ik ken mn plekquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sorry ben druk met mod dingen enzo![]()
![]()
zelfde vraag dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef seekfaM het volgende:
Fiets, noem eens herkennigspunten van jou.
Heb je een fietslamp op je hoofd, ben je afschuwelijk lelijk?
wat
waar moet ik je aan herkennen
Vooraan en het liefste nog dichterbij mijquote:
Aan mijn lengte ik ben precies 1,79 meter langquote:
hihiquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vooraan en het liefste nog dichterbij mij![]()
meet lat mee dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aan mijn lengte ik ben precies 1,79 meter lang![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi![]()
ik zal je alle ruimte geven om goed te kunnen Mod'n![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent bijna gewoon perfect
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]haha die spoiler doet het hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:02 schreef mash_ het volgende:
stilte
ja ben fotos zoeken en opruimen en en en matras klaar leggen, anders moet bart op de vloer slapenquote:
ja dat is zijn probleemquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ben fotos zoeken en opruimen en en en matras klaar leggen, anders moet bart op de vloer slapen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ben fotos zoeken en opruimen en en en matras klaar leggen, anders moet bart op de vloer slapen
Je reageert op heul mijn post nietquote:
nou dat zegt toch al genoegquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je reageert op heul mijn post niet![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]om dat je zo graag wilt dat k reageerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje..
* heeft helemaal kriebels
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
relatie sooi, je weet wel waar iedereen krastquote:
ohhhh okquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
relatie sooi, je weet wel waar iedereen krast
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
om dat je zo graag wilt dat k reageer
Jeetje..
* heeft helemaal kriebels![]()
Als jij een verplaats vervanger voor S-F ben dan is het.quote:
Ik zei dat jij moest gaan verfen !quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Als jij een verplaats vervanger voor S-F ben dan is het.
Kan hem echt even niet meer zien of luchten![]()
Vind men moeder niet goed, mag ze weer alles gaan schoonmaken enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zei dat jij moest gaan verfen !![]()
Dat laat jij je moeder doen ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Vind men moeder niet goed, mag ze weer alles gaan schoonmaken enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |