Verbazingwekkend dat deze TT er nog steeds staat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan is deze vol voordat het Carnaval is en dan moet de volgende titel wel weer iets met Carnaval te maken hebben
for the record: van tussen de rivierenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat deze TT er nog steeds staat.
Zal wel door diePSV-mod
komen van benden de
rivieren
Dinkel en Regge?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
for the record: van tussen de rivieren
Maar als ik jouw woorden wel goed begrijp ben je het niet eens met het gevoerde beleid van FOK!/ de FA's... of in ieder geval teleurgesteld in het feit dat ze enkele (recente) banaanvragen niet gehonoreerd hebben (en het dus niet eens waren met jouw/jullie mod uitvoering)quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In dat opzicht is het des te opmerkelijker dat de grootste FOK! rel van de laatste jaren uit een FLora en Fauna topic is ontstaan.
Iets met opstandige pubers.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:45 schreef Suijk het volgende:
FOK! rel? Waar ging dat over dan?
Maas & Waalquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:45 schreef Suijk het volgende:
FOK! rel? Waar ging dat over dan?
Daar heb je wel gelijk in, maar had niks met taalgebruik te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In dat opzicht is het des te opmerkelijker dat de grootste FOK! rel van de laatste jaren uit een FLora en Fauna topic is ontstaan.
Tsk, op een forum.quote:
Succesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:49 schreef RayMania het volgende:
Ik ga even de gesloten topics nalezen voor verkapte scheldwoorden. Tot volgend jaar !
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ken ik niet.
De afleid-methode werkt hè.![]()
Mirri is van mij, dan laat ik hier de boel wel de boel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]leidt bij jullie Mirri wel af als jij hier af en toe de boel bezig houdt
Dat dan weer niet. Ik keek het Sport journaal.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was je ook nog in het vorige topic aan het posten?
Hou het maar gewoon bij de open, dat zijn er al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:49 schreef RayMania het volgende:
Ik ga even de gesloten topics nalezen voor verkapte scheldwoorden. Tot morgen !
Ja, maar je postte hier een topic met een verkapt scheldwoord erin van 8 6 uur geleden, die al op slot was toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon bij de open, dat zijn er al meer dan genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |