abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:50:58 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_46741750

Julia's Tango gaat over vier jonge, Nederlandse vrouwen Julia, Marjolein, Pia en Jacqueline. Hun levens voegen zich samen als ze een Bed & Breakfast beginnen in Argentinië. De vriendschap tussen de vier vrouwen, hun ambities en hun liefdeslevens volgen we tegen de achtergrond van Buenos Aires.

De rol van Julia zal worden gespeeld door Kim Pieters, bekend van onder andere ONM. Miryanna van Reeden die was te zien in Liever Verliefd en Man en Paard speelt Jacqueline. Peggy Vrijens vult de rol in van Marjolein en Tina de Bruin speelt Pia. Grote mannelijke rollen zijn weggelegd voor onder andere Frederik Brom, Michiel de Jong en Chris Tates.

Vanaf maandag 19 maart 2007, 21.30 uur op Net5

met dank aan Wup voor de tip;)

==========================================================================================

Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze
fijne cast, fijne setting: lijkt me er wel weer één om voor te gaan zitten!!
pi_46741862
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:50 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]

Julia's Tango gaat over vier jonge, Nederlandse vrouwen Julia, Marjolein, Pia en Jacqueline. Hun levens voegen zich samen als ze een Bed & Breakfast beginnen in Argentinië. De vriendschap tussen de vier vrouwen, hun ambities en hun liefdeslevens volgen we tegen de achtergrond van Buenos Aires.

De rol van Julia zal worden gespeeld door Kim Pieters, bekend van onder andere ONM. Miryanna van Reeden die was te zien in Liever Verliefd en Man en Paard speelt Jacqueline. Peggy Vrijens vult de rol in van Marjolein en Tina de Bruin speelt Pia. Grote mannelijke rollen zijn weggelegd voor onder andere Frederik Brom, Michiel de Jong en Chris Tates.

Vanaf maandag 19 maart 2007, 21.30 uur op Net5

met dank aan Wup voor de tip;)

===============================================================================================

Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze
fijne cast, fijne setting: lijkt me er wel weer één om voor te gaan zitten!!
lijk me ook wel leuk ik ga kijken!!!!
pi_46742949
Fruitig
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:42:13 #4
22273 Dizer
Save the beard!
pi_46776742
Kim Pieters ! .

Maar helaas dat het een vrouwen drama serie is .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_46777693
]Oftewel gewoon een makeover van Wodka Lime etc...Pfff chicklits series zijn
soooo
pi_47095049
Kim Pieters was erg stoer in ONM, Myrianna verraste me positief in Liever Verliefd, Chris Tates , en voor Peggy Vrijens (en Argentinië) heb ik tijdens WIDM 2006 toch wel n klein zwakje gekregen...
Dus ga op z'n minst een keertje kijken.. ben wel benieuwd of de serie 2talig wordt of dat de meiden heel toevallig alleen maar nederlandse mannen treffen...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 12 maart 2007 @ 18:57:01 #7
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47200313
zo direct in rtl boulevard

[en mvnl, we zijn 't helemaal eens!! ]
pi_47201715
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:57 schreef babette21 het volgende:
zo direct in rtl boulevard

[en mvnl, we zijn 't helemaal eens!! ]
Ben benieuwd of dat nog steeds zo is na t zien van aflevering 1
Las dit trouwens blijkbaar net te laat... ik zag alleen maar 'bompa' Pfaff bij Boulevard
Was t n interessant en veelzeggend item?
  maandag 12 maart 2007 @ 20:17:22 #9
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47203655
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef Mvnl het volgende:
Was t n interessant en veelzeggend item?
nou, 't blijft Boulevard he
't was wel aardig, maar ging niet echt over de serie zelf... meer over hoe 't was om daar te filmen enzo
pi_47227285
De grote comeback van Kim Pieters:

Kim Pieters in Veronica Magazine #11 (2007)
pi_47229262
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
De grote comeback van Kim Pieters:
gevaarlijk hoor, om dat van tevoren al zo hard te roepen...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:35:45 #12
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47230757
Tof Iwan!!
comeback... alsof ze ooit is weggeweest

[Iwan, zou je die andere Argentinië-pagina's ook kunnen scannen en naar mij willen mailen?
ik ga daar nl. overwinteren ]
pi_47232824
ha hier zijn de Kim Pieters fans:)

wat komt dat stomme Snoyink mens nou weer doen
heeft iemand ooit gehoord van Tina de Bruin?
en ik hoop van harte dat ze elke vorm van humor weg houden bij Miryanna van Reeden want itt. Mvnl vond ik haar echt gruwelijk in Liever Verliefd [ wat sowieso een gehele aanfluiting was maar dat ter zijde.] Geef mij de Westenwind Miryanna van Reeden maar......

maar het is volgende week al da's mooi
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:42:13 #14
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47233066
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef Wup het volgende:
en ik hoop van harte dat ze elke vorm van humor weg houden bij Miryanna van Reeden want itt. Mvnl vond ik haar echt gruwelijk in Liever Verliefd [ wat sowieso een gehele aanfluiting was maar dat ter zijde.] Geef mij de Westenwind Miryanna van Reeden maar......
Ik vond haar prima in Liever Verliefd (maar da's volgens mij sowieso niet echt Wup's genre haha), maar de Westenwind-versie is niet te overtreffen!!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:47:10 #15
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_47233224
Hmm, Maandag maar eens gaan kijken of het wat is.
pi_47233304
quote:
heeft iemand ooit gehoord van Tina de Bruin?
Ik heb even m'n archief doorgespit. Tina de Bruin speelde 'Douanier 1' in aflevering 5 van de dramaserie 'Waltz'.
quote:
Hier ben ik het 100% mee eens.
pi_47234623
Van de NET5 site:
quote:
Liefde, seks, familie en vriendschap
Vier verschillende, eigenzinnige vrouwen starten het avontuur van hun leven in Buenos Aires. Dit is het uitgangspunt van Julia’s Tango, de nieuwe Nederlandse dramaserie van NET 5. Ze hebben elkaar én de bruisende Argentijnse stad nodig om te ontdekken hoe ze in het leven staan en wie ze werkelijk zijn. Want hoe ver je ook reist, je komt jezelf altijd tegen...

Naar Buenos Aires
Wanneer de succesvolle advocate Julia Marsman (Kim Pieters) besluit om een weekje met haar beste vriendin Marjolein (Peggy Vrijens) naar Buenos Aires te gaan, heeft ze nog geen idee dat die beslissing haar leven ingrijpend zal veranderen. Eenmaal terug in de stad waar haar familie vandaan komt en die ze als kind voor het laatst zag, wordt het al snel duidelijk dat het niet bij die ene week zal blijven.

Bed & breakfast
Ze ontmoet haar oudtante Maria (Liz Snoijnk) en haar achternichtje Pia (Tina de Bruin) die op het punt staan het oude familiehuis te verkopen. In haar verlangen om haar Argentijnse familie te helpen én om haar leven, dat in Nederland wel erg hectisch is geworden een nieuwe draai te geven, maakt ze de verkoop van 'de casa' ongedaan. Met hulp van Marjolein, Pia en de al tien jaar in Buenos Aires wonende Jacqueline (Miryanna van Reeden), wil Julia proberen van het pand een bed & breakfast te maken.

In tien afleveringen wordt duidelijk hoe de groeiende vriendschap tussen deze vier vrouwen voortdurend op de proef wordt gesteld tijdens de onvermijdelijke tegenslagen die dit ambitieuze project meebrengt. Maar belangrijker nog, we zien hoezeer de vrouwen elkaar tot steun zijn in hun persoonlijke levens. Want zonder haar vriendinnen zou Julia niet weten wat ze moet als ze geconfronteerd wordt met de keuze tussen haar vriend Bas (Michiel de Jong) en haar Argentijnse minnaar Raoul. Zou Marjolein nooit kiezen voor de liefde van haar leven, Pieter (Frederik Brom). Zou Pia niet durven zichzelf voor het eerst toe te staan verliefd te worden. En zou het Jacqueline niet lukken om het verlies van haar baby te verwerken en daarmee haar huwelijk te redden.

Let op: binnenkort kun je op NET5.nl een uigebreide site van 'Julia's Tango' vinden.

bron
pi_47234741
quote:
Tja, ik heb Westenwind nooit echt gevolgd/meegekregen, maar wel wat van de 'harde uitstraling' van haar personage in die serie, en was wat dat betreft erg verrast dat ze in Liever Verliefd erg aardig een rol vertolkte die daar mijlen vandaan stond.. overigens idd niet de sterkste romcom die ik ken, maar dat kwam vooral door t waardeloze einde..

On-topic: gezellig, Liz mag ook weer terug naar Argentinië
pi_47234809
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Van de NET5 site:
[..]
Want zonder haar vriendinnen zou Julia niet weten wat ze moet als ze geconfronteerd wordt met de keuze tussen haar vriend Bas (Michiel de Jong) en haar Argentijnse minnaar Raoul. Zou Marjolein nooit kiezen voor de liefde van haar leven, Pieter (Frederik Brom). Zou Pia niet durven zichzelf voor het eerst toe te staan verliefd te worden. En zou het Jacqueline niet lukken om het verlies van haar baby te verwerken en daarmee haar huwelijk te redden.
Ligt t nou aan mij of komt dit stukje érg spoilerig over?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:00:12 #20
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47235733
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef Mvnl het volgende:
... maar wel wat van de 'harde uitstraling' van haar personage in die serie, en was wat dat betreft erg verrast dat ze in Liever Verliefd erg aardig een rol vertolkte die daar mijlen vandaan stond..
precies, dat bedoel ik dus ook!
tuurlijk was 't een flutrol, maar van te voren was ik erg sceptisch en ik moest toegeven dat ze 't geinig deed.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:15:32 #21
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47236268
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb even m'n archief doorgespit. Tina de Bruin speelde 'Douanier 1' in aflevering 5 van de dramaserie 'Waltz'.
da's alles!?
quote:
Liefde, seks, familie en vriendschap
Julia Marsman (Kim Pieters) [...] haar vriend Bas (Michiel de Jong)
speelde Michiel geen Marsman in Het Glazen Huis?! Het zou bijna verwarrend worden
leuke combi trouwens (Michiel ), heeft Kim ook 's een tegenspeler die niet op 'n kratje hoeft te staan hihi
pi_47249240
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef babette21 het volgende:
da's alles!?
Ze heeft een mager cv. Volgens IMDB heeft ze ook nog gespeeld in een paar series die mij totaal niets zeggen: 'Bij de mensen thuis' (2006) en 'De Horzel' (2001)... ach nou zie ik het... 'Bij de mensen thuis' was dat grappig bedoelde onderdeel van 'Koppensnellers' (Talpa).
quote:
speelde Michiel geen Marsman in Het Glazen Huis?! Het zou bijna verwarrend worden
leuke combi trouwens (Michiel ), heeft Kim ook 's een tegenspeler die niet op 'n kratje hoeft te staan hihi
Thijs Marsman
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:25:24 #23
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47249317
Ik wil met Kim Pieters trouwen .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_47250745
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef babette21 het volgende:
asjemenou, dat je dat nog weet..... maar ik heb wel weer zin om hem te zien.
klinkt idd. als prima combinatie, hadden ze zich bij ONM ook wel eens mogen beseffen toendertijd:)
[hoewel, ik geloof dat Claire toen dat Sid lijntje had, dat was ook wel tof]]
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze heeft een mager cv. Volgens IMDB heeft ze ook nog gespeeld in een paar series die mij totaal niets zeggen: 'Bij de mensen thuis' (2006) en 'De Horzel' (2001)... ach nou zie ik het... 'Bij de mensen thuis' was dat grappig bedoelde onderdeel van 'Koppensnellers' (Talpa).
'Waltz'. zei me ook al niks,
'Douanier 1' in aflevering 5 klinkt ook niet echt als een enorme rol.
maar in de promo van Julia's Tango komt ze oke over.
quote:
Thijs Marsman
en jij dus ook al, maar jij speelt vast vals met je archiefje:)
pi_47251115
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef Mvnl het volgende:
Tja, ik heb Westenwind nooit echt gevolgd/meegekregen, maar wel wat van de 'harde uitstraling' van haar personage in die serie, en was wat dat betreft erg verrast dat ze in Liever Verliefd erg aardig een rol vertolkte die daar mijlen vandaan stond.. overigens idd niet de sterkste romcom die ik ken, maar dat kwam vooral door t waardeloze einde..
ow oke, op zich te waarderen dat acteurs voor wat variatie kiezen natuurlijk, maar de comedy dingetjes moet ze toch echt aan Kim Pieters overlaten.
ik heb haar nog gezien in een volgens mij Belgische advocatenserie die net5 een paar jaar terug na 1 uitzending alweer van de buis haalde en later in marathonversie in de nacht heeft uitgezonden. Daarin was ik ook niet echt kapot van haar. Vandaar mijn twijfels bij haar mogelijkheden.........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')