oh, shit wat jammer zeg...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef PM-girl het volgende:
En en en, hoe vond Eva DE wortel??
O en Neuk en Nebelung, iets met lyrisch en DA-luiers was het toch? Hier helaas niet
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef pinquit het volgende:
het gaat echt verschrikkelijk snel!
iedereen zegt in het begin allemaal; "wel genieten, het is zoo snel voorbij"
en het is nog echt zo ook
Hoe is het op je ziekenboeg?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:30 schreef kozakken het volgende:
En Neuk, vertel: hoezo duur?![]()
-wil weeeeten!
(Vast een bedrukt shirtje oid van rainbowbabies of die andere) en difrax en.. uhm.... zwitzalspulletjes.
Vertel, vertel!! -hyperactief jompelmannetje hier denken-
Ja, ik ben toendertijd met mijn moeder geweest. Ook met de trein en dat ging idd welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:39 schreef Neuk het volgende:
dat is nog eens discriminatie, zeg. Als ik met de bus ga neem ik Brent altijd in de draagzak mee. Ik durf niet eens met de kinderwagen in de bus. Die chauffeurs remmen soms zo onbenullig dat je met je kop in de schoot van je overbuurman ligt (is me eens gelukten toen had ik ook mijn pols gekneusd). In de trein is een kinderwagen ook niet je van het, veel op het balkon zitten want de wagen kan de coupe niet in als er maar 1 deur zit maar toch vond ik het erg mee vallen.
't Was een springding (Jumparoo) dus lopen kan ie er niet mee. Maar hij vond het wel supergeweldig!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef PM-girl het volgende:
Leuk neuk, die beurs! En volgens mij vond Brent dat loopkarretje wel interessant!
Hoe is jullie ervaring met schootspelletjes (hobbel in de weg bijvoorbeeld) en spugen? Simon geniet super van die spelletjes maar spuugt standaard daarna alles uit, of het nu net na een voeding is, net na een slaapje of uren na de voeding.
Slaapmeisje, hoe is het nu met Milo (en de luiers)? Heb je het kinderfoto-topic al gevonden?
![]()
Klinkt gezellig euh duur!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef Neuk het volgende:
M
A
X
![]()
Van harte gefeliciteerd met jouw 1e verjaardag!
[..]
Hoe is het op je ziekenboeg?
De beurs was hartstikke gezellig en je koopt je suf aan leuke dingetjes en zo wordt het duur;entreekaarten, treinkaarten, shirtjes met zijn naam speciaal laten maken, babypakketjes van zwitsal, trompers (zo leuk <3), nog meer shirtjes met Brent er op, kruidvatpakketje, koffie, broodjes a 3,85 etc etc.En bij de fisher price stand had ik Brent in een heel gaaf ding gedrukt genaamd de Rainforest Jumperoo. Zo een wil moet ik dus ook nog kopen
Ik heb er ook nog foto's van. Ga ik effe uploaden
![]()
hihi...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:42 schreef dutchie het volgende:
[..]
Klinkt gezellig euh duur!
Maar even over dat bedrukken; bij het blad J/M zit een kortingskaartje van 15% op je hele bestelling bij www.simplycolors.nl . Had ik toevallig laatst gehaald. Ga ik binnenkort mooi wat bestellen.
O Moonah! Wat een ontzettend lief gezinnetje zo zegquote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Moonah het volgende:Max! Grote vent alweer!
Eva!![]()
Ken je die van dat konijn dat zo goed kan zien?
Nah, Thies zijn eerste carnaval zit er alweer op!
We wilden zó graag naar de intocht met hem en de vriendenclub. Vorig jaar was ik net een paar weken zwanger en toen fantaseerden J en ik er zo heerlijk over dat we 'volgend jaar er met onze baby naar toe zouden gaan.'
Alles goed voorbereid. Een plek geregeld bij een kennis thuis die langs de route van de intocht woont. Wagen versierd, Thies een boerenkiel aan met de Oeteldonkse sjaal. Papa en mama op en top verkleed. Om 11 uur bij ons verzameld. Iedereen vertederd door dat heerlijke ventje in traditionele carnavalsoutfit.
[afbeelding]
In de wagen valt hij prompt in slaap. Ook als er fanfares langslopen slaapt hij lekker door! Dat stemt hoopvol! Maar eenmaal wakker trekt hij die herrie echt niet. Pfff, wat voelde ik me schuldig zeg.
Ik ben echt als een haas naar huis gegaan en nu ligt hij weer heerlijk rustig te kirren naast me in de wipper.
Volgend jaar dan maar.....
Kleintje, die shirtjes hingen kant en klaar op de HHbeurs, niet eens op de 9Maandenbeursquote:Op zondag 18 februari 2007 14:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hihi...
Ik wil daar een shirt laten bedrukken met de tekst 'ik lijk op mijn vader, maar de dokter zegt dat het bij mij nog goedkomt'
Maar eerst maar eens kijken of pinda inderdaad op papa lijkt!
Herkenbaar....quote:Op maandag 19 februari 2007 10:37 schreef linda856763 het volgende:
Eva heeft gisteren lekker dr worteltjes opgegeten (1 ijsklontje, maar dan wel ontdooid natuurlijk..) en ze werd boos als ik niet snel genoeg wat op een lepel kreeg
Stoere tante die Jenna! Fijn dat het goed ging Stiek!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:04 schreef Stiekemurd het volgende:
Jenna is 58 cm en weegt 4725! 2 prikjes gekregen, was even brullen maar daarna geen probleem.
Benthe ook goedgekeurd. Ben daar een uur binnen geweest, maar ging prima allemaal.
Dat wil je niet weten Moonahquote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef Moonah het volgende:
En Snoop, je bent echt niet de enige 'oen' hoor!
En wát voor luier had Lis vanochtend...?![]()
Jep dus het idee dat er al "iets van ons" daar is, scheelt wel. Bij Benthe had ik er niet zo veel "last" van, alhoewel Benthe met 12 weken ging en Jenna nu met 10.... En Jenna is gewoon mijn kleine beebietje..... Weet nie, ik wil gewoon niet dat het zo hard gaat. Bij Benthe wist ik niet hoe snel ik er een fruithap en groentehap in wilde gooien.... Ik keek haar groot zeg maar.... En nu hoeft het allemaal niet zo snel te gaan. Maar ja zal wel komen omdat het de 2e is en de laatstequote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef Moonah het volgende:
Goed gelukt MeNicole!![]()
En Snoop, je bent echt niet de enige 'oen' hoor!
En wát voor luier had Lis vanochtend...?![]()
Spannend Stiekemurd.... Gaat ze met Benthe mee?
Ja joh, en trouwens ze komt in de zelfde babygroep waar Benthe zat met dezelfde leidsters. Helemaal geweldigquote:Op maandag 19 februari 2007 12:17 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten Moonah![]()
Stiekemurd, spannend maar het komt vast wel goed
Lis vindt het geweldig op de creche. Er is zoveel te zien
vergissing! zal wel eff wennen zijn zon grote knul!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef pinquit het volgende:
Max krijgt eindelijk een tandje boven!!!![]()
ik zit hier verkeerd geloof ik![]()
![]()
altijd eerst naar dit topic gaan was een beetje aangewendquote:Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef ik80 het volgende:
[..]
vergissing! zal wel eff wennen zijn zon grote knul!
Kendahl slaapt ook onregelmatig hoor. Overdag dan. Op het cb vonden ze het prima dat ik me aanpas aan zijn signalen. Maar op het kdv is dat waarschijnlijk wat lastiger, dat aanpassen... zoveel kindjes. Weetje, ik denk dat ze gewoon van ritme verandert. Dat heeft Kendahl ook weleens. Eva wordt gewoon weer wat ouder en sterker. En als ze op andere tijdstippen eet, is ze vast ook wel weer op andere tijdstippen moe.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef linda856763 het volgende:
A. haalt Eva rond 17 uur. Maar ik denk dat zijn advies de juiste was, want ze hebben niet meer gebeld. zelf net even gebeld: het gaat beter, maar ze heeft wel een fles overgeslagen, heeft geslapen op gekke tijden... Nou ja, dat komt vanzelf wel weer goed
Ja tis horizontaal. Dus Benthe zit niet in dezelfde, maar zat daar toen ze baby wasquote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef YPPY het volgende:
Spannend de eerste keer Stiekemurd. Wel fijn dat ze in dezelfde groep komt. Hebben jullie horizontale groepen? Bij ons komen broertjes en zusjes bij elkaar in een verticale groep. Voor de jongsten wel fijn, dan kennen ze al iemand. Voor ouders ook makkelijk.
Op een KDV is toch ook anders dan normaal..... Vaak tussen andere kindjes slapen enzow. Thuis lekker ff bijtanken!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:47 schreef linda856763 het volgende:
Nou, ik denk dat dit wel wat anders is hoor.. Ze is al namelijk net van ritme veranderd. Ik vermoed toch dat het vermoeidheid van gisteren is geweest, we hebben met haar in de trein gereist, 3 uur in totaal. Ze sliep wel in de trein, maar misschien toch anders...
dankjewelquote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef YPPY het volgende:
Als je hier toch nog post, kan ik je hier nog wel feliciteren met Max pinquit. Gefeliciteerd dus.
een vriendin gaat schuin tegenover je wonen, toevallig!
Hij had natuurlijk die foto van Fons in het bierhok gezienquote:Op maandag 19 februari 2007 19:48 schreef lcicle het volgende:
Meriljn is vandaag voor het eerst naar de (carnaval) disco geweest.. Wat denk je? Gaat ie pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |