Zie je wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef Floripas het volgende:
Allèhou-akbar!
*Schuift dvd in jaszak*
Ah, de intellectueel aan het woord.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nee ik ga niet in op je vragen
Dat begrijp ik. Is dat alles?quote:ik ruk het liefst je tong uit je bek.
Waarom zo lang wachtenquote:Dat zal wel niet lang meer duren.
Minder dan 10 jaar denk ik.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan allemaal in de Turkenwijk van Zutphen uit dit lijstje?:
quote:Behalve dat sperma op broodjes shoarma natuurlijk, want we weten allemaal dat dat gebeurd. Ik gok dat je niet veel verder komt dan 1) hoofddoekjes
Kun jij niet discussieren zonder te dreigen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nee ik ga niet in op je vragen ik ruk het liefst je tong uit je bek. Dat zal wel niet lang meer duren.
Minder dan 10 jaar denk ik.
kan jij niet een echt overtuigend argument geven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun jij niet discussieren zonder te dreigen?
Net zo overtuigend als het rijstje crap waar jij mee aankomt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef alsem het volgende:
[..]
kan jij niet een echt overtuigend argument geven?
ik zit er niet over te zeiken, hij vroeg of het gebeurde bij mij in de wijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Net zo overtuigend als het rijstje crap waar jij mee aankomt?.
man, je zit te zeiken over dat iemand 5 keer per dag bidt... Wat kan jou dat verrekken, heb je niks beters te doen of zo.
En te vervolgen met onze Satanische cultband Iron Maiden die het volk fabelachtig kan opzwepen.quote:We shall go on to the end, we shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender, and even if, which I do not for a moment believe, this Island or a large part of it were subjugated and starving, then our Empire beyond the seas, armed and guarded by the British Fleet, would carry on the struggle, until, in God's good time, the New World, with all its power and might, steps forth to the rescue and the liberation of the old.
En of die vijand nu Hitler is met zijn rare fascisme of dat het nu Islamfascisten zijn, wij moeten de strijd aan gaan en we shall never surrenderquote:There goes the siren that warns of the air raid
Then comes the sound of the guns sending flak
Out for the scramble we've got to get airborne
Got to get up for the comming attack.
Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we heed down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Running, scrambling, flying
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high
Move in to fire at the mainstream of bombers
Let off a sharp burst and then turn away
Roll over, spin round and come in behind them
Move to their blindsides and firing again
Bandits at 8 o'clock move in behind us
Ten ME - 109's out of the sun
Ascending and turning out spitfires to face them
Heading straight for them I press my guns.
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, goin' again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Om met de woorden van Sir Winston Churchill zijn Maidenspeech te spreken
[..]
En te vervolgen met onze Satanische cultband Iron Maiden die het volk fabelachtig kan opzwepen.
[..]
En of die vijand nu Hitler is met zijn rare fascisme of dat het nu Islamfascisten zijn, wij moeten de strijd aan gaan en we shall never surrender
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij bent er helemaal klaar voor, held op sokken.
Een beetje huilen èn een beetje lachen. Speciaal voor dat soort eenzame mensen heeft Fok een emoticon: "quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef Posdnous het volgende:
Doet je toch van binnen een beetje huilen, dat er zulke simpele mensen rondlopen in Nederland.
Ik heb hier godverdomme een emoticon voor jou loser. Dan weet je waar een groot deel van de Britse metaljeugd voor vecht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een beetje huilen èn een beetje lachen. Speciaal voor dat soort eenzame mensen heeft Fok een emoticon: ""
Eén, twéé.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik heb hier godverdomme een emoticon voor jou loser. Dan weet je waar een groot deel van de Britse metaljeugd voor vecht.
[afbeelding]
idd,quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een xenofoob die een topic opent over en mogelijke overname door enge moslims nav een stukje van een zionist die zich islamoloog noemt. Tja, wat kun je met zo'n topic doen behalve smakelijk lachen en vooral niet serieus nemen?
Wat wil je daarmee zeggen? Jij vindt het niet erg straks een hoofddoek te moeten dragen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:33 schreef sigme het volgende:
He kijk nou, de wereld is niet statisch, het einde van de geschiedenis brak niet aan toen wij in Europa de boel wel ongeveer oké vonden.
Wat een wereldschokkend inzicht!
Nee Aaah, ik kom uit een artikel 31 dorp, ik heb gewoon weinig illusies over het vrijheidslievend gehalte van de gemiddelde Nederlander. Die paar moslims met even vrijheidslievende neigingen meer of minder doen daar niks aan af.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Jij vindt het niet erg straks een hoofddoek te moeten dragen?
Weten mensen wel wat vrijheid betekent?
Ik zie een toename van religie-aanhangers. Dat gaat ooit tot een clash leiden. Je zei het zelf in feite, wie zijn wij om de geschiedenis te stoppen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee Aaah, ik kom uit een artikel 31 dorp, ik heb gewoon weinig illusies over het vrijheidslievend gehalte van de gemiddelde Nederlander. Die paar moslims met even vrijheidslievende neigingen meer of minder doen daar niks aan af.
Gelukkig kan het altijd nog simpeler, daarvoor hoef je alleen maar de gemiddelde moslim op straat te observeren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef Posdnous het volgende:
Doet je toch van binnen een beetje huilen, dat er zulke simpele mensen rondlopen in Nederland.
Ik zou deze post graag nomineren voor "Struisvogelpost van het decennium".quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Floripas het volgende:
Heb je niks mee te maken, moeten mensen zelf weten:
[..]
Komt niet in Nederland voor:
[..]
Is cultureel, niet islamitisch:
[..]
Valt binnen vrijheid van meningsuiting:
[..]
Gebeurt niet:
[..]
Forum Opties | |
---|---|