abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46162288
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg gewoon ff kippenvel/freckels bij de begintune en LOST op je scherm
Echt waar joh .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46162354
Net de laatste aflevering gezien.. Begint toch steeds meer op een soap te lijken.. Een hele aflevering over 1 operatie.. Zo krijg je de seizoenen wel vol.. Ik ben het met de anderen eens, die flashbacks zijn echt irritant en totaal niet interessant. Ze geven alleen maar informatie over hoe of wat.. Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar heroes & prison break..
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant
pi_46165109
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 01:19 schreef thecompany het volgende:
Net de laatste aflevering gezien.. Begint toch steeds meer op een soap te lijken.. Een hele aflevering over 1 operatie..
Je vergeet dat Kate en Sawyer zijn ontsnapt?
In seizoen 1 waren er ook afleveringen die vooral over het ziek zijn van de baby gingen...
pi_46167850
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

oopsie..

Mittlos (of hoe heet die man die aan leiding staat van het lab), lijkt mij de baas van het hele zootje. Alexandra is de dochter van de baas. Neem aan dat Mitlos, en niet Ben, de baas is op het andere eiland.

Wat voor mij dus vaag is, dat Rousseau haar team (plus haar man, de vader van Alex) uitmoorde. Hoe kan hij dan de baas zijn?

Zowieso vreemd vreemd dat Rousseau bang is voor de "others", terwijl dit blijkbaar haar eerdere collega's waren. Heeft ze nooit wat van gezegd
Ooh die vent die die presentatie gaf?
pi_46168724
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

oopsie..

Mittlos (of hoe heet die man die aan leiding staat van het lab), lijkt mij de baas van het hele zootje. Alexandra is de dochter van de baas. Neem aan dat Mitlos, en niet Ben, de baas is op het andere eiland.

Wat voor mij dus vaag is, dat Rousseau haar team (plus haar man, de vader van Alex) uitmoorde. Hoe kan hij dan de baas zijn?

Zowieso vreemd vreemd dat Rousseau bang is voor de "others", terwijl dit blijkbaar haar eerdere collega's waren. Heeft ze nooit wat van gezegd
De baas van het lab hebben we nog niet ontmoet, misschien draagt het bedrijf zijn naam of misschien is het een samentrekking van Mittelwerk en iemand anders. De recruiter die Julliet overhaalde bij hen te komen werken heet Richard Alpert.

Rousseau was al 7 maanden zwanger toen ze op het eiland kwam, waarschijnlijk van haar man, Robert. En waarom denk je dat de Others overlevenden zijn van haar expeditie? Ten eerste waren die Frans en ten tweede heeft Rousseau hen allemaal vermoordt.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mensen die denken dat 'hints' uit Lost iets betekenen.
Heb je de eerste twee seizoenen wel gezien?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:37:21 #156
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_46168770
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef Symer het volgende:

[..]

De baas van het lab hebben we nog niet ontmoet, misschien draagt het bedrijf zijn naam of misschien is het een samentrekking van Mittelwerk en iemand anders. De recruiter die Julliet overhaalde bij hen te komen werken heet Richard Alpert.

Rousseau was al 7 maanden zwanger toen ze op het eiland kwam, waarschijnlijk van haar man, Robert. En waarom denk je dat de Others overlevenden zijn van haar expeditie? Ten eerste waren die Frans en ten tweede heeft Rousseau hen allemaal vermoordt.
[..]

de baas van de others is de vader van Alex, Rousseau heeft haar man vermoord. Leg dat eens uit dan?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_46169097
Alex denkt dat Ben haar vader is, dat wil nog niet zeggen dat dat ook echt zo is.
pi_46175050
Even een conclusie btw, omdat ik net 3x04 opnieuw heb gekeken:

Tom zegt:
quote:
It's been two days since the sky turned purple - we've been blind and our coms are all down; I can't get them back up again!
Nu weten we in ieder geval wat Tom duidelijk wilde maken aan Jack voordat hij werdt onderbroken: het contact met de buitenwereld is weg sinds de hatch is opgeblazen.
Ook weten we nu dat 'de sky turned purple' niet verwijst naar het orginele Swan Indicent zoals ík voorheen dacht, maar dus écht naar het ongeluk van Locke en Eko.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:03:09 #159
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46175961
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef Symer het volgende:
Alex denkt dat Ben haar vader is, dat wil nog niet zeggen dat dat ook echt zo is.
Maar dat Rousseau zegt dat ze een dochter Alex heeft en dat ze al haar teammembers heeft vermoord wil ook niet zeggen dat dat echt zo is.
pi_46176188
Alex is alleen wel de enige die met een franstalig accent praat

Daarnaast, IMDB zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:23:52 #161
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_46176556
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Maar dat Rousseau zegt dat ze een dochter Alex heeft en dat ze al haar teammembers heeft vermoord wil ook niet zeggen dat dat echt zo is.
tuurlijk, dat kan er ook nog wel bij... wie verteld nog wel de waarheid bij Lost

Het worden me toch iets te veel plot twists zo langzamerhand.

Kan iemand vertellen hoe lang alles nog gerekt wordt, is het na dit seizoen afgelopen, of zitten we nog 4 jaar te gissen?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_46176581
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Dat zegt nog niks want ze is als pasgeboren baby meegenomen. Waarom zou ze dan nog een franstalig accent hebben?
pi_46176695
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:24 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Dat zegt nog niks want ze is als pasgeboren baby meegenomen. Waarom zou ze dan nog een franstalig accent hebben?
Goed punt. Ik blijf erbij dat Alex het kind van Rousseau is, dat Rousseau ala Claire ontvoerd is, en tegen Alex verteld is dat Ben haar vader is. En het moet haast wel dat Rousseau Alex opgevoed heeft, want ja, het franstalige accent he

[ Bericht 15% gewijzigd door Geqxon op 10-02-2007 17:35:38 ]
pi_46177425
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:23 schreef greatgonzo het volgende:
Kan iemand vertellen hoe lang alles nog gerekt wordt, is het na dit seizoen afgelopen, of zitten we nog 4 jaar te gissen?
Waarschijnlijk nog anderhalf seizoen na dit seizoen.
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Goed punt. Ik blijf erbij dat Alex het kind van Rousseau is, dat Rousseau ala Claire ontvoerd is, en tegen Alex verteld is dat Ben haar vader is. En het moet haast wel dat Rousseau Alex opgevoed heeft, want ja, het franstalige accent he
Ik denk idd ook dat Rousseau niet liegt over Alex, ze had Aaron immers zelfs ontvoerd om Alex terug te krijgen. Dat Rousseau haar opgevoed heeft denk ik niet, ze zei namelijk dat 'the infant' haar ontnomen is een week na de geboorte. Als ze meer tijd met het kind had doorgebracht had ze wel 'Alex' gezegd denk ik.

Verder is het Franse accent van Alex mij niet echt opgevallen (het is ook gewoon een Amerikaanse actrice)
pi_46182074
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef Geqxon het volgende:

Daarnaast, IMDB zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar IMDB zei destijds ook dat Samuel L. Jackson Bernard ging spelen
Amen.
pi_46182569
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Symer het volgende:

[..]

Waarschijnlijk nog anderhalf seizoen na dit seizoen.
[..]

Ik denk idd ook dat Rousseau niet liegt over Alex, ze had Aaron immers zelfs ontvoerd om Alex terug te krijgen. Dat Rousseau haar opgevoed heeft denk ik niet, ze zei namelijk dat 'the infant' haar ontnomen is een week na de geboorte. Als ze meer tijd met het kind had doorgebracht had ze wel 'Alex' gezegd denk ik.

Verder is het Franse accent van Alex mij niet echt opgevallen (het is ook gewoon een Amerikaanse actrice)
Tania Raymonde (Tania Raymonde Katz), klinkt toch echt frans. Franstalige (real-life) ouders?
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, maar IMDB zei destijds ook dat Samuel L. Jackson Bernard ging spelen
Dat is dan ook van een heel ander caliber.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 20:33:09 #167
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46182759
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Noem eens een hint die later ergens mee te maken had dan. Heb JIJ de eerste seizoenen van Lost wel gezien? Mafketel.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46183390
Sayid is er ook compleet uitgeschreven?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 20:55:50 #169
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46183617
Hij staat wel nog gewoon in de credits.
2000 light years from home
pi_46185010
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Sayid is er ook compleet uitgeschreven?
Komt volgende episode volgens mij weer terug? Als
SPOILER
pi_46186012
Mooi gejat van a Clockwork Orange die scene met Carl. Maar tvp dus .
pi_46186535
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mooi gejat van a Clockwork Orange die scene met Carl. Maar tvp dus .
Als carl gaat boeren weten we genoeg
pi_46186885
Die serie die binnenkort in Nederland uitgezonden gaat worden, is dat seizoen 2 of 3? Ik hoop 3... Ik weet even zo snel niet meer waar we gebleven waren (einde van 1e helft van 3), omdat we zo irritant lang zonder moesten....
pi_46187544
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef MevrouwLili het volgende:
Die serie die binnenkort in Nederland uitgezonden gaat worden, is dat seizoen 2 of 3? Ik hoop 3... Ik weet even zo snel niet meer waar we gebleven waren (einde van 1e helft van 3), omdat we zo irritant lang zonder moesten....
3, 2 is al lang geweest.
Amen.
pi_46188278
Mooi! 2 had ik niet op tv maar op dvd gezien.... Een periode die overigens slecht voor mijn sociale leven en vooral studie was....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')