Huh, uit welke aflevering is dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Tijdens de Koude Oorlog was men bang voor een allesverwoestende nucleaire oorlog, de VN heeft toen een wetenschapper (Enzo Valenzetti) gevraagd een formule te vinden die het einde van de mensheid voorspelt. De formule was erg ingewikkeld, maar de kerngetallen waren 4,8,15,16,23 en 42 die elk voor een bepaald aspect stonden dat (mede) de datum van het einde van de wereld bepaalt.
Het doel van de Dharma Initiative was om 1 van de getallen te veranderen door middel van psychologische experimenten (om de rol die de mens speelt te veranderen) of door omgevingsvariabelen te beïnvloeden om zo het uitsterven van de mens te voorkomen. Dat is niet gelukt.
We weten dit door onderzoek van auteur Gary Troup, die aan boord van Oceanic 815 was (de man die door de turbine is opgezogen).
Uit de Lost Experience dat de makers tijdens de zomervakantie aan de fans voorgeschoteld hebben.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Huh, uit welke aflevering is dat?
Ok, thnx. Dat is dan wel jammer dat het zo benantwoord moet wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Uit de Lost Experience dat de makers tijdens de zomervakantie aan de fans voorgeschoteld hebben.
Lost is nog steeds een van mijn favoriete series, maar ik vind dat ze sinds het einde van seizoen 1 weinig opgeschoten zijn met het verhaal. Als ze mij elke week een spectaculaire aflevering weten voor te schotelen vind ik dat niet erg, maar vooral in seizoen 2 was er vaak erg weinig aan waardoor het rekken duidelijk zichtbaar werd. Vooralsnog ben ik erg te spreken over seizoen 3, hoewel ik de afgelopen aflevering weer wat minder vond. Ik kan Lost inderdaad niet naast me neerleggen omdat ik ondanks alles graag wil weten wat er allemaal aan de hand is.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:37 schreef Don_Gurgen het volgende:
Het feit dat zeurpietjes als Merkie, Jivis en TC03 toch elke week weer hun mondjes roeren laat al zien dat ook zij Lost niet naast zich neer kunnen leggen.![]()
Zeer vreemde combinatie ja. Het moet toch wel de slechtste serie zijn die ik ooit heb gevolgd.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jericho en kwaliteit?
Woensdag begint het weerquote:Op zondag 11 februari 2007 19:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zeer vreemde combinatie ja. Het moet toch wel de slechtste serie zijn die ik ooit heb gevolgd.
Maar is dit nou een theorie of is dit letterlijk al in een of andere special gezegd?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Tijdens de Koude Oorlog was men bang voor een allesverwoestende nucleaire oorlog, de VN heeft toen een wetenschapper (Enzo Valenzetti) gevraagd een formule te vinden die het einde van de mensheid voorspelt. De formule was erg ingewikkeld, maar de kerngetallen waren 4,8,15,16,23 en 42 die elk voor een bepaald aspect stonden dat (mede) de datum van het einde van de wereld bepaalt.
Het doel van de Dharma Initiative was om 1 van de getallen te veranderen door middel van psychologische experimenten (om de rol die de mens speelt te veranderen) of door omgevingsvariabelen te beïnvloeden om zo het uitsterven van de mens te voorkomen. Dat is niet gelukt.
We weten dit door onderzoek van auteur Gary Troup, die aan boord van Oceanic 815 was (de man die door de turbine is opgezogen).
Letterlijk gezegd door Alvar Hanso zelf.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:17 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar is dit nou een theorie of is dit letterlijk al in een of andere special gezegd?
De betekenis van de numbers is voornamelijk in "The Lost Experience" verklaard, ik weet niet zo goed hoe dit zich verhoudt tot de TV show en wat de producers er mee te maken hebben. Ik heb de numbers altijd gezien als een easter egg, iets om lekker naar te kijken en te zoeken als er een cijferreeksje voorbijkomt. Ik zoek er niet teveel achter, maar zeg nooit nooit.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:38 schreef Symer het volgende:
Misschien is het feit dat Hurley ze overal tegenkomt onverklaarbaar?
Er is dus een video waar eigenlijk het hele cijferverhaal uitgelegd wordt. Wat bizar dat dit dan niet in de tv-serie zit. Dit is toch iets dat veel mensen zouden willen weten en daarmee houd je de kijkers tevreden. In plaats daarvan wordt het alleen op internet geplaatst? Vreemd.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Letterlijk gezegd door Alvar Hanso zelf.
(de man in de tweede helft van de video is Thomas Mittelwerk, hij nam The Hanso Foundation over van Alvar Hanso en gebruikte zijn macht voor slechte doeleinden. Uiteindelijk heeft hij het hoofdkantoor opgeblazen en is ontsnapt)
Zal nog wel komen, ze willen uiteraard zo lang mogelijk rekken. Om de die-hards tevreden te stellen hebben ze wat info op internet gegooid.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Er is dus een video waar eigenlijk het hele cijferverhaal uitgelegd wordt. Wat bizar dat dit dan niet in de tv-serie zit. Dit is toch iets dat veel mensen zouden willen weten en daarmee houd je de kijkers tevreden. In plaats daarvan wordt het alleen op internet geplaatst? Vreemd.
Jemig wat een kutonzin. Een formule voor de voorspelling van het einde van de wereld.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:40 schreef Symer het volgende:
[..]
ja, maar het blijft preuts amerikaans he?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zie ik daar schouderbandjes langzaam maar zeker opzij schuiven?![]()
Maar als Lost op het eveneens Amerikaanse HBO werd uitgezonden, dan waren de rondflappende tieten en spontane orgies niet van de lucht geweest!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, maar het blijft preuts amerikaans he?
Niet doenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar als Lost op het eveneens Amerikaanse HBO werd uitgezonden, dan waren de rondflappende tieten en spontane orgies niet van de lucht geweest!![]()
Maar ook een behaarde Mr. Friendly die Jack al swaffelend toegromt: "This *klets* is *klets* our *klets* island!"quote:Op maandag 12 februari 2007 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet doenNu wil ik dat HBO Lost aankoopt
een Claire-Kate-Juliette orgie omg
Zulke formules bestaan in het echt ook hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Jemig wat een kutonzin. Een formule voor de voorspelling van het einde van de wereld.![]()
Echt, het domste ooit in een serie..![]()
Maar hijs wel leukquote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef Bot13 het volgende:
[afbeelding]!!
edit: Komt van hier (Ja, oud)
Hahaha, dat had ik nou ookquote:Op maandag 12 februari 2007 16:08 schreef octopussy het volgende:
hey een dr. Burke en een dr. Sheperd bij elkaar in 1 kamer, waar heb ik dat nou meer gezien![]()
Nee, dan zou het geen 'verborgen' boodschap zijn, hè?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:08 schreef Geqxon het volgende:
Maar eh, dat zag je toch ook gewoon op het scherm staan?
Leg uit?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja met een valse start.
Ik kan haast zweren dat ik het al eens eerder gezien heb, maar ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, dan zou het geen 'verborgen' boodschap zijn, hè?![]()
Hier staat de brainwashscène achteruit gespoeld.
Misschien eerder in dit topic?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan haast zweren dat ik het al eens eerder gezien heb, maar ik geloof je wel hoor
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Symer het volgende:
Trouwens, in die scène waar Carl gehersenspoeld wordt, vlak voordat Kate 'help' schreeuwt naar Sawyer hoor je een vrouwenstem achteruit praten. Als je dat omdraait hoor je:
Only fools are enslaved by time and space
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |