Gerard vertelde het vanmorgen al bij Giel op 3fm.quote:Nance en Gerard Joling mogen opnieuw samen een televisieshow presenteren. Het presentatieduo van 'Sterren dansen op het ijs' wordt het gezicht van het programma 'So you wanna be a popstar' van SBS 6.
In dat programma moeten tien bekende Nederlanders zonder zangtalent zich middels een wedstrijd binnen een paar weken ontwikkelen tot een echte popster.
Het principe van het programma is gelijk aan 'Sterren dansen op het ijs', vertelt Nance. De blondine benadrukt dat het gaat om een serieus programma en dat de show niet is bedoeld om bekende Nederlanders voor schut te zetten en af te kraken.
Het is nog niet bekend welke sterren het programma aandurven. Maar volgens SBS 6 moet worden gedacht een nieuwslezer en bekende mensen uit de televisiewereld. De zender start op vrijdag 23 maart met de show. Op zaterdag volgt een zogenoemde sing-off, waarbij twee kandidaten in de herkansing gaan en van wie er uiteindelijk één afvalt.
Tv-zender Tien ontwikkelt momenteel een soortgelijk programma met als titel 'Just the two of us'. Daarin zingen bekende zangers en zangeressen duetten met bekende Nederlanders die zingen niet tot hun dagelijkse werk hebben gemaakt. Het gerucht gaat dat Edwin Evers, Thomas Berge en Esther Hart aan deze show meedoen. Het is nog niet bekend wanneer Tien met dit programma start.
Dat is op voorhand al een gestreden oorlogquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef RaymanNL het volgende:
En Tien komt rond die tijd ook met een zingen met sterren showDaar gaan we weer
![]()
Wat voor "sterren" heeft de BBC weten te strikken voor dat programma? Vast geen mensen uit de categorie C, zoals dat hier ongetwijfeld wel eht geval zal zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Ik ga op voorhand voor de 10-versie... Da's als t goed is een rechtstreekse vertaling van de bbc-reeks Just The Two Of Us, en die was érg leuk... Toen ik die een tijdje terug zag dacht ik gelijk "dat is nou een '...met sterren'-reeks die ze wél naar nederland mogen halen"
Mwah, ik kende de sterrenhelft eigenlijk nauwelijksquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat voor "sterren" heeft de BBC weten te strikken voor dat programma? Vast geen mensen uit de categorie C, zoals dat hier ongetwijfeld wel eht geval zal zijn.
Lijkt me leukquote:01 Maart 2007 (15:15 uur)
11 BN’ers zingen zich naar de top
Vanaf vrijdag 16 maart start SBS 6 met het gloednieuwe sterrenformat So You Wannabe a Popstar. In dit amusementsprogramma pur sang worden elf bekende Nederlanders omge-schoold tot een echte popster. Onder andere Jochem van Gelder, Nelleke van der Krogt, Hilbrand Nawijn en Erik Hulzebosch gaan de strijd met elkaar aan om uit te maken wie van hen de beste popster is. De bekende mannen en vrouwen, die niet of nauwelijks kunnen zingen, treden in een wekelijkse strijd live op en proberen zo de harten van de kijkers te veroveren. De jury, onder voorzitterschap van Henkjan Smits, en de kijkers thuis bepalen wie er definitief afvalt in de sing off op zaterdagavond. Nance en Gerard Joling presenteren So You Wannabe a Popstar dat vanaf 16 maart wekelijks live te zien is bij SBS 6.
De elf deelnemers die meedoen aan So You Wannabe a Popstar zijn:
1) Tanja Jess - actrice/presentatrice
2) Jochem van Gelder - presentator
3) Monique van der Werff - actrice
4) Erik Hulzebosch - marathonschaatser
5) Sascha Visser - acteur
6) Fajah Lourens - actrice
7) Hilbrand Nawijn - politicus
8) Viktor Brand - presentator
9) Geert Hoes - acteur
10) Nelleke van der Krogt – presentatrice;
11) ?
De bekende Nederlanders worden persoonlijk begeleid door coaches die hun sporen in de muziekindustrie ruimschoots hebben verdiend. De BN’ers krijgen dagelijks zang- en dansles en leren hoe ze het publiek moeten entertainen zodat ze vrijdagavond een topact kunnen neerzetten. Iedere week heeft een ander thema en de BN’ers zullen niet alleen solo, maar ook in duet en als voorman/vrouw van een band moeten optreden.
So You Wannabe a Popstar is net als Sterren Dansen op het IJs hét vrijdagavondprogramma voor het hele gezin. Jong en oud zal week in, week uit meeleven met hun idolen die hun carrière nu eens over een andere boeg gooien. Elke BN’er verzorgt iedere vrijdagavond een optreden live vanuit Studio 22 in Hilversum. Een deskundige jury, onder voorzitterschap van Henkjan Smits, en de kijkers thuis bepalen welke twee BN’ers het er het slechtst vanaf hebben gebracht. Deze twee kandidaten nemen het in de zaterdagavondshow nogmaals live tegen elkaar op waarna één BN’er definitief het veld moet ruimen. So You Wannabe a Popstar wordt geproduceerd door Eyeworks.
So You Wannabe a Popstar
Vanaf 16 maart, wekelijks live op vrijdag en zaterdag
(m.u.v. zaterdag 17 maart i.v.m. finale Sterren Dansen op het IJs)
3, hij deed ook mee aan Wie is de Molquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef Mvnl het volgende:
Geert Hoes komt wel erg wanhopig over door in 2 "... met sterren"-programma's achter elkaar te verschijnen...
nieuw beroep: ´.................-met de sterren kandidaat´quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
3, hij deed ook mee aan Wie is de Mol.
Spoel je mond!quote:
Hij heeft al wel meerdere malen kinder-cd's gemaakt.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Spoel je mond!
Als je hem al zanger vind, dan schilder ik ook zo een kunstwerk!
Maar wel weer een programma wat ik wil zien
Dat maakt je toch geen zanger?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft al wel meerdere malen kinder-cd's gemaakt.
Henk-Jan in ieder geval niet, die staat Shownieuws te presenterenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:29 schreef sharonfactor het volgende:
en al bekend wie er nu in de jury komen?
Is dat die met dat schattige franse accent?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maurice Wijnen, die tijdens X Factor optrad als de rechterhand van Marianne van Wijnkoop, is één van de juryleden van So you wannabe a Popstar. Ook Babe-zangeres Gemma van Eck, artiestenmanager John van Katwijk en Sterren dansen op het IJs-jurylid Marc Forno gaan de zingende BN'ers beoordelen.
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:44 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Is dat die met dat schattige franse accent?![]()
quote:So you wannabe a popstar
Geplaatst op 16-03-2007 om 10:32
Gerard Joling en Nance presenteren vanaf vanavond het nieuwe muziekprogramma So you wannabe a popstar bij SBS 6. Elf bekende Nederlanders die niet of nauwelijks kunnen zingen gaan de strijd aan met elkaar om uit te maken wie van hen de beste popster is. De popsterren in spé treden wekelijks op met een bekend nummer uit de hitlijsten en proberen zo een platencontract binnen te slepen. De kijkers en de jury bepalen wie er uiteindelijk afvalt in de sing off op zaterdagavond.
De elf bekende Nederlanders worden persoonlijk begeleid door coaches die hun sporen in de muziekindustrie ruimschoots hebben verdiend. De BN’ers krijgen dagelijks zang- en dansles en leren hoe ze het publiek moeten entertainen zodat ze vrijdagavond een topact kunnen neerzetten. Iedere week heeft een ander thema en de BN’ers zullen niet alleen solo, maar ook in duet en als voor- man of vrouw van een band moeten optreden. Hun optreden wordt beoordeeld door de kijkers en een vierkoppige jury in de studio.
Tanja Jess brengt vanavond het nummer Jump van Madonna ten gehore, Monique van der Werff zingt I’m Just a girl van Gwen Stefani, Erik Hulszebosch laat zijn versie van Ben Cramers De Clown horen, Sascha Visser zingt Everlasting love van Jamie Cullum, Hilbrand Nawijn zingt het duet Droomland van Paul de Leeuw en André Hazes, Geert Hoes brengt Stil in Mij van Van Dik Hout ten gehoren, Nelleke van der Krogt doet het nummer All of me, Roxeanne Hazes zingt I love rock and roll van Britney Spears, het nummer Come to my Island van KC and the Sunshine band wordt gezongen door Jochem van Gelder, Fajah Lourens laat Me and you can Cassie horen en Viktor Brand zingt tot slot het nummer She bangs van Ricky Martin.
Afgelopen maandag werd het soortgelijke programma Just the two of us van Tien door 427.000 kijkers bekeken. De eerste uitzending van So you wannabe a popstar staat vanavond geprogrammeerd tegenover onder meer het televisiegala ter ere van Joop van den Ende op Nederland 1, De Lama’s op Nederland 3 en Grijpstra en De Gier op RTL 4. Vorige week vrijdag werd Sterren dansen op het IJs met Gerard Joling en Nance door afgerond 1,4 miljoen kijkers bekeken bij SBS 6.
Valsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:45 schreef Samson het volgende:
Tja, die Tanja kan dus gewoon niet zingen he![]()
Pastte dus mooi bij het Madonna-idee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:45 schreef Karina het volgende:
Tanja zag eruit als een of andere stoephoer.
Dat stoort idd nogalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje overdreven gearticuleerd.
Tanja viel je mee? ze kan niet zingenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:53 schreef Cerubo het volgende:
Hulzebosch klonk echt goed. En Tanja viel me ook wel mee eigenlijk, is toch best een moeilijk nummer.
Nee, niet zelfgemaakt. Ik kreeg 'm doorgestuurd van een vriend, maar volgens mij heeft hij 'm ook niet zelfgemaakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Mvnl het volgende:
Off-topic: geweldige avatar Cerubo! Zelfgemaakt?? (en zonee, waar heb je m vandaan..?)
Nou, ik had er niet veel van verwacht, maar t klonk toch wel n slag beter dan Tanja (niet dat dat zo moeilijk was... )quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef Samson het volgende:
OK, dat was de 2e die dus echt niet kan zingen![]()
Dat leidt de aandacht een beetje af van de "zangtalenten"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:04 schreef Karina het volgende:
De dames hebben allemaal wel heel erg veel make-up op.
Gemma is leuk hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef Samson het volgende:
Zouden trouwens de eerste opblaaspoppen naar Gemma's hoofd (lees mond) zijn ontworpen![]()
Weer een voorspelling die kloptquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Nelleke wordt volgens mij een beetje de Dorine van SYWBAP.
Ik vind t hier ook niet veel soeps.. Tanja vind ik oké maar daar houdt t wat mij betreft ook al zo'n beetje op.. En vind de zangers (met name zangeressen) in JTWOU een hoop goedmaken (Edsilia, Nurlaila, Ruthquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:07 schreef Cerubo het volgende:
JTWOU heeft naar mijn mening geen leuke, iig minder leuke BN'ers.
Maar JTTOU is niet RTL maar Tien..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Karina het volgende:
Dit soort programma's vind ik toch bij SBS leuker dan bij RTL. Bij RTL is het allemaal wat gelikter, dit is veel "gezelliger".
Kon niet zo snel op een ander woord komen, het is wat meer relaxed, zoiets.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Maar JTTOU is niet RTL maar Tien..
Ik vind persoonlijk de SBS-gezelligheid niet helemaal overeenkomen met mijn gevoel voor gezelligheid![]()
Ja snap 'm wel... en wat betreft t schaatsen zie ik t ook wel.. Vond de RTL-versie ook wat kil en sfeerloos.. maar over t algemeen heb ik bij de SBS-shows een beetje tzelfde gevoel als bij de TROS, t is mij allemaal iets te 'volks' ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Kon niet zo snel op een ander woord komen, het is wat meer relaxed, zoiets.
Dat volks klopt wel ja, ik snap eigenlijk ook niet dat ik dit leuk vind, totaal iets anders waar ik normaal naar kijk, beetje aapjes kijken waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ja snap 'm wel... en wat betreft t schaatsen zie ik t ook wel.. Vond de RTL-versie ook wat kil en sfeerloos.. maar over t algemeen heb ik bij de SBS-shows een beetje tzelfde gevoel als bij de TROS, t is mij allemaal iets te 'volks' ofzo![]()
Vind ik normaalgesproken ook, maar nu hij t zo nadrukkelijk probeerde te wezen vond ik m ineens heel erg jammerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:33 schreef MissJ het volgende:
Viktor vond ik trouwens wel Rrrrrrr, lekkere vent is dat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:35 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Vind ik normaalgesproken ook, maar nu hij t zo nadrukkelijk probeerde te wezen vond ik m ineens heel erg jammer![]()
Idd, als die zweetkikker van een Brand nu al van die hoge (onverdiendequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef ranja het volgende:
Eindelijk is die jury eens wat strenger. Maar dan nog. Slechts één 3.
Wat zijn ze walgelijk positief over iedereen. Als ze nu al 8en en 9ens geven kunnen ze over een week of 4 alleen nog maar 10en geven...
Best een leuk programma maar die jury... ik weet niet hoe lang ik die volhoudt.
Ja, werkt hier ook niet, als sinds vanmiddag volgens mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:44 schreef Cerubo het volgende:
Ik ben nu ff heel erg ontopic, maar werkt MSN ook al de hele avond niet bij jullie?
en alweer een correcte voorspellingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Atori het volgende:
Jochem zingt dit alsof hij bij de grote Sinterklaasshow staat, wat een drukte
Now there's an image I'd like to get rid of...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Cerubo het volgende:
Omdat Joling fapmateriaal moet hebben voor volgende reclamebreak.
Neui...quote:
sascha visser kreeg een 10 9 10 7 en dat is een 9quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:35 schreef Mvnl het volgende:
Waarom is dit een 8.8 gemiddeld maar waren de 10 + 9 + 8 +7 voor sascha een 9 ipv een 8.5??
Acteur uit o.a. Kees & Co en een of andere comedy op NED3.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:39 schreef miss-scofield het volgende:
Wie is die Sasha eigenlijk in het 'echt'?
Wat moet jij je familie haten zeg!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
De rest was leuk voor op een famliebruiloft ofzo.
Ja, dat is raar. Ik denk dat ze een formule gebruiken om dat te compenseren?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef ranja het volgende:
Monique
Maar ze was niet zo goed. Alleen waren haar punten wel veel te laag in verhouding met de rest, zoveel slechter dan de meeste anderen was ze niet.
Overigens niet eerlijk, nog een paar minuten stemmen terwijl Geert nog maar net klaar is en de eerste al 2 uur klaar is... die kan dus al veel meer stemmen hebben.
Wat dacht je van de doelgroep van haar film 'Loverboy'?? Daar is ze naakt te zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:43 schreef ranja het volgende:
Wat is de doelgroep van Zoop eigenlijk? Beetje sms-leeftijd?
Ze zijn wel een half uur uitgelopen. Nou is de verwachting niet echt dat dat minder zal gaan worden natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef Cerubo het volgende:
Dus Roxeanne zou sowieso al niet de finale kunnen halen, of ze moeten tijdstip gaan vervroegen.
Ja weet je, dat is met al dit soort programma´s, eigenlijk draait het alleen om de SMSjes. Maar ze hadden op zich wel nette kijkcijfers, iets van 1,2 miljoen, terwijl die show van Joop sterke concurrentie was (en die ´maar´ 1,5 miljoen trok!)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond het veels te lang met al dat gedoe.
aankondiging,filmpje,kandidaat komt trap af, filmpje, optreden, kletsen met geer, optreden terugkijken, dan met Nance keuvelen, jury en dan de sms-oproep.![]()
Ik ben echt bang dat het enkel deze keer zo hoog was omdat het de eerste uitzending was. Het lijkt me dat een hoop mensen nu wel gaan afhaken omdat het niveau gewoon bedroefend laag isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ja weet je, dat is met al dit soort programma´s, eigenlijk draait het alleen om de SMSjes. Maar ze hadden op zich wel nette kijkcijfers, iets van 1,2 miljoen, terwijl die show van Joop sterke concurrentie was (en die ´maar´ 1,5 miljoen trok!)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de eerste 3 liedjes gezien, maar wat een bagger zeg! Just the two of us is veel leuker en, niet geheel onbelangrijk, zonder Geert Hoes!
Daar staat dan wel weer een Jan-Joost tegenoverquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de eerste 3 liedjes gezien, maar wat een bagger zeg! Just the two of us is veel leuker en, niet geheel onbelangrijk, zonder Geert Hoes!
nee, je hebt niets gemistquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het gemist, was het nog wat?
Nawijn toch helemaal niet kom opquote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef Lenthe het volgende:
Nee, maar die anderen toch ook niet. Ik vind het gewoon een beetje onrechtvaardig.
dat is precies wat ik dacht...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:54 schreef Palau het volgende:
Nawijn de nieuwe Langeberg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |