Neequote:Op donderdag 8 februari 2007 19:21 schreef zoeperzazke het volgende:
hebben jullie het artikel over ONM al gezien in de Veronicagids?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
ONM begint weer een stuk beter te worden.
Babette Maters. Maar ze is streng gelovig nu en heeft derhalve haar naam veranderdquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:52 schreef babette21 het volgende:
wie is Roxanne?
grappenmakerquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Svensational het volgende:
Babette Maters. Maar ze is streng gelovig nu en heeft derhalve haar naam veranderd! Wel tof dat Tamara weer terug is
!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:52 schreef babette21 het volgende:
wie is Roxanne?
quote:Roxanne, you don't have to put on the red light.
Those days are over.
You don't have to sell your body to the night.
oh díe Roxanne... dat lijntje loopt dus ook nog steedsquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[police]
Bekijk 'm hier:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:10 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
he fuck, weer gemist vandaag, zat bij de chinees![]()
quote:Maandag 19 februari
Twee vrouwen ‘vechten’ om Chris, wie loopt er mee heen? Junior krijgt per ongeluk iets te horen over de toekomst van Imani. Hij gaat op onderzoek uit en schrikt zich lam van wat haar te wachten staat. Tonnie ontdekt dat Ilyas de afgelopen tijd een paar keer door de politie gehoord is. Dan blijkt dat Elif hier meer van weet…
Dinsdag 20 februari
Junior laat aan heel de wereld weten wat hij van Imani vindt. Nou ja, heel de wereld… in ieder geval aan de hele school. Resultaat: Imani schaamt zich kapot. JP heeft het te pakken: hij vindt Anna leuk en wil dolgraag een nieuw afspraakje met haar. Niels hervindt zichzelf en weet zich nuttig te maken als intermediair tussen arts en patiënt, en dat nét nu hij uit het AZB moet vertrekken.
Woensdag 21 februari
Ilyas is verbijsterd door wat hij over Tonnie ontdekt: achter die trouwe hondenogen van hem gaat een heel ander iemand schuil. Chris (met al zijn geld) zoekt een oplossing (voor al zijn geld), krijgt nergens aan poot aan de grond (ondanks al zijn geld) en komt op een geweldig idee (waarbij hij al zijn geld leuk goed kan gebruiken). Junior vindt dat Imani haar kop in het zand steekt nu zij binnenkort uitgezet dreigt te worden.
Donderdag 22 februari
Voetbaaaal dus geen ONM!![]()
Vrijdag 23 februari
Junior regelt een echte Amsterdamse verrassing voor zijn liefje en haar moeder. Shirina denkt dat Ilyas down is omdat hij verdacht wordt van verkrachting, maar er is nog iets anders aan de hand. Terwijl het beter gaat tussen Eva en Joost, gaat het slechter tussen Eva en haar moeder. In hoeverre heeft dit met elkaar te maken? En waar is Tonnie bang voor?
Ah, ze heeft het doorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef pberends het volgende:
Oh God, moet je perse verliefd op iemand zijn om een relatie te beginnen?
Wat een foute scène was dat weer. Alleen de frikandellen ontbraken nog.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
Haha, die ene kakker lijkt op Adam Curry!
Of is hij het?
Ik heb medelijden met JP.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Die moeder van Eva (wat is haar naam nou eigenlijk??) is nog steeds een vreselijke actrice. Er zit totaal geen leercurve in.
Deze kneuterigheid past inderdaad meer bij GTST dan bij ONM. Hele rare scene.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat een foute scène was dat weer. Alleen de frikandellen ontbraken nog.!
Ilyas gaat op wereldreis, eerst naar Turkije, daarna naar Istanbul en daarna naar Ankara.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef Dos37 het volgende:
Ileas gaat zo even op wereldreis denk dat ik dat morgen ook maar is ga doen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Goh, Kyra's stem klonk stukken beter zo....
101 (spreek uit: one on one) is het nieuwe digitale kanaal van BNN, dat verdergaat waar 'Slikken & Spuiten' ophoudt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:23 schreef pberends het volgende:
Wat was dat trouwens voor reclame denet "dit programma is ook te zien op 101.tv ofzo?"
Jottem!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
101 (spreek uit: one on one) is het nieuwe digitale kanaal van BNN, dat verdergaat waar 'Slikken & Spuiten' ophoudt.
Hoe kan dat, ze had toch met die Ajax-boer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ Yolanthe in RTL Boulevard. Ze staat al anderhalf jaar droog.![]()
Beetje saai dit... en die blonde is ook een vreselijk actrice, net zoals de moeder van Evaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Goh wat origineel... Ilyas wordt geDuukt.
Blijft nep, ze is al wegquote:
neeeee der moeder blinde kutmongoolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef Svensational het volgende:
Imani heeft al eerder in ONM gespeeld?
quote:
en nou oplazeren jij....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Net als haar tv-dochter...
Jottem... nog een moeder erbij!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Nieuw in ONM: Esther Drenthe
Volgende week maakt een nieuwe actrice haar opwachting in ONM. Esther Drenthe vertolkt met veel flair de rol van Farah Din Jafari, de moeder van Imani! Net als haar tv-dochter was ook Esther Drenthe al eerder in ONM te zien, en wel als 'agent Lies' in aflevering 743 (WO. 26-11-1997).
CV Esther Drenthe:Goudkust (als Verpleegkundige / gastrol) (1997) ONM (als Agent Lies / gastrol) (1997) Unit 13 (als Alexandra Maas / hoofdrol) (1998) GTST (als Dokter Sweegers / gastrol) (2003)
In oktober 2004 speelde ze 2 afleveringen de rol van Marlou, een date van Chris. Volgens Ilyas werkt ze op de afdeling Neurologie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef Svensational het volgende:
Imani heeft al eerder in ONM gespeeld?
quote:Ernst, Bobbie en de geslepen Onyx
De kinderhelden Ernst en Bobbie beleven een spannend avontuur in de bioscoop waarin ze proberen te voorkomen dat een bos gekapt gaat worden. Ernst en Bobbie genieten van een welverdiende vakantie als ze erachter komen dat een prachtig bos in de buurt gekapt gaat worden. Op deze plek wil de gemene ondernemer Wolter Onix (Hidde Maas) een asfaltfabriek bouwen om heel Nederland te asfalteren. Daar gaan Ernst en Bobbie een stokje voor steken. Onix daagt Ernst en Bobbie uit een opdracht uit te voeren. Als ze deze opdracht binnen drie dagen succesvol afronden, zal hij de fabriek niet bouwen. Ernst en Bobbie moeten een bekende popster, 40.000 concertbezoekers en een gouden microfoon bij elkaar brengen. Het lijkt een onmogelijke opgave, maar Ernst en Bobbie zijn vastberaden het bos te redden. Gelukkig krijgen ze hulp van de mooie televisiereporter Suzy (Nadja Hüpscher).
Ah, tof filmpje weerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In oktober 2004 speelde ze 2 afleveringen de rol van Marlou, een date van Chris. Volgens Ilyas werkt ze op de afdeling Neurologie.
[[url=http://sjc-static2.sjc.youtube.com/vi/bX6zZj4lfEQ/2.jpg]afbeelding][/url]
Welke cliff was het dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:44 schreef Canisfire het volgende:
Zeer boeiende cliff vandaag.
Chris die alleen in de kamer stondquote:
Ik vond 'm zieligquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Chris die alleen in de kamer stond
De schrijvers hebben haar irritanter gemaakt om de aandacht af te leiden van de überirritante Persijntjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:20 schreef maril het volgende:
Ik begin de balen te krijgen van die Esmee.
Ik denk dat Tonnie's avontuur met Faber nog een staartje krijgt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef maril het volgende:
Ik kan mij trouwens niet aan het gevoel ontrekken dat IIyas er wordt ingestonken door Tonny.
Ik vind die juniman echt een hele slechtte acteur. Hij leest alles zo op. zonder echt in te leven enzo... Maar het enigste positieve aan hem is dat hij een beetje lekker is :pquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Die kop van de moeder van Eva is echt gaar. En een slecht actrice ook trouwens.
Ik vind hem juist een goed acteur.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ik vind die juniman echt een hele slechtte acteur. Hij leest alles zo op. zonder echt in te leven enzo... Maar het enigste positieve aan hem is dat hij een beetje lekker is :p
Van mij mogen die Persijntjes allemaal dood neervallen. Slechte acteurs zijn het gewoon.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De schrijvers hebben haar irritanter gemaakt om de aandacht af te leiden van de überirritante Persijntjes.
Faber was ook cool. Jammer dat ze liever een negerin introduceren, de zoveelste saaie moeder.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tonnie's avontuur met Faber nog een staartje krijgt.
Bron: MediaCourantquote:RTL maakt zich geen zorgen over ‘Goede tijden’
Goede tijden slechte tijden (foto) kampt dit seizoen met lagere kijkersaantallen. Waar de soap tot enkele seizoenen geleden dagelijks nog meer dan twee miljoen kijkers aan de buis gekluisterd hield, volgen tegenwoordig nog zo’n 1,3 miljoen mensen de belevenissen van de bewoners van Meerdijk. Producent Endemol van GTST wil er niet op reageren en RTL4 meldt zich ‘op dit moment geen zorgen’ te maken. “Het is gewoon een golfbeweging.”
Volgens een woordvoerster van RTL 4 is de zender nog erg blij met de scores van Goede tijden. “Hoewel er nu iets minder mensen kijken dan voorheen, scoort het programma elke dag nog fantastisch“, aldus de zegsvrouw in het AD.
Volgens Willem Zijlstra, die als hoofd drama bij Endemol jarenlang verantwoordelijk was voor de soap, voelt deze daling structureler. “Het kan niet anders of Endemol en RTL4 doen op dit moment onderzoek onder kijkers. Daar komt waarschijnlijk uit dat de serie momenteel te weinig geloofwaardig is.”
Olga Madsen, die Goede tijden slechte tijden in 1990 introduceerde in Nederland, vindt de serie er nog steeds ‘geweldig’ uitzien, maar kan zich wel in de mening van Zijlstra vinden. “De makers vertellen te veel buitenissige en te weinig menselijke verhalen. De moord op Ludo wordt bijvoorbeeld wel erg lang uitgesponnen. Dat zijn ze nu aan het bijsturen, vermoed ik. Maar vergis je niet, GTST is een tanker. Die beweegt heel langzaam. Als je iets schrijft, is het pas vijf maanden later op tv.”
De cast is volgens regisseur Johan Nijenhuis het grootste probleem. Nijenhuis regisseerde GTST in de beginperiode en hij herinnert zich dat de serie in het begin is groot gemaakt door de Hitkrant-generatie. “Na drie maanden wilde RTL eigenlijk stoppen met GTST, maar toen bleken opeens Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling grote idolen onder 13-jarige meisjes. Toen ging het los. GTST mist nu dat soort helden, onder meer door concurrerende series“, vertelt Nijenhuis in de krant.
Castingdirector Job Gosschalk sluit zich daarbij aan: “Als ik tegenwoordig jonge mensen zoek voor series, kijk ik eerder naar bijvoorbeeld ONM. Die acteurs zijn meer aansprekend: Yolanthe Cabau van Kasbergen, Eric Bouwman, Levi van Kempen. Die zijn hot. Bij GTST zou ik het bijna niet eens weten. Vroeger was dat andersom.”
De belangrijkste reden voor de dalende kijkcijfers is de toegenomen concurrentie, vindt Madsen. “Lange tijd maakten GTST en het Journaal de dienst uit om acht uur. Je keek of het een, of het ander. Concurrentie was er niet. Met GTST is niets mis, maar je ziet dat De Wereld Draait Door op Nederland 3 en Deal or No Deal op Tien nu serieus meedoen om de gunst van de kijker.” Ex-Endemoller Willem Zijlstra ziet het minder somber in: “Goede Tijden blijft altijd een anker in de programmering van RTL4.“
Hij heeft wel helemaal gelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:45 schreef pberends het volgende:
Compliment voor ONM:
[..]
Bron: MediaCourant
Waar zie je dat ik het er niet mee eens ben dan?quote:
Er is geen budget voor gastrollen. Albert stond op de aftiteling, maar was in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:13 schreef pberends het volgende:
Waarom zit die Niels eigelijk op 1-persoons kamer inderdaad?
Die Muiderpoort-homo heb ik ook al een tijd niet gezienquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er is geen budget voor gastrollen. Albert stond op de aftiteling, maar was in geen velden of wegen te bekennen.![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar zie je dat ik het er niet mee eens ben dan?
Dan moet je het woordje "wel" weghalen, want anders lijkt het alsof de reactie op mij sloeg.quote:
Straks blijkt hij nog een grotere crimineel te zijn dan Junior.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:05 schreef pberends het volgende:
Die Muiderpoort-homo heb ik ook al een tijd niet gezien.
Wat is dit voor vaag ge*** over het woordje "wel"? BVO is het toch gewoon eens met het artikeltje? Klaar. Gaat toch helemaal niet over de persoon van 'pberends' ?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Svensational het volgende:
pberends heeft een punt.
Nee hoor, wel stond er op zijn plek. Aangezien de andere mensen in het artikel niet helemaal gelijk hadden en hij welquote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan moet je het woordje "wel" weghalen, want anders lijkt het alsof de reactie op mij sloeg.
quote:Maandag 26 februari
Opdringerige Chris wordt vakkundig door Kyra afgeserveerd. Ilyas raakt meer en meer verstrikt in wat hij in zijn hoofd heeft gehaald: dat Elif bij hem terugkomt. Er worden grootse actieplannen gesmeedt door Sam en Esmee om Imani’s uitzetting te voorkomen. De vraag is echter of Imani zelf daar wel zo blij mee is. Esmee wil van Sam weten of hij er moeite mee heeft dat zij geen seks hebben.
Dinsdag 27 februari
Joost weet niet wat hem overkomt als Eva in een nachtmerrie tegen hem tekeergaat. Als hij bij Anna langs gaat om hier opheldering over te krijgen, neemt het gesprek steeds raardere wendingen… Kyra verwijt Julia en Sanne dat ze jaloers zijn op haar en Chris… en dat alleen maar omdat zij géén vriendje hebben! Marnix probeert voor Sanne een baantje te ritselen. Eva en Malú hebben een plan, maar dat moet nog even voor Joost geheim blijven.
Woensdag 28 februari
Imani schrikt zich wezenloos als zij wegens een spoedgeval direkt naar het AZB moet. Het zint Junior helemaal niet dat Imani daardoor geen aandacht meer heeft voor haar naderende uitzetting. Zover is het dus al gekomen: Anna moet notabene bij JP langs om te vragen hoe het met haar eigen dochter gaat.
Donderdag 1 maart
Ilyas roept de vloek van het AZB over zich af als hij dagen achtereen niet op zijn werk verschijnt. Esmee krijgt de schrik van haar leven als zij Junior betrapt met Imani en reageert instinctief. Joyce geeft haar hierover de wind van voren. Julia probeert Malú als model te recruteren voor de kickoff party van haar kersverse kledingmerk, ook voor Sanne heeft ze een mooie taak in petto.
Vrijdag 2 maart
Esmee krijgt bijna een rolberoerte als Marnix voor zijn ‘verwarde dochter’ een afspraak met een psychiater maakt. Joost heeft een spontane verrassing voor Eva, maar laat haar eerst de hele stad doorfietsen. Junior wil Imani helpen omdat hij van haar houdt en niet omdat hij haar als een zielig geval ziet. Kan Imani dit charmeoffensief weerstaan of wijst ze hem nog maar weer eens af? En hoever durft Junior te gaan in zijn liefdesverklaring?
"Wel" impliceert hier dat ik zei dat de man niet gelijk had. Maar dat zeg ik helemaal niet.quote:
Dan is het te verklaren, maar het staat nog steeds vaagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, wel stond er op zijn plek. Aangezien de andere mensen in het artikel niet helemaal gelijk hadden en hij wel.
Ze hebben hier meegelezen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:13 schreef pberends het volgende:
Waarom zit die Niels eigelijk op 1-persoons kamer inderdaad?
Die vent is geweldig!quote:
The Return Of The Living Dead?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
Die vent is geweldig!
Hopelijk is het een Hillard.
Nein, zuerst Mutti Persijn raus!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:11 schreef Dos37 het volgende:
wat zeveren die Esmee
kut hoer laten ze haar eruit schrijven.
Nee, die bullshit laten we aan GTST over.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
The Return Of The Living Dead?
Die rol is echt niet meer te redden! brrrquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nein, zuerst Mutti Persijn raus!
Die meid heeft echt wat ze in Keulen "ne Poppekop" noemen.... een star gezicht wat nooit beweegt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef pberends het volgende:
Die rol is echt niet meer te redden! brrr
Whahaha, geniale beschrijving.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die meid heeft echt wat ze in Keulen "ne Poppekop" noemen.... een star gezicht wat nooit beweegt.
Dat "hoofd" is aangestreken met Alabastine ... zo'n kop waarvan Youp van 't Hek zou zeggen: ik heb me bescheurd... Waar? Hier in mn nek! - Jij mag helemaal niet lachen van dokter Moolenaar, trut!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Whahaha, geniale beschrijving.
Klopt precies, haar hoofd klopt gewoon niet.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat "hoofd" is aangestreken met Alabastine ... zo'n kop waarvan Youp van 't Hek zou zeggen: ik heb me bescheurd... Waar? Hier in mn nek! - Jij mag helemaal niet lachen van dokter Moolenaar, trut!
Het ging echt nergens over. Kan bijna beter GTST gaan kijken..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Voor vandaag hebben we die slappe hap weer gehad. Dit is echt het laatste seizoen wat ik opneem...
quote:Dader-profiel
89% van de daders is allochtoon
37% van de daders is Marokkaan
mwoah. Ik zie ook maar de helftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:42 schreef Ludger het volgende:
Ik volg t alweer drie weken niet, nouja.. hier soms, is r nog wat aan?![]()
Niet echt...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:42 schreef Ludger het volgende:
Ik volg t alweer drie weken niet, nouja.. hier soms, is r nog wat aan?![]()
Ja, en dan die jolige Julia er weer bij. Gaaaaaaaaap!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef Dos37 het volgende:
Je vergeet het Chris en Kyra gezever
Annemarie en Niels zijn exit. Het zal nu ook wel niet lang meer duren of de leader wordt aangepast met de nieuwe 'aanwinsten': Eva & Anna.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef pberends het volgende:
je hebt 4 zaad verhaallijnen:
- Niels met z'n eeuwige hersenbloeding en de revalidatie daarvan
- Eva der huismoeder die elke keer bezig gehouden moet worden
- Die Tsunami waarop Junior verliefd is
- Annemarie die weer loopt te janken om Marnix...
Oh jottem, een hele verbetering!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Annemarie en Niels zijn exit. Het zal nu ook wel niet lang meer duren of de leader wordt aangepast met de nieuwe 'aanwinsten': Eva & Anna.![]()
Misschien dat je de rol wel aardig vindt (kan me niet voorstellen eigenlijk, maar dat even ter zijde), maar het is echt een vreselijk slechte actrice.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef BVO het volgende:
Ik vind Eva haar moeder juist geweldig!
Dacht ik ookquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef Dos37 het volgende:
WTF doet geert wilders in ONM
quote:Fiedeliedeliedelie en dan het varkentje
Robert de la Haye heeft bijna vier jaar lang de rol van Niels Richter op zich genomen. Hoogtepunten en dieptepunten, lief en leed gedeeld en meer van dat soort clichés komen al snel naar voren. Maar gelukkig blijft Robert gewoon Robert en weet hij er een andere draai aan te geven.
Hoe is dat, zo'n laatste week?
"Dat is heel erg lekker eigenlijk. Vanaf dat je weet dat je weg gaat, kan je daar de hele tijd tegenaan hikken. Dan heb je eigenlijk zoiets van: laat het nu maar snel gedaan zijn ook. Sowieso was de verhaallijn al niet iets waar je vrolijk van wordt (Ha, ik had liever gehad dat ze Niels gewoon neergeschoten hadden of zo). Dus ik ben nu wel blij dat het afgelopen is.'
Wat ga je het meest missen?
"De mensen, natuurlijk. Absoluut. Die persoonlijke dingen, dat ga ik het meeste missen. Op wintersport gaan met je collega's en zo. Dat zijn echt de dingen die je bijblijven. Maar als ik de mensen mag geloven, willen ze ook naar Antwerpen komen afzakken, dus die komen wel langs!'
Wat ga je nu doen?
"Ik heb nog niks op stapel staan. Ik heb wel al veel audities gedaan en zo, maar ik ben het helaas steeds net niet geworden. Dus eerst maar een tijdje vakantie. En daar ga ik echt van genieten; quality time met het gezin doorbrengen, lekker uitslapen en aan het huis klussen. Daar verheug ik me wel op.'
Wat zijn de mooie dingen die je hier meegemaakt hebt?
"De reis naar Turkije was leuk en heftig. Naar Istanbul vanwege de 2500ste ONM, het samenwerken met Kim Pieters... De mooiste dingen zijn eigenlijk de vriendschappen die je hier opbouwt, dat ga ik ook het meeste missen. De lijn met Hillard was echt leuk om te spelen. Die gozer speelde dat ook heel goed. Het was volgens mij ook heel leuk om te doen. Ik heb zelf ook wel eens auditie voor een rol als psychopaat gedaan. Die kreeg ik niet om dat ik tè eng was. Maar dat was wel echt te leuk om te spelen!"
Heb je ook blunders die je bijgebleven zijn?
"De allereerste dag dat ik hier draaide ben ik in DOK met de pilaar die daar staat naar buiten gelopen. Ja, als ik ergens langsloop, pak ik dat altijd vast. Dus die eerste dag pakte ik die hele paal mee. En bij de tweede take, dezelfde scène, nog een keer! Voor de rest valt het wel mee, ik ben bijvoorbeeld nooit uitgeschoten met een scalpel... Ik kan wel de slappe lach krijgen. Maar dat ligt aan Gürkan hoor, niet aan mij. Ik kan die jongen gewoon niet te lang aankijken als er niets gebeurt, dan moet ik lachen."
Woord voor de fans?
"Ik hoop dat jullie me gaan missen! Ik ga weg, maar ik laat jullie niet in de steek. Ik zou zeggen schrijf me allemaal heel veel verdrietige brieven."
"Thats it folks! Fiedeliedeliedelie en dan het varkentje."
(En voor iedereen die zijn of haar hersens pijnigt over die laatste uitroep... Dat is het einde van ieder Bugs Bunny filmpje dat ooit te zien is geweest. Inclusief het varkentje! - red.)
bron
quote:Wat zijn de mooie dingen die je hier meegemaakt hebt?Het samenwerken met Kim Pieters... De lijn met Hillard...
quote:Ik heb zelf ook wel eens auditie voor een rol als psychopaat gedaan. Die kreeg ik niet om dat ik tè eng was.
quote:"Het loopt zoals het loopt"
Deze week nam Annemarie de Graaf emotioneel afscheid van vrienden en familie. Wij sniften mee, want dit afscheid betekent ook een afscheid van actrice Monique Rossier. Maar zo makkelijk komt ze natuurlijk niet van ons af. Eerst nog even een afscheidsinterview met deze aantrekkelijke dame.
Hoe is het om na dik een jaar weg te gaan bij ONM?
"Het is heel dubbel. Het is goed dat ik wegga, maar het is wel emotioneel. Het is een spannend jaar geweest. Het was heel eng om hier te beginnen met spelen, maar het is ook heel spannend om het af te ronden."
Wat zijn de mooie dingen die je hier hebt beleefd?
"Wat ik het allermooiste vind, is dat we vanaf dag één als gezin zo klopten. En dat het van begin tot eind helemaal goed ging. Dat is echt niet zo vanzelfsprekend. In de vijfentwintig jaar dat ik acteer, heb ik dat nog niet meegemaakt. Het was ook gewoon heel goed gecast. Vanaf het eerste moment was ik heel hecht met de meiden (Sanne en Esmee, red.).
En wat ik ook erg leuk vind, is dat de fans zo trouw en lief zijn. Gisteren nog kwam er een fanbriefje binnen en daar stond in: "Het zo ontzettend echt als ik naar je kijk, dat ik bijna niet zie dat je speelt. Dat vond ik toch wel een heel groot compliment!"
Is er leven na ONM?
"Ik geloof wel dat dingen op zijn plaats vallen. Het is niet leuk dat ik er uitga, maar ik zie er ook wel positieve kanten aan. Ik krijg in ieder geval meer tijd voor mijn gezin. Het is heel pittig om kinderen en een gezin te hebben en dan zo onregelmatig te werken. Soms stond ik al om vijf uur 's ochtends onder de douche. Annemieke (Verdoorn, red.) is al twintig jaar mijn vriendin en zij speelt hier al elf jaar. En toch kon ik niet goed inschatten hoe heftig het is om èn een gezin èn zo'n baan te hebben."
Wat heb je geleerd bij ONM?
"In het begin stond ik echt stijf, alsof ik een stok had ingeslikt. En ik had een hartslag van 220. Mijn bloesje ging helemaal op en neer van mijn hartslag. Dat is niet meer zo en ik ben zeker gegroeid. Maar ik ben nog lang niet goed genoeg in het soapacteren, ik had nog heel veel kunnen en willen leren. Maar goed, ik ga weer positief met de rest van mijn leven aan de slag."
Wat ga je het meest missen?
"Het werken bij ONM is echt een "way of life" geworden. Het is mooi dat je met z'n allen iets maakt en dan bedoel ik écht met z"n allen, ook bijvoorbeeld de technische ploeg en de schrijvers. Ik vond het ook altijd zo leuk om te lezen hoe het verder ging met alle karakters en nu kreeg ik deze week voor het eerst geen script meer. Dat vond ik echt jammer. Ik weet al drie maanden dat ik met ONM stop, dus gelukkig heb ik rustig naar het afscheid toe kunnen leven. Nu ik vrij ben ga ik genieten van mijn kinderen en mijn paarden en eerst even bijkomen van alles!"
bron
het enige juiste antwoordquote:
Niels en Annemarie zijn vertrokken naar Haarlem. Niels' laatste woorden: "I'll be back!"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:48 schreef babette21 het volgende:
waar is/gaat Niels eigenlijk heen? en Annemarie?
Iris is met Ivan verhuisd naar haar nicht in Groningen. Na haar vertrek is ze nog een keer op ziekenbezoek geweest bij Niels.quote:en waar is Iris eigenlijk??
Zoveel is er nu ook weer niet gebeurd in de afgelopen 2 jaar.quote:(damn hoe krijg ik dat archief ooit weer up to date?!)
samen?? hadden ze wat dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels en Annemarie zijn vertrokken naar Haarlem. Niels' laatste woorden: "I'll be back!"![]()
een beetje een Carlo- en Ariël-exit dus??quote:Iris is met Ivan verhuisd naar haar nicht in Groningen. Na haar vertrek is ze nog een keer op ziekenbezoek geweest bij Niels.
kan zijn, maar 't zijn toch de details die 't 'm doen hequote:Zoveel is er nu ook weer niet gebeurd in de afgelopen 2 jaar.![]()
De laatste maanden kunnen Niels en Annemarie het erg goed met elkaar vinden, maar meer dan vriendschap is het vooralsnog niet. Annemarie heeft recentelijk niet alleen een punt gezet achter haar relatie met Marnix, die niet kon beloven dat hij haar trouw zou blijven, maar ook achter carrière in het AZB. Niels gaat revalideren in 'De Warande' in Haarlem, waar hij ook nog altijd een huis heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:48 schreef babette21 het volgende:
samen?? hadden ze wat dan?
en waarom zijn ze weggegaan?
quote:een beetje een Carlo- en Ariël-exit dus??
Je weet ons te vinden.quote:kan zijn, maar 't zijn toch de details die 't 'm doen he
zonder jullie info zuller er toch gaten gaan vallen vrees ik
maar waarom gaat Annemarie dan met hem mee? of gaan ze niet samen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels gaat revalideren in 'De Warande' in Haarlem, waar hij ook nog altijd een huis heeft.
oeh geweldigquote:![]()
uhuhquote:Je weet ons te vinden.
Ik weet niet of het aan mij of aan de schrijvers ligt, maar dat is een beetje vaag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:50 schreef babette21 het volgende:
maar waarom gaat Annemarie dan met hem mee? of gaan ze niet samen?
Leonore van Haaften (Liz S.) is door Roeland Borgers (Ursul de G.) m.b.v. een pistool gedwongen om zelfmoord te plegen m.b.v. een overdosis pillen. Elif en Ilyas zijn uitelkaar, maar recente ontwikkelingen (Ilyas wordt door one night stand Linda beschuldigd van verkrachting, zeg maar de Tara-Duuk methode) brengen hen weer dichter bij elkaar. Bovendien chanteert Ilyas Tonnie met diens zakmes, dat hij verloren heeft op een plaats delict (tijdens zijn avontuur met Faber).quote:nog doden gevallen? huwelijken gecrashed (Elif en Ilyas?? of is dat nog niet officieel) of gesloten??
of pillen slikkende maniaken gesignaleerd?!!?
edit: oh ja, Liz Snoijink, hoe is die nu uiteindelijk gegaan?! zelfmoord??
hoelaatquote:
Volgens SKO om 15:33u.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef 9christensen het volgende:
hoelaat
... en negeert daarbij uiteraard de lange wachtlijst voor 'n officieel plekkie op 't Archief: adios amigoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:09 schreef Iwan1976 het volgende:
* FOK neemt afscheid van Niels Richter...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:30 schreef babette21 het volgende:
... en negeert daarbij uiteraard de lange wachtlijst voor 'n officieel plekkie op 't Archief: adios amigo
vond 't ook wel grappigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
die 3 seconden heb ik ook gezien!!
zag er wel oke uit eigenlijk
Klinkt goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 07:43 schreef Snake2005 het volgende:
Daarnaast zal rond april/mei een aantal nieuwe decors hun entree maken in ONM. Verder is bekend dat het (tijdelijke) vertrek van Aram/Chris spannend is, met een super toffe verhaallijn. (Komen pistolen aan te pas)
Als die er ook nog in hadden gezeten was ik niet meer wakker geworden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef Dos37 het volgende:
vond ik ook ik miste eva en haar moeder
van de rest van de cast wordt ik niet echt wild van enthousiasme maar goed misschien wat leuke gastrollen voor oud collega's:)quote:Julia's Tango gaat over vier Nederlandse vrouwen die Nederland verlaten om in Argentinie een bed en breakfast te beginnen. De hoofdrollen in de nieuwe dramaserie worden gespeeld door Miryanna van Reeden, Peggy Vrijens, Tina de Bruin en Kim Pieters.
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=2369
oh wow, dit klinkt helemaal goed echt!!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
Halleluja!!!!
promo op net5 over nieuwe serie met Kim Pieters in de hoofdrol.... Julia's Tango....
vanaf 19 maart op net5 [ da's een maandag]
[..]
van de rest van de cast wordt ik niet echt wild van enthousiasme maar goed misschien wat leuke gastrollen voor oud collega's:)
Je zou die bijna missen inderdaad. Dat hele Kyra Chris gezeik kan mij echt niet boeien. Niet bijster origineel.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef Dos37 het volgende:
vond ik ook ik miste eva en haar moeder
Michiel de Jongquote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
van de rest van de cast wordt ik niet echt wild van enthousiasme maar goed misschien wat leuke gastrollen voor oud collega's:)
ik denk eigenlijk in plaats van......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:48 schreef babette21 het volgende:
(hoe laat? doe maar leuk na Grey's Anatomy)
mja ik kon op site van net 5 zo snel niks vinden maar 19 maart werd aangegeven in de promo dus dat lijkt me vrij betrouwbaarquote:edit: volgens dat linkje komt het vanaf zondag 4 maart!!
.. en volgens net5 idd vanaf maandag 19..... lekker betrouwbaar weer, dat internet
Kijk dat wist ik dan weer niet, ik had het alleen over die meiden.quote:Michiel de Jonghoort ook bij de vaste cast, evenals Chris Tates...
ik kan hier wel blij van worden hoor!
*au* waarom zeg je dat nou!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef Wup het volgende:
ik denk eigenlijk in plaats van......
Spoorloos Verdwenen is wel 'n hele slechte serie zeg, mag hopen dat hij tot inkeer is gekomen..quote:En Chris Tates heeft toch Spoorloos Verdwenen.. zal wel al opgenomen zijn dan.
jeeeh kunnen we weer een forumpje delen!quote:maare, Wup ook blij;)
quote:Maandag 5 maart
Ilyas krijgt een adoptieaanbod, maar daarvoor moet hij nog getrouwd zijn met Elif. Hoever gaat zijn leugen? En gaat Elif hierin mee? Hoe reageert Tonnie? Al deze vragen roepen één grote vraag op: hoezeer weet Ilyas zichzelf de stront in te draaien met een leugen? Esmee maakt een emotioneel offer om het weer goed te maken met Imani. Joost raakt diep onder de indruk als Eva haar diepste fantasieën met hem deelt.
Dinsdag 6 maart
Als Kyra onder de douche staat ontdekt Chris dat zij onvermoede talenten bezit. Hij krijgt het plan om daar grof geld aan te verdienen. Ilyas’ leugen lijkt tot een regelrechte breuk tussen Tonnie en Elif te leiden. Was dit Ilyas’ opzet of is hij toch niet zo doortrapt? Marnix regelt voor Sanne een baan bij het AZB. Hij pusht haar in die richting, maar de vraag is of Sanne dat wel wil.
Woensdag 7 maart
Zal Junior al zijn toekomstbeloftes aan Imani waar kunnen maken? Kyra vindt dat Chris veeeel te ver is gegaan. Esmee geeft niet thuis als Marnix (sympathiek bedoeld) naar de vorderingen van haar therapie vraagt. Marnix’ klaagzang hierover doet hem in de armen van een meelevende vrouw belanden. Uitgeprocedeerde Farah zal worden uitgezet. Door een desperate actie brengt zij haar leven in gevaar.
Donderdag 8 maart
Ilyas en Elif hebben alles om Kim te kunnen adopteren: een goede afspraak met Tonnie, een kind wat hen toegewezen wordt... Oeps, één ding hebben ze niet: een trouwboekje, dus… Ook met het huwelijk van Junior en Imani schiet het niet bepaald op. Had Sanne een paar dagen geleden nog geen zicht op een baan, vandaag krijgt ze er twee aangeboden: ook weer een onmogelijke keuze. Joost ontdekt dat er dingen zijn die Eva ab-so-luut geheim wil houden voor haar moeder.
Vrijdag 9 maart
Junior vangt bot in een uiterste poging om Farah in haar ziekbed te houden. Bettina doet Farah een belofte, maar of die enige realiteitszin heeft, is nog de vraag. Ilyas noemt het voorstel dat Tonnie aan Elif gedaan heeft een ‘valkuil’. Als het aan hem ligt gaat ze daar dus níet in trappen. Er is geweldig nieuws voor Eva en Joost en waardeloos nieuws voor Malú.
Kimbackquote:Ilyas krijgt een adoptieaanbod...
quote:Als Kyra onder de douche staat ontdekt Chris dat zij onvermoede talenten bezit. Hij krijgt het plan om daar grof geld aan te verdienen.
quote:Bettina doet Farah een belofte...
oh please laat haar niet zingen....quote:Als Kyra onder de douche staat ontdekt Chris dat zij onvermoede talenten bezit.
god, weer een huwelijk om een verblijfsvergunning... da's de vierde alquote:Ook met het huwelijk van Junior en Imani schiet het niet bepaald op.
In Goudkust mocht ze zingen met Lieke van Lexmond. Het singeltje moet hier nog ergens liggen... op hetzelfde stapeltje als Summer Rain.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:56 schreef babette21 het volgende:
oh please laat haar niet zingen....
waar maak ik me eigenlijk druk om, ik kijk niet eens![]()
Joyce had gisteren opeens geen verstand meer van verblijfsvergunningen.quote:god, weer een huwelijk om een verblijfsvergunning... da's de vierde al
ach zo'n stapeltje heb ik ook ergens... met 4fun enzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef Iwan1976 het volgende:
In Goudkust mocht ze zingen met Lieke van Lexmond. Het singeltje moet hier nog ergens liggen... op hetzelfde stapeltje als Summer Rain.![]()
nou ja zeg... terwijl ze er al zoveel geregeld heeft!quote:Joyce had gisteren opeens geen verstand meer van verblijfsvergunningen.
Wat raar dat Imani en Sam er niet bij zittenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
* De nieuwe leader:
[[url=http://sjc-static4.sjc.youtube.com/vi/lsLCBCP6jns/2.jpg]afbeelding][/url]
...kan er zowat wel 'n lijstje van maken voor 't Archief: Sasza, Bento, Julia, Malu, Imani... nog iemand vergeten?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:07 schreef babette21 het volgende:
nou ja zeg... terwijl ze er al zoveel geregeld heeft!
Dat komt door de Alabastine.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Eva's moeder heeft nog een grotere plofkop dan Joost.
De wat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat komt door de Alabastine.
Plamuurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef pberends het volgende:
De wat?
Wat een gezeik met dat kutkind van Joost.
Ik had 'r toch een aardige ram teruggegeven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef Canisfire het volgende:
Dit is wel tofEva die joost slaat.
Oh jaquote:
Psycho Evaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef Canisfire het volgende:
Dit is wel tofEva die joost slaat.
Vandaar diekop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef CrazyThing het volgende:
Ik denk ook dat Eva en haar moeder iets hebben gedaan om de dood van haar vader te bespoedigen. En ik denk dat er dan een draai aan wordt gegeven dat het een tiran was en dat hij Eva en/of haar moeder mishandelde.
quote:ONM presents: Esther
Woensdag 21 februari maakten we kennis met Farah din Jafari, de moeder van Imani. Ze vluchtte met haar dochter uit Somalië om hier in Nederland een nieuw leven op te bouwen. Maar hun vluchtelingenstatus wordt ernstig bedreigd en het ziet ernaar uit dat ze weer terug moeten. Wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar de actrice achter Farah en hebben haar een aantal vragen voorgelegd. ONM presents: Esther Drenthe.
Naam: Esther Drenthe
Geboren: 18-01-1964 in Schagen
Sterrenbeeld: Steenbok
Hoe ben je bij ONM terechtgekomen?
"Ik werd gebeld of ik een casting wilde doen. Dat vond ik meteen heel leuk. De rol vond ik erg intrigerend, omdat de schrijvers zich hebben laten inspireren door het verhaal van Taida Pasic. Dat meisje kwam begin 2006 veel in het nieuws omdat haar verblijfsvergunning niet werd verlengd door minister Verdonk. Hierdoor kon zij haar VWO niet meer afmaken in Nederland. Ook sprak de rol mij aan, omdat het om een langere gastrol gaat en je dan een mooie ontwikkeling doormaakt met het personage."
Veel ervaring
Esther heeft voor ONM bepaald niet stilgezeten. Zo kon je haar bewonderen in verschillende toneelvoorstellingen en speelde ze in de kinderseries Bijbelse Beesten en Willie & Nellie. Ook had ze een rol in de tv serie Hertenkamp. In de politieserie Unit 13 mocht Esther de rol vertolken van een financieel adviseuse die undercover ging voor een belangrijke zaak. "Dat was heel leuk om te doen, ik was een soort vrouwelijke James bond." Bovendien is het voor Esther niet de eerste keer dat zij in een soap meespeelt. Jaren geleden was zij voor een paar afleveringen in GTST te zien als gynaecologe en zelfs in ONM is zij al eerder te zien geweest in de rol van politieagente.
Over Farah Din Jafari
"Farah is de moeder van Imani. Ze is met haar gezin uit Somalië gevlucht en heeft al erg veel meegemaakt in haar leven. Ze is een slimme vrouw, heeft een hoge opleiding gehad en werkt als apotheker. Ook leerde ze heel snel de Nederlandse taal. Haar hele leven is ze onafhankelijk geweest. Ze heeft altijd haar eigen geld verdiend en had de regie in eigen handen. Nu er problemen zijn met haar verblijfsvergunning, wordt ze compleet afhankelijk van de Nederlandse regering. Dat vindt ze erg moeilijk."
Esther vs. Farah
"Ik herken dat onafhankelijke van Farah wel in mezelf. Ik wil ook altijd graag de touwtjes in handen hebben. Verder vind ik Farah een erg sterke en moedige vrouw. Ze maakt zich heel veel zorgen over de situatie waarin ze zich nu bevindt en staat altijd klaar voor haar dochter Imani. Ik weet niet of ik in haar plaats ook zo moedig zou zijn. Ik vind dat zij een mooi voorbeeld is voor andere vrouwen!"
Hoe vind je het op de set?
"Het is hier echt ontzettend gezellig! Er wordt heel wat afgelachen. Bovendien leer ik hier heel veel. Mensen doen vaak een beetje denigrerend over soaps. Natuurlijk heeft een soap veel handicaps omdat het allemaal in een snel tempo moet worden opgenomen, maar er wordt echt niets afgeraffeld. Iedereen gaat hier heel zorgvuldig te werk binnen de marges die ze hebben. Ook in de repetities staat iedereen altijd voor je klaar en is er tijd om vragen te stellen over een scène. Het is dus echt heel leerzaam en ik heb dan ook veel bewondering voor ONM. Ik vind het erg leuk dat ik dit mee mag maken!"
bron
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar dat zou weer te voorspelbaar zijn. Het zou verrassender zijn als Eva misbruikt wordt door haar moeder. Manlief Wim is daar achtergekomen en dreigde naar de politie te stappen als het niet ophield. Anna rommelde met de lift... exit Wim. Joost komt nu langzaam maar zeker achter de waarheid. Als Joost de confrontatie met Anna aangaat, ontpopt (quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef CrazyThing het volgende:
Ik denk ook dat Eva en haar moeder iets hebben gedaan om de dood van haar vader te bespoedigen. En ik denk dat er dan een draai aan wordt gegeven dat het een tiran was en dat hij Eva en/of haar moeder mishandelde.
waarschuw me even als ze zover zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Anna zich als een gewetenloze psychopaat. Op gruwelijke wijze wordt Joost gefolterd in Anna's geheime keldertje.
"omdat de schrijvers zich hebben laten inspireren door het verhaal van Taida Pasic"quote:
Ex-pooier waarschijnlijk... kan het vast goed met Juniman vinden.quote:
Ja of 1 van Toni zijn foute vriendjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ex-pooier waarschijnlijk... kan het vast goed met Juniman vinden.
Inderdaad. Bereslechte actrice ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef babette21 het volgende:
wat een verschrikking, die moeder van Eva? hoe is die ooit door de audities heengekomen?!?!
Junior goes liefdadigheidquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:17 schreef babette21 het volgende:
ik snap er niks meer van...
is Junior nou ineens een lieve jongen?!
en die gekke Eva had 'n lul van 'n vader ofzo, dat ze zo glunderend over zijn dood praat?!
kunnen ze er niet weer 's een V-files-achtig lijntje in knallen ofzo?
Hij loopt wel te zeiken, maar Nederlands kan ie nietquote:
Niemand?? Die Sjoerd was toch een neger?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef pberends het volgende:
HEH???
Is die Sjoerd-neger opeens een blanke geworden? (die gast in de DOK-keuken...)
Een paar topics terug had ik al gemeld dat Sjoerd Daniëls door een andere 'acteur' gespeeld wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Niemand?? Die Sjoerd was toch een neger?
Iwan?
Hij zal nog harder janken als Mees straks opduikt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef pberends het volgende:
Oh Tonnie met z'n eeuwige gejank.
"andere"quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een paar topics terug had ik al gemeld dat Sjoerd Daniëls door een andere 'acteur' gespeeld wordt.![]()
Mees wie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij zal nog harder janken als Mees straks opduikt.
Jaaa, die Mees! Hoe ziet die er uit tegenwoordig en is ie nog acteur?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mees wie?
[[url=http://nbb-kv.boekbalie.nl/images/B/372186/372186.jpg]afbeelding][/url]
Ja, die is opgefoktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Petra Kachelland eigenlijk gebleven... eruit geschreven
Die is dj geworden en is toen aan de drugs gegaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef Ludger het volgende:
[..]
Jaaa, die Mees! Hoe ziet die er uit tegenwoordig en is ie nog acteur?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die is dj geworden en is toen aan de drugs gegaan.
Vertelquote:
Junior probeerde tevergeefs Clairy Polak aan de lijn te krijgen voor een item over Imani in NOVA.quote:
Je hebt niks gemist, of je moet uit je dak gaan van Joosts John Lennon imitatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef pberends het volgende:
Gister ben ik het straalvergeten, maar ik heb weinig gemist zo lijkt het.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Junior probeerde tevergeefs Clairy Polak aan de lijn te krijgen voor een item over Imani in NOVA.
LOL @ rare fietsen in het Jeugdjournaal.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Begint dat gekut met die Kim ook weer? Is het verhaal zo slap dat ze in een seizoen alles twee keer moeten uithalen?
Hoog tijd voor een scenariowedstrijd!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Begint dat gekut met die Kim ook weer? Is het verhaal zo slap dat ze in een seizoen alles twee keer moeten uithalen?
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:52 schreef babette21 het volgende:
Hoog tijd voor de V-Files part 2: The return of king Arthur
Niet doen lieverd, want dan is deze topic ten dode opgeschreven.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef pberends het volgende:
emotioneel gezeik.
Ik wil keiharde actie van evil Juniman terug!
Ik kan beter met ONM stoppen te kijken, saaie poepsoap begint het te worden.
Ja, das waarquote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef maril het volgende:
[..]
Niet doen lieverd, want dan is deze topic ten dode opgeschreven.![]()
quote:Maandag 12 maart
Ook al bedoelt hij het goed, toch zet Chris Kyra veel te veel onder druk. En dat moet je bij Kyra niet doen! Joyce is des duivels over de manier waarop Bettina probeert Farah te helpen. Sam snapt niets van Esmee: eerder was ze zo optimistisch over haar therapie en nu...? Maar durft hij haar op de vrouw af te vragen hoe het zit? En wat gaat er door Esmees hoofd als zij plaatsneemt in de volle wachtkamer van de psychiater?
Dinsdag 13 maart
Sanne schrikt zich een ongeluk als zij in haar eigen huis wordt aangesproken door een naakte man. Wie weet hier meer van? Ilyas neemt de beslissing om het pakhuis te verlaten; wat hem betreft voorgoed. Het is voor zowel Elif als Ilyas zeer emotioneel om baby Kim onder ogen te komen. Chris lijkt nu echt door te draaien in zijn plannen met Kyra en dat zal ze hem 200% duidelijk maken ook!
Woensdag 14 maart
Sam ontdekt dat Esmee liegt over haar therapiebezoekjes, waarna hij zich op een hele verkeerde manier afreageert. Daan probeert en probeert, maar kan niet tot depressieve Malú doordringen. Waar zal zijn frustratie hem naartoe leiden? Een kranteninterview dat Imani zou moeten helpen in haar strijd neemt een ongewenste wending. JP heeft het gezellig met Anna, dan komt Marnix tussenbeide...
Donderdag 15 maart
Als Junior moet concluderen dat hij niet belangrijk genoeg is voor Imani kan hij dit idee nauwelijks verkroppen en dat brengt hem weer ouderwets in moeilijkheden. Esmee en Sam kunnen niet mét, maar ook niet zonder elkaar. Als ze samenzijn besluit Esmee al haar fouten eerlijk op te biechten, maar nu heeft Sam weer een geheim. Zal Imani tegen haar moeder kunnen zeggen dat ze na haar 18e verjaardag uit Nederland zal worden uitgezet?
Vrijdag 16 maart
Junior en Imani krijgen slecht nieuws van Imani's advocaat. Moeten ze dit aan Farah vertellen? Junior verstoort op onvervalst junioriaanse wijze een belangrijke meeting van Bettina. Esmee weet echt niet hoe ze tegen Sam moet doen, nu ze allebei tegen elkaar gelogen hebben. Een lekkage zorgt ervoor dat Marnix hulp moet inroepen uit onverwachte hoek.
JP en lekkagesquote:JP heeft het gezellig met Anna, dan komt Marnix tussenbeide...
Een lekkage zorgt ervoor dat Marnix hulp moet inroepen uit onverwachte hoek.
Nico Schaap (ONM: Ronald Coomen) was o.a. te zien in:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar ken ik die platenproducer van? Uit de een of andere serie, maar ik weet niet welke.
Eerder andersomquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Marnix heeft gewoon iets wat JP niet heeft.![]()
Die regel mag wat mij betreft ook worden toegepast op autochtone soapies.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:05 schreef pberends het volgende:
Het is stom om dit stomme verhaallijn weer op te rakelen!!
Tonnie, Ilyas en die muts Elif moeten gewoon uitgezet worden naar Turkije wegens saaie verhaallijnen. Zijn we ook af van die drekmongolen.
Ik wist niet dat Tonnie een Turk was?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die regel mag wat mij betreft ook worden toegepast op autochtone soapies.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Tonnie een Turk was?
Hij was toch een bloedbroeder van Ilyas.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef pberends het volgende:
Ik wist niet dat Tonnie een Turk was?
Dan is het dus toch waar; moslimbroers neuken elkaars vrouwen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij was toch een bloedbroeder van Ilyas.![]()
Nou, dat blijkt, vriendschap kàn niet kapotquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij was toch een bloedbroeder van Ilyas.![]()
Ze mag wel wat harder zijn op het andere gebiedquote:
Echt om te kotsen en dat gaat zo al een paar maanden. Links gezeik.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
Linkse hippies.
ONM moet iets minder politiek gekleurd worden.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:Treinbotsing Amsterdam Muiderpoort
Niet alleen de jongeren, maar ook de treinen ontsporen bij de Muiderpoort.
Ze heeft nou niet bepaald... hoe zeg je dat? (quote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kyra, je kan maar beter niet gaan zingen.![]()
Ben je 'Wilders' vergeten?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Echt om te kotsen en dat gaat zo al een paar maanden. Links gezeik.
Was het nog de moeite waard?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef babette21 het volgende:
straks Julia's Tango en dus mogelijk ex-onm'ers Kim Pieters, Michiel de Jong en/of Chris Tates bij RTL Boulevard
mwahquote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Was het nog de moeite waard?
Je kan duidelijk zien dat de gladde linkse vingers van Giel Beelen diep in de reet van Imaani en der moeder zitten. Echt om te kotsen. Sam met z'n "Wat is dit toch een kutland". Nou dit land is met name kut door de multicriminele samenleving, maar dat laat hij maar even aan zich voorbij gaanquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Echt om te kotsen en dat gaat zo al een paar maanden. Links gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |