Moet je maar eens beter luisteren. Het Ajax publiek zingt regelmatig Joden Joden enzovoort.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ingeburgerde namen![]()
Misschien in dit forum en onder de laaggeschoolde supporters, maar de normale AJAX aanhang heeft t toch echt niet over JODEN.
bij herhaaldelijk posten van ziektes wordt er geband. Maar eerst waarschuwen we. En bijnamen als Joden gaan we hier niet moeilijk over doen. Tijdens wedstrijden van Ajax galmt het door de Arena!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ingeburgerde namen![]()
Misschien in dit forum en onder de laaggeschoolde supporters, maar de normale AJAX aanhang heeft t toch echt niet over JODEN.
Het is gewoon heel irritant voor mensen die niet om de 2 posts het woord Joden wil lezen.
Jullie zorgen er hierdoor dat het een kliekje wordt van asocialen.
Verder heel goed dat er tegen kanker nog opgetreden wordt en De posts van Camplo aangepast zijn, maar zorg er dan ook voor dat dat soort gasten gewoon ff kunnen afkoelen met een ban
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je maar eens beter luisteren. Het Ajax publiek zingt regelmatig Joden Joden enzovoort.
Hij woord kanker is ook zeer regelmatig te horen in alle Nederlandse stadions....quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij herhaaldelijk posten van ziektes wordt er geband. Maar eerst waarschuwen we. En bijnamen als Joden gaan we hier niet moeilijk over doen. Tijdens wedstrijden van Ajax galmt het door de Arena!
Oh ja johquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je maar eens beter luisteren. Het Ajax publiek zingt regelmatig Joden Joden enzovoort.
Geef eens een voorbeeld waar wij dat toelaten? Ik edit dat gewoon hoor, weet niet waar je naartoe wilt nu..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt kanker niet toegestaan maar alle andere verbasteringen als kenker, kk, k*nker waarvan voor iedereen duidelijk is dat ze hetzelfde bedoelen, wel?
Jij behoort niet tot de normale ajaxaanhang.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij woord kanker is ook zeer regelmatig te horen in alle Nederlandse stadions....
Nou zie het vaak zat voorbij komen, hou niet alles bij...........quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld waar wij dat toelaten? Ik edit dat gewoon hoor, weet niet waar je naartoe wilt nu..
Gelukkig kom jij erg lang in VBL om daar een goed oordeel over te gevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar t is gewoon geen moer aan zo. T is gewoon te aso.
Zelf 'kk' edit ik, als ik het zie, dus slaat nergens op die opmerkingquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou zie het vaak zat voorbij komen, hou niet alles bij...........
Slaat wel ergens op. Hier bijv:quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelf 'kk' edit ik, als ik het zie, dus slaat nergens op die opmerking.
het is in iedergeval onze intentie dat ook weg te halen, dat er weleens wat tussendoor glipt zal wel gebeuren! Mocht je het aantreffen schroom je niet een TR aan te maken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou zie het vaak zat voorbij komen, hou niet alles bij...........
Net als oerwoud geluiden...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij woord kanker is ook zeer regelmatig te horen in alle Nederlandse stadions....
Oh, poe poe, wij lezen ook ALLE topics 100% door, op elk lettertje. Kom alsjeblieft niet met posts van twee uur geleden aan zeg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Slaat wel ergens op. Hier bijv:
Het grote AFC Ajax topic #551
Een post van 2 uur geleden. De mods kunnen niet constant er boven op zittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Slaat wel ergens op. Hier bijv:
Het grote AFC Ajax topic #551
Nogmaals voetbal ligt me aan het hart, maar ik hoef niet in een aso-forum te postenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij erg lang in VBL om daar een goed oordeel over te geven.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net als oerwoud geluiden...![]()
T is natuurlijk een kul argument. Zinloos geweld zal over tien jaar ook mogen, omdat het 'normaal' is geworden.
Natuurlijk trek ik het nu een beetje verder door, maar feit blijft dat het gewoon niet kan.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals voetbal ligt me aan het hart, maar ik hoef niet in een aso-forum te posten
Okee, maar je moet er wel rekening mee houden, dat de mods niet altijd een overtreding kunnen waarnemen. Daarvoor is het forum druk en ze doen dit op vrijwillige basis. Ze doen hun best en halen het weg zoveel ze kunnen. Daarnaast zijn er de users ook voor om hen, via een TR of middels dit topic te wijzen op overtredingen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is gewoon een recente post, wat denk je dat ik wel alle posts uit mn hoofd ken ofzo. Als ik zeg dat ik dat vaak genoeg gezien heb dan is dat ook zo.
Nogmaals als jij kanker joden etc normaal vindt dan is er wat mis met jou en niet met mijquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij behoort niet tot de normale ajaxaanhang.
Het grote AFC Ajax topic #550quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, poe poe, wij lezen ook ALLE topics 100% door, op elk lettertje. Kom alsjeblieft niet met posts van twee uur geleden aan zeg.
leer rekenen 22-16 = 6quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het grote AFC Ajax topic #550
8 uur geleden dan... Wel goed?
Doe nou niet alsof je niet weet waar ik het over heb. Je weet best hoe het taalgebruik is in betreffende topics en je weet best dat dat niet fatsoenlijk isquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]oerwoudgeluiden en kanker worden natuurlijk anders gebruikt dan een bijnaam van de supporters van een club die die mensen zelf gebruiken!
Het spijt me Terror. Sorry dat wij een leven hebben en niet alle topics lezen 100% lezen, en dat wij twee letters die 1,5 uur geleden gepost zijn nog niet aangepast hebben. We zullen er de volgende keer zeker op letten, en in onze vrije tijd alle topics rustig nalezen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het grote AFC Ajax topic #550
8 uur geleden dan... Wel goed?
Ik snap best dat ze dingen over het hoofd zien. Geen probleem verder. Maar er kan best wel wat harder opgetreden worden. T is gewoon standaard gebruik hier, dan kun je iemand een ban geven en de volgende keer denkt hij erover na.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar je moet er wel rekening mee houden, dat de mods niet altijd een overtreding kunnen waarnemen. Daarvoor is het forum druk en ze doen dit op vrijwillige basis. Ze doen hun best en halen het weg zoveel ze kunnen. Daarnaast zijn er de users ook voor om hen, via een TR of middels dit topic te wijzen op overtredingen.
Ja dat snap ik ook wel. Heb er ook verder geen last van. (uberhaupt van het gebruik van kanker niet) Maar als je iets dan doet moet je wel consequent zijn en geen onderscheid maken omdat er een lettertje anders staat maar de bedoeling precies hetzelfde is. Maar ze geven aan dat dit onderscheid niet gemaakt wordt dus zal wel goed zijn dan he.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar je moet er wel rekening mee houden, dat de mods niet altijd een overtreding kunnen waarnemen. Daarvoor is het forum druk en ze doen dit op vrijwillige basis. Ze doen hun best en halen het weg zoveel ze kunnen. Daarnaast zijn er de users ook voor om hen, via een TR of middels dit topic te wijzen op overtredingen.
Ik vind het niet normaal dat mensen (jij dus) denigrerend doen over anderen. Dat vind ik asocialer dan schelden met kanker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals als jij kanker joden etc normaal vindt dan is er wat mis met jou en niet met mij
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
tvp'tje
Nee, het kan niet harder. En nu heb ik er zelf ook genoeg van. Doodverwensen en racistische opmerkingen leveren geen bans op. Dat is niet onze schuld, dus loop vanaf nu dus niet meer aan onze kop te zeiken waarom zulke users niet geband worden. Dank U.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar er kan best wel wat harder opgetreden worden. T is gewoon standaard gebruik hier, dan kun je iemand een ban geven en de volgende keer denkt hij erover na.
Het verleden heeft al uitgewezen dat dit niet het geval is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze dingen over het hoofd zien. Geen probleem verder. Maar er kan best wel wat harder opgetreden worden. T is gewoon standaard gebruik hier, dan kun je iemand een ban geven en de volgende keer denkt hij erover na.
Te triest voor woordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, het kan niet harder. En nu heb ik er zelf ook genoeg van. Doodverwensen en racistische opmerkingen leveren geen bans op. Dat is niet onze schuld, dus loop vanaf nu dus niet meer aan onze kop te zeiken waarom zulke users niet geband worden. Dank U.
Dit is een vrijbrief om alles te doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:35 schreef RayMania het volgende:
Nee, het kan niet harder. En nu heb ik er zelf ook genoeg van. Doodverwensen en racistische opmerkingen leveren geen bans op. Dat is niet onze schuld, dus loop vanaf nu dus niet meer aan onze kop te zeiken waarom zulke users niet geband worden. Dank U.
Strenger optreden neemt ook de lol van andere users af. Voetbalsupporters zijn gewoon wat gebekter dan de users die in FLora en Fauna posten. Het is hier nooit echt uit te hand gelopen zonder dat er werd opgetreden. Natuurlijk valt er hier en daar wel een woordje, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Het gaat om ploegen waar sommige gewoon een hekel aan hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze dingen over het hoofd zien. Geen probleem verder. Maar er kan best wel wat harder opgetreden worden. T is gewoon standaard gebruik hier, dan kun je iemand een ban geven en de volgende keer denkt hij erover na.
Nee hoor, dit kan de beste overkomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry, ben ik nu gezakt voor mn CITO?![]()
Nee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is een vrijbrief om alles te doen?
Gewoon doen, dan is deze vol voordat het Carnaval is en dan moet de volgende titel wel weer iets met Carnaval te maken hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef rubbereend het volgende:
Hallo dit is een nieuw topic ga nou niet meteen deze helemaal vol posten
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In dat opzicht is het des te opmerkelijker dat de grootste FOK! rel van de laatste jaren uit een FLora en Fauna topic is ontstaan.quote:Voetbalsupporters zijn gewoon wat gebekter dan de users die in FLora en Fauna posten.
Verbazingwekkend dat deze TT er nog steeds staat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan is deze vol voordat het Carnaval is en dan moet de volgende titel wel weer iets met Carnaval te maken hebben
for the record: van tussen de rivierenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat deze TT er nog steeds staat.
Zal wel door diePSV-mod
komen van benden de
rivieren
Dinkel en Regge?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
for the record: van tussen de rivieren
Maar als ik jouw woorden wel goed begrijp ben je het niet eens met het gevoerde beleid van FOK!/ de FA's... of in ieder geval teleurgesteld in het feit dat ze enkele (recente) banaanvragen niet gehonoreerd hebben (en het dus niet eens waren met jouw/jullie mod uitvoering)quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In dat opzicht is het des te opmerkelijker dat de grootste FOK! rel van de laatste jaren uit een FLora en Fauna topic is ontstaan.
Iets met opstandige pubers.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:45 schreef Suijk het volgende:
FOK! rel? Waar ging dat over dan?
Maas & Waalquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:45 schreef Suijk het volgende:
FOK! rel? Waar ging dat over dan?
Daar heb je wel gelijk in, maar had niks met taalgebruik te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In dat opzicht is het des te opmerkelijker dat de grootste FOK! rel van de laatste jaren uit een FLora en Fauna topic is ontstaan.
Tsk, op een forum.quote:
Succesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:49 schreef RayMania het volgende:
Ik ga even de gesloten topics nalezen voor verkapte scheldwoorden. Tot volgend jaar !
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ken ik niet.
De afleid-methode werkt hè.![]()
Mirri is van mij, dan laat ik hier de boel wel de boel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]leidt bij jullie Mirri wel af als jij hier af en toe de boel bezig houdt
Dat dan weer niet. Ik keek het Sport journaal.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was je ook nog in het vorige topic aan het posten?
Hou het maar gewoon bij de open, dat zijn er al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:49 schreef RayMania het volgende:
Ik ga even de gesloten topics nalezen voor verkapte scheldwoorden. Tot morgen !
Ja, maar je postte hier een topic met een verkapt scheldwoord erin van 8 6 uur geleden, die al op slot was toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon bij de open, dat zijn er al meer dan genoeg.
Is het ook wenselijk dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Onmogelijk is het zeer zeker niet.
Wat is daar laf aan dan? Ik zit er niet op te wachten...... Ik heb er bewust voor gekozen om niet te solliciteren voor mod zodat ik niet het risico loop om het daadwerkelijk te worden en verantwoordelijk moet zijn voor een subforum.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef Messenga het volgende:
Wel laf dan, dat je dat niet aandurft.
Je zou voor de gein eens moeten weten waar we allemaal rekening mee houden. Zoals je wel weet is VBL op ONZ en KLB veruit het zwaarste forum om te modden. Het is gewoon een kwestie van geven en nemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is daar laf aan dan? Ik zit er niet op te wachten...... Ik heb er bewust voor gekozen om niet te solliciteren voor mod zodat ik niet het risico loop om het daadwerkelijk te worden en verantwoordelijk moet zijn voor een subforum.
Laf is om iets zo te draaien dat het daluk nog allemaal mijn schuld is ook. Ik stel een simpele vraag waarom jullie onderscheidt maken tussen kanker en verbasteringen ervan. Zeggen jullie dat jullie dat niet maken. Laat ik (zonder hard te hoeven zoeken) dat dat wel mee valt en vervolgens ben ik ineens af omdat ik niet al die dingetjes aan jullie wil gaan melden![]()
Als je volledige consequentie nastreeft zul je 50 mods ( Ajaciedenquote:
Dan nog, net zoals jou hebben wij geen zin om elk wissewasje te editten en noten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Elke mod zit gemiddeld minstens net zo lang per dag op fok als ik daarnaast zijn ze met zn 3en. En toch kan ik, wanneer gevraagd (want dit was niet voorbereid ofzo) zonder echt goed te zoeken binnen no-time al 2 voorbeelden vinden van wat ik bedoel... Dan gaat het lijkt me niet om iets incidenteels...... Maar het kan toeval zijn natuurlijk...
Gek, want Raymania zegt eerder in deze discussie dat hij dat wel doet/wil doen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan nog, net zoals jou hebben wij geen zin om elk wissewasje te editten en noten.
Je leest het ook echt niet hé.. subjectief lezen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gek, want Raymania zegt eerder in deze discussie dat hij dat wel doet/wil doen...
Maarja dan komen we weer uit bij de consequentheid, doe alles of doe niks...
(Het is trouwens zoals jij)
Ik heb 'toevallig' sinds maandag geen PC om mijn stage, omdat deze stuk is. En ja, ik heb wel deze week overdag gepost, maar dat was tijdelijk op een andere PC. Vandaag heb ik helemaal niet 's middags gepost, dus erg jammer dat je met een Ajax topic van 16:00 komt aanzetten. Normaal lees/post ik overdag alleen in HOOLS en Feedback, en 's avonds allround.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Elke mod zit gemiddeld minstens net zo lang per dag op fok als ik daarnaast zijn ze met zn 3en. En toch kan ik, wanneer gevraagd (want dit was niet voorbereid ofzo) zonder echt goed te zoeken binnen no-time al 2 voorbeelden vinden van wat ik bedoel... Dan gaat het lijkt me niet om iets incidenteels...... Maar het kan toeval zijn natuurlijk...
Maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld, want als je iets aan de kaak stelt ben je laf als je het niet wil reporten elke keer als het gebeurd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Een subforum is ook met drie man moeilijk te behappen. De drie doen goed hun best, krijgen hulp door middel van TR en FB en modden naar de mogelijkheden.
Ik dacht dat jij niet meer nuchter genoeg was om hier te reageren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef Bos81 het volgende:
Robbie, jij hebt hier constant het hoogste woord over hoe het hier beter moet en zo. Schroom jezelf niet en solliciteer als mod of hou gewoon een keer je mond
Je vind jezelf wel heel wat, ofniet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer nuchter genoeg was om hier te reageren?Misschien kun je zelf beter je mond houden en lekker gaan slapen.
Het feedback topic is er niet voor niks, iedereen heeft het recht om hier te posten. Totdat de mods vertellen dat de discussie gesloten is. Zo heb ik mij laten vertellen door ene NJ, waar ik nog steeds een antwoord van terug moet krijgen.![]()
Tuurlijk, maar jij post hier veruit het meeste na de mods. Mengt jezelf in bijna iedere discussie en zit continue af te geven op het beleid. Als je het zo goed weet, waarom ben je dan nog steeds geen mod?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer nuchter genoeg was om hier te reageren?Misschien kun je zelf beter je mond houden en lekker gaan slapen.
Het feedback topic is er niet voor niks, iedereen heeft het recht om hier te posten. Totdat de mods vertellen dat de discussie gesloten is. Zo heb ik mij laten vertellen door ene NJ, waar ik nog steeds een antwoord van terug moet krijgen.![]()
Hij trolt te graag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar jij post hier veruit het meeste na de mods. Mengt jezelf in bijna iedere discussie en zit continue af te geven op het beleid. Als je het zo goed weet, waarom ben je dan nog steeds geen mod?
wat was er niet voldoende aan dit antwoord Robbie: [FEEDBACK #43.]Ook tijdens Carnavalquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld, want als je iets aan de kaak stelt ben je laf als je het niet wil reporten elke keer als het gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |