Neequote:Op donderdag 8 februari 2007 19:21 schreef zoeperzazke het volgende:
hebben jullie het artikel over ONM al gezien in de Veronicagids?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
ONM begint weer een stuk beter te worden.
Babette Maters. Maar ze is streng gelovig nu en heeft derhalve haar naam veranderdquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:52 schreef babette21 het volgende:
wie is Roxanne?
grappenmakerquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Svensational het volgende:
Babette Maters. Maar ze is streng gelovig nu en heeft derhalve haar naam veranderd! Wel tof dat Tamara weer terug is
!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:52 schreef babette21 het volgende:
wie is Roxanne?
quote:Roxanne, you don't have to put on the red light.
Those days are over.
You don't have to sell your body to the night.
oh díe Roxanne... dat lijntje loopt dus ook nog steedsquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[police]
Bekijk 'm hier:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:10 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
he fuck, weer gemist vandaag, zat bij de chinees![]()
quote:Maandag 19 februari
Twee vrouwen ‘vechten’ om Chris, wie loopt er mee heen? Junior krijgt per ongeluk iets te horen over de toekomst van Imani. Hij gaat op onderzoek uit en schrikt zich lam van wat haar te wachten staat. Tonnie ontdekt dat Ilyas de afgelopen tijd een paar keer door de politie gehoord is. Dan blijkt dat Elif hier meer van weet…
Dinsdag 20 februari
Junior laat aan heel de wereld weten wat hij van Imani vindt. Nou ja, heel de wereld… in ieder geval aan de hele school. Resultaat: Imani schaamt zich kapot. JP heeft het te pakken: hij vindt Anna leuk en wil dolgraag een nieuw afspraakje met haar. Niels hervindt zichzelf en weet zich nuttig te maken als intermediair tussen arts en patiënt, en dat nét nu hij uit het AZB moet vertrekken.
Woensdag 21 februari
Ilyas is verbijsterd door wat hij over Tonnie ontdekt: achter die trouwe hondenogen van hem gaat een heel ander iemand schuil. Chris (met al zijn geld) zoekt een oplossing (voor al zijn geld), krijgt nergens aan poot aan de grond (ondanks al zijn geld) en komt op een geweldig idee (waarbij hij al zijn geld leuk goed kan gebruiken). Junior vindt dat Imani haar kop in het zand steekt nu zij binnenkort uitgezet dreigt te worden.
Donderdag 22 februari
Voetbaaaal dus geen ONM!![]()
Vrijdag 23 februari
Junior regelt een echte Amsterdamse verrassing voor zijn liefje en haar moeder. Shirina denkt dat Ilyas down is omdat hij verdacht wordt van verkrachting, maar er is nog iets anders aan de hand. Terwijl het beter gaat tussen Eva en Joost, gaat het slechter tussen Eva en haar moeder. In hoeverre heeft dit met elkaar te maken? En waar is Tonnie bang voor?
Ah, ze heeft het doorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef pberends het volgende:
Oh God, moet je perse verliefd op iemand zijn om een relatie te beginnen?
Wat een foute scène was dat weer. Alleen de frikandellen ontbraken nog.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
Haha, die ene kakker lijkt op Adam Curry!
Of is hij het?
Ik heb medelijden met JP.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Die moeder van Eva (wat is haar naam nou eigenlijk??) is nog steeds een vreselijke actrice. Er zit totaal geen leercurve in.
Deze kneuterigheid past inderdaad meer bij GTST dan bij ONM. Hele rare scene.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat een foute scène was dat weer. Alleen de frikandellen ontbraken nog.!
Ilyas gaat op wereldreis, eerst naar Turkije, daarna naar Istanbul en daarna naar Ankara.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef Dos37 het volgende:
Ileas gaat zo even op wereldreis denk dat ik dat morgen ook maar is ga doen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Goh, Kyra's stem klonk stukken beter zo....
101 (spreek uit: one on one) is het nieuwe digitale kanaal van BNN, dat verdergaat waar 'Slikken & Spuiten' ophoudt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:23 schreef pberends het volgende:
Wat was dat trouwens voor reclame denet "dit programma is ook te zien op 101.tv ofzo?"
Jottem!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
101 (spreek uit: one on one) is het nieuwe digitale kanaal van BNN, dat verdergaat waar 'Slikken & Spuiten' ophoudt.
Hoe kan dat, ze had toch met die Ajax-boer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ Yolanthe in RTL Boulevard. Ze staat al anderhalf jaar droog.![]()
Beetje saai dit... en die blonde is ook een vreselijk actrice, net zoals de moeder van Evaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Goh wat origineel... Ilyas wordt geDuukt.
Blijft nep, ze is al wegquote:
neeeee der moeder blinde kutmongoolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef Svensational het volgende:
Imani heeft al eerder in ONM gespeeld?
quote:
en nou oplazeren jij....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Net als haar tv-dochter...
Jottem... nog een moeder erbij!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Nieuw in ONM: Esther Drenthe
Volgende week maakt een nieuwe actrice haar opwachting in ONM. Esther Drenthe vertolkt met veel flair de rol van Farah Din Jafari, de moeder van Imani! Net als haar tv-dochter was ook Esther Drenthe al eerder in ONM te zien, en wel als 'agent Lies' in aflevering 743 (WO. 26-11-1997).
CV Esther Drenthe:Goudkust (als Verpleegkundige / gastrol) (1997) ONM (als Agent Lies / gastrol) (1997) Unit 13 (als Alexandra Maas / hoofdrol) (1998) GTST (als Dokter Sweegers / gastrol) (2003)
In oktober 2004 speelde ze 2 afleveringen de rol van Marlou, een date van Chris. Volgens Ilyas werkt ze op de afdeling Neurologie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef Svensational het volgende:
Imani heeft al eerder in ONM gespeeld?
quote:Ernst, Bobbie en de geslepen Onyx
De kinderhelden Ernst en Bobbie beleven een spannend avontuur in de bioscoop waarin ze proberen te voorkomen dat een bos gekapt gaat worden. Ernst en Bobbie genieten van een welverdiende vakantie als ze erachter komen dat een prachtig bos in de buurt gekapt gaat worden. Op deze plek wil de gemene ondernemer Wolter Onix (Hidde Maas) een asfaltfabriek bouwen om heel Nederland te asfalteren. Daar gaan Ernst en Bobbie een stokje voor steken. Onix daagt Ernst en Bobbie uit een opdracht uit te voeren. Als ze deze opdracht binnen drie dagen succesvol afronden, zal hij de fabriek niet bouwen. Ernst en Bobbie moeten een bekende popster, 40.000 concertbezoekers en een gouden microfoon bij elkaar brengen. Het lijkt een onmogelijke opgave, maar Ernst en Bobbie zijn vastberaden het bos te redden. Gelukkig krijgen ze hulp van de mooie televisiereporter Suzy (Nadja Hüpscher).
Ah, tof filmpje weerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In oktober 2004 speelde ze 2 afleveringen de rol van Marlou, een date van Chris. Volgens Ilyas werkt ze op de afdeling Neurologie.
[[url=http://sjc-static2.sjc.youtube.com/vi/bX6zZj4lfEQ/2.jpg]afbeelding][/url]
Welke cliff was het dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:44 schreef Canisfire het volgende:
Zeer boeiende cliff vandaag.
Chris die alleen in de kamer stondquote:
Ik vond 'm zieligquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Chris die alleen in de kamer stond
De schrijvers hebben haar irritanter gemaakt om de aandacht af te leiden van de überirritante Persijntjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:20 schreef maril het volgende:
Ik begin de balen te krijgen van die Esmee.
Ik denk dat Tonnie's avontuur met Faber nog een staartje krijgt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef maril het volgende:
Ik kan mij trouwens niet aan het gevoel ontrekken dat IIyas er wordt ingestonken door Tonny.
Ik vind die juniman echt een hele slechtte acteur. Hij leest alles zo op. zonder echt in te leven enzo... Maar het enigste positieve aan hem is dat hij een beetje lekker is :pquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Die kop van de moeder van Eva is echt gaar. En een slecht actrice ook trouwens.
Ik vind hem juist een goed acteur.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ik vind die juniman echt een hele slechtte acteur. Hij leest alles zo op. zonder echt in te leven enzo... Maar het enigste positieve aan hem is dat hij een beetje lekker is :p
Van mij mogen die Persijntjes allemaal dood neervallen. Slechte acteurs zijn het gewoon.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De schrijvers hebben haar irritanter gemaakt om de aandacht af te leiden van de überirritante Persijntjes.
Faber was ook cool. Jammer dat ze liever een negerin introduceren, de zoveelste saaie moeder.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tonnie's avontuur met Faber nog een staartje krijgt.
Bron: MediaCourantquote:RTL maakt zich geen zorgen over ‘Goede tijden’
Goede tijden slechte tijden (foto) kampt dit seizoen met lagere kijkersaantallen. Waar de soap tot enkele seizoenen geleden dagelijks nog meer dan twee miljoen kijkers aan de buis gekluisterd hield, volgen tegenwoordig nog zo’n 1,3 miljoen mensen de belevenissen van de bewoners van Meerdijk. Producent Endemol van GTST wil er niet op reageren en RTL4 meldt zich ‘op dit moment geen zorgen’ te maken. “Het is gewoon een golfbeweging.”
Volgens een woordvoerster van RTL 4 is de zender nog erg blij met de scores van Goede tijden. “Hoewel er nu iets minder mensen kijken dan voorheen, scoort het programma elke dag nog fantastisch“, aldus de zegsvrouw in het AD.
Volgens Willem Zijlstra, die als hoofd drama bij Endemol jarenlang verantwoordelijk was voor de soap, voelt deze daling structureler. “Het kan niet anders of Endemol en RTL4 doen op dit moment onderzoek onder kijkers. Daar komt waarschijnlijk uit dat de serie momenteel te weinig geloofwaardig is.”
Olga Madsen, die Goede tijden slechte tijden in 1990 introduceerde in Nederland, vindt de serie er nog steeds ‘geweldig’ uitzien, maar kan zich wel in de mening van Zijlstra vinden. “De makers vertellen te veel buitenissige en te weinig menselijke verhalen. De moord op Ludo wordt bijvoorbeeld wel erg lang uitgesponnen. Dat zijn ze nu aan het bijsturen, vermoed ik. Maar vergis je niet, GTST is een tanker. Die beweegt heel langzaam. Als je iets schrijft, is het pas vijf maanden later op tv.”
De cast is volgens regisseur Johan Nijenhuis het grootste probleem. Nijenhuis regisseerde GTST in de beginperiode en hij herinnert zich dat de serie in het begin is groot gemaakt door de Hitkrant-generatie. “Na drie maanden wilde RTL eigenlijk stoppen met GTST, maar toen bleken opeens Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling grote idolen onder 13-jarige meisjes. Toen ging het los. GTST mist nu dat soort helden, onder meer door concurrerende series“, vertelt Nijenhuis in de krant.
Castingdirector Job Gosschalk sluit zich daarbij aan: “Als ik tegenwoordig jonge mensen zoek voor series, kijk ik eerder naar bijvoorbeeld ONM. Die acteurs zijn meer aansprekend: Yolanthe Cabau van Kasbergen, Eric Bouwman, Levi van Kempen. Die zijn hot. Bij GTST zou ik het bijna niet eens weten. Vroeger was dat andersom.”
De belangrijkste reden voor de dalende kijkcijfers is de toegenomen concurrentie, vindt Madsen. “Lange tijd maakten GTST en het Journaal de dienst uit om acht uur. Je keek of het een, of het ander. Concurrentie was er niet. Met GTST is niets mis, maar je ziet dat De Wereld Draait Door op Nederland 3 en Deal or No Deal op Tien nu serieus meedoen om de gunst van de kijker.” Ex-Endemoller Willem Zijlstra ziet het minder somber in: “Goede Tijden blijft altijd een anker in de programmering van RTL4.“
Hij heeft wel helemaal gelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:45 schreef pberends het volgende:
Compliment voor ONM:
[..]
Bron: MediaCourant
Waar zie je dat ik het er niet mee eens ben dan?quote:
Er is geen budget voor gastrollen. Albert stond op de aftiteling, maar was in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:13 schreef pberends het volgende:
Waarom zit die Niels eigelijk op 1-persoons kamer inderdaad?
Die Muiderpoort-homo heb ik ook al een tijd niet gezienquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er is geen budget voor gastrollen. Albert stond op de aftiteling, maar was in geen velden of wegen te bekennen.![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar zie je dat ik het er niet mee eens ben dan?
Dan moet je het woordje "wel" weghalen, want anders lijkt het alsof de reactie op mij sloeg.quote:
Straks blijkt hij nog een grotere crimineel te zijn dan Junior.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:05 schreef pberends het volgende:
Die Muiderpoort-homo heb ik ook al een tijd niet gezien.
Wat is dit voor vaag ge*** over het woordje "wel"? BVO is het toch gewoon eens met het artikeltje? Klaar. Gaat toch helemaal niet over de persoon van 'pberends' ?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef Svensational het volgende:
pberends heeft een punt.
Nee hoor, wel stond er op zijn plek. Aangezien de andere mensen in het artikel niet helemaal gelijk hadden en hij welquote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan moet je het woordje "wel" weghalen, want anders lijkt het alsof de reactie op mij sloeg.
quote:Maandag 26 februari
Opdringerige Chris wordt vakkundig door Kyra afgeserveerd. Ilyas raakt meer en meer verstrikt in wat hij in zijn hoofd heeft gehaald: dat Elif bij hem terugkomt. Er worden grootse actieplannen gesmeedt door Sam en Esmee om Imani’s uitzetting te voorkomen. De vraag is echter of Imani zelf daar wel zo blij mee is. Esmee wil van Sam weten of hij er moeite mee heeft dat zij geen seks hebben.
Dinsdag 27 februari
Joost weet niet wat hem overkomt als Eva in een nachtmerrie tegen hem tekeergaat. Als hij bij Anna langs gaat om hier opheldering over te krijgen, neemt het gesprek steeds raardere wendingen… Kyra verwijt Julia en Sanne dat ze jaloers zijn op haar en Chris… en dat alleen maar omdat zij géén vriendje hebben! Marnix probeert voor Sanne een baantje te ritselen. Eva en Malú hebben een plan, maar dat moet nog even voor Joost geheim blijven.
Woensdag 28 februari
Imani schrikt zich wezenloos als zij wegens een spoedgeval direkt naar het AZB moet. Het zint Junior helemaal niet dat Imani daardoor geen aandacht meer heeft voor haar naderende uitzetting. Zover is het dus al gekomen: Anna moet notabene bij JP langs om te vragen hoe het met haar eigen dochter gaat.
Donderdag 1 maart
Ilyas roept de vloek van het AZB over zich af als hij dagen achtereen niet op zijn werk verschijnt. Esmee krijgt de schrik van haar leven als zij Junior betrapt met Imani en reageert instinctief. Joyce geeft haar hierover de wind van voren. Julia probeert Malú als model te recruteren voor de kickoff party van haar kersverse kledingmerk, ook voor Sanne heeft ze een mooie taak in petto.
Vrijdag 2 maart
Esmee krijgt bijna een rolberoerte als Marnix voor zijn ‘verwarde dochter’ een afspraak met een psychiater maakt. Joost heeft een spontane verrassing voor Eva, maar laat haar eerst de hele stad doorfietsen. Junior wil Imani helpen omdat hij van haar houdt en niet omdat hij haar als een zielig geval ziet. Kan Imani dit charmeoffensief weerstaan of wijst ze hem nog maar weer eens af? En hoever durft Junior te gaan in zijn liefdesverklaring?
"Wel" impliceert hier dat ik zei dat de man niet gelijk had. Maar dat zeg ik helemaal niet.quote:
Dan is het te verklaren, maar het staat nog steeds vaagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, wel stond er op zijn plek. Aangezien de andere mensen in het artikel niet helemaal gelijk hadden en hij wel.
Ze hebben hier meegelezen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:13 schreef pberends het volgende:
Waarom zit die Niels eigelijk op 1-persoons kamer inderdaad?
Die vent is geweldig!quote:
The Return Of The Living Dead?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
Die vent is geweldig!
Hopelijk is het een Hillard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |