kom eens vaker achter je pc vandaan, dan zul je zien dat het allemaal wel gebeurt en allemaal iets minder poeslief is dan jij denktquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Floripas het volgende:
Heb je niks mee te maken, moeten mensen zelf weten:
[..]
Komt niet in Nederland voor:
[..]
Is cultureel, niet islamitisch:
[..]
Valt binnen vrijheid van meningsuiting:
[..]
Gebeurt niet:
[..]
Fuck onder welke steen heb jij de laatste jaren gelegen Floripas? Dan ben je wel de meest grote kwezel van dit forum volgens mij. Ik zou zeggen Floripas, lees eens goed, google eens goed en wees vooral consequent. Als je het niet zeker weet beweer het dan niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gebeurt niet:
[..]
Ik niet....quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hadden we het over Princeton? Nee?
Google is niet de brenger van de waarheid, hoor. Ik kom juist heel veel in aanraking met moslims.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Fuck onder welke steen heb jij de laatste jaren gelegen Floripas? Dan ben je wel de meest grote kwezel van dit forum volgens mij. Ik zou zeggen Floripas, lees eens goed, google eens goed en wees vooral consequent. Als je het niet zeker weet beweer het dan niet.
Ik kom dus juist heel vaak achter mijn pc vandaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef alsem het volgende:
[..]
kom eens vaker achter je pc vandaan, dan zul je zien dat het allemaal wel gebeurt en allemaal iets minder poeslief is dan jij denkt![]()
ik woon in de turkenwijk van zutphen, ik ken er meer dan 100.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kom dus juist heel vaak achter mijn pc vandaan.
Hoeveel moslims ken jij? Hm?
Wat gebeurd er dan allemaal in de Turkenwijk van Zutphen uit dit lijstje?:quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef alsem het volgende:
[..]
ik woon in de turkenwijk van zutphen, ik ken er meer dan 100.
en idd hebben wij er geen reet mee te maken wanneer zij bidden en dergelijke, maar als zij eerst ons 8 uur sjoernaal gaan vullen, en dan volgens de openings post ons land, trek ik wel me muil open![]()
Op welke manier ko je dan in aanraking met Moslims Floripas?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Google is niet de brenger van de waarheid, hoor. Ik kom juist heel veel in aanraking met moslims.
Jij mag je ook wel eens verdiepen. En reageren op mijn individuele punten. Waarom heb jij er iets mee te maken waneer iemand bidt? Enz.
quote:CDA-leden willen islamitische minister
AMSTERDAM - Sommige leden van het CDA willen dat de partij een moslim als minister naar voren schuift. Dat schrijven ze in een brief aan partijvoorzitter Marja van Bijsterveldt. De CDA-leden hopen dat immigranten daardoor een beter beeld krijgen van de christelijke partij.
In een reactie houdt CDA-Kamerlid Kathleen Ferrier zich op de vlakte. Volgens haar is het goed als in het kabinet zichtbaar wordt dat het CDA een brede partij is. Maar Ferrier zegt dat de vraag of er een islamitische minister moet komen nog niet aan de orde is.
Een islamitisch oud-raadslid uit Enschede denkt dat het CDA met een moslim-minister kan aangeven dat zij het onderwerp integratie serieus neemt. Hij zegt dat Van Bijsterveldt het verzoek heeft doorgestuurd aan CDA-leider Jan Peter Balkenende.
Komende weken stelt Balkenende zijn nieuwe kabinet samen. De CDA'ers vinden dat de PvdA een grote voorsprong op het gebied van allochtone en islamitische volksvertegenwoordiging. Vooral nu de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb wordt genoemd als ministerskandidaat. Het CDA-Kamerlid Cöskün Cörüz wordt door een Eindhovens CDA-raadslid getipt als mogelijke CDA-minister.
Jij kan niet pissen als er iemand aan het bidden is? Schaam je je ergens voor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Op welke manier ko je dan in aanraking met Moslims Floripas?
Wil je weten wat ik te maken heb met iemand die bidt? Heel wat.
We leven samen in een land en ik heb persoonlijk met Moslims te maken in mijn werk. Als Moslims om de zoveel tijd van hun werkplek gaan om te bidden dan heeft dat toch invloed. Er zijn zelfs bedrijven met speciale bidruimte's tegenwoordig. Anderen krijgen een bidruimte toegewezen, ik heb een keer meegemaakt dat een werkgever een bidruimte had toegewezen in de toiletruimte van een fabriek waar ik werkte. Als je dan ging pissen dan zat er een Moslim te bidden richting Mekka.
Echt waar het is niet te geloven hoe erg het is gesteld met de wereld tegenwoordig.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik te maken heb met iemand die rookt? Heel wat.
We leven samen in een land en ik heb persoonlijk met Moslims te maken in mijn werk. Als Moslims om de zoveel tijd van hun werkplek gaan om te roken dan heeft dat toch invloed. Er zijn zelfs bedrijven met speciale rookruimte's tegenwoordig. Anderen krijgen een rookruimte toegewezen, ik heb een keer meegemaakt dat een werkgever een rookruimte had toegewezen in de toiletruimte van een fabriek waar ik werkte. Als je dan ging pissen dan zat er een Moslim te roken.
quote:Echt waar het is niet te geloven hoe erg het is gesteld met de wereld tegenwoordig.
Denk niet dat Moslims geen sperma op broodjes shoarma doen. De keuringsdienst van Waren heeft eind jaren 80 een keer een Shoarmazaak in Arnhem aan de Raapopseweg dichtgegooid omdat ze in de knoflooksaus van die zaak zeven (7 !!!) soorten sperma hadden gevonden.quote:Behalve dat sperma op broodjes shoarma natuurlijk,
Bron?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Denk niet dat Moslims geen sperma op broodjes shoarma doen. De keuringsdienst van Waren heeft eind jaren 80 een keer een Shoarmazaak in Arnhem aan de Raapopseweg dichtgegooid omdat ze in de knoflooksaus van die zaak zeven (7 !!!) soorten sperma hadden gevonden.
En dat is iets islamitisch omdat ....... ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Denk niet dat Moslims geen sperma op broodjes shoarma doen. De keuringsdienst van Waren heeft eind jaren 80 een keer een Shoarmazaak in Arnhem aan de Raapopseweg dichtgegooid omdat ze in de knoflooksaus van die zaak zeven (7 !!!) soorten sperma hadden gevonden.
Meestal mensen bij mij in de stad, studentes, collega's, academici, maar ook bij the occasional actiegroep, buurtfeest of Nederlandse taalles.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ja, nou? Ik haal wel vijfmaal koffie.quote:Wil je weten wat ik te maken heb met iemand die bidt? Heel wat.
We leven samen in een land en ik heb persoonlijk met Moslims te maken in mijn werk. Als Moslims om de zoveel tijd van hun werkplek gaan om te bidden dan heeft dat toch invloed. Er zijn zelfs bedrijven met speciale bidruimte's tegenwoordig. Anderen krijgen een bidruimte toegewezen, ik heb een keer meegemaakt dat een werkgever een bidruimte had toegewezen in de toiletruimte van een fabriek waar ik werkte. Als je dan ging pissen dan zat er een Moslim te bidden richting Mekka.
Echt waar het is niet te geloven hoe erg het is gesteld met de wereld tegenwoordig.
Er staat in het rijtje ook:quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En dat is iets islamitisch omdat ....... ?
Dat is dezelfde hersenscheet van dezelfde quasi-wetenschapper.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef Posdnous het volgende:
Moet er nou bij elke scheet van zo'n quasi-wetenschapper weer zo'n onzintopic geopend worden?
Dat heeft toen in de Arnhemse Courant gestaan, maar als je het zeker wilt weten vraag je het gewoon na op de Raapopseweg in Arnhem. Er zit vast nog wel iemand die het weet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bron?
En dat is één enkel incident?
Een hoog nivo dacht ik zo. Ik heb mijn ogen niet in mijn zak zitten en ik denk niet met mijn reet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er staat in het rijtje ook:
'stelen uit naam van de Islam'.
Dan weet je al wel wat het discussieniveau is..
Gangcooking. Een zeven gangrestaurant.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Komt er nog een antwoord op mijn vraag of blijf je je van de domme houden? Wees eens een echte kerel en ga eens inhoudelijk in op de vragen die je gesteld worden.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Een hoog nivo dacht ik zo. Ik heb mijn ogen niet in mijn zak zitten en ik denk niet met mijn reet.
Nee ik ga niet in op je vragen ik ruk het liefst je tong uit je bek. Dat zal wel niet lang meer duren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Komt er nog een antwoord op mijn vraag of blijf je je van de domme houden? Wees eens een echte kerel en ga eens inhoudelijk in op de vragen die je gesteld worden.
Zie je wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef Floripas het volgende:
Allèhou-akbar!
*Schuift dvd in jaszak*
Ah, de intellectueel aan het woord.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nee ik ga niet in op je vragen
Dat begrijp ik. Is dat alles?quote:ik ruk het liefst je tong uit je bek.
Waarom zo lang wachtenquote:Dat zal wel niet lang meer duren.
Minder dan 10 jaar denk ik.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan allemaal in de Turkenwijk van Zutphen uit dit lijstje?:
quote:Behalve dat sperma op broodjes shoarma natuurlijk, want we weten allemaal dat dat gebeurd. Ik gok dat je niet veel verder komt dan 1) hoofddoekjes
Kun jij niet discussieren zonder te dreigen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nee ik ga niet in op je vragen ik ruk het liefst je tong uit je bek. Dat zal wel niet lang meer duren.
Minder dan 10 jaar denk ik.
kan jij niet een echt overtuigend argument geven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun jij niet discussieren zonder te dreigen?
Net zo overtuigend als het rijstje crap waar jij mee aankomt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef alsem het volgende:
[..]
kan jij niet een echt overtuigend argument geven?
ik zit er niet over te zeiken, hij vroeg of het gebeurde bij mij in de wijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Net zo overtuigend als het rijstje crap waar jij mee aankomt?.
man, je zit te zeiken over dat iemand 5 keer per dag bidt... Wat kan jou dat verrekken, heb je niks beters te doen of zo.
En te vervolgen met onze Satanische cultband Iron Maiden die het volk fabelachtig kan opzwepen.quote:We shall go on to the end, we shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender, and even if, which I do not for a moment believe, this Island or a large part of it were subjugated and starving, then our Empire beyond the seas, armed and guarded by the British Fleet, would carry on the struggle, until, in God's good time, the New World, with all its power and might, steps forth to the rescue and the liberation of the old.
En of die vijand nu Hitler is met zijn rare fascisme of dat het nu Islamfascisten zijn, wij moeten de strijd aan gaan en we shall never surrenderquote:There goes the siren that warns of the air raid
Then comes the sound of the guns sending flak
Out for the scramble we've got to get airborne
Got to get up for the comming attack.
Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we heed down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Running, scrambling, flying
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high
Move in to fire at the mainstream of bombers
Let off a sharp burst and then turn away
Roll over, spin round and come in behind them
Move to their blindsides and firing again
Bandits at 8 o'clock move in behind us
Ten ME - 109's out of the sun
Ascending and turning out spitfires to face them
Heading straight for them I press my guns.
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, goin' again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Om met de woorden van Sir Winston Churchill zijn Maidenspeech te spreken
[..]
En te vervolgen met onze Satanische cultband Iron Maiden die het volk fabelachtig kan opzwepen.
[..]
En of die vijand nu Hitler is met zijn rare fascisme of dat het nu Islamfascisten zijn, wij moeten de strijd aan gaan en we shall never surrender
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij bent er helemaal klaar voor, held op sokken.
Een beetje huilen èn een beetje lachen. Speciaal voor dat soort eenzame mensen heeft Fok een emoticon: "quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef Posdnous het volgende:
Doet je toch van binnen een beetje huilen, dat er zulke simpele mensen rondlopen in Nederland.
Ik heb hier godverdomme een emoticon voor jou loser. Dan weet je waar een groot deel van de Britse metaljeugd voor vecht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een beetje huilen èn een beetje lachen. Speciaal voor dat soort eenzame mensen heeft Fok een emoticon: ""
Eén, twéé.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik heb hier godverdomme een emoticon voor jou loser. Dan weet je waar een groot deel van de Britse metaljeugd voor vecht.
[afbeelding]
idd,quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een xenofoob die een topic opent over en mogelijke overname door enge moslims nav een stukje van een zionist die zich islamoloog noemt. Tja, wat kun je met zo'n topic doen behalve smakelijk lachen en vooral niet serieus nemen?
Wat wil je daarmee zeggen? Jij vindt het niet erg straks een hoofddoek te moeten dragen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:33 schreef sigme het volgende:
He kijk nou, de wereld is niet statisch, het einde van de geschiedenis brak niet aan toen wij in Europa de boel wel ongeveer oké vonden.
Wat een wereldschokkend inzicht!
Nee Aaah, ik kom uit een artikel 31 dorp, ik heb gewoon weinig illusies over het vrijheidslievend gehalte van de gemiddelde Nederlander. Die paar moslims met even vrijheidslievende neigingen meer of minder doen daar niks aan af.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Jij vindt het niet erg straks een hoofddoek te moeten dragen?
Weten mensen wel wat vrijheid betekent?
Ik zie een toename van religie-aanhangers. Dat gaat ooit tot een clash leiden. Je zei het zelf in feite, wie zijn wij om de geschiedenis te stoppen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee Aaah, ik kom uit een artikel 31 dorp, ik heb gewoon weinig illusies over het vrijheidslievend gehalte van de gemiddelde Nederlander. Die paar moslims met even vrijheidslievende neigingen meer of minder doen daar niks aan af.
Gelukkig kan het altijd nog simpeler, daarvoor hoef je alleen maar de gemiddelde moslim op straat te observeren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef Posdnous het volgende:
Doet je toch van binnen een beetje huilen, dat er zulke simpele mensen rondlopen in Nederland.
Ik zou deze post graag nomineren voor "Struisvogelpost van het decennium".quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gebeurt niet:
[..]
Forum Opties | |
---|---|