BART! jou moet ik sprekenquote:
Op een plek waar nooit de zon schijntquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat laat jij je moeder doen ?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:37 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Op een plek waar nooit de zon schijnt![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef liiszle het volgende:
dood gaan zou niet erg zijn right now
en jou ken ik niet. stel je is voor Svpquote:
Jasper, 18 jaar, Amsterdam, Ajacied maar dat kon je al zienquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
en jou ken ik niet. stel je is voor Svp
ben ik ook, is niet ergquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jasper, 18 jaar, Amsterdam, Ajacied maar dat kon je al zien![]()
![]()
Dat heb je toch binnen 10 minuten klaar joh?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef MaddoxX het volgende:
1. neem een krant of website en zoek een nieuwsbericht.
2. zoek in dit bericht welke zinnen fieten zijn en welke zinnen meningen zijn
3. en welke doel heeft de schrijver in jouw ogen met dir stuk... informeren of overtuigen of iets anders
iemand zin om mijn nl. huiswerk te maken!!
Vind maar eens een fatsoenlijk nieuwsberichtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat heb je toch binnen 10 minuten klaar joh?![]()
ja heul welquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef liiszle het volgende:
dood gaan zou niet erg zijn right now
Je bent gewoon lui dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Vind maar eens een fatsoenlijk nieuwsbericht
zolang ze winnen, jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajacied zijn?
Nee dat is het mooiste wat er is hehe![]()
![]()
je hóeft niet te komenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja heul welwant hou niet zo van begravenis dus blijf maar leven
ja even gezeik met alles.. ben t even zatquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef duncannn het volgende:
Dit geloof ik niet... m'n ma heeft gvd m'n mobieltje genakt omdat ze voorn weekend naar Ierland gaat![]()
en terechtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef duncannn het volgende:
Dit geloof ik niet... m'n ma heeft gvd m'n mobieltje genakt omdat ze voorn weekend naar Ierland gaat![]()
t staat helemaal vrij natuurlijkquote:
ja dat is waarquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
t staat helemaal vrij natuurlijk
afknapperrrrrrrrrrrrrr, sorry maar nu kan ik natuurlijk niets meer met jou beginnen.quote:
Utregt hooligansquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:27 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
afknapperrrrrrrrrrrrrr, sorry maar nu kan ik natuurlijk niets meer met jou beginnen.
Alles is goed, behalve voor ajax zijn.
Verder-->![]()
http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4gquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:29 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hoezo nou weer hooligans?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4g
![]()
Ik weet niet waar ik het over heb?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
![]()
Jij weet niet waar je het over hebt
![]()
Liiszle, slaap lekker![]()
Heb je nog iets anders?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:36 schreef Afzuigkap het volgende:
Biertjeeeeeeeeeeee?
Wat voor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef KansloosForEver het volgende:
Lekker Mevr. Afzuig. Ik lust wel een biertje
Hertog Jan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Alles behalve Grolsch, graag![]()
* Afzuigkap perst even een sapjequote:
Dank je lievquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
* Afzuigkap perst even een sapje
Alsje![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jij bent voor ajax, dus niet serieus te nemen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
![]()
* Afzuigkap tapt een Hertog Jannetjequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik wacht op het goddelijke biertje![]()
voetbalquote:
Hey!quote:
Ja, heb seizoenskaart enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef KansloosForEver het volgende:
Mstr, kom je ook altijd bij de koninklijke FC?
Bunniksidequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef KansloosForEver het volgende:
Yep, op de Punnikside, jij dan?
Up voor Jaszaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef KansloosForEver het volgende:
Yep, op de Punnikside, jij dan?
Ik zit er net 1 vak naast.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef KansloosForEver het volgende:
we praten langs elkaar heen
plons?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef mstr het volgende:
even m'n tanden poetsen.
Ik ga ook zo bed duiken, wie duikt mee?
Je zegt toch net dat je gaat slapenquote:
Nee. Ik zei: zó, niet nuquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:50 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Je zegt toch net dat je gaat slapen
Dan alvast welterusten dan maarquote:
gheghe, beetje leuk vak?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Beter zich, je kan rustig zitten en er zitten bijna geen kinderen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:49 schreef Jasza het volgende:
Bunnikside dus je bent wel een echte relschopper he?
Ja gezellig stukje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:51 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
gheghe, beetje leuk vak?
Danke dankequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |