abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46113942
quote:
Nance en Gerard Joling mogen opnieuw samen een televisieshow presenteren. Het presentatieduo van 'Sterren dansen op het ijs' wordt het gezicht van het programma 'So you wanna be a popstar' van SBS 6.

In dat programma moeten tien bekende Nederlanders zonder zangtalent zich middels een wedstrijd binnen een paar weken ontwikkelen tot een echte popster.

Het principe van het programma is gelijk aan 'Sterren dansen op het ijs', vertelt Nance. De blondine benadrukt dat het gaat om een serieus programma en dat de show niet is bedoeld om bekende Nederlanders voor schut te zetten en af te kraken.

Het is nog niet bekend welke sterren het programma aandurven. Maar volgens SBS 6 moet worden gedacht een nieuwslezer en bekende mensen uit de televisiewereld. De zender start op vrijdag 23 maart met de show. Op zaterdag volgt een zogenoemde sing-off, waarbij twee kandidaten in de herkansing gaan en van wie er uiteindelijk één afvalt.

Tv-zender Tien ontwikkelt momenteel een soortgelijk programma met als titel 'Just the two of us'. Daarin zingen bekende zangers en zangeressen duetten met bekende Nederlanders die zingen niet tot hun dagelijkse werk hebben gemaakt. Het gerucht gaat dat Edwin Evers, Thomas Berge en Esther Hart aan deze show meedoen. Het is nog niet bekend wanneer Tien met dit programma start.
Gerard vertelde het vanmorgen al bij Giel op 3fm.
Beetje onbegrijpelijk; dit is niets nieuws en voegt ook niets toe, ik denk dat het paadje al te platgetrapt is om dit nog tot een succes te maken.

Bovendien is Gerard de laatste tijd ook wel érg vaak op tv...
pi_46113981
Gerard Joling
Dat is al een reden om niet te kijken

Ik verwacht ook niet dat het een succes wordt..
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:34:20 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46114232
Jezus, Idols met B-sterren, hoe slecht kan het worden !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46139498
Dit is denk ik een van de vele programma's van sbs die ik ga mijden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_46142957
En Tien komt rond die tijd ook met een zingen met sterren show Daar gaan we weer
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_46143010
Oh dus dit wordt dan de nieuwe hit...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_46143586
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef RaymanNL het volgende:
En Tien komt rond die tijd ook met een zingen met sterren show Daar gaan we weer
Dat is op voorhand al een gestreden oorlog
pi_46710386
Ik ga op voorhand voor de 10-versie... Da's als t goed is een rechtstreekse vertaling van de bbc-reeks Just The Two Of Us, en die was érg leuk... Toen ik die een tijdje terug zag dacht ik gelijk "dat is nou een '...met sterren'-reeks die ze wél naar nederland mogen halen"
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_46723478
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Ik ga op voorhand voor de 10-versie... Da's als t goed is een rechtstreekse vertaling van de bbc-reeks Just The Two Of Us, en die was érg leuk... Toen ik die een tijdje terug zag dacht ik gelijk "dat is nou een '...met sterren'-reeks die ze wél naar nederland mogen halen"
Wat voor "sterren" heeft de BBC weten te strikken voor dat programma? Vast geen mensen uit de categorie C, zoals dat hier ongetwijfeld wel eht geval zal zijn.
pi_46726639
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:32 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Wat voor "sterren" heeft de BBC weten te strikken voor dat programma? Vast geen mensen uit de categorie C, zoals dat hier ongetwijfeld wel eht geval zal zijn.
Mwah, ik kende de sterrenhelft eigenlijk nauwelijks (ik ken nou ook niet echt direct veel britse acteurs, en presentatoren van programma's op commerciele engelse zenders zie ik ook nooit).. de zangershelft had wat meer bekende koppen, o.a. Beverley Knight (buiten engeland niet echt succesvol geloof ik), Jocelyn Brown, Natasha 'atomic kitten' Hamilton en Jo 's club 7' o'Meara.
Opzich vond ik t nog best leuk om van die Atomic Kitten en S Clubber te zien dat ze live best aardig zongen...
pi_46727248
Het lijkt mij wel leuk eigenlijk .
pi_46803183
Gaan we daarna zingen met sterren op het ijs. Of zingend dansen op het ijs en een potje pokeren. Wanneer stopt men met dit soort vervuiling. Aan spam en virussen wordt veel aandacht geschonken., Maar de grootste virus is Geer.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:42:11 #13
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_46809695
quote:
01 Maart 2007 (15:15 uur)

11 BN’ers zingen zich naar de top

Vanaf vrijdag 16 maart start SBS 6 met het gloednieuwe sterrenformat So You Wannabe a Popstar. In dit amusementsprogramma pur sang worden elf bekende Nederlanders omge-schoold tot een echte popster. Onder andere Jochem van Gelder, Nelleke van der Krogt, Hilbrand Nawijn en Erik Hulzebosch gaan de strijd met elkaar aan om uit te maken wie van hen de beste popster is. De bekende mannen en vrouwen, die niet of nauwelijks kunnen zingen, treden in een wekelijkse strijd live op en proberen zo de harten van de kijkers te veroveren. De jury, onder voorzitterschap van Henkjan Smits, en de kijkers thuis bepalen wie er definitief afvalt in de sing off op zaterdagavond. Nance en Gerard Joling presenteren So You Wannabe a Popstar dat vanaf 16 maart wekelijks live te zien is bij SBS 6.

De elf deelnemers die meedoen aan So You Wannabe a Popstar zijn:
1) Tanja Jess - actrice/presentatrice
2) Jochem van Gelder - presentator
3) Monique van der Werff - actrice
4) Erik Hulzebosch - marathonschaatser
5) Sascha Visser - acteur
6) Fajah Lourens - actrice
7) Hilbrand Nawijn - politicus
8) Viktor Brand - presentator
9) Geert Hoes - acteur
10) Nelleke van der Krogt – presentatrice;
11) ?

De bekende Nederlanders worden persoonlijk begeleid door coaches die hun sporen in de muziekindustrie ruimschoots hebben verdiend. De BN’ers krijgen dagelijks zang- en dansles en leren hoe ze het publiek moeten entertainen zodat ze vrijdagavond een topact kunnen neerzetten. Iedere week heeft een ander thema en de BN’ers zullen niet alleen solo, maar ook in duet en als voorman/vrouw van een band moeten optreden.

So You Wannabe a Popstar is net als Sterren Dansen op het IJs hét vrijdagavondprogramma voor het hele gezin. Jong en oud zal week in, week uit meeleven met hun idolen die hun carrière nu eens over een andere boeg gooien. Elke BN’er verzorgt iedere vrijdagavond een optreden live vanuit Studio 22 in Hilversum. Een deskundige jury, onder voorzitterschap van Henkjan Smits, en de kijkers thuis bepalen welke twee BN’ers het er het slechtst vanaf hebben gebracht. Deze twee kandidaten nemen het in de zaterdagavondshow nogmaals live tegen elkaar op waarna één BN’er definitief het veld moet ruimen. So You Wannabe a Popstar wordt geproduceerd door Eyeworks.

So You Wannabe a Popstar
Vanaf 16 maart, wekelijks live op vrijdag en zaterdag
(m.u.v. zaterdag 17 maart i.v.m. finale Sterren Dansen op het IJs)
Lijkt me leuk
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2007 @ 17:02:52 #14
163650 Greys
pi_46812748
Leukere kandidaten dan ik had gedacht eigenlijk.
Ben benieuwd wat Fajah en Tanja er van maken, vooral

En ik had bv Peter R. de Vries of Geert Wilders wel willen zien meedoen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_46812890
Jochem van Gelder is al een zanger
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_46813323
Idols met BN-ers dus? Alleen kunnen 5 van de 10 hierboven volgensmij wel zingen, omdat je anders geen theateropleiding kan doen zowat....... Hmm ga wel een keertje kijken, maar hoop wel dat de ´........... met sterren´ - series hierna afgelopen zijn..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2007 @ 17:19:39 #17
163650 Greys
pi_46813330
Echt
Hij is toch alleen presentator?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_46814367
Hmm, Jochem van Gelder had al een (sinterklaas)CD, Erik Hulsebosch had al een hitsingle (proest) en Monique van der Werf zong al op Zoop-singles en speelde een zangeresje in ONM...
Geert Hoes komt wel erg wanhopig over door in 2 "... met sterren"-programma's achter elkaar te verschijnen...
pi_46816814
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef Mvnl het volgende:

Geert Hoes komt wel erg wanhopig over door in 2 "... met sterren"-programma's achter elkaar te verschijnen...
3, hij deed ook mee aan Wie is de Mol .
pi_46821709
Ik vind het eigenlijk wel een leuke lijst met namen. Leuke mix van achtergronden. Ben zeer benieuwd naar de eerste uitzending, ik hou wel van dit concept.
Het nieuwste kinderforum van Nederland.
pi_46825471
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

3, hij deed ook mee aan Wie is de Mol .
nieuw beroep: ´.................-met de sterren kandidaat´
pi_46848901
Hilbrand Nawijn

Ik kijk wel naar de versie van Tien.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:20:11 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 11 maart 2007 @ 22:23:01 #24
134538 chansadres
Black & White
pi_47172187
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
Jochem van Gelder is al een zanger
Spoel je mond!
Als je hem al zanger vind, dan schilder ik ook zo een kunstwerk !

Maar wel weer een programma wat ik wil zien
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_47229192
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef chansadres het volgende:

[..]

Spoel je mond!
Als je hem al zanger vind, dan schilder ik ook zo een kunstwerk !

Maar wel weer een programma wat ik wil zien
Hij heeft al wel meerdere malen kinder-cd's gemaakt.
pi_47231228
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij heeft al wel meerdere malen kinder-cd's gemaakt.
Dat maakt je toch geen zanger?
pi_47235945
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat maakt je toch geen zanger?
Nou ja, je kunt niet vals gaan zingen op zo'n cd. Hij heeft in ieder geval wel ervaring.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:29:40 #28
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_47296969
en al bekend wie er nu in de jury komen?
www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
pi_47302989
tanja jess
pi_47304988
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:29 schreef sharonfactor het volgende:
en al bekend wie er nu in de jury komen?
Henk-Jan in ieder geval niet, die staat Shownieuws te presenteren
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:28:44 #31
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47307370
Maurice Wijnen, die tijdens X Factor optrad als de rechterhand van Marianne van Wijnkoop, is één van de juryleden van So you wannabe a Popstar. Ook Babe-zangeres Gemma van Eck, artiestenmanager John van Katwijk en Sterren dansen op het IJs-jurylid Marc Forno gaan de zingende BN'ers beoordelen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_47307392
Weer die Marc
pi_47311708
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maurice Wijnen, die tijdens X Factor optrad als de rechterhand van Marianne van Wijnkoop, is één van de juryleden van So you wannabe a Popstar. Ook Babe-zangeres Gemma van Eck, artiestenmanager John van Katwijk en Sterren dansen op het IJs-jurylid Marc Forno gaan de zingende BN'ers beoordelen.
Is dat die met dat schattige franse accent?
pi_47313158
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:44 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Is dat die met dat schattige franse accent?
Ja
pi_47319011
Weer zoen maf programma
pi_47329225
quote:
So you wannabe a popstar
Geplaatst op 16-03-2007 om 10:32

Gerard Joling en Nance presenteren vanaf vanavond het nieuwe muziekprogramma So you wannabe a popstar bij SBS 6. Elf bekende Nederlanders die niet of nauwelijks kunnen zingen gaan de strijd aan met elkaar om uit te maken wie van hen de beste popster is. De popsterren in spé treden wekelijks op met een bekend nummer uit de hitlijsten en proberen zo een platencontract binnen te slepen. De kijkers en de jury bepalen wie er uiteindelijk afvalt in de sing off op zaterdagavond.

De elf bekende Nederlanders worden persoonlijk begeleid door coaches die hun sporen in de muziekindustrie ruimschoots hebben verdiend. De BN’ers krijgen dagelijks zang- en dansles en leren hoe ze het publiek moeten entertainen zodat ze vrijdagavond een topact kunnen neerzetten. Iedere week heeft een ander thema en de BN’ers zullen niet alleen solo, maar ook in duet en als voor- man of vrouw van een band moeten optreden. Hun optreden wordt beoordeeld door de kijkers en een vierkoppige jury in de studio.

Tanja Jess brengt vanavond het nummer Jump van Madonna ten gehore, Monique van der Werff zingt I’m Just a girl van Gwen Stefani, Erik Hulszebosch laat zijn versie van Ben Cramers De Clown horen, Sascha Visser zingt Everlasting love van Jamie Cullum, Hilbrand Nawijn zingt het duet Droomland van Paul de Leeuw en André Hazes, Geert Hoes brengt Stil in Mij van Van Dik Hout ten gehoren, Nelleke van der Krogt doet het nummer All of me, Roxeanne Hazes zingt I love rock and roll van Britney Spears, het nummer Come to my Island van KC and the Sunshine band wordt gezongen door Jochem van Gelder, Fajah Lourens laat Me and you can Cassie horen en Viktor Brand zingt tot slot het nummer She bangs van Ricky Martin.

Afgelopen maandag werd het soortgelijke programma Just the two of us van Tien door 427.000 kijkers bekeken. De eerste uitzending van So you wannabe a popstar staat vanavond geprogrammeerd tegenover onder meer het televisiegala ter ere van Joop van den Ende op Nederland 1, De Lama’s op Nederland 3 en Grijpstra en De Gier op RTL 4. Vorige week vrijdag werd Sterren dansen op het IJs met Gerard Joling en Nance door afgerond 1,4 miljoen kijkers bekeken bij SBS 6.
pi_47335833
Tanja Jess - Jump
Nah, is vocaal gezien nogal een non-event, dus moet r wel lukken.. denk alleen dat t nummer zonder Madonna-uitstraling/show/dansertjes toch n beetje flets gaat ogen.

Monique van der Werff - Just a girl
Als ik naar haar eerder zangcapriolen in oa ONM kijk kan dit haast niet veel anders dan genant geschreeuw met een Bad Candy/Kim Lian-achtige performance worden...

Erik Hulszebosch - De Clown
Haat het nummer, haat die flapdrol, dus geloof dat ik van dit optreden hoe dan ook niet kapot zal zijn

Sascha Visser - Everlasting Love
Gaat ie er ook zelf piano bij spelen? Tja, even afwachten.. vind Jamie's uitvoering nogal vervelend gekweel, maar wellicht maakt Sascha er nog wat verteerbaars van.

Hilbrand Nawijn - Droomland

Dit wordt, naast te genant voor woorden en een zap-moment, natuurlijk een performance van t niveau 'je gekke oom begint na 3 advocaatjes ineens te zingen op de bruiloft van je nichtje'

Geert Hoes - Stil In Mij
Als ie maar niet weer gaat huilen (hij heeft zondermeer een vervelend 'ik moet poepen'-gezicht)
Zal niet veel worden, als ie zo leuk kon zingen was ie niet eerst gaan 'acteren' en 'schaatsen'..

Nelleke van der Kroft - All Of Me
Titel zegt me niets.. Maar Nelleke wordt in haar gunstigste geval de Dorien van SYWBAP..
Verwacht dus ook een dergelijk optreden..

Roxeanne Hazes - I Love Rock 'n Roll
en dan nog de Britney-uitvoering ook
(had r dan een eigen nummer van Brit laten doen, die zijn wel leuk )
Dit wordt genant...

Jochem van Gelder - Come To My Island
dit nummer leent zich natuurlijk wel prima voor een grote Jochem van Gelder-grijns en bijbehorende clownesque act.. da's in kinderprogramma's al vermoeiend, maar op t podium zo mogelijk nog erger..

Fajah Lourens - Me & You
Kijk, zo'n R&B-niemendalletje is natuurlijk echt niet geschreven om live gezongen te worden, daar kan de meest geoefende vocalist nog niks leuks van maken vrees ik... Dus Fajah kan maar beter een beetje dartel over t podium glijen, anders wordt ook dit niet veel..

Viktor Brand - She Bangs
Naast iritant en té vrolijk vind ik Viktor ergens best wel cute
Maar ben bang dat vanavond vooral die andere eigenschappen naar voren gaan komen..

Kortom: 10 tenenkrommende acts die stuk voor stuk voor plaatsvervangende schaamte gaan zorgen, en een Sascha Visser die ik nog t voordeel van de twijfel geef.
Uiteraard ga ik wel gewoon kijken, want ik ben nu ook wel erg benieuwd of ik er wel of niet naast zit

[ Bericht 7% gewijzigd door Mvnl op 16-03-2007 14:08:40 ]
pi_47336129
Ik zap alleen wel even langs als Hilbrand gaat 'zingen'
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 16:32:16 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_47341092
Ik ga de eerste keer wel kijken, maar van de zogenaamde bekende Nederlanders ken ik er maar 5 en 1 ervan alleen van Sterren dansen op het ijs. Het zal wel weer tegenvallen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:33:22 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_47341126
Wat is met die Monique van der Werff gebeurd !?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:44:08 #41
88233 Steve
Still the best.
pi_47350050
Lekker vals.

Ik zit me nu al weer aan Nance en Joling te ergeren.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_47350093
Tja, die Tanja kan dus gewoon niet zingen he
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 20:45:51 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_47350102
Tanja zag eruit als een of andere stoephoer.
niet zo tof doen
pi_47350126
Joling (vooral dat intronummer van m..)
Tanja is leuk, maar zingen is niet r roeping
pi_47350153
Hoe bedoel je vals, van Tanja Jess.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:47:15 #46
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_47350156
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:45 schreef Samson het volgende:
Tja, die Tanja kan dus gewoon niet zingen he
Vals
Where law ends, tyrrany begins.
pi_47350199
Ik vind het nu al een grappig programma!!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:48:39 #48
88233 Steve
Still the best.
pi_47350200
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:45 schreef Karina het volgende:
Tanja zag eruit als een of andere stoephoer.
Pastte dus mooi bij het Madonna-idee.
pi_47350253
Haha, omg. Niet te geloven dit.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:50:33 #50
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_47350258
Valt niets tegen die Hulzebosch
Kan tenminste een beetje zingen.
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 20:50:35 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_47350259
Vreselijk nummer van een vreselijke zanger, maar Hulsebos kan best wel redelijk zingen.
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:50:37 #52
88233 Steve
Still the best.
pi_47350260
Erik klinkt beter.
Denk alleen niet dat-ie Engelse liedjes gaat zingen.
pi_47350273
O mijn god, Hulszebosch klinkt niet verkeerd
Dat betekent dat ie nog even in de race blijft
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 20:51:32 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_47350300
Wel een beetje overdreven gearticuleerd.
niet zo tof doen
pi_47350301
klinkt inderdaad nog niet zo slecht
pi_47350350
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje overdreven gearticuleerd.
Dat stoort idd nogal Ben benieuwd naar die Nawijn, ik heb van mn leven nog nooit iemand gezien die zo niet op zn plaats was in een programma
pi_47350358
Hulzebosch klonk echt goed . En Tanja viel me ook wel mee eigenlijk, is toch best een moeilijk nummer.
pi_47350390
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:53 schreef Cerubo het volgende:
Hulzebosch klonk echt goed . En Tanja viel me ook wel mee eigenlijk, is toch best een moeilijk nummer.
Tanja viel je mee? ze kan niet zingen
pi_47350401
Mark
pi_47350415
Misschien vind ik der wel alleen een lekker wijf
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:56:11 #61
88233 Steve
Still the best.
pi_47350431
Overdreven hoge punten natuurlijk weer.
pi_47350444
Vind het wel een beetje met twee maten meten. Erik had ook wel een erg makkelijk nummer in vergelijking met Tanja en de nummers die nog gaan komen.
pi_47350451
Off-topic: geweldige avatar Cerubo! Zelfgemaakt?? (en zonee, waar heb je m vandaan..?)
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 20:57:18 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_47350475
Nooit van gehoord.
niet zo tof doen
pi_47350509
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Mvnl het volgende:
Off-topic: geweldige avatar Cerubo! Zelfgemaakt?? (en zonee, waar heb je m vandaan..?)
Nee, niet zelfgemaakt. Ik kreeg 'm doorgestuurd van een vriend, maar volgens mij heeft hij 'm ook niet zelfgemaakt.
pi_47350521
Monique ziet er tegenwoordig leuk uit

(Het nummer is van No Doubt, niet Gwen! )
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 20:59:18 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_47350540
Die kan dus ook niet zingen.
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:59:31 #68
88233 Steve
Still the best.
pi_47350545
Wat een vervelende stem.
pi_47350550
Fijne stage-presence, en zang klinkt ook als n basis waarmee gewerkt kan worden!!!!
pi_47350563
Haha Mvnl je had gelijk bij je preview over Monique. Beetje overactief en kopie van Kim-Lian
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:00:26 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_47350569
Ik vond het nogal rommelig overkomen.
niet zo tof doen
pi_47350570
OK, dat was de 2e die dus echt niet kan zingen
pi_47350663
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef Samson het volgende:
OK, dat was de 2e die dus echt niet kan zingen
Nou, ik had er niet veel van verwacht, maar t klonk toch wel n slag beter dan Tanja (niet dat dat zo moeilijk was... )
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:04:37 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_47350711
De dames hebben allemaal wel heel erg veel make-up op.
niet zo tof doen
pi_47350745
Oké, dit wordt komischer (maar ook ergerlijker) dan Just The Two Of Us... Maar voor genieten van optredens en muziek kijk ik toch liever daarnaar...
pi_47350788
JTWOU heeft naar mijn mening geen leuke, iig minder leuke BN'ers.
pi_47350790
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:04 schreef Karina het volgende:
De dames hebben allemaal wel heel erg veel make-up op.
Dat leidt de aandacht een beetje af van de "zangtalenten"
pi_47350914
Zouden trouwens de eerste opblaaspoppen naar Gemma's hoofd (lees mond) zijn ontworpen
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:11:59 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_47350958
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef Samson het volgende:
Zouden trouwens de eerste opblaaspoppen naar Gemma's hoofd (lees mond) zijn ontworpen
Gemma is leuk hoor
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:14:11 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_47351046
Nelleke ziet er mooi uit zeg in de rode jurk, zou ze een soort 2e Dorine worden?
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:14:53 #81
88233 Steve
Still the best.
pi_47351076
Nelleke wordt volgens mij een beetje de Dorine van SYWBAP.
pi_47351117
pi_47351137
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Nelleke wordt volgens mij een beetje de Dorine van SYWBAP.
Weer een voorspelling die klopt
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:16:56 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_47351151
Ach, leuke poging iig.
niet zo tof doen
pi_47351199
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:07 schreef Cerubo het volgende:
JTWOU heeft naar mijn mening geen leuke, iig minder leuke BN'ers.
Ik vind t hier ook niet veel soeps.. Tanja vind ik oké maar daar houdt t wat mij betreft ook al zo'n beetje op.. En vind de zangers (met name zangeressen) in JTWOU een hoop goedmaken (Edsilia, Nurlaila, Ruth )
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:19:17 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_47351251
Dit soort programma's vind ik toch bij SBS leuker dan bij RTL. Bij RTL is het allemaal wat gelikter, dit is veel "gezelliger".
niet zo tof doen
pi_47351418
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Karina het volgende:
Dit soort programma's vind ik toch bij SBS leuker dan bij RTL. Bij RTL is het allemaal wat gelikter, dit is veel "gezelliger".
Maar JTTOU is niet RTL maar Tien..
Ik vind persoonlijk de SBS-gezelligheid niet helemaal overeenkomen met mijn gevoel voor gezelligheid
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:24:25 #88
88233 Steve
Still the best.
pi_47351433
Dit is wel héél ' '!!
pi_47351440
Hij ziet eruit alsof hij moet poepen, hij kijkt boos en z'n buik hoef ik ook niet te zien Bovendien zingt hij kut
pi_47351458
Oew, wat doet Victor dit ongemakkelijk.. die blikken, de zang, maar vooral z'n houding is heeeel erg ongemakkelijk en gemaakt
pi_47351460
Victor zingt alsof de dildo van zn vriend nog in zn hol zit
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:25:29 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_47351476
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Maar JTTOU is niet RTL maar Tien..
Ik vind persoonlijk de SBS-gezelligheid niet helemaal overeenkomen met mijn gevoel voor gezelligheid
Kon niet zo snel op een ander woord komen, het is wat meer relaxed, zoiets.
niet zo tof doen
pi_47351486
TVP. Leuk programma .
pi_47351542
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Kon niet zo snel op een ander woord komen, het is wat meer relaxed, zoiets.
Ja snap 'm wel... en wat betreft t schaatsen zie ik t ook wel.. Vond de RTL-versie ook wat kil en sfeerloos.. maar over t algemeen heb ik bij de SBS-shows een beetje tzelfde gevoel als bij de TROS, t is mij allemaal iets te 'volks' ofzo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:30:11 #95
88233 Steve
Still the best.
pi_47351646
9's voor dit gedrochtelijk optreden.
pi_47351663
Victor zal er wel kunstmatig ingehouden worden, toch een gezicht van SBS6
pi_47351689
Nu gaan we het krijgen
pi_47351719
Ik ben erg benieuwd!
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:32:18 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_47351722
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Ja snap 'm wel... en wat betreft t schaatsen zie ik t ook wel.. Vond de RTL-versie ook wat kil en sfeerloos.. maar over t algemeen heb ik bij de SBS-shows een beetje tzelfde gevoel als bij de TROS, t is mij allemaal iets te 'volks' ofzo
Dat volks klopt wel ja, ik snap eigenlijk ook niet dat ik dit leuk vind, totaal iets anders waar ik normaal naar kijk, beetje aapjes kijken waarschijnlijk.
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:32:32 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_47351732
Mij benieuwen.
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:33:07 #101
88233 Steve
Still the best.
pi_47351750
.
pi_47351753
Nawijn
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47351754
Dit is zoooooooo slecht :D:D
pi_47351759
pi_47351771
Viktor vond ik trouwens wel Rrrrrrr, lekkere vent is dat
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:33:42 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_47351774
OMG dit is pas erg, nu krijg ik echt wel last van plaatsvervangende schaamte.
niet zo tof doen
pi_47351777
Wedden dat hij erin blijft? Omdat het zo komisch is
pi_47351808
Nou komt de jury: Veelbelovend, een negen
pi_47351811
OK, ik kan nu al zeggen dat dit NIET de kijkcijferhit zoals Sterren dansen op het ijs gaat worden
pi_47351835
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:33 schreef MissJ het volgende:
Viktor vond ik trouwens wel Rrrrrrr, lekkere vent is dat
Vind ik normaalgesproken ook, maar nu hij t zo nadrukkelijk probeerde te wezen vond ik m ineens heel erg jammer
pi_47351852
Ik zeg 2-2-2-2
pi_47351861
Nawijn en Rock & Roll wordt leuk als hij het haalt
pi_47351874
Had ie ook niet enigszins de moeite kunnen nemen om een beetje van die kilo's eraf te trainen
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:37:24 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_47351881
Hij houdt Nance wel stevig vast.
niet zo tof doen
pi_47351900
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:35 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Vind ik normaalgesproken ook, maar nu hij t zo nadrukkelijk probeerde te wezen vond ik m ineens heel erg jammer

ja hij was nu wel heel erg Ricky Martin wannabe Dat had wel iets minder gekund.. maar ach, hij blijft voor mij
pi_47351918
Mark met een 3
pi_47351919
Die Marc geeft opzich wel de meest realtische punten ...
pi_47351921
Zou Hilbrand dit nou serieus als ambitie hebben?
Of wil ie zich ff in de kijker spelen voordat ie straks ineens met een eigen partij komt?

Mark!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:38:47 #119
88233 Steve
Still the best.
pi_47351927
Een 3. Eindelijk eens een terecht punt.
pi_47351938
pi_47351969
Alweer reclame? Pfff....
pi_47351976
Sjezus, is dit nou een serieus programma, dat van Tien is nog vele malen beter.
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:40:24 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_47351981
Ik vind Geert Hoes leuker dan die enge Ricky Martin.
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:41:19 #124
13973 ranja
image means nothing
pi_47352006
Eindelijk is die jury eens wat strenger. Maar dan nog. Slechts één 3.
Wat zijn ze walgelijk positief over iedereen. Als ze nu al 8en en 9ens geven kunnen ze over een week of 4 alleen nog maar 10en geven...

Best een leuk programma maar die jury... ik weet niet hoe lang ik die volhoud.
pi_47352060
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef ranja het volgende:
Eindelijk is die jury eens wat strenger. Maar dan nog. Slechts één 3.
Wat zijn ze walgelijk positief over iedereen. Als ze nu al 8en en 9ens geven kunnen ze over een week of 4 alleen nog maar 10en geven...

Best een leuk programma maar die jury... ik weet niet hoe lang ik die volhoudt.
Idd, als die zweetkikker van een Brand nu al van die hoge (onverdiende ) punten krijgt, weet ik t ook niet meer, en Nawijn hadden ze moeten uitfluiten. Hebben ze aan t publiek soms oordoppen uitgedeeld?
pi_47352086
Ik ben nu ff heel erg ontopic, maar werkt MSN ook al de hele avond niet bij jullie?
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:46:23 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_47352145
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:44 schreef Cerubo het volgende:
Ik ben nu ff heel erg ontopic, maar werkt MSN ook al de hele avond niet bij jullie?
Ja, werkt hier ook niet, als sinds vanmiddag volgens mij.
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:49:40 #128
88233 Steve
Still the best.
pi_47352233
Zo, die is niet slecht.
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:49:44 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_47352237
Vals en slechte uitspraak.
niet zo tof doen
pi_47352255
Ze doet het goed.
pi_47352267
Komt beetje nep over, maar ziet er wel leuk uit en klinkt ook best goed
pi_47352269
Dit is best wel aardig
pi_47352282
Bewegingen waren heeel erg gemaakt en 'ik-doe-een-video-clipje-na-voor-de-spiegel'
pi_47352289
Volgens mij kan ze wel ver komen .
pi_47352318
Is die pas 14 .
pi_47352371
D'r podiummake-over heeft r wel goed gedaan qua kapsel en kleding!
pi_47352472
Ze zingt ontzettend goed vind ik, en je moet niet vergeten dat ze pas 14 is. Die familie make-over van de Hazesjes heeft ze trouwens wel goed gedaan. Rachel ziet er ook niet meer zo ordi uit. Beetje flauw verhaal van die Gemma, en dan nog ff laten horen dat ze zelf ook kan zingen, hoe sneu kun je doen tegen zo'n kind
pi_47352507
Nee, dit vind ik niks.
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:57:26 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_47352510
Die moet nog maar even oefenen.
niet zo tof doen
pi_47352522

pi_47352545
Jochem zingt dit alsof hij bij de grote Sinterklaasshow staat, wat een drukte
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 21:59:30 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_47352583
Nou daar zat ik niet echt op te wachten.
niet zo tof doen
pi_47352591
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Atori het volgende:
Jochem zingt dit alsof hij bij de grote Sinterklaasshow staat, wat een drukte
en alweer een correcte voorspelling

(ik had in de meeste gevallen echt liever ongelijk gehad maar de BN-ers zijn zo voorspelbaar)

Waarom zie ik de buik van Jochem van Gelder?
pi_47352613
Omdat Joling fapmateriaal moet hebben voor volgende reclamebreak.
pi_47352638
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Cerubo het volgende:
Omdat Joling fapmateriaal moet hebben voor volgende reclamebreak.
Now there's an image I'd like to get rid of...
pi_47352678
Wat een overdreven punten weer. Geef Tanja dan ook een 8 voor performance...
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 22:02:47 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_47352692
Die cijfers slaan weer nergens op.
niet zo tof doen
pi_47352722
sascha visser, kijken of die net zo geforceerd zingt als die praat
pi_47352726
Dit is zo 'het opkomende talentje' dat ie echt niet meedoet als ie niet kan zingen... geen moment om carriere-zelfmoord te plegen..
pi_47352731
Die Sascha vind ik zo'n irritant ventje, of ligt dat weer aan mij.
pi_47352764
Nou Geer, ik hoef geen poster van 'm!
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 22:06:09 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_47352805
Niet slecht, hij beweegt alleen een beetje houterig.
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:09:18 #153
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47352907
Hoe realistisch, die punten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 22:09:21 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_47352910
Een 10 is wel weer erg overdreven.
niet zo tof doen
pi_47352935
Kvind het maar een arrogant ventje. Hij doet ook zo pffft na Mark z'n punt.
pi_47352943
Mark is wel de enige die een beetje realistische cijfers geeft
pi_47352965
Wtf is dit. Dat 'bekende' nederlanders zich hier voor verlenen . Niemand kan fatsoenlijk zingen, hoewel Erik nog wel aan te horen was. Ik kan trouwens alleen die buitenlander in de jury serieus nemen. 10 voor dat jochie ...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:12:02 #158
13973 ranja
image means nothing
pi_47353002
dit wordt echt belachelijk
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:18:36 #159
88233 Steve
Still the best.
pi_47353225
Waar is Fajah's haar?
pi_47353241
Kijk eens daar, wat een bloembollen. Ze heeft wel geen mooi gezicht.
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 22:19:12 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_47353244
Waarom zingen ze steeds Alles is voor Bassie?
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:20:42 #162
88233 Steve
Still the best.
pi_47353304
Zie ik daar een winnaar?
pi_47353343
Nee..., zang was horror
pi_47353360
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Zie ik daar een winnaar?
Neui...
T begin kwam overigens geplaybackt op mij over
pi_47353362
Fajah heeft duidelijk andere talenten
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 22:22:36 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_47353366
Bolland en Bolland
niet zo tof doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:23:08 #167
88233 Steve
Still the best.
pi_47353382
Ik vond dit tot nu het best gezongen.
Of ik was afgeleid.
pi_47353410
iek vind leuk naar jou te kijke
pi_47353418
Wat een programma zeg!
Zijn er echt mensen die gaan stemmen?
I ♥ PB
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:26:10 #170
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47353473
Ik had Fajah toch echt die 10 gegeven.
pi_47353483
Best verwarrend.. vond ik eerst die Melanie in XFA al aan Fajah denken, gaat ze ineens zelf ook deelnemen aan zo'n programma
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 22:27:45 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_47353519
Ik heb zo'n gevoel dat hij beter kan schaatsen dan zingen.
niet zo tof doen
pi_47353521
Ik weet niet... dansen en schaatsen vind ik op één of andere manier nog iets anders 'wat je kunt leren', maar je gaat daar toch gewoon niet staan als je echt niet kunt zingen???
pi_47353590
OK, Geert kan beter schaatsen dan zingen Ik ben voor Fajah, dat is tenminste nog lekker om naar te kijken Maar volgende week kijk ik niet meer naar deze bagger
pi_47353606
Doet ie leuk, omdat ie het zelf niet lang kan doortrekken :p
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 22:30:33 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_47353615
Valt me nog mee zijn zang en ik vind hem eigenlijk best wel
niet zo tof doen
pi_47353618
Het 'ik-doe-een-popster-na-gehalte' is hoog vanavond...
pi_47353655
Geert was aan het einde wel een stuk beter dan aan het begin. Dat kan nog wel wat worden.
pi_47353748
Wanneer is nou de uitslag?? Vanavond of morgen?
I ♥ PB
pi_47353775
Waarom is dit een 8.8 gemiddeld maar waren de 10 + 9 + 8 +7 voor sascha een 9 ipv een 8.5??
pi_47353836
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:35 schreef Mvnl het volgende:
Waarom is dit een 8.8 gemiddeld maar waren de 10 + 9 + 8 +7 voor sascha een 9 ipv een 8.5??
sascha visser kreeg een 10 9 10 7 en dat is een 9
pi_47353841
Waarom laten ze nou net dat valse stukje van Monique horen? Beetje flauw, waarom niet van iedereen een 'foutloos' stukje...
pi_47353955
Ik heb ook echt geen idee wie eruit gaat. Denk dat Nawijn toch flink wat stemmen gaat krijgen omdat het gewoon zo grappig is...
pi_47353958
Wie is die Sasha eigenlijk in het 'echt'?
I ♥ PB
pi_47353983
Voor wie gaan jullie?
Ik voor Monique denk ik.. Ze deed het wel erg leuk.. en aan d'r zang moet ze maar werken!
I ♥ PB
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:41:06 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_47354017
Ongeloofljk dit programma. Alleen Erik H. kon onverwacht genoeg goed zingen. De rest was leuk voor op een famliebruiloft ofzo. En dat avondvullend....

Ik ben normaal best van de grote shows en RLS, maar dit gaat mij even een stapje tever.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:41:25 #187
88233 Steve
Still the best.
pi_47354032
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:39 schreef miss-scofield het volgende:
Wie is die Sasha eigenlijk in het 'echt'?
Acteur uit o.a. Kees & Co en een of andere comedy op NED3.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:41:55 #188
13973 ranja
image means nothing
pi_47354049
Monique
Maar ze was niet zo goed. Alleen waren haar punten wel veel te laag in verhouding met de rest, zoveel slechter dan de meeste anderen was ze niet.

Overigens niet eerlijk, nog een paar minuten stemmen terwijl Geert nog maar net klaar is en de eerste al 2 uur klaar is... die kan dus al veel meer stemmen hebben.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:42:16 #189
88233 Steve
Still the best.
pi_47354070
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
De rest was leuk voor op een famliebruiloft ofzo.
Wat moet jij je familie haten zeg!
pi_47354082
Die 'comedy' heet ONM :p
pi_47354090
Maar als je het liedje van Tanja en dat van Erik vergelijkt.. is dat van Erik toch supersimpel.. kan iedereen goed zingen!
En daarbij vond ik dat Tanja het veel leuker deed!
I ♥ PB
pi_47354102
ik ga ook voor Monique, maar ik heb zo'n voorgevoel dat ze er vanavond uit moet
pi_47354104
Ik kijk liever de hele avond naar de Avatar van Cerubo dan nog een uitzending van so you wanna be a popstar te moeten aanschouwen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:43:38 #194
13973 ranja
image means nothing
pi_47354132
Wat is de doelgroep van Zoop eigenlijk? Beetje sms-leeftijd?
pi_47354182
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef ranja het volgende:
Monique
Maar ze was niet zo goed. Alleen waren haar punten wel veel te laag in verhouding met de rest, zoveel slechter dan de meeste anderen was ze niet.

Overigens niet eerlijk, nog een paar minuten stemmen terwijl Geert nog maar net klaar is en de eerste al 2 uur klaar is... die kan dus al veel meer stemmen hebben.
Ja, dat is raar. Ik denk dat ze een formule gebruiken om dat te compenseren?
pi_47354189
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:43 schreef ranja het volgende:
Wat is de doelgroep van Zoop eigenlijk? Beetje sms-leeftijd?
Wat dacht je van de doelgroep van haar film 'Loverboy'?? Daar is ze naakt te zien
I ♥ PB
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:46:13 #197
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47354217
Die Sascha is wel een toffe gast in het echt.
En een Rotterdammer, dus sowieso oke.
pi_47354262
Die jury strooit echt met goede cijfers. Negens en tienen, doe normaal zeg. Alleen Marc Forno is nog enigszins genuanceerd.
pi_47354274
Ik verwacht dat Jochem naar huis mag
pi_47354280
Dus Roxeanne zou sowieso al niet de finale kunnen halen, of ze moeten tijdstip gaan vervroegen .
pi_47354294
Spannend joh
I ♥ PB
pi_47354295
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef Mvnl het volgende:
Ik verwacht dat Jochem naar huis mag
Laten we het hopen
pi_47354344
Whahahahahahaha!
I ♥ PB
pi_47354352
Arme Erik, hopelijk gaat hij toch nog door
pi_47354386
Gelukkig, was anders echt zielig geweest
I ♥ PB
pi_47354402
Ik vrees nu voor Tanja...
pi_47354415
Kijk hilbrand blij zijn met al die lekkere wijven om zich
pi_47354416
Monique
pi_47354420
Jippie
I ♥ PB
pi_47354424
Monique is wel leuk
pi_47354437
Ai Tanja.. verliezen van Hilbrand is wel heeel lullig
pi_47354445
Ik hoop die stomme Nawijn weg!
I ♥ PB
pi_47354460
Hahaha
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_47354461
WTF!!
I ♥ PB
pi_47354462
Dat is wel heel zuur voor Tanja
pi_47354470
OMFG Nawijn is door
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:54:12 #217
88233 Steve
Still the best.
pi_47354475
.
Puur door op leedvermaak.
pi_47354481
Dacht ik al, Hilbrand is blijkbaar 'grappig'...
pi_47354482
Nawijn ahaha
pi_47354493
Nawijn de nieuwe Langeberg..
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_47354498
Niet te geloven, damn.
pi_47354505
GVD zeg, Tanja is veel beter en leuker!

Op zekers dat Nawijn de nieuwe John de Wolff gaat worden
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:55:16 #223
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_47354509
Je kon zien dat Tanja daarop niet had gerekend, en terecht. Nawijn doet mij vooral denken aan Klaas bij het schaatsen.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_47354510
Kijken of hij zich aan zijn woord houd: Volgende week Hilbrand en Rock & Roll
pi_47354517
ja hoor..hilbrand door
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_47354529

[ Bericht 100% gewijzigd door MissJ op 16-03-2007 22:56:15 ]
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:57:30 #227
13973 ranja
image means nothing
pi_47354580
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef Cerubo het volgende:
Dus Roxeanne zou sowieso al niet de finale kunnen halen, of ze moeten tijdstip gaan vervroegen .
Ze zijn wel een half uur uitgelopen. Nou is de verwachting niet echt dat dat minder zal gaan worden natuurlijk

Maar ja, Monique zit er nog in dus volgende week toch maar weer kijken. Ik hoop alleen echt dat die jury iets serieuzer wordt. Het gaat niet alleen om het gezellig doen en winnen van de show, maar ook om een plaat op te mogen nemen...
pi_47354630
Tanja was mijn favoriet, en die is er nu al uit .
pi_47355225
Is wel sneu als je van Nawijn verliest
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:18:44 #230
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47355274
Ik vond het veels te lang met al dat gedoe.
aankondiging,filmpje,kandidaat komt trap af, filmpje, optreden, kletsen met geer, optreden terugkijken, dan met Nance keuvelen, jury en dan de sms-oproep.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_47358100
Nawijn was geniaal, en volgende keer gaat hij een Rock 'n Roll nummer doen. Hij's nu al sowieso mijn favoriet
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:55:01 #232
167723 sanni
Acima de seu
pi_47359560
Mijn God ik heb vanavond even wat gezien en het was tenenkrommend Nance
zag er zoals altijd uit maar de kandidaten en de zang was echt iets van: " Mijn
God hoe kun je dit uitzenden "
pi_47361125
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond het veels te lang met al dat gedoe.
aankondiging,filmpje,kandidaat komt trap af, filmpje, optreden, kletsen met geer, optreden terugkijken, dan met Nance keuvelen, jury en dan de sms-oproep.
Ja weet je, dat is met al dit soort programma´s, eigenlijk draait het alleen om de SMSjes. Maar ze hadden op zich wel nette kijkcijfers, iets van 1,2 miljoen, terwijl die show van Joop sterke concurrentie was (en die ´maar´ 1,5 miljoen trok!)
pi_47361346
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 09:20 schreef Kidney_Bean het volgende:

[..]

Ja weet je, dat is met al dit soort programma´s, eigenlijk draait het alleen om de SMSjes. Maar ze hadden op zich wel nette kijkcijfers, iets van 1,2 miljoen, terwijl die show van Joop sterke concurrentie was (en die ´maar´ 1,5 miljoen trok!)
Ik ben echt bang dat het enkel deze keer zo hoog was omdat het de eerste uitzending was. Het lijkt me dat een hoop mensen nu wel gaan afhaken omdat het niveau gewoon bedroefend laag is
pi_47361971
Ik heb de eerste 3 liedjes gezien, maar wat een bagger zeg! Just the two of us is veel leuker en, niet geheel onbelangrijk, zonder Geert Hoes!
pi_47362089
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de eerste 3 liedjes gezien, maar wat een bagger zeg! Just the two of us is veel leuker en, niet geheel onbelangrijk, zonder Geert Hoes!

Mm, misschien moet ik dat ns gaan kijken. Ik heb onderhand ook wel een overdosis Geert Hoes gehad. Dat constante: dankjewel, dankjewel komt onderhand mn strot uit
pi_47362589
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:32 schreef Liejannuh het volgende:
Daar staat dan wel weer een Jan-Joost tegenover
pi_47363141
Ik heb het gemist, was het nog wat?
pi_47363287
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het gemist, was het nog wat?
nee, je hebt niets gemist
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:38:53 #240
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47363330
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:36 schreef Samson het volgende:

[..]

nee, je hebt niets gemist
Mooi zo hoef ik niet te kijken
Want ik heb ook niet gekeken.
pi_47380954
nawijn eikel
De gouden tip om mijn huis verkocht te krijgen? JE VERDIENT 1000 EURO! Tip je familie, vrienden, dokter, baas, fysiotherapeut, radiopresentator, buurman etc. http://www.praktijkaanhuis.nl/tip.htm
pi_47405597
Waarom vertoont de jury bij iedereen Bulletje-gedrag behalve bij Nawijn? Vooral die Roxeanne Hazes kon er toch helemaal niks van? Ik vond Nawijn absoluut niet de slechtste. Die 3, schandalig!
  zondag 18 maart 2007 @ 17:58:23 #243
88233 Steve
Still the best.
pi_47405897
Ach kom, je gaat me toch niet vertellen dat je Nawijn popsterrenpotentie vind hebben?
pi_47406414
Nee, maar die anderen toch ook niet. Ik vind het gewoon een beetje onrechtvaardig.
pi_47407639
Hilbrand heeft de X-factor
  zondag 18 maart 2007 @ 19:19:13 #246
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47408806
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef Lenthe het volgende:
Nee, maar die anderen toch ook niet. Ik vind het gewoon een beetje onrechtvaardig.
Nawijn toch helemaal niet kom op
pi_47408984

Ach, wees eerlijk, dit schreeuwt toch van alle kanten: POPSTER!
pi_47411008
Sorry hoor maar ik snap echt niet dat geert hoes z n hoge waardering kreeg, ik vond het echt niet goed! Sasha vond ik ook niet geweldig, maar ja.... Hulzebosch was goed!
  maandag 19 maart 2007 @ 08:03:59 #249
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_47424305
Waarom zit Nawijn er in godsnaam nog in?
  maandag 19 maart 2007 @ 20:39:26 #250
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47449502
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:54 schreef Palau het volgende:
Nawijn de nieuwe Langeberg..
dat is precies wat ik dacht...
Wanneer houdt het eens op met die BN programma's ?
Het erge is dat ik nog kijk ook
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_47453843
Net teruggekeken via de SBS6 website, Hulzebosch was briljant
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:33:21 #252
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_47460746
Giel (Beelen) was erg grappig vanmorgen op de radio. Hij liet het optreden van Tanja Jess van gisteren nog even horen, maar nu had hij de muziek er onderuit gehaald. Er bleef nu helemaal niets meer over. Errug grappig, arme Tanja.
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 20:37:54 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_47594601
Kijkt er nog iemand? Bloemetje voor Geer vanwege de nr 1 hit
niet zo tof doen
pi_47594651
Nr 1!
pi_47594685
Morgen een sing off
pi_47594817
Beetje uit de maat
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 20:43:18 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_47594819
Lijkt me nou niet zo lekker zingen, zo nat. Het gaat ook niet zo geweldig. Volgens mij is hij de tekst kwijt.
niet zo tof doen
pi_47594842
Wat klinkt dit ongelofelijk beroerd zeg. En wat is de act nageaapt van de TMF-Awards tig jaar terug
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 20:45:13 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_47594879
Hij ziet er wel lekker uit, zo nat dat is tenminste nog iets.
niet zo tof doen
pi_47595037
Die Nawijn
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:49:39 #261
88233 Steve
Still the best.
pi_47595044
Nawijn. Wat een pipo is het ook.
pi_47595114
die nawijn...
pi_47595117
Nawijn wordt nu al neergezet als gimmick van het programma, die zal deze week dan wel overleven
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 20:53:38 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_47595186
Ja, echt serieus kun je de kansen van Nawijn niet nemen, maar wie weet gaat hij ons nog verrassen met opeens een geweldig optreden..
Lekkere reclame, zit net chips te eten, beginnen ze over stoelgang
niet zo tof doen
pi_47595514
Soms doet het fysiek pijn dit programma
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_47595555
Nou ze had ook wel iets hogere punten verdiend
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 21:07:15 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_47595561
Ik vond haar toch echt wel beter dan Geert Hoes.
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 21:10:47 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_47595658
Toch weer een beetje te "netjes" gezongen.
niet zo tof doen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:10:54 #269
88233 Steve
Still the best.
pi_47595664
Keuze van de liedjes is ook wel typisch voor SBS. Beetje de meezingers, Nederlandstalig die iedereen kent.....
pi_47595677
Hulzebosch is weer briljant deze week
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:37:32 #271
88233 Steve
Still the best.
pi_47596425
Zo, dit is wel heel erg! !!!
pi_47596439
Victor toch.. Dit is zo tenenkrommend slecht.
pi_47596443
Hij had beter die uithaal niet kunnen doen
pi_47596485
ik kan niet wachten op de "realistische" cijfers
pi_47596488
Jammer, beetje overdone.
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 21:40:40 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_47596536
Het niveau is weer geweldig, het is meer schreeuwen dan zingen.
niet zo tof doen
pi_47596585
Die Victor was bagger, en nog hetzelfde cijfer als Roxanne
pi_47596697
OMG Gerard Joling noemde Monique van de Werff net tot 2x toe "Monique van de Ven"
pi_47596712
Monique was best goed met een rustig nummer
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 21:49:56 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_47596783
Wel een stom jurkje, net een nachthemd.
niet zo tof doen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:51:31 #281
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47596832
Wat bedroevend slecht vandaag
pi_47596856
Oh nee Nawijn
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 21:52:46 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_47596865
Wij geloven ook niet dat hij nog mag meedoen.
niet zo tof doen
pi_47596931
pi_47596936
Nawijn...
pi_47596941
Nawijn
pi_47596949
ik ben even sprakeloos
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 21:55:40 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_47596960
Help!
niet zo tof doen
pi_47596970
Jeumig .
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:56:20 #290
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_47596987
Dat was echt te erg voor woorden
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_47596988
Dit heeft niks met zingen te maken... wat een gegil...
pi_47597005
Een 1 is het laagste toch?
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 21:56:55 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_47597016
Hij heeft wel veel lol en durf!
niet zo tof doen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:57:10 #294
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47597024
OMG !!
pi_47597053
De timing was matig, maar dat doet er niet toe als je het zo gepassioneerd zingt !
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_47597060
Ach, hij is wel koddig, maar zingen .
pi_47597126
Een negen, niet meer dan terecht.
pi_47597131
mark is ook niet meer serieus te nemen
pi_47597137
een 9
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 22:00:52 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_47597143