Kleintje, die shirtjes hingen kant en klaar op de HHbeurs, niet eens op de 9Maandenbeursquote:Op zondag 18 februari 2007 14:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hihi...
Ik wil daar een shirt laten bedrukken met de tekst 'ik lijk op mijn vader, maar de dokter zegt dat het bij mij nog goedkomt'
Maar eerst maar eens kijken of pinda inderdaad op papa lijkt!
Herkenbaar....quote:Op maandag 19 februari 2007 10:37 schreef linda856763 het volgende:
Eva heeft gisteren lekker dr worteltjes opgegeten (1 ijsklontje, maar dan wel ontdooid natuurlijk..) en ze werd boos als ik niet snel genoeg wat op een lepel kreeg
Stoere tante die Jenna! Fijn dat het goed ging Stiek!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:04 schreef Stiekemurd het volgende:
Jenna is 58 cm en weegt 4725! 2 prikjes gekregen, was even brullen maar daarna geen probleem.
Benthe ook goedgekeurd. Ben daar een uur binnen geweest, maar ging prima allemaal.
Dat wil je niet weten Moonahquote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef Moonah het volgende:
En Snoop, je bent echt niet de enige 'oen' hoor!
En wát voor luier had Lis vanochtend...?![]()
Jep dus het idee dat er al "iets van ons" daar is, scheelt wel. Bij Benthe had ik er niet zo veel "last" van, alhoewel Benthe met 12 weken ging en Jenna nu met 10.... En Jenna is gewoon mijn kleine beebietje..... Weet nie, ik wil gewoon niet dat het zo hard gaat. Bij Benthe wist ik niet hoe snel ik er een fruithap en groentehap in wilde gooien.... Ik keek haar groot zeg maar.... En nu hoeft het allemaal niet zo snel te gaan. Maar ja zal wel komen omdat het de 2e is en de laatstequote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef Moonah het volgende:
Goed gelukt MeNicole!![]()
En Snoop, je bent echt niet de enige 'oen' hoor!
En wát voor luier had Lis vanochtend...?![]()
Spannend Stiekemurd.... Gaat ze met Benthe mee?
Ja joh, en trouwens ze komt in de zelfde babygroep waar Benthe zat met dezelfde leidsters. Helemaal geweldigquote:Op maandag 19 februari 2007 12:17 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten Moonah![]()
Stiekemurd, spannend maar het komt vast wel goed
Lis vindt het geweldig op de creche. Er is zoveel te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |