Maria Mena - Just Hold Me misschien?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek de naam van dat liedje wat je de laatste tijd aardig vaak hoort op de radio, met vaak Ooeh Oeh
Obsession - Aventuraquote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef wobbel het volgende:
http://194.126.173.14/~xostnl/fokfokfok.mp3
Zijn 2 of 3 nummers....als je ze weet krijg je van mij een hele grote knuffel Wel zelf op te halen
Het zijn 2 nummers:quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef wobbel het volgende:
http://194.126.173.14/~xostnl/fokfokfok.mp3
Zijn 2 of 3 nummers....als je ze weet krijg je van mij een hele grote knuffel Wel zelf op te halen
Graag gedaan..quote:
die bedoelde ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug
fabulous wellicht
Carlos - The Silmarilla (2007)quote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef juuser het volgende:
Heej weet iemand hoe dat nieuwe trancenummer heet. Er zit zo'n melodietje in met een panfluit o.i.d..
Was net op radio 538, dus als iemand daar de playlist van weet zou et ook wel handig zijn!
Nee, zeker niet. Al hoewel dat wel zo ongeveer is jaquote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ongetwijfeld Scatman John
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:31 schreef siepje2 het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer (zit ook in Bassie en Adriaan als je achtervolgd worden)
daar is een remix van.
Weet iemand deze titel of artiest?
thnx
Daar had je al antwoord op, het wordt nu tijd om zelf verder te zoeken .. dat moet met deze info te doen zijn...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het nummer dat je zoekt is in ieder geval Mike Oldfield - Tubular Bells. Geen idee van wie de remix is.
Dj Ghost - Pitch Upquote:Op zondag 11 februari 2007 19:50 schreef Massive het volgende:
Help! Ik zag gisteren een clip op TMF van een dance-achtig liedje waarin een meisje met een koptelefoon op tegen voorbijgangers op gaat dansen. Het lijkt qua stijl daarin een beetje op Push Up, maar dat is 'm dus niet. Aangezien ik geen titel of artiest heb wordt het zoeken een beetje moeilijk. Iemand een idee welk liedje ik bedoel?
The gamequote:Op maandag 12 februari 2007 18:59 schreef assie het volgende:
Zoek een nummer van DJ Galaga.... Zit zo'n NBA deuntje in maar weet niet hoe het nummer heet.....
Muse - Starlight?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef Xbox_360 het volgende:
Hoe heet dat nummer waarvan de clip zich eigenlijk de hele tijd op een één of ander grote boot (vliegdekschep ofzo) afspeelt? Het is volgens mij een vrij bekend en niet echt oud nummer. Het klinkt een beetje als Keane, maar weet niet zeker of het ook van hen is. Er zit in bepaalde stukken een pianodeuntje. Iemand?![]()
Ja dat is emquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Muse - Starlight?
http://www.youtube.com/watch?v=Qwkbxh-0k0w
Ik kan Muse en Placebo om een of andere vage reden nooit uit elkaar houden, en ik was er dus bijna heilig van overtuigd dat het Placebo moest zijnquote:
Muse maakt meestal toch iets uuh.. 'vrolijkere' muziek dan Placebo?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan Muse en Placebo om een of andere vage reden nooit uit elkaar houden, en ik was er dus bijna heilig van overtuigd dat het Placebo moest zijn
Carlos - The Silmarilliaquote:Op maandag 12 februari 2007 19:59 schreef r0x het volgende:
ik zoek de naam en artiest van deze. Hierrrr nog een keer voor het geval dat...
alvast bedankt!!!!
kheb hem inmiddels:quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:01 schreef Frankvbr het volgende:
ik zoek een vrij nieuw nummer, ik weeet alleen dat er "You and I ... " in voorkomt. Verder hoorde ik hem volgens mij gister rond 23/24 uur op mtv. Toen was er een bepaalde artiest, met een bepaald aantal nummers. Tvgids van mtv klopt alleen niks van, dus geen idee wie het was.
[..]
nog een x, nog niet gevonden..
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:25 schreef r0x het volgende:
[..]
thx dude! ik ga gelijk een xbox 360 kopen, hoef ik niet helemaal naar fok te komen
Mason vs. Princess Superstar - Perfect (Exceeder)quote:Op maandag 12 februari 2007 23:11 schreef angel008 het volgende:
oke heb er weer eentje
nummer is van een nederlandse dj word door paar meiden in gezongen heel druk nummer gaat over sporten enz wie ow wie weet hem ben pvd de naam kwijten wilm morgen wel mee naar mn werk nemen
)
thankyou !!!quote:Op maandag 12 februari 2007 23:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mason vs. Princess Superstar - Perfect (Exceeder)
Dit was Sarah - Labyrint.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef soylent het volgende:
Ongooglebaar tot op heden, maar toch gezocht: Een sorta-eurodance/trance nummer, maar in het Nederlands. Een moppie zingt daarin reeds:
Maar weet waar je aan begint
mijn hart is een labyrint.
wanneer je met me vrijt,
raak je de weg pas kwijt
Ik heb het nou twee keer op de radio gehoord dus stel me niet teleur!!
Leuk zo'n carnavalsoptocht, maar deze topic is hier niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik zoek voor de carnavalsoptocht een geluidsfragment van vurende kanonnen. Via Limewire kan ik niet veel vinden. Iemand die een site kent waar ik zulk soort geluidsfragmenten kan downloaden?
Je zou me er erg mee helpen![]()
Volgens een comment op IMDb:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef nietorigineel het volgende:
Een beetje een long shot, maar hoe dan ook: Wat is liedje dat in het begin het het eind van de de DVD-versie van de nederlandse (tele)film Bluebird te horen is?
Mijn dank zal groot zijn.
ps. Nee ik heb toen niet opgelet op de aftiteling, en heb de DVD niet zelf.
pps. De film is geen aanrader wat mij betreft.
Crazy Frog iets?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef waynie het volgende:
Ik zoek een carnavals nummer met een hoog stemmetje wat dan eerst zo gaat;
Skiiiskapskiwadeweeeeeeeeeeeeeeeeooooooo di weoooooooooooo
erg vage omschrijving, sorry ik weet niet meer ervan te vertellen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:14 schreef Toempf het volgende:
ik ben op zoek naar een remix van chelsea dagger van the fratellis. Ze zingen iets van "vroeger was ik zo groen als gras" en ''toen ik net geboren was, was ik een kikkervisje'' meer heb ik er niet van onthouden beetje veel bier op![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dj jerome en Dj gerrit - clap & jump toch?
DJ Maarten - Ik ben een kikkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:14 schreef Toempf het volgende:
ik ben op zoek naar een remix van chelsea dagger van the fratellis. Ze zingen iets van "vroeger was ik zo groen als gras" en ''toen ik net geboren was, was ik een kikkervisje'' meer heb ik er niet van onthouden beetje veel bier op![]()
Die is het zeker niet. Als ik het goed begrepen heb zit er verschil in de soundtrack tussen de telefilm en de versie die later in de bioscoop of op de DVD is uitgekomen (dit in verband met rechten). De nummers die bij de imdb bij 'soundtrack' te vinden zijn zijn geen van allen te horen op de DVD.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Volgens een comment op IMDb:
R.E.M - Losing My Relegion
Fort Minor - Remember the Name?? (geloof tenminste dat Remember the name het nummer is, Fort Minor iig de artiest)quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:07 schreef Repeat het volgende:
weet iemand hoe dat liedje heet waar je in de zwart wit clip mensen ziet skateboarden etc en dan tussendoor af en toe de artiest oid? rapachtig was het geloof ik.
Was wel eens op de box...
ja man geweldigquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Fort Minor - Remember the Name?? (geloof tenminste dat Remember the name het nummer is, Fort Minor iig de artiest)
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja man geweldig
iedereen die ik het vroeg had geeen idee (ook vanwege de slechte omschrijving denk ik), maar dit is em idd
Het tweede nummer lijkt me een remix van Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee). Rest ken ik niet. Eerste klinkt best lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef VrouwelijkICE het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D9QGyeh7ojo&mode=related&search=
Ik zoek dit nummer (wat je op de achtergrond hoort). Iemand misschien een idee?![]()
Hey... als je die rommel leuk vindt , kijk dan ook het HELE filmpje af, hint hint...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef VrouwelijkICE het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D9QGyeh7ojo&mode=related&search=
Ik zoek dit nummer (wat je op de achtergrond hoort). Iemand misschien een idee?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Hey... als je die rommel leuk vindt , kijk dan ook het HELE filmpje af, hint hint...
Ik dacht dat dat iets van Milk Inc. was. Even zoeken, ja dus. Milk Inc. - Boys meet girl. (quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een (ik denk trance nummer) waarin een vrouw/ meisje zingt: BOYY MEETS GIRLLL
Dj Nagoom - Blingoquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef 2Mini het volgende:
Ik zoek...
Een nummer dat lingogeluidjes bevat..
Een beetje jumpstyle/ hardcore..
Nee hij is iets anders, wel van zelfde soort groep. Maar dit nummer van milk inc is anders.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets van Milk Inc. was. Even zoeken, ja dus. Milk Inc. - Boys meet girl. ()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een (ik denk trance nummer) waarin een vrouw/ meisje zingt: BOYY MEETS GIRLLL
Cascada-Miraclequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee hij is iets anders, wel van zelfde soort groep. Maar dit nummer van milk inc is anders.
Edit 2:quote:The title is "Dogpile Man" taken from a '95 selftitled demo CD by danish rapcore band SIAL. They'll have a page on MySpace running this weekend, make sure to spread the word, or search torrent sites arround you soon!
toch niet deze?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef OldJeller het volgende:
Hoe heet dat nummer, rocknummer, waarin je een band in een recordingstudio zit met allemaal negers die hun muziek klote vinden en de leadsinger heeft een petje en een bril op, soort van Giel Beelen, maar dan dikker?
Nee, dit bedoelde ik niet, maar is inderdaad ook een fijn nummer!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:33 schreef 2Mini het volgende:
[..]
toch niet deze?
http://youtube.com/watch?v=W20a8oXHCmQ
Korn - Twisted Trancistor
(Meesternummer.. dat wel..)
Southstylerz - Pounding Senses (Zany Overdrive Rmix 2007)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:10 schreef Willempiehhh het volgende:
goeiemiddag allemaal, welk hardstylenummertje, gedraaid door Technoboy, betreft dit en wie kan mij helpen?? http://www.megaupload.com/nl/?d=DK68EXRH
Hij ljikt echt op een vadzige Giel Beelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dit bedoelde ik niet, maar is inderdaad ook een fijn nummer!
Ik heb hem toch gevonden uiteindelijk; Fall out boy - This Ain't A Scene It's An Arms Race
Bedankt voor de poging in ieder geval!
Green Velvet - Shake & popquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:36 schreef Koekjedrbij het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer uit het volgende videotje, opgenomen in Now&Wow Rotterdam...
http://video.google.nl/videoplay?docid=5526380584957474260&q=suus+mariek
Jaymen - Ooh la liciousquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zoek een recent liedje, het heet iets van 'Oh Lalicious' ofzo, maar ik kan hem niet vinden via google. Weet iemand de goede titel?
Deze?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef E- het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik hoorde op Skyradio (beetje slow/romantic nummer). Ik weet echt heel erg weinig van de tekst, maar wie weet herkent iemand het.
Stukje tekst dat ik dus weet: Oh when the night falls (ben hier dus niet zeker van). Ook na een 'lange' stilte (bedoel ik mee, geen zang) begint de mannelijke persoon met Johnny...beetje snel zingt die dat.
Helaas bestaat de playlist van skyradio niet meer, werd gedraaid om 19:20 op 14 febr. op Skyradio.
Geen idee..quote:
Niemand?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef InProduction het volgende:
Ik ben opzoek naar een remix van supertramp wat de laatste dagen veel wordt gedraaid op o.a. Slam FM. Achter elke zin zeggen ze: 'dabadaba'
Da Funk van Daft Punkquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:56 schreef Stansfield het volgende:
Hoe heet dat liedje met in de clip een hond die door de stad loopt (het is gewoon een man met een hondemasker en een gebroken been). In de clip gaat door de muziek ook gewoon het gepraat van die hond heen.
Het was volgens mij van daft punk maar dat weet ik niet meer zeker.
Dit is de Notenkraker van Tsjaikovskiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef thieskes04 het volgende:
Hai,
Ik ben op zoek naar een stukje filmmuziek uit een kerst- of horrorfilm wat echt al oneindig vaak in tv-series is langs gekomen (meestal in een winterwonderlandachtige sfeer) en regelmatig is gesampled. Zo ook door de belg 'Lunaman" met de plaat 'Nutcracker' (2005)
luister hier het intro: http://members.lycos.nl/tieskes/06%20Nutcracka.mp3
Maar uit welke film komt het, hoe heet het en door wie is ie gemaakt?
Tnx. Th.
Of coursequote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dit is de Notenkraker van Tsjaikovski
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pjotr_Iljitsj_Tsjaikovski
Volgens http://www.startpeople.nlquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:09 schreef tomic het volgende:
Ik luister naar een nummer. Ik wil weten hoe het heet.
Weet jij hoe het heet?
Het is de nummer wat speelt tijdens de reclame van Start-People.
Het is niet gecomponeert maar bestaat langer.
Besluister het hier:
http://www.adformatie.nl/images/20659.mpg
Als iemand de titel heeft: heel graag.
http://www.discogs.com/release/169304quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef jaapgvk het volgende:
Ik zoek een nummer dat op een Thunderdome cd staat (geen id welke, volgens mij eentje met een blauwe hoes) Volgens mij is het track 1 van cd1 maar het kan ook anders zijn.
De intro is iig met veel jungle en vooral olifantengeluiden tussendoor...
Andere hardcore nummers met jungle/dierengeluiden zijn ook welkom..
Gr
Jaa! Dat is ie! Ik heb hem hier ook ergens thuis liggen maar ik ben hem kwijt en ik zocht dat ene nummer. Bedenk me nu pas dat ik ook op hoesjes had kunnen zoekenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/release/169304
Deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |