Neuh, school enzo.. bekogeld met ijsballen (hoofd en arm)..quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
dankjeschoon![]()
verder wast ook een klote training maargoedjij wat gedaan vandaag ofzoo
?
Verengingquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef KansloosForEver het volgende:
nimmerdor?
Nope, zit helemaal volquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Neuh, school enzo.. bekogeld met ijsballen (hoofd en arm)..
Maar ik ga strakjes met RJ naar de kroeg
Ga jij vrijdag ook naar de meet?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:48 schreef mash_ het volgende:
whoei
er stonden net 8 mensen mij op te w8en of zo ietsgingen ze vragen of ik hier woonde echt vaag
nee vroegen ze aan me paquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
*dingdong*
>doet deur open
*hallo, woon jij hier?
>ja, hoezo?
*nee gewoon, doewie
(nu echt douchen)
wahjoooh populairquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:48 schreef mash_ het volgende:
whoei
er stonden net 8 mensen mij op te w8en of zo ietsgingen ze vragen of ik hier woonde echt vaag
Gun de jonge meid haar rust. Terwijl D_A op de meet is, ga ik lekker naar Merel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:53 schreef mash_ het volgende:
merel waarom ga jij niet mee naar de meet
ja hoor vastquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gun de jonge meid haar rust. Terwijl D_A op de meet is, ga ik lekker naar Merel.![]()
Ze zijn ontevreden over hoe het gaat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vaak in PUB de laatste tijd?
Dan hebben we inderdaad een modje nodig die het wél snapt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze zijn ontevreden over hoe het gaat.
Oudersquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:53 schreef mash_ het volgende:
merel waarom ga jij niet mee naar de meet
Hoi liiszlequote:
Hoi!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan hebben we inderdaad een modje nodig die het wél snapt.![]()
Welkom Niek
hayquote:
Oh?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gun de jonge meid haar rust. Terwijl D_A op de meet is, ga ik lekker naar Merel.![]()
Jah zeker met jou ook ?quote:
ja nou eh.. nee gaat wat minderquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jah zeker met jou ook ?![]()
![]()
Het sneeuwt niet meer![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja nou eh.. nee gaat wat minder
maareee nu kunnen we morgen niet samen in de sneeuw rollen
aaah int gras rollen is ook een plan! mits t niet te nat isquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis nog wel bijna weekend
Als het gras droog is gaan we daar toch lekker in rollen?![]()
Er ligt morgen 20 meter sneeuw![]()
Waarom lezen als je ook hele andere dingen kunt doen enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
aaah int gras rollen is ook een plan! mits t niet te nat is![]()
-edit- ik lees ook echt niet hea
Vuilaart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom lezen als je ook hele andere dingen kunt doen enzo![]()
![]()
![]()
quote:
Nee hoor. Ik kan heel goed met Lis.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je bent gewoon jaloers![]()
![]()
Je bent ook juist jaloers op haarquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan heel goed met Lis.
Ik zou inderdaad graag willen dat ik zulke borsten had als haar, ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent ook juist jaloers op haar![]()
![]()
geloof me, dat wil je nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad graag willen dat ik zulke borsten had als haar, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |