van is weet ik niet, maar 'MacArthur Park' is van Richard Harris.
Misschien kun je met deze wetenschap makkelijker zoeken...
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef robster16 het volgende:
ik zoek een nummer waarvan ik me alleen de clip nog kan herinneren. In de clip van dit electro nummer is een vrouw te zien tot op haar schouders die zingt en naast haar ontstaan allemaal patronen van inkt die in het water valt, vanuit het midden gespiegeld. Meer weet ik niet. Beetje franse electro, was gisteren op mtv of tmf, maar er was geen titel of artiest bij voordat hij naar het volgende nummer ging...
Camille Jones - The Creepquote:
iemand?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een nr van carnaval! Het is een copy van de sound of music met die geit enz dat poppentheater.. jodela jodela johihi
Alleen dan dus; hoog in de bergen staat een hutje .. jodela jodela johihi.. jetzt ghetz loos daar in dat hutje jodela jodela johihi
ohja, wehequote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij was al beantwoord in de post eronder en bevestigd door degene die m vroeg. En het was niét degene die jij net zegt
Nee het was geen Robbiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:03 schreef Gitanki het volgende:
Robbie Williams?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een nummer dat net op de radio was... Hij is niet zo heel oud, hooguit een paar jaar denk ik.
Het is een pop nummer dat door een zachte mannen stem word gezongen. Tekst van 't refrein is ongeveer: Cause you [...] that make my heart/ head songs.. God knows.. Say it like you mean it... OfzoietsWeet het niet helemaal zeker, google brengt mij niet het nummer wat ik bedoel
Anybody?
The Feeling - Sewn. Handig, zo'n Google...quote:THE FEELING
"Sewn"
Give me the song and I'll say it like I mean it
Give me the words and I'll say them like i mean it
Cos you got my heart in a headlock
You stopped the blood and made my head soft
And god knows
You got me sewn
Nah nah nah etc.
Danny boy, don't be afraid, to shake that ass, and misbehave
Danny boy, I now you got time, but what are you waiting for,
Anyway the dust may just blow away, if you wait for a windy day
But you may find the chance has past you by;
I can't do the walk
I can't do the talk
I can't be your friend
Unless I pretend
So give me the song and I'll sing it like I mean it
So give me the words and I'll say them like I mean it
And god knows
You got me sewn
Nah nah nah etc.
Danny boy, don't be a fool
Take upon to break a rule
Danny boy your looking so low
You looking like the dead grown old
Anyway the blues just may wash away, if you wait for a rainy day
But you may find, the chance has past you by
I can't do the walk
I can't do the talk
I can't be your friend
Unless I pretend
So give me the song and I'll sing it like I mean it
So give me the words and I'll say them like I mean it
Made my head soft
Made my head soft
Made my head soft
Made my head soft
Yeah, yeah, yeah
verkapte ik-weet-hoe-Google-werkt postquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
[..]
The Feeling - Sewn. Handig, zo'n Google...
Meer een ik-erger-me-er-mateloos-aan-dat users-maar-van-alles-vragen-in-dit-topic-terwijl-ze-er-vaak-best-zelf-achter-kunnen-komen-als-ze-ook-maar-een-klein-beetje-moeite-doen post.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:16 schreef D.Rose het volgende:
verkapte ik-weet-hoe-Google-werkt post
verkapt hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Meer een ik-erger-me-er-mateloos-aan-dat users-maar-van-alles-vragen-in-dit-topic-terwijl-ze-er-vaak-best-zelf-achter-kunnen-komen-als-ze-ook-maar-een-klein-beetje-moeite-doen post.
Je moet je niet zo gauw ergeren..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Meer een ik-erger-me-er-mateloos-aan-dat users-maar-van-alles-vragen-in-dit-topic-terwijl-ze-er-vaak-best-zelf-achter-kunnen-komen-als-ze-ook-maar-een-klein-beetje-moeite-doen post.
Ik zei er nog bij dat ik al op google had gezochtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En je Nederlands is ook al niet goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef Esto het volgende:
[..]
Ik zei er nog bij dat ik al op google had gezochtSorry dat ik niet zo goed ben met google als jou.
Maar in ieder geval wel bedankt
Daar erger ik mij dan weer een stuk minder aan, ondanks het feit dat ik lerares Nederlands ben...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
En je Nederlands is ook al niet goed.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Outwork ft. Mr Gee - Elektroquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:28 schreef NiKos het volgende:
Ik zoek een fedde le grand achtig nr, met de hele tijd een mannestem papapapapampapapapapam disco, its electro blabla en van alles aan het praatzingen, en dan weer papapapa, met beetje jungletrommels er door heen
thanx, ik heb al van alles geprobeerd, maar ik had geen naam, geen titel, niks. Alleen de beelden in de videoclip als uitgangspunt, dus thanxquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
[..]
Camille Jones - The Creep
http://www.youtube.com/watch?v=20pUGRbkQbg
Had je zelf ook via www.tmf.nl kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |