quote:
jij ook! maar fviv heeft t even nodig nuquote:
Ja, maar het smelt wel langzamerhand wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer, in stage
afzuigje? ligt er nog sneeuw bij jou?
aaaaiaght ga ik zo kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Afzuigkap het volgende:
Ben nieuwe foto's op m'n hyves aan het zetten
en ik niet zekerquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
jij ook! maar fviv heeft t even nodig nu
naja neem camera wel gewoon mee.. zover ik em beet kan houdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja, maar het smelt wel langzamerhand weg
Haha okquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
naja neem camera wel gewoon mee.. zover ik em beet kan houden
Was dus even bezig met m'n hyves.. maar ik moet nu wel eten jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
iedereen eet zeker, tis zo rustig
hoiloquote:
alles primaquote:
Indeed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:13 schreef KansloosForEver het volgende:
Het is tijd voor de zomerrrrrrr
Ja heur met jou?quote:
jwel alleen dikke ringvingerquote:
niet nog een keerquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:14 schreef MaddoxX het volgende:
einz
Gister training, moest samen met een team genoot zwemmen, ene bal voor de neus ander moet proberen af te pakken, ga je dus beetje heen en weer zwemmen (als je de bal hebt) om degene achter je af te snijden, had ik 1 keer niet door stak ik ringvinger vol in zn arm, dus dubbel geklapt (hij had ook last van zn arm drnaquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gister training, moest samen met een team genoot zwemmen, ene bal voor de neus ander moet proberen af te pakken, ga je dus beetje heen en weer zwemmen (als je de bal hebt) om degene achter je af te snijden, had ik 1 keer niet door stak ik ringvinger vol in zn arm, dus dubbel geklapt (hij had ook last van zn arm drna)
dankjeschoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |