Sfeer impressie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
67quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoeveel komkommers zijn het nou?
quote:
Te laat, lees je topicreportquote:
quote:
ik heb je in de OP erbij gezetquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Wou ik een keer écht echt komen, heb ik ineens iets te 'doen'.
Zeg dat andere toch af.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Wou ik een keer écht echt komen, heb ik ineens iets te 'doen'.
Raar he!! Ik zie het zo niet op mn hand staan, op de foto wel....quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef Stofje het volgende:
Wat váág! Er zit een pijltje bij je pink
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef Stofje het volgende:
Wat váág! Er zit een pijltje bij je pink
Okidokie..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal je even doorkrassen
Noooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik wil het niet, maar moet wel afzeggen....
Reden; mn pink heeft een gecompliceerde breuk, wordt pas volgende week gezet met 2 schroefjes. Loop tot dan met een ingetapted pinkie.
Autorijden kan ik moeilijk en de trein is geen optie, dan moet ik veel te vroeg weer naar huis.
Heb ik weer ......
[afbeelding]
Sorry voor de grote![]()
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooesquote:
Zeur niet. Het wordt een groot sausage fest. Veel leuke vrouwmenschen verwacht ik niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooes
wrijf het er nog ff in joh
worsten!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeur niet. Het wordt een groot sausage fest. Veel leuke vrouwmenschen verwacht ik niet.
I am so sorry schnabbelkequote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
I am so sorry schnabbelke![]()
Had me echt verheugt om je es in de kont te kunnen knijpen....
hihihihiquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
I am so sorry schnabbelke![]()
Had me echt verheugt om je es in de kont te kunnen knijpen....
Dat is de reden dat ik mn pink heb gebroken??quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef Stofje het volgende:
[..]. Dát is gewoon de reden. Niet het feit dat je niet met de auto kan komen, niet het feit dat je te vroeg weg zou moeten met de trein, maar puur het feit dat je nu niet in Dingies kont kan knijpen! Liegert
.
Nee, dat is de reden dat je niet komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik mn pink heb gebroken??
Vreemde redenatie hou je er op na zeg![]()
Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef Skaai het volgende:
TVP. Zo! Hebben we dat weer gehad.
Ik heb 2 handjes hoor, daar niet van....(zou ze ook allebei graag willen gebruiken dan)...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dat is de reden dat je niet komt..
Waar?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!
Bij Dingie heb je wel twee handen nodig ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 handjes hoor, daar niet van....(zou ze ook allebei graag willen gebruiken dan)...![]()
Dan knijp ik wel in zijn plaatsquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef Stofje het volgende:
[..]. Dát is gewoon de reden. Niet het feit dat je niet met de auto kan komen, niet het feit dat je te vroeg weg zou moeten met de trein, maar puur het feit dat je nu niet in Dingies kont kan knijpen! Liegert
.
Bezint eer ge begint!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan knijp ik wel in zijn plaats![]()
Ja, het is hilarisch!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Als je haar lief aankijkt en het netjes vraagtquote:
Ik hou haar gewoon een bong voor, succes gegarandeerdquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als je haar lief aankijkt en het netjes vraagt![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik hou haar gewoon een bong voor, succes gegarandeerd
[..]
[..]
Bwheheh Skaai die over seks postquote:
Dat vond ik ook vreemd. Ik keek nog eens en zag dat je "SNEEUW" had getypt. Ik haalde opgelucht adem en begreep het weer.quote:
Uiteraard, uiteraardquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:31 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Shotje wodka d"r over en hoppa.. Wees je wel lief voor haar!?!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Lief" betekent: "Tengels af, of jouw pink ondergaat hetzelfde lot als de mijne."
I'd say bring it!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Lief" betekent: "Tengels af, of jouw pink ondergaat hetzelfde lot als de mijne."
Ik zag een gaatje, stak mn pink erin, en nu issie stuk..quote:
Daarom moet je dus een buttplug gebruiken!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik zag een gaatje, stak mn pink erin, en nu issie stuk..![]()
Een gebroken pink is geen excuus om niet naar de meet te gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik zag een gaatje, stak mn pink erin, en nu issie stuk..![]()
Ik had wel z'n stoel kapot gemaaktquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef SiemeN het volgende:
De volledige TT is overigens 'Als SiemeN het niet doet, gaat het vast niet goed.'
Uhuh en daar weer achter staat: Maar hij heeft wel een kleine piem0lquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef SiemeN het volgende:
De volledige TT is overigens 'Als SiemeN het niet doet, gaat het vast niet goed.'
Wat doe je onaardig.quote:
Wat nou als jullie werelddeel helemaal is onder gesneeuwd?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Boems-Dobbo !
Ik ben vrijdag rond 3 kwart over 3 vrij![]()
Toch wel. Ik loop op pijnstillers dus drinken mag ik ook al niet. Of de gevolgen ervan dragen.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een gebroken pink is geen excuus om niet naar de meet te gaan..
Dan komen we alsnogquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat nou als jullie werelddeel helemaal is onder gesneeuwd?
Lemonparty?quote:
Zoiets ja...quote:
Echt wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zoiets ja...![]()
Maar dan ben ik na 3 4 biertjes al dronken. Da's ook weer geen lol![]()
Je moet ook gewoon je normale tempo aanhouden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zoiets ja...![]()
Maar dan ben ik na 3 4 biertjes al dronken. Da's ook weer geen lol![]()
Jazeker, als ik op de wc begaffelt word zonder dat ik het in de gaten heb zekerquote:
Hij is ongesteld. Vrijdag is dat wel over.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef SiemeN het volgende:
Ik durf niet meer straks. Als Stof zo boos is.
Universal gaat hem wel weer gelukkig maken, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij is ongesteld. Vrijdag is dat wel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |