Zal nog wel komen, ze willen uiteraard zo lang mogelijk rekken. Om de die-hards tevreden te stellen hebben ze wat info op internet gegooid.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Er is dus een video waar eigenlijk het hele cijferverhaal uitgelegd wordt. Wat bizar dat dit dan niet in de tv-serie zit. Dit is toch iets dat veel mensen zouden willen weten en daarmee houd je de kijkers tevreden. In plaats daarvan wordt het alleen op internet geplaatst? Vreemd.
Jemig wat een kutonzin. Een formule voor de voorspelling van het einde van de wereld.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Tijdens de Koude Oorlog was men bang voor een allesverwoestende nucleaire oorlog, de VN heeft toen een wetenschapper (Enzo Valenzetti) gevraagd een formule te vinden die het einde van de mensheid voorspelt. De formule was erg ingewikkeld, maar de kerngetallen waren 4,8,15,16,23 en 42 die elk voor een bepaald aspect stonden dat (mede) de datum van het einde van de wereld bepaalt.
Het doel van de Dharma Initiative was om 1 van de getallen te veranderen door middel van psychologische experimenten (om de rol die de mens speelt te veranderen) of door omgevingsvariabelen te beïnvloeden om zo het uitsterven van de mens te voorkomen. Dat is niet gelukt.
We weten dit door onderzoek van auteur Gary Troup, die aan boord van Oceanic 815 was (de man die door de turbine is opgezogen).
ja, maar het blijft preuts amerikaans he?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zie ik daar schouderbandjes langzaam maar zeker opzij schuiven?![]()
Maar als Lost op het eveneens Amerikaanse HBO werd uitgezonden, dan waren de rondflappende tieten en spontane orgies niet van de lucht geweest!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, maar het blijft preuts amerikaans he?
Niet doenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar als Lost op het eveneens Amerikaanse HBO werd uitgezonden, dan waren de rondflappende tieten en spontane orgies niet van de lucht geweest!![]()
Maar ook een behaarde Mr. Friendly die Jack al swaffelend toegromt: "This *klets* is *klets* our *klets* island!"quote:Op maandag 12 februari 2007 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet doenNu wil ik dat HBO Lost aankoopt
een Claire-Kate-Juliette orgie omg
Zulke formules bestaan in het echt ook hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Jemig wat een kutonzin. Een formule voor de voorspelling van het einde van de wereld.![]()
Echt, het domste ooit in een serie..![]()
Maar hijs wel leukquote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef Bot13 het volgende:
[afbeelding]!!
edit: Komt van hier (Ja, oud)
Hahaha, dat had ik nou ookquote:Op maandag 12 februari 2007 16:08 schreef octopussy het volgende:
hey een dr. Burke en een dr. Sheperd bij elkaar in 1 kamer, waar heb ik dat nou meer gezien![]()
Nee, dan zou het geen 'verborgen' boodschap zijn, hè?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:08 schreef Geqxon het volgende:
Maar eh, dat zag je toch ook gewoon op het scherm staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |