quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:30 schreef babette21 het volgende:
... en negeert daarbij uiteraard de lange wachtlijst voor 'n officieel plekkie op 't Archief: adios amigo
vond 't ook wel grappigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
die 3 seconden heb ik ook gezien!!
zag er wel oke uit eigenlijk
Klinkt goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 07:43 schreef Snake2005 het volgende:
Daarnaast zal rond april/mei een aantal nieuwe decors hun entree maken in ONM. Verder is bekend dat het (tijdelijke) vertrek van Aram/Chris spannend is, met een super toffe verhaallijn. (Komen pistolen aan te pas)
Als die er ook nog in hadden gezeten was ik niet meer wakker geworden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef Dos37 het volgende:
vond ik ook ik miste eva en haar moeder
van de rest van de cast wordt ik niet echt wild van enthousiasme maar goed misschien wat leuke gastrollen voor oud collega's:)quote:Julia's Tango gaat over vier Nederlandse vrouwen die Nederland verlaten om in Argentinie een bed en breakfast te beginnen. De hoofdrollen in de nieuwe dramaserie worden gespeeld door Miryanna van Reeden, Peggy Vrijens, Tina de Bruin en Kim Pieters.
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=2369
oh wow, dit klinkt helemaal goed echt!!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
Halleluja!!!!
promo op net5 over nieuwe serie met Kim Pieters in de hoofdrol.... Julia's Tango....
vanaf 19 maart op net5 [ da's een maandag]
[..]
van de rest van de cast wordt ik niet echt wild van enthousiasme maar goed misschien wat leuke gastrollen voor oud collega's:)
Je zou die bijna missen inderdaad. Dat hele Kyra Chris gezeik kan mij echt niet boeien. Niet bijster origineel.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef Dos37 het volgende:
vond ik ook ik miste eva en haar moeder
Michiel de Jongquote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef Wup het volgende:
van de rest van de cast wordt ik niet echt wild van enthousiasme maar goed misschien wat leuke gastrollen voor oud collega's:)
ik denk eigenlijk in plaats van......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:48 schreef babette21 het volgende:
(hoe laat? doe maar leuk na Grey's Anatomy)
mja ik kon op site van net 5 zo snel niks vinden maar 19 maart werd aangegeven in de promo dus dat lijkt me vrij betrouwbaarquote:edit: volgens dat linkje komt het vanaf zondag 4 maart!!
.. en volgens net5 idd vanaf maandag 19..... lekker betrouwbaar weer, dat internet
Kijk dat wist ik dan weer niet, ik had het alleen over die meiden.quote:Michiel de Jonghoort ook bij de vaste cast, evenals Chris Tates...
ik kan hier wel blij van worden hoor!
*au* waarom zeg je dat nou!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef Wup het volgende:
ik denk eigenlijk in plaats van......
Spoorloos Verdwenen is wel 'n hele slechte serie zeg, mag hopen dat hij tot inkeer is gekomen..quote:En Chris Tates heeft toch Spoorloos Verdwenen.. zal wel al opgenomen zijn dan.
jeeeh kunnen we weer een forumpje delen!quote:maare, Wup ook blij;)
quote:Maandag 5 maart
Ilyas krijgt een adoptieaanbod, maar daarvoor moet hij nog getrouwd zijn met Elif. Hoever gaat zijn leugen? En gaat Elif hierin mee? Hoe reageert Tonnie? Al deze vragen roepen één grote vraag op: hoezeer weet Ilyas zichzelf de stront in te draaien met een leugen? Esmee maakt een emotioneel offer om het weer goed te maken met Imani. Joost raakt diep onder de indruk als Eva haar diepste fantasieën met hem deelt.
Dinsdag 6 maart
Als Kyra onder de douche staat ontdekt Chris dat zij onvermoede talenten bezit. Hij krijgt het plan om daar grof geld aan te verdienen. Ilyas’ leugen lijkt tot een regelrechte breuk tussen Tonnie en Elif te leiden. Was dit Ilyas’ opzet of is hij toch niet zo doortrapt? Marnix regelt voor Sanne een baan bij het AZB. Hij pusht haar in die richting, maar de vraag is of Sanne dat wel wil.
Woensdag 7 maart
Zal Junior al zijn toekomstbeloftes aan Imani waar kunnen maken? Kyra vindt dat Chris veeeel te ver is gegaan. Esmee geeft niet thuis als Marnix (sympathiek bedoeld) naar de vorderingen van haar therapie vraagt. Marnix’ klaagzang hierover doet hem in de armen van een meelevende vrouw belanden. Uitgeprocedeerde Farah zal worden uitgezet. Door een desperate actie brengt zij haar leven in gevaar.
Donderdag 8 maart
Ilyas en Elif hebben alles om Kim te kunnen adopteren: een goede afspraak met Tonnie, een kind wat hen toegewezen wordt... Oeps, één ding hebben ze niet: een trouwboekje, dus… Ook met het huwelijk van Junior en Imani schiet het niet bepaald op. Had Sanne een paar dagen geleden nog geen zicht op een baan, vandaag krijgt ze er twee aangeboden: ook weer een onmogelijke keuze. Joost ontdekt dat er dingen zijn die Eva ab-so-luut geheim wil houden voor haar moeder.
Vrijdag 9 maart
Junior vangt bot in een uiterste poging om Farah in haar ziekbed te houden. Bettina doet Farah een belofte, maar of die enige realiteitszin heeft, is nog de vraag. Ilyas noemt het voorstel dat Tonnie aan Elif gedaan heeft een ‘valkuil’. Als het aan hem ligt gaat ze daar dus níet in trappen. Er is geweldig nieuws voor Eva en Joost en waardeloos nieuws voor Malú.
Kimbackquote:Ilyas krijgt een adoptieaanbod...
quote:Als Kyra onder de douche staat ontdekt Chris dat zij onvermoede talenten bezit. Hij krijgt het plan om daar grof geld aan te verdienen.
quote:Bettina doet Farah een belofte...
oh please laat haar niet zingen....quote:Als Kyra onder de douche staat ontdekt Chris dat zij onvermoede talenten bezit.
god, weer een huwelijk om een verblijfsvergunning... da's de vierde alquote:Ook met het huwelijk van Junior en Imani schiet het niet bepaald op.
In Goudkust mocht ze zingen met Lieke van Lexmond. Het singeltje moet hier nog ergens liggen... op hetzelfde stapeltje als Summer Rain.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:56 schreef babette21 het volgende:
oh please laat haar niet zingen....
waar maak ik me eigenlijk druk om, ik kijk niet eens![]()
Joyce had gisteren opeens geen verstand meer van verblijfsvergunningen.quote:god, weer een huwelijk om een verblijfsvergunning... da's de vierde al
ach zo'n stapeltje heb ik ook ergens... met 4fun enzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef Iwan1976 het volgende:
In Goudkust mocht ze zingen met Lieke van Lexmond. Het singeltje moet hier nog ergens liggen... op hetzelfde stapeltje als Summer Rain.![]()
nou ja zeg... terwijl ze er al zoveel geregeld heeft!quote:Joyce had gisteren opeens geen verstand meer van verblijfsvergunningen.
Wat raar dat Imani en Sam er niet bij zittenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
* De nieuwe leader:
[[url=http://sjc-static4.sjc.youtube.com/vi/lsLCBCP6jns/2.jpg]afbeelding][/url]
...kan er zowat wel 'n lijstje van maken voor 't Archief: Sasza, Bento, Julia, Malu, Imani... nog iemand vergeten?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:07 schreef babette21 het volgende:
nou ja zeg... terwijl ze er al zoveel geregeld heeft!
Dat komt door de Alabastine.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Eva's moeder heeft nog een grotere plofkop dan Joost.
De wat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat komt door de Alabastine.
Plamuurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef pberends het volgende:
De wat?
Wat een gezeik met dat kutkind van Joost.
Ik had 'r toch een aardige ram teruggegeven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef Canisfire het volgende:
Dit is wel tofEva die joost slaat.
Oh jaquote:
Psycho Evaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef Canisfire het volgende:
Dit is wel tofEva die joost slaat.
Vandaar diekop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef CrazyThing het volgende:
Ik denk ook dat Eva en haar moeder iets hebben gedaan om de dood van haar vader te bespoedigen. En ik denk dat er dan een draai aan wordt gegeven dat het een tiran was en dat hij Eva en/of haar moeder mishandelde.
quote:ONM presents: Esther
Woensdag 21 februari maakten we kennis met Farah din Jafari, de moeder van Imani. Ze vluchtte met haar dochter uit Somalië om hier in Nederland een nieuw leven op te bouwen. Maar hun vluchtelingenstatus wordt ernstig bedreigd en het ziet ernaar uit dat ze weer terug moeten. Wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar de actrice achter Farah en hebben haar een aantal vragen voorgelegd. ONM presents: Esther Drenthe.
Naam: Esther Drenthe
Geboren: 18-01-1964 in Schagen
Sterrenbeeld: Steenbok
Hoe ben je bij ONM terechtgekomen?
"Ik werd gebeld of ik een casting wilde doen. Dat vond ik meteen heel leuk. De rol vond ik erg intrigerend, omdat de schrijvers zich hebben laten inspireren door het verhaal van Taida Pasic. Dat meisje kwam begin 2006 veel in het nieuws omdat haar verblijfsvergunning niet werd verlengd door minister Verdonk. Hierdoor kon zij haar VWO niet meer afmaken in Nederland. Ook sprak de rol mij aan, omdat het om een langere gastrol gaat en je dan een mooie ontwikkeling doormaakt met het personage."
Veel ervaring
Esther heeft voor ONM bepaald niet stilgezeten. Zo kon je haar bewonderen in verschillende toneelvoorstellingen en speelde ze in de kinderseries Bijbelse Beesten en Willie & Nellie. Ook had ze een rol in de tv serie Hertenkamp. In de politieserie Unit 13 mocht Esther de rol vertolken van een financieel adviseuse die undercover ging voor een belangrijke zaak. "Dat was heel leuk om te doen, ik was een soort vrouwelijke James bond." Bovendien is het voor Esther niet de eerste keer dat zij in een soap meespeelt. Jaren geleden was zij voor een paar afleveringen in GTST te zien als gynaecologe en zelfs in ONM is zij al eerder te zien geweest in de rol van politieagente.
Over Farah Din Jafari
"Farah is de moeder van Imani. Ze is met haar gezin uit Somalië gevlucht en heeft al erg veel meegemaakt in haar leven. Ze is een slimme vrouw, heeft een hoge opleiding gehad en werkt als apotheker. Ook leerde ze heel snel de Nederlandse taal. Haar hele leven is ze onafhankelijk geweest. Ze heeft altijd haar eigen geld verdiend en had de regie in eigen handen. Nu er problemen zijn met haar verblijfsvergunning, wordt ze compleet afhankelijk van de Nederlandse regering. Dat vindt ze erg moeilijk."
Esther vs. Farah
"Ik herken dat onafhankelijke van Farah wel in mezelf. Ik wil ook altijd graag de touwtjes in handen hebben. Verder vind ik Farah een erg sterke en moedige vrouw. Ze maakt zich heel veel zorgen over de situatie waarin ze zich nu bevindt en staat altijd klaar voor haar dochter Imani. Ik weet niet of ik in haar plaats ook zo moedig zou zijn. Ik vind dat zij een mooi voorbeeld is voor andere vrouwen!"
Hoe vind je het op de set?
"Het is hier echt ontzettend gezellig! Er wordt heel wat afgelachen. Bovendien leer ik hier heel veel. Mensen doen vaak een beetje denigrerend over soaps. Natuurlijk heeft een soap veel handicaps omdat het allemaal in een snel tempo moet worden opgenomen, maar er wordt echt niets afgeraffeld. Iedereen gaat hier heel zorgvuldig te werk binnen de marges die ze hebben. Ook in de repetities staat iedereen altijd voor je klaar en is er tijd om vragen te stellen over een scène. Het is dus echt heel leerzaam en ik heb dan ook veel bewondering voor ONM. Ik vind het erg leuk dat ik dit mee mag maken!"
bron
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar dat zou weer te voorspelbaar zijn. Het zou verrassender zijn als Eva misbruikt wordt door haar moeder. Manlief Wim is daar achtergekomen en dreigde naar de politie te stappen als het niet ophield. Anna rommelde met de lift... exit Wim. Joost komt nu langzaam maar zeker achter de waarheid. Als Joost de confrontatie met Anna aangaat, ontpopt (quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef CrazyThing het volgende:
Ik denk ook dat Eva en haar moeder iets hebben gedaan om de dood van haar vader te bespoedigen. En ik denk dat er dan een draai aan wordt gegeven dat het een tiran was en dat hij Eva en/of haar moeder mishandelde.
waarschuw me even als ze zover zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Anna zich als een gewetenloze psychopaat. Op gruwelijke wijze wordt Joost gefolterd in Anna's geheime keldertje.
"omdat de schrijvers zich hebben laten inspireren door het verhaal van Taida Pasic"quote:
Ex-pooier waarschijnlijk... kan het vast goed met Juniman vinden.quote:
Ja of 1 van Toni zijn foute vriendjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ex-pooier waarschijnlijk... kan het vast goed met Juniman vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |