nog een x, nog niet gevonden..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:40 schreef Frankvbr het volgende:
ik zoek een vrij nieuw nummer, ik weeet alleen dat er "You and I ... " in voorkomt. Verder hoorde ik hem volgens mij gister rond 23/24 uur op mtv. Toen was er een bepaalde artiest, met een bepaald aantal nummers. Tvgids van mtv klopt alleen niks van, dus geen idee wie het was.
Klotezooi ik kan er niet op komen,maar volgens mij is dat nummer nog niet zo oud het origineel is van Deep Zone.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parvus het volgende:
Ik probeer het nog een keer...damn what was i drinkin?..
In het nummer zit DIT deuntje.
(dus het is een house achtige remix van dat origineel waar ze "it's gonna be...alright. Its gonna be-he-he....alright" zingen, wat niet in de remix voorkomt verder).
Vrij recentelijk nummer (op de radio gehoord) er zingt een meisje in, doet me een beetje denken aan Cascade.
Wat ze zing weet ik niet precies, maar het is iets van..
Take my chance and that's ... oooooooooo - en dan begint het deuntje.
iemand een idee?
quote:
Will Young - You and me ? (was een paar jaar terug de engelse of amerikaanse winnaar van idols)quote:
Was al als suggestie gegevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:23 schreef Logitik het volgende:
[..]
[..]
Will Young - You and me ? (was een paar jaar terug de engelse of amerikaanse winnaar van idols)
klopt! hijs vrij nieuw,quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Klotezooi ik kan er niet op komen,maar volgens mij is dat nummer nog niet zo oud het origineel is van Deep Zone.
Helaas, deze was het niet, toch bedankt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je mijn post hierboven al gelezen?
tnx!quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
the Mamas & the Papas - California Dreaming?
Deze is moeilijk man vorige keer toen je m vroeg wel ff gekeken maar ik heb echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 9 februari 2007 06:52 schreef wobbel het volgende:
Op 1 minuut 35, als die kerel begint te douchen:
http://www.metacafe.com/watch/412867/how_to_shower_men_women/
op 2:25 komt er btw een wat bekender deuntje tussendoor, weet niet of die daar bijhoort?
Haha idd, maar zit halverwege dat liedje bij die kerel echt zo'n heel bekend melodietje dus ik denk wel dat ie te herkennen isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Deze is moeilijk man vorige keer toen je m vroeg wel ff gekeken maar ik heb echt geen flauw idee
niemand?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:58 schreef rodin het volgende:
In Prison Break seizoen 2 aflevering 16, het liedje helemaal op het eind, je hoort herhaaldelijk iets van "When do you really got to go?"
Alvast bedankt..
01 - Waterfallsquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zag vandaag een videoclip op TMF (Kweekvijver) (heel toevallig dat ik keek) en toen kwam er een videoclip langs van een onbekende band. Zwart wit clip en er wapperden van die slierten. De jongen zong wel iets met Waterfalls. Iemand die dat nummer of de band kent?
it s 5 o clock in the morning, do you know where your children are...some say they come looking for drugs, dirty dancing and pounding pounding techno music...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef Eisbaer het volgende:
Ik zoek de titel van een house nummerke van paar jaar terug
"it's o' clock ... in the mornig? do you know where you children are? in the discotheka ...![]()
Even zoeken op internet leverde dit op:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:54 schreef jerver73 het volgende:
[..]
it s 5 o clock in the morning, do you know where your children are...some say they come looking for drugs, dirty dancing and pounding pounding techno music...
samantha fu - discotheque
Als iemand weet waar die oorspronkelijke dialoog vandaan komt hou ik me overigens van harte aanbevolen
Train - Drops of Jupiterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Wezzel het volgende:
Eendagsvlieg.. Heel bekend ging over the milkyway enzo..
Clip van een band die in een grote ruimte optreedt.
Bekende zin: get back to the milkyway
Train - Drops Of Jupiterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Wezzel het volgende:
Eendagsvlieg.. Heel bekend ging over the milkyway enzo..
Clip van een band die in een grote ruimte optreedt.
Bekende zin: get back to the milkyway
Het zijn volgens mij meerdere nummers achter elkaar in een set...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:26 schreef voidmage het volgende:
weet iemand misschien hoe dit nummer heet wat je hier kan horen hier
dank u
Commodores - Nightshiftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:23 schreef UnclePhil het volgende:
Ik zoek het nummer dat gemaakt is voor Marvin Gaye nadat hij was vermoord, ik heb al op google gezocht maar kon het niet vinden. Dit kwam voor in het refrein van de tekt 'Gonna get some sweet love, ooh some sweet love ... the nightship/shift' Alvast bedankt
Weet je het inmiddels?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Klotezooi ik kan er niet op komen,maar volgens mij is dat nummer nog niet zo oud het origineel is van Deep Zone.
Help, ik zoek...nummer #201quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef Xbox_360 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat in dit filmpje bij 1:46 minuut begint en bij ongeveer 02:05 ophoudt?
quote:The url contained a malformed video id.
Laat maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Parvus het volgende:
>> Dus een House-achtig (nieuw) nummer waarin een wijf zingt en in het nummer zit het deuntje van Deep Zone - It's gonna be alright
Dit deuntje komt in het house/trance (?) achtige nr voorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Help, ik zoek...nummer #201
doe die dan maar
>> Dus een House-achtig (nieuw) nummer waarin een meisje zingt en in het nummer zit het deuntje van Deep Zone - It's gonna be alright
The Housemartins - Caravan of lovequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoorde vandaag op skyradio een heerlijk nummer, vrij rustig, en het enige wat mij nog bijstond was iets met brothers, sisters, en "Join the carousel of love"... iemand ook maar enig idee? Thx
Jij heerstquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
The Housemartins - Caravan of love
(ja, de 'oude' banda van Fatboy Slim)
Niet heel vreemdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef Geqxon het volgende:
Als ik carousel door caravan vervang kom ik al een heel stuk verder
Goed zo, maar weet het alsnog niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef Parvus het volgende:
sorry TheSilentEnigma, heb het veranderd![]()
Vreemdquote:
Die doet hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
VreemdDoet deze link het wel? http://www.youtube.com/watch?v=5H1Z6Pbt2zw
1:46 - 2:05.. anybody?
Ik weet het ! het is Milk Inc - Tainted Love zie http://www.youtube.com/watch?v=Jz562ZMxjRIquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Help, ik zoek...nummer #201
doe die dan maar
>> Dus een House-achtig (nieuw) nummer waarin een meisje zingt en in het nummer zit het deuntje van Deep Zone - It's gonna be alright
jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heet die band echt 01? Iig bedankt
Supafly inc. -- Moving too fastquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:05 schreef Rejected het volgende:
Ik zoek een trance/dance liedje dat op de melodie is van Phil Collins- Another day in paradise
Ze zingt iets met black shades ofzo?THX!
Dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:51 schreef SpyEye het volgende:
fabolous
Is het dan echt zo moeilijk om google te openen en "baby get higher" lyrics in te typen? veel plezier dus, eerst hit....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:05 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek ook nog een paarnummertjes, het eerste is een dancenummer en er zit een panfluit in. Lekker aanstekelijk deuntje is het.
Het tweede is het nummer uit de reclame van Q-Music: "Baby get higheeeeeeer". Staat niet op ster.nl....
Ten derde een nummer van Herman van Veen, met daarin de tekst "omwille van de liefde", gegoogeled maar niet gevonden.
Iemand een idee? BVD!
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jump ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek zo'n vrolijke nederlandse versie die heel erg lijkt op Fratellis - Chelsea Dagger en Dj maarten - ik ben een kikker. Maar dan zijn de tonen net iets vrolijker en hoger
Je bent mijn held.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Ik weet het ! het is Milk Inc - Tainted Love zie http://www.youtube.com/watch?v=Jz562ZMxjRI
Het antwoord heb je alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef Henk-B het volgende:
Oke, heel moeilijk mischien, maar net toen Anja gepresenteerd werd bij xfactor hoorde je op de achtergrond een trance nummer.
Met een soort van sonar achtige melodietjes
Weet iemand hoe die heet?
Princess Superstar vs Mason - Perfect (Exceeder) ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef Henk-B het volgende:
Oke, heel moeilijk mischien, maar net toen Anja gepresenteerd werd bij xfactor hoorde je op de achtergrond een trance nummer.
Met een soort van sonar achtige melodietjes
Weet iemand hoe die heet?
Nee, Bodyrox, maar zoals ik al zei, dat antwoord had ie al gekregen (in een ander topic)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Princess Superstar vs Mason - Perfect (Exceeder) ?
Pffft, incrowd humorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, Bodyrox, maar zoals ik al zei, dat antwoord had ie al gekregen (in een ander topic)
Ik weet wat je bedoeld, maar dat zijn bijna allemaal whitelabels.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:13 schreef EsDe het volgende:
Hier maar verder dan, dacht dat een los topic handiger zou zijn aangezien dit best tot wat slowchat kan leiden!maarja
![]()
In Duitse clubs hoor ik regelmatig aardig vette remixes van dat deuntje uit 'Conga' van Gloria Estefan... alleen heb ik geen flauw idee welke dj dit fixt... kan ook niks vinden zo aangezien ik dus alleen de titel heb... en de remixen die ervan gemaakt zijn (Dance versie, techno versies, club, etc etc) zullen ook zeer waarschijnlijk anders heten...
Iemand een idee in welke richting ik kan zoeken? titel/dj... ?
Dj jerome en Dj gerrit - clap & jump toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:22 schreef SuperRogier het volgende:
Hoe heet die Nederlandstalige Remix van Chelsea dagger?
Dus die Tuup tuup tuuup - tuup de tud - tuup de tuup - tuup tuup tuup tuuuup etc.
Ja die ja, ik kon alleen niet meer op de titel komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dj jerome en Dj gerrit - clap & jump toch?
thnx dat issiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jump ?
niemand?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef Willempiehhh het volgende:
goeiemiddag allemaal, welk hardstylenummer betreft dit en wie kan mij helpen?? http://www.megaupload.com/nl/?d=DK68EXRH
Volgens mij hebben iig de klubbheads een remix gedaan... check anders even discogs.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef Houzer het volgende:
Weet iemand hier of er toevallig een house versie bestaat van Salt N Pepa - Push it.
Zo ja van wie is deze track en op welk label kan ik hem vinden?
Het nummer dat je zoekt is in ieder geval Mike Oldfield - Tubular Bells. Geen idee van wie de remix is.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef siepje2 het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer (zit ook in Bassie en Adriaan als je achtervolgd worden)
daar is een remix van.
Weet iemand deze titel of artiest?
thnx
Wax- Right between the eyes?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een jaren 80 nr, een bandje, en een man zingt bij een wat rustiger gedeelte iets in de zin van "right between the eyes..." (maar dat volgensmij niet want daar heb ik op gegoogled) en dan begint het refrein iets van "living in the na na noo...... (drum drum drum)"
Heeft iemand een idee?
Dreams (Will Come Alive) - 2 Brothers on the 4th Floorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:03 schreef McFarmer het volgende:
Het nr wat je hoort in dit fimpje: http://www.youtube.com/watch?v=XSus0oVDuik
Vrijdagnacht gemaakt, niet letten op de shoarmaturk die erdoor heen lult...
Ja die is het! Bedankt namens mijn broerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:07 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Dreams (Will Come Alive) - 2 Brothers on the 4th Floor
Bumpy Road mischien?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat je hoort bij de leader van TMF 'De videotheek'. Je hoort steeds 'pada-pa-pa-papa-papadada'. Het is een dance-achtig nummer... ik heb m rond september ook weleens gehoord in een discotheek maar weet echt niet van wie deze is!!
Outwork - Electroquote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat je hoort bij de leader van TMF 'De videotheek'. Je hoort steeds 'pada-pa-pa-papa-papadada'. Het is een dance-achtig nummer... ik heb m rond september ook weleens gehoord in een discotheek maar weet echt niet van wie deze is!!
Peter Allen - I Go to Rioquote:Op zondag 11 februari 2007 15:59 schreef wobbel het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3239904704792169396
dat liedje als die gast ernaast komt rijden![]()
nizlopi-girls(ik zocht em ook)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:51 schreef labello het volgende:
[in de herhaling, stond aan het eind van topic #201]
Weet er iemand welk nummer Net5 momenteel onder het leader-filmpje van McLeod's Daughters heeft gemonteerd? Singer-songwriter-achtige mannenstem, heeft wel wat weg van Adam Duritz van de Counting Crows, ik versta alleen slecht wat er gezongen wordt. Iets van "Oh friend in love, oh friend in need" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |