Neui...quote:
sascha visser kreeg een 10 9 10 7 en dat is een 9quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:35 schreef Mvnl het volgende:
Waarom is dit een 8.8 gemiddeld maar waren de 10 + 9 + 8 +7 voor sascha een 9 ipv een 8.5??
Acteur uit o.a. Kees & Co en een of andere comedy op NED3.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:39 schreef miss-scofield het volgende:
Wie is die Sasha eigenlijk in het 'echt'?
Wat moet jij je familie haten zeg!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
De rest was leuk voor op een famliebruiloft ofzo.
Ja, dat is raar. Ik denk dat ze een formule gebruiken om dat te compenseren?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef ranja het volgende:
Monique
Maar ze was niet zo goed. Alleen waren haar punten wel veel te laag in verhouding met de rest, zoveel slechter dan de meeste anderen was ze niet.
Overigens niet eerlijk, nog een paar minuten stemmen terwijl Geert nog maar net klaar is en de eerste al 2 uur klaar is... die kan dus al veel meer stemmen hebben.
Wat dacht je van de doelgroep van haar film 'Loverboy'?? Daar is ze naakt te zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:43 schreef ranja het volgende:
Wat is de doelgroep van Zoop eigenlijk? Beetje sms-leeftijd?
Ze zijn wel een half uur uitgelopen. Nou is de verwachting niet echt dat dat minder zal gaan worden natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef Cerubo het volgende:
Dus Roxeanne zou sowieso al niet de finale kunnen halen, of ze moeten tijdstip gaan vervroegen.
Ja weet je, dat is met al dit soort programma´s, eigenlijk draait het alleen om de SMSjes. Maar ze hadden op zich wel nette kijkcijfers, iets van 1,2 miljoen, terwijl die show van Joop sterke concurrentie was (en die ´maar´ 1,5 miljoen trok!)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond het veels te lang met al dat gedoe.
aankondiging,filmpje,kandidaat komt trap af, filmpje, optreden, kletsen met geer, optreden terugkijken, dan met Nance keuvelen, jury en dan de sms-oproep.![]()
Ik ben echt bang dat het enkel deze keer zo hoog was omdat het de eerste uitzending was. Het lijkt me dat een hoop mensen nu wel gaan afhaken omdat het niveau gewoon bedroefend laag isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ja weet je, dat is met al dit soort programma´s, eigenlijk draait het alleen om de SMSjes. Maar ze hadden op zich wel nette kijkcijfers, iets van 1,2 miljoen, terwijl die show van Joop sterke concurrentie was (en die ´maar´ 1,5 miljoen trok!)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de eerste 3 liedjes gezien, maar wat een bagger zeg! Just the two of us is veel leuker en, niet geheel onbelangrijk, zonder Geert Hoes!
Daar staat dan wel weer een Jan-Joost tegenoverquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de eerste 3 liedjes gezien, maar wat een bagger zeg! Just the two of us is veel leuker en, niet geheel onbelangrijk, zonder Geert Hoes!
nee, je hebt niets gemistquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het gemist, was het nog wat?
Nawijn toch helemaal niet kom opquote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef Lenthe het volgende:
Nee, maar die anderen toch ook niet. Ik vind het gewoon een beetje onrechtvaardig.
dat is precies wat ik dacht...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:54 schreef Palau het volgende:
Nawijn de nieuwe Langeberg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |