Komt volgende episode volgens mij weer terug? Alsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Sayid is er ook compleet uitgeschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als carl gaat boeren weten we genoegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mooi gejat van a Clockwork Orange die scene met Carl. Maar tvp dus.
3, 2 is al lang geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef MevrouwLili het volgende:
Die serie die binnenkort in Nederland uitgezonden gaat worden, is dat seizoen 2 of 3? Ik hoop 3... Ik weet even zo snel niet meer waar we gebleven waren (einde van 1e helft van 3), omdat we zo irritant lang zonder moesten....
Vergeet dat maar gerust. Heb het in m'n vorige post ook al, claims van de makers dat "we nu eindelijk te weten komen hoe Locke in een rolstoel kwam" (Eerste 6 afleveringen van dit seizoen) en talloze anders claims zijn gebleken bullshit. Nog een jaartje of twee wachten gok ik zo. Lost daalt nu hard in kwaliteit, ze moeten een beetje progressie maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef Devano het volgende:
Penelope is het liefje van Demsond.
Volgende week komen we trouwens te weten wat er precies met Desmond aan de hand is.
Oké:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noem eens een hint die later ergens mee te maken had dan.Heb JIJ de eerste seizoenen van Lost wel gezien? Mafketel.
Zeker dat ze 'eerste 6 afleveringen' hebben gezegd? Ik dacht namelijk gewoon 'ergens in seizoen 3' gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vergeet dat maar gerust. Heb het in m'n vorige post ook al, claims van de makers dat "we nu eindelijk te weten komen hoe Locke in een rolstoel kwam" (Eerste 6 afleveringen van dit seizoen) en talloze anders claims zijn gebleken bullshit.
En dat betekende uiteindelijk wat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Oké:
Hurley en Sayid op tv, Widmore Construction in Londen, Widmore Labs op de zwangerschapstest en de heteluchtballon, de naam Ethan Rom, de blastdoor map, Hurley's nummers, Dharmalogo op de haai, Walt die achterstevoren waarschuwt dat men op de knop moet blijven drukken, enz, enz.
Per punt?quote:
Sorry maar dat zijn nog steeds allemaal nietszeggende dingen. Dat van Hurley en Sayid is een leuke gimmick maar verder niks. De rest is nog steeds erg vaag hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Per punt?
Door de hints die we kregen wisten we dat: Hurley beroemd of rijk was, dat Sayid in contact is gekomen met het Amerikaanse leger, dat The Hanso Foundation erg machtig en invloedrijk is, dat Ethan een 'other man' was, op de blastdoor stond teveel info om hier te benoemen, Hurley's nummers gaven een hint over het soort onderzoek dat er gedaan werd, Dharmahaai ook en via Walt wisten we dat het knopdrukken geen simpel psychologisch experiment was.
Allemaal toch wel redelijk belangrijke dingen lijkt me.
Mensen die de serie alleen kijken en verder niet op internet rondspeuren weten nog geen reet over Hanso en Dharma. Verder zag ik in een making of dat het Dharma-logo op de haai niet als hint bedoelt was, maar als easter egg. Dat oplettende kijkers het logo ontdekten was niet de bedoeling. Die Lost-makers worden zwaar overschat, ik vrees (hoop natuurlijk niet) dat de onthulling van het uiteindleijke "mysterie" misschien wel een grote teleurstelling wordt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Per punt?
Door de hints die we kregen wisten we dat: Hurley beroemd of rijk was, dat Sayid in contact is gekomen met het Amerikaanse leger, dat The Hanso Foundation erg machtig en invloedrijk is, dat Ethan een 'other man' was, op de blastdoor stond teveel info om hier te benoemen, Hurley's nummers gaven een hint over het soort onderzoek dat er gedaan werd, Dharmahaai ook en via Walt wisten we dat het knopdrukken geen simpel psychologisch experiment was.
Allemaal toch wel redelijk belangrijke dingen lijkt me.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef Jivis het volgende:
Die Lost-makers worden zwaar overschat, ik vrees (hoop natuurlijk niet) dat de onthulling van het uiteindleijke "mysterie" misschien wel een grote teleurstelling wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Zeker wel, zowel THF als Dharma als de Widmores zijn in de show genoemd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mensen die de serie alleen kijken en verder niet op internet rondspeuren weten nog geen reet over Hanso en Dharma.
In de making-of werd gezegd dat het niet zo helder had moeten zijn, een discussie over easter-egg vs. hint kan ik me niet herinneren.quote:Verder zag ik in een making of dat het Dharma-logo op de haai niet als hint bedoelt was, maar als easter egg.
Als het niet de bedoeling was dat zelfs oplettende kijkers het hadden gezien hadden ze het er net zo goed niet in kunnen stoppen. Het was niet de bedoeling dat iedereen het zo makkelijk had kunnen zien.quote:Dat oplettende kijkers het logo ontdekten was niet de bedoeling.
Dat laatste ben ik wel met je eens.quote:Die Lost-makers worden zwaar overschat, ik vrees (hoop natuurlijk niet) dat de onthulling van het uiteindleijke "mysterie" misschien wel een grote teleurstelling wordt.
Genoemd ja, heel terloops, veel weet je er als je enkel de serie kijkt nog niet vanaf. Vraag een doorsnee Lost-kijker naar Dharma en Hanso en hij zal je waarschijnlijk erg vreemd aankijken. Wij weten er gewoon meer vanaf omdat we ook op internet rondneuzen, de meeste kijkers doen dit niet hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Zeker wel, zowel THF als Dharma als de Widmores zijn in de show genoemd.
[..]
Er werd wel zoiets gezegd, het was in ieder geval als gimmick bedoeld geloof ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:03 schreef Symer het volgende:
In de making-of werd gezegd dat het niet zo helder had moeten zijn, een discussie over easter-egg vs. hint kan ik me niet herinneren.
[..]
Dat het van Dharma is is wel duidelijk gemaakt in de serie hoor, volgens mij in die tape die Locke vond.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Genoemd ja, heel terloops, veel weet je er als je enkel de serie kijkt nog niet vanaf. Vraag een doorsnee Lost-kijker naar Dharma en Hanso en hij zal je waarschijnlijk erg vreemd aankijken. Wij weten er gewoon meer vanaf omdat we ook op internet rondneuzen, de meeste kijkers doen dit niet hoor.
[..]
Er werd wel zoiets gezegd, het was in ieder geval als gimmick bedoeld geloof ik.
Easter eggquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mensen die de serie alleen kijken en verder niet op internet rondspeuren weten nog geen reet over Hanso en Dharma. Verder zag ik in een making of dat het Dharma-logo op de haai niet als hint bedoelt was, maar als easter egg. Dat oplettende kijkers het logo ontdekten was niet de bedoeling. Die Lost-makers worden zwaar overschat, ik vrees (hoop natuurlijk niet) dat de onthulling van het uiteindleijke "mysterie" misschien wel een grote teleurstelling wordt.
Het ging om een making of van de aflevering waar de betreffende haai in te zien is (een van de beginepisodes van seizoen 2). Ik kan me inderdaad duidelijk herinneren dat een van de designers zei dat het niet de bedoeling was dat dat logo duidelijk zichtbaar in beeld kwam.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:56 schreef Jump het volgende:
Dat logo op die haai was helemaal niet de bedoeling. Het kwam zeer helder in beeld en dat was niet het plan. Zie maar ergens in de extra op dvd van seizoen 1 dacht ik.
En ik mag hopen dat ze iets dergelijks als de haai uiteindelijk wel kunnen uitleggen.quote:ABC's Lost returned from its midseason vacation last night, in a new 10 p.m. time slot to avoid Fox's juggernaut American Idol. Lost scored a 6.5 rating in 18-49, with 14.7 million viewers, according to Nielsen Research.
Het wordt inderdaad op de DVD box van seizoen 2 [op de bonus DVD] in een extra gezegd dat het de bedoeling was dat het haast niet te zien was, maar dat het per ongeluk "heel" duidelijk in beeld kwamquote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het ging om een making of van de aflevering waar de betreffende haai in te zien is (een van de beginepisodes van seizoen 2). Ik kan me inderdaad duidelijk herinneren dat een van de designers zei dat het niet de bedoeling was dat dat logo duidelijk zichtbaar in beeld kwam.
Thx.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef Jivis het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UwM5SK9Wf4M
Het filmpje over de haai!
Wat?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef Devano het volgende:
Het enige dat op internet heel duidelijk wordt uitgelicht is de Valenzetti equation.
De verklaring van de getallen 4, 8, 15, 16, 23, 42.quote:
Ik snap geen ene donder van dat artikel.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:57 schreef Devano het volgende:
[..]
De verklaring van de getallen 4, 8, 15, 16, 23, 42.
http://lostpedia.com/wiki/The_Valenzetti_Equation
Tijdens de Koude Oorlog was men bang voor een allesverwoestende nucleaire oorlog, de VN heeft toen een wetenschapper (Enzo Valenzetti) gevraagd een formule te vinden die het einde van de mensheid voorspelt. De formule was erg ingewikkeld, maar de kerngetallen waren 4,8,15,16,23 en 42 die elk voor een bepaald aspect stonden dat (mede) de datum van het einde van de wereld bepaalt.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik snap geen ene donder van dat artikel.
Nee, de Koude Oorlog was alleen de aanzet tot de creatie van de formule. The Hanso Foundation (de hoofdsponsor van de Dharma Initiative) heeft vorig jaar bekend gemaakt dat het ze nog steeds niet gelukt is om de formule te wijzigen en dat de kernoorlog die ons zal verwoesten dus nog zal gebeuren.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De makers van Lost doelden ook dat de eilandbewoners een wereldwijde ramp wisten te voorkomen? Doelen ze dan niet op de Koude Oorlog?
Voorspelling van het einde vd wereld oid.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik snap geen ene donder van dat artikel.
Huh, uit welke aflevering is dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Tijdens de Koude Oorlog was men bang voor een allesverwoestende nucleaire oorlog, de VN heeft toen een wetenschapper (Enzo Valenzetti) gevraagd een formule te vinden die het einde van de mensheid voorspelt. De formule was erg ingewikkeld, maar de kerngetallen waren 4,8,15,16,23 en 42 die elk voor een bepaald aspect stonden dat (mede) de datum van het einde van de wereld bepaalt.
Het doel van de Dharma Initiative was om 1 van de getallen te veranderen door middel van psychologische experimenten (om de rol die de mens speelt te veranderen) of door omgevingsvariabelen te beïnvloeden om zo het uitsterven van de mens te voorkomen. Dat is niet gelukt.
We weten dit door onderzoek van auteur Gary Troup, die aan boord van Oceanic 815 was (de man die door de turbine is opgezogen).
Uit de Lost Experience dat de makers tijdens de zomervakantie aan de fans voorgeschoteld hebben.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Huh, uit welke aflevering is dat?
Ok, thnx. Dat is dan wel jammer dat het zo benantwoord moet wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Uit de Lost Experience dat de makers tijdens de zomervakantie aan de fans voorgeschoteld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |