I'd say bring it!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Lief" betekent: "Tengels af, of jouw pink ondergaat hetzelfde lot als de mijne."
Ik zag een gaatje, stak mn pink erin, en nu issie stuk..quote:
Daarom moet je dus een buttplug gebruiken!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik zag een gaatje, stak mn pink erin, en nu issie stuk..![]()
Een gebroken pink is geen excuus om niet naar de meet te gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik zag een gaatje, stak mn pink erin, en nu issie stuk..![]()
Ik had wel z'n stoel kapot gemaaktquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef SiemeN het volgende:
De volledige TT is overigens 'Als SiemeN het niet doet, gaat het vast niet goed.'
Uhuh en daar weer achter staat: Maar hij heeft wel een kleine piem0lquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef SiemeN het volgende:
De volledige TT is overigens 'Als SiemeN het niet doet, gaat het vast niet goed.'
Wat doe je onaardig.quote:
Wat nou als jullie werelddeel helemaal is onder gesneeuwd?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Boems-Dobbo !
Ik ben vrijdag rond 3 kwart over 3 vrij![]()
Toch wel. Ik loop op pijnstillers dus drinken mag ik ook al niet. Of de gevolgen ervan dragen.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een gebroken pink is geen excuus om niet naar de meet te gaan..
Dan komen we alsnogquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat nou als jullie werelddeel helemaal is onder gesneeuwd?
Lemonparty?quote:
Zoiets ja...quote:
Echt wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zoiets ja...![]()
Maar dan ben ik na 3 4 biertjes al dronken. Da's ook weer geen lol![]()
Je moet ook gewoon je normale tempo aanhouden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zoiets ja...![]()
Maar dan ben ik na 3 4 biertjes al dronken. Da's ook weer geen lol![]()
Jazeker, als ik op de wc begaffelt word zonder dat ik het in de gaten heb zekerquote:
Hij is ongesteld. Vrijdag is dat wel over.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef SiemeN het volgende:
Ik durf niet meer straks. Als Stof zo boos is.
Universal gaat hem wel weer gelukkig maken, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij is ongesteld. Vrijdag is dat wel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |