quote:
jij ook! maar fviv heeft t even nodig nuquote:
Ja, maar het smelt wel langzamerhand wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer, in stage
afzuigje? ligt er nog sneeuw bij jou?
aaaaiaght ga ik zo kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Afzuigkap het volgende:
Ben nieuwe foto's op m'n hyves aan het zetten
en ik niet zekerquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
jij ook! maar fviv heeft t even nodig nu
naja neem camera wel gewoon mee.. zover ik em beet kan houdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja, maar het smelt wel langzamerhand weg
Haha okquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
naja neem camera wel gewoon mee.. zover ik em beet kan houden
Was dus even bezig met m'n hyves.. maar ik moet nu wel eten jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
iedereen eet zeker, tis zo rustig
hoiloquote:
alles primaquote:
Indeed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:13 schreef KansloosForEver het volgende:
Het is tijd voor de zomerrrrrrr
Ja heur met jou?quote:
jwel alleen dikke ringvingerquote:
niet nog een keerquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:14 schreef MaddoxX het volgende:
einz
Gister training, moest samen met een team genoot zwemmen, ene bal voor de neus ander moet proberen af te pakken, ga je dus beetje heen en weer zwemmen (als je de bal hebt) om degene achter je af te snijden, had ik 1 keer niet door stak ik ringvinger vol in zn arm, dus dubbel geklapt (hij had ook last van zn arm drnaquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gister training, moest samen met een team genoot zwemmen, ene bal voor de neus ander moet proberen af te pakken, ga je dus beetje heen en weer zwemmen (als je de bal hebt) om degene achter je af te snijden, had ik 1 keer niet door stak ik ringvinger vol in zn arm, dus dubbel geklapt (hij had ook last van zn arm drna)
dankjeschoonquote:
Neuh, school enzo.. bekogeld met ijsballen (hoofd en arm)..quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
dankjeschoon![]()
verder wast ook een klote training maargoedjij wat gedaan vandaag ofzoo
?
Verengingquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef KansloosForEver het volgende:
nimmerdor?
Nope, zit helemaal volquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Neuh, school enzo.. bekogeld met ijsballen (hoofd en arm)..
Maar ik ga strakjes met RJ naar de kroeg
Ga jij vrijdag ook naar de meet?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:48 schreef mash_ het volgende:
whoei
er stonden net 8 mensen mij op te w8en of zo ietsgingen ze vragen of ik hier woonde echt vaag
nee vroegen ze aan me paquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
*dingdong*
>doet deur open
*hallo, woon jij hier?
>ja, hoezo?
*nee gewoon, doewie
(nu echt douchen)
wahjoooh populairquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:48 schreef mash_ het volgende:
whoei
er stonden net 8 mensen mij op te w8en of zo ietsgingen ze vragen of ik hier woonde echt vaag
Gun de jonge meid haar rust. Terwijl D_A op de meet is, ga ik lekker naar Merel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:53 schreef mash_ het volgende:
merel waarom ga jij niet mee naar de meet
ja hoor vastquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gun de jonge meid haar rust. Terwijl D_A op de meet is, ga ik lekker naar Merel.![]()
Ze zijn ontevreden over hoe het gaat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vaak in PUB de laatste tijd?
Dan hebben we inderdaad een modje nodig die het wél snapt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze zijn ontevreden over hoe het gaat.
Oudersquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:53 schreef mash_ het volgende:
merel waarom ga jij niet mee naar de meet
Hoi liiszlequote:
Hoi!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan hebben we inderdaad een modje nodig die het wél snapt.![]()
Welkom Niek
hayquote:
Oh?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gun de jonge meid haar rust. Terwijl D_A op de meet is, ga ik lekker naar Merel.![]()
Jah zeker met jou ook ?quote:
ja nou eh.. nee gaat wat minderquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jah zeker met jou ook ?![]()
![]()
Het sneeuwt niet meer![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja nou eh.. nee gaat wat minder
maareee nu kunnen we morgen niet samen in de sneeuw rollen
aaah int gras rollen is ook een plan! mits t niet te nat isquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis nog wel bijna weekend
Als het gras droog is gaan we daar toch lekker in rollen?![]()
Er ligt morgen 20 meter sneeuw![]()
Waarom lezen als je ook hele andere dingen kunt doen enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
aaah int gras rollen is ook een plan! mits t niet te nat is![]()
-edit- ik lees ook echt niet hea
Vuilaart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom lezen als je ook hele andere dingen kunt doen enzo![]()
![]()
![]()
quote:
Nee hoor. Ik kan heel goed met Lis.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je bent gewoon jaloers![]()
![]()
Je bent ook juist jaloers op haarquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan heel goed met Lis.
Ik zou inderdaad graag willen dat ik zulke borsten had als haar, ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent ook juist jaloers op haar![]()
![]()
geloof me, dat wil je nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad graag willen dat ik zulke borsten had als haar, ja.
volkomen mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom lezen als je ook hele andere dingen kunt doen enzo![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad graag willen dat ik zulke borsten had als haar, ja.
Mag ik vragen waarom niet ?quote:
lastig Goede Bh's kopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mag ik vragen waarom niet ?![]()
![]()
nee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:54 schreef Agorias het volgende:
m'n ex zei vanmiddag dat ik niet lief benben ik niet lief
?
Hmm zit wat inquote:
dus je wilt niet ruilen ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmm zit wat inBen ook blij dat ik ze niet heb
![]()
schrikquote:
Waarschijnlijk is daarom ook je ex?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:54 schreef Agorias het volgende:
m'n ex zei vanmiddag dat ik niet lief benben ik niet lief
?
Alleen als wij gaan trouwenquote:
Uitspraak van het jaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:02 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is daarom ook je ex?
als we daarna naar italia gaan ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alleen als wij gaan trouwen![]()
en hetJAAR is pas net begonnenquote:
Daar gingen we toch al heen ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
als we daarna naar italia gaan ?prima!
dan gaan we er nu heen om te trouwenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar gingen we toch al heen ?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan gaan we er nu heen om te trouwen
Met mij trouwen...quote:
Je stalked mij anders wel altijdquote:
ja maar ik ben bang dat je zo pilletjes in men bier gaat doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je stalked mij anders wel altijd![]()
Gek ga je er toch niet van doen... eerder normaal mafkeesquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat je zo pilletjes in men bier gaat doen
Ja, maar dat voelt dan zo vreemd, en dan wil ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gek ga je er toch niet van doen... eerder normaal mafkees![]()
Prima! hoelaat ben je dr ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doen we
![]()
Eerst naar de meet![]()
ah nee, daar word je relaxed van enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja, maar dat voelt dan zo vreemd, en dan wil ik niet
Ik gok rond een uur of 6 ....quote:
Als hij wind mee heeft op de fiets, dan rond een uur of 7quote:
dan zal ik wel extra hard blazenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Als hij wind mee heeft op de fiets, dan rond een uur of 7
Wanneer het wind tegen is, zou het rond half 9 kunnen gaan worden![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan zal ik wel extra hard blazen
-edit- Fuck wat een kut woord
Je bent gewoon jaloersquote:
volges jou is ook iedereen jarloersquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
En ben jij hebberigquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
blij dat je jezelf zo goed kentquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
volges jou is ook iedereen jarloers
Np My lovequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Stopzinnetje ofzoiets![]()
dat zal best jaquote:
Sorry ben druk met mod dingen enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
Np My love
Trouwens Ga is reageren in je fobo![]()
ik ken mn plekquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sorry ben druk met mod dingen enzo![]()
![]()
zelfde vraag dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef seekfaM het volgende:
Fiets, noem eens herkennigspunten van jou.
Heb je een fietslamp op je hoofd, ben je afschuwelijk lelijk?
wat
waar moet ik je aan herkennen
Vooraan en het liefste nog dichterbij mijquote:
Aan mijn lengte ik ben precies 1,79 meter langquote:
hihiquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vooraan en het liefste nog dichterbij mij![]()
meet lat mee dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aan mijn lengte ik ben precies 1,79 meter lang![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi![]()
ik zal je alle ruimte geven om goed te kunnen Mod'n![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent bijna gewoon perfect
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]haha die spoiler doet het hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:02 schreef mash_ het volgende:
stilte
ja ben fotos zoeken en opruimen en en en matras klaar leggen, anders moet bart op de vloer slapenquote:
ja dat is zijn probleemquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ben fotos zoeken en opruimen en en en matras klaar leggen, anders moet bart op de vloer slapen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ben fotos zoeken en opruimen en en en matras klaar leggen, anders moet bart op de vloer slapen
Je reageert op heul mijn post nietquote:
nou dat zegt toch al genoegquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je reageert op heul mijn post niet![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]om dat je zo graag wilt dat k reageerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje..
* heeft helemaal kriebels
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
relatie sooi, je weet wel waar iedereen krastquote:
ohhhh okquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
relatie sooi, je weet wel waar iedereen krast
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
om dat je zo graag wilt dat k reageer
Jeetje..
* heeft helemaal kriebels![]()
Als jij een verplaats vervanger voor S-F ben dan is het.quote:
Ik zei dat jij moest gaan verfen !quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Als jij een verplaats vervanger voor S-F ben dan is het.
Kan hem echt even niet meer zien of luchten![]()
Vind men moeder niet goed, mag ze weer alles gaan schoonmaken enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zei dat jij moest gaan verfen !![]()
Dat laat jij je moeder doen ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Vind men moeder niet goed, mag ze weer alles gaan schoonmaken enzo![]()
Haayquote:
BART! jou moet ik sprekenquote:
Op een plek waar nooit de zon schijntquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat laat jij je moeder doen ?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:37 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Op een plek waar nooit de zon schijnt![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef liiszle het volgende:
dood gaan zou niet erg zijn right now
en jou ken ik niet. stel je is voor Svpquote:
Jasper, 18 jaar, Amsterdam, Ajacied maar dat kon je al zienquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
en jou ken ik niet. stel je is voor Svp
ben ik ook, is niet ergquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jasper, 18 jaar, Amsterdam, Ajacied maar dat kon je al zien![]()
![]()
Dat heb je toch binnen 10 minuten klaar joh?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef MaddoxX het volgende:
1. neem een krant of website en zoek een nieuwsbericht.
2. zoek in dit bericht welke zinnen fieten zijn en welke zinnen meningen zijn
3. en welke doel heeft de schrijver in jouw ogen met dir stuk... informeren of overtuigen of iets anders
iemand zin om mijn nl. huiswerk te maken!!
Vind maar eens een fatsoenlijk nieuwsberichtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat heb je toch binnen 10 minuten klaar joh?![]()
ja heul welquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef liiszle het volgende:
dood gaan zou niet erg zijn right now
Je bent gewoon lui dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Vind maar eens een fatsoenlijk nieuwsbericht
zolang ze winnen, jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajacied zijn?
Nee dat is het mooiste wat er is hehe![]()
![]()
je hóeft niet te komenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja heul welwant hou niet zo van begravenis dus blijf maar leven
ja even gezeik met alles.. ben t even zatquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef duncannn het volgende:
Dit geloof ik niet... m'n ma heeft gvd m'n mobieltje genakt omdat ze voorn weekend naar Ierland gaat![]()
en terechtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef duncannn het volgende:
Dit geloof ik niet... m'n ma heeft gvd m'n mobieltje genakt omdat ze voorn weekend naar Ierland gaat![]()
t staat helemaal vrij natuurlijkquote:
ja dat is waarquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
t staat helemaal vrij natuurlijk
afknapperrrrrrrrrrrrrr, sorry maar nu kan ik natuurlijk niets meer met jou beginnen.quote:
Utregt hooligansquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:27 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
afknapperrrrrrrrrrrrrr, sorry maar nu kan ik natuurlijk niets meer met jou beginnen.
Alles is goed, behalve voor ajax zijn.
Verder-->![]()
http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4gquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:29 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hoezo nou weer hooligans?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4g
![]()
Ik weet niet waar ik het over heb?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
![]()
Jij weet niet waar je het over hebt
![]()
Liiszle, slaap lekker![]()
Heb je nog iets anders?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:36 schreef Afzuigkap het volgende:
Biertjeeeeeeeeeeee?
Wat voor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef KansloosForEver het volgende:
Lekker Mevr. Afzuig. Ik lust wel een biertje
Hertog Jan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Alles behalve Grolsch, graag![]()
* Afzuigkap perst even een sapjequote:
Dank je lievquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
* Afzuigkap perst even een sapje
Alsje![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jij bent voor ajax, dus niet serieus te nemen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
![]()
* Afzuigkap tapt een Hertog Jannetjequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik wacht op het goddelijke biertje![]()
voetbalquote:
Hey!quote:
Ja, heb seizoenskaart enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef KansloosForEver het volgende:
Mstr, kom je ook altijd bij de koninklijke FC?
Bunniksidequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef KansloosForEver het volgende:
Yep, op de Punnikside, jij dan?
Up voor Jaszaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef KansloosForEver het volgende:
Yep, op de Punnikside, jij dan?
Ik zit er net 1 vak naast.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef KansloosForEver het volgende:
we praten langs elkaar heen
plons?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef mstr het volgende:
even m'n tanden poetsen.
Ik ga ook zo bed duiken, wie duikt mee?
Je zegt toch net dat je gaat slapenquote:
Nee. Ik zei: zó, niet nuquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:50 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Je zegt toch net dat je gaat slapen
Dan alvast welterusten dan maarquote:
gheghe, beetje leuk vak?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Beter zich, je kan rustig zitten en er zitten bijna geen kinderen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:49 schreef Jasza het volgende:
Bunnikside dus je bent wel een echte relschopper he?
Ja gezellig stukje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:51 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
gheghe, beetje leuk vak?
Danke dankequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |