In Goudkust mocht ze zingen met Lieke van Lexmond. Het singeltje moet hier nog ergens liggen... op hetzelfde stapeltje als Summer Rain.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:56 schreef babette21 het volgende:
oh please laat haar niet zingen....
waar maak ik me eigenlijk druk om, ik kijk niet eens![]()
Joyce had gisteren opeens geen verstand meer van verblijfsvergunningen.quote:god, weer een huwelijk om een verblijfsvergunning... da's de vierde al
ach zo'n stapeltje heb ik ook ergens... met 4fun enzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef Iwan1976 het volgende:
In Goudkust mocht ze zingen met Lieke van Lexmond. Het singeltje moet hier nog ergens liggen... op hetzelfde stapeltje als Summer Rain.![]()
nou ja zeg... terwijl ze er al zoveel geregeld heeft!quote:Joyce had gisteren opeens geen verstand meer van verblijfsvergunningen.
Wat raar dat Imani en Sam er niet bij zittenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
* De nieuwe leader:
[[url=http://sjc-static4.sjc.youtube.com/vi/lsLCBCP6jns/2.jpg]afbeelding][/url]
...kan er zowat wel 'n lijstje van maken voor 't Archief: Sasza, Bento, Julia, Malu, Imani... nog iemand vergeten?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:07 schreef babette21 het volgende:
nou ja zeg... terwijl ze er al zoveel geregeld heeft!
Dat komt door de Alabastine.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Eva's moeder heeft nog een grotere plofkop dan Joost.
De wat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat komt door de Alabastine.
Plamuurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef pberends het volgende:
De wat?
Wat een gezeik met dat kutkind van Joost.
Ik had 'r toch een aardige ram teruggegeven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef Canisfire het volgende:
Dit is wel tofEva die joost slaat.
Oh jaquote:
Psycho Evaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef Canisfire het volgende:
Dit is wel tofEva die joost slaat.
Vandaar diekop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef CrazyThing het volgende:
Ik denk ook dat Eva en haar moeder iets hebben gedaan om de dood van haar vader te bespoedigen. En ik denk dat er dan een draai aan wordt gegeven dat het een tiran was en dat hij Eva en/of haar moeder mishandelde.
quote:ONM presents: Esther
Woensdag 21 februari maakten we kennis met Farah din Jafari, de moeder van Imani. Ze vluchtte met haar dochter uit Somalië om hier in Nederland een nieuw leven op te bouwen. Maar hun vluchtelingenstatus wordt ernstig bedreigd en het ziet ernaar uit dat ze weer terug moeten. Wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar de actrice achter Farah en hebben haar een aantal vragen voorgelegd. ONM presents: Esther Drenthe.
Naam: Esther Drenthe
Geboren: 18-01-1964 in Schagen
Sterrenbeeld: Steenbok
Hoe ben je bij ONM terechtgekomen?
"Ik werd gebeld of ik een casting wilde doen. Dat vond ik meteen heel leuk. De rol vond ik erg intrigerend, omdat de schrijvers zich hebben laten inspireren door het verhaal van Taida Pasic. Dat meisje kwam begin 2006 veel in het nieuws omdat haar verblijfsvergunning niet werd verlengd door minister Verdonk. Hierdoor kon zij haar VWO niet meer afmaken in Nederland. Ook sprak de rol mij aan, omdat het om een langere gastrol gaat en je dan een mooie ontwikkeling doormaakt met het personage."
Veel ervaring
Esther heeft voor ONM bepaald niet stilgezeten. Zo kon je haar bewonderen in verschillende toneelvoorstellingen en speelde ze in de kinderseries Bijbelse Beesten en Willie & Nellie. Ook had ze een rol in de tv serie Hertenkamp. In de politieserie Unit 13 mocht Esther de rol vertolken van een financieel adviseuse die undercover ging voor een belangrijke zaak. "Dat was heel leuk om te doen, ik was een soort vrouwelijke James bond." Bovendien is het voor Esther niet de eerste keer dat zij in een soap meespeelt. Jaren geleden was zij voor een paar afleveringen in GTST te zien als gynaecologe en zelfs in ONM is zij al eerder te zien geweest in de rol van politieagente.
Over Farah Din Jafari
"Farah is de moeder van Imani. Ze is met haar gezin uit Somalië gevlucht en heeft al erg veel meegemaakt in haar leven. Ze is een slimme vrouw, heeft een hoge opleiding gehad en werkt als apotheker. Ook leerde ze heel snel de Nederlandse taal. Haar hele leven is ze onafhankelijk geweest. Ze heeft altijd haar eigen geld verdiend en had de regie in eigen handen. Nu er problemen zijn met haar verblijfsvergunning, wordt ze compleet afhankelijk van de Nederlandse regering. Dat vindt ze erg moeilijk."
Esther vs. Farah
"Ik herken dat onafhankelijke van Farah wel in mezelf. Ik wil ook altijd graag de touwtjes in handen hebben. Verder vind ik Farah een erg sterke en moedige vrouw. Ze maakt zich heel veel zorgen over de situatie waarin ze zich nu bevindt en staat altijd klaar voor haar dochter Imani. Ik weet niet of ik in haar plaats ook zo moedig zou zijn. Ik vind dat zij een mooi voorbeeld is voor andere vrouwen!"
Hoe vind je het op de set?
"Het is hier echt ontzettend gezellig! Er wordt heel wat afgelachen. Bovendien leer ik hier heel veel. Mensen doen vaak een beetje denigrerend over soaps. Natuurlijk heeft een soap veel handicaps omdat het allemaal in een snel tempo moet worden opgenomen, maar er wordt echt niets afgeraffeld. Iedereen gaat hier heel zorgvuldig te werk binnen de marges die ze hebben. Ook in de repetities staat iedereen altijd voor je klaar en is er tijd om vragen te stellen over een scène. Het is dus echt heel leerzaam en ik heb dan ook veel bewondering voor ONM. Ik vind het erg leuk dat ik dit mee mag maken!"
bron
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar dat zou weer te voorspelbaar zijn. Het zou verrassender zijn als Eva misbruikt wordt door haar moeder. Manlief Wim is daar achtergekomen en dreigde naar de politie te stappen als het niet ophield. Anna rommelde met de lift... exit Wim. Joost komt nu langzaam maar zeker achter de waarheid. Als Joost de confrontatie met Anna aangaat, ontpopt (quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef CrazyThing het volgende:
Ik denk ook dat Eva en haar moeder iets hebben gedaan om de dood van haar vader te bespoedigen. En ik denk dat er dan een draai aan wordt gegeven dat het een tiran was en dat hij Eva en/of haar moeder mishandelde.
waarschuw me even als ze zover zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Anna zich als een gewetenloze psychopaat. Op gruwelijke wijze wordt Joost gefolterd in Anna's geheime keldertje.
"omdat de schrijvers zich hebben laten inspireren door het verhaal van Taida Pasic"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |