abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 13:30:52 #276
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46455464
Max krijgt eindelijk een tandje boven!!!
ik zit hier verkeerd geloof ik
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46455470
Fijn dat het cb goed ging

Handig eigenlijk, die lange levertijd, LadyS
Kan ik eerst bijslapen
  maandag 19 februari 2007 @ 13:37:43 #278
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_46455654
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef pinquit het volgende:
Max krijgt eindelijk een tandje boven!!!
ik zit hier verkeerd geloof ik
vergissing! zal wel eff wennen zijn zon grote knul!

Lotte heeft gister veel geslapen, en ligt nu weer te slapen, mmm volgens mij zit er een sprongetje aan te komen...
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 13:39:31 #279
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46455708
Thies heeft al bijna 2 tanden? Het arme knulletje zal er inderdaad wel flink last van hebben. Kusje voor Thies

MeNicole dat heb je goed gedaan zeg. Mikael heeft er echt een heel pittig koppie door en hij kijkt ook zo heerlijk stoer

Afgelopen vrijdag hebben we de intake gehad van het consultatiebureau en we zijn daarna nog even langsgeweest om Milo te laten wegen en meten. Milo is nu 55,5 cm lang en van zijn geboortegewicht van 4028 gr. naar 4160 gr. gegaan. Ik ben zo trots dat ons mannetje het zo goed doet. Verder blijft het zo'n heerlijk tevreden ventje en huilt hij alleen als hij honger heeft. Zijn darmkrampjes zijn een stuk minder nu we hem 's avonds en 's nachts wat venkelwater geven. Echt ideaal spul dus
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:40:06 #280
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46455730
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef ik80 het volgende:

[..]

vergissing! zal wel eff wennen zijn zon grote knul!
altijd eerst naar dit topic gaan was een beetje aangewend
even omschakelen
  maandag 19 februari 2007 @ 13:40:59 #281
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46455748
ooh slaapmeisje wat doet je ventje het goed
maarre, hoe ziet ie er nu uit dan?
pi_46455765
Eva is er huilerig. Net belde het kdv, maar ik was er niet, dus toen belden ze A. Hij heeft geadviseerd haar maar op bed te leggen, ze huilt vaak als ze moe is. Hoop dat dat het is. Ik vind het helemaal niet leuk om nu zo'n eind weg te zitten. Als het niet gaat, gaan ze A. weer bellen en gaat hij eerder naar huis....
Eva
pi_46455786
O, wacht! Slaapmeisje heeft ook gepost. Fijn hoor, dat het goed gaat met je ventje!
Eva
  maandag 19 februari 2007 @ 14:57:26 #284
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46457978
Even gauw, want ik heb zo rijles:
Kendahl groeit goed: zijn lengtegroei en zijn gewichtgroei lopen mooi gelijk Hij is 2,5 cm en 700 gram gegroeid in de afgelopen maand.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46458471
Fijn Kendahl! en succes PV
Eva
pi_46459312
Spannend de eerste keer Stiekemurd. Wel fijn dat ze in dezelfde groep komt. Hebben jullie horizontale groepen? Bij ons komen broertjes en zusjes bij elkaar in een verticale groep. Voor de jongsten wel fijn, dan kennen ze al iemand. Voor ouders ook makkelijk.

Als je hier toch nog post, kan ik je hier nog wel feliciteren met Max pinquit. Gefeliciteerd dus.
een vriendin gaat schuin tegenover je wonen, toevallig!

Milo en Kendahl allebei zo goed gegroeid. Ik blijf me verbazen over sommige getallen.

Balen dat je zo ver weg bent Linda. J. wordt hier als eerste gebeld als er iets is (beter bereikbaar), vind ik soms wel vervelend. Hoe lang nog voor jullie haar gaan halen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46459465
A. haalt Eva rond 17 uur. Maar ik denk dat zijn advies de juiste was, want ze hebben niet meer gebeld. zelf net even gebeld: het gaat beter, maar ze heeft wel een fles overgeslagen, heeft geslapen op gekke tijden... Nou ja, dat komt vanzelf wel weer goed
Eva
  maandag 19 februari 2007 @ 16:45:00 #288
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46461311
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef linda856763 het volgende:
A. haalt Eva rond 17 uur. Maar ik denk dat zijn advies de juiste was, want ze hebben niet meer gebeld. zelf net even gebeld: het gaat beter, maar ze heeft wel een fles overgeslagen, heeft geslapen op gekke tijden... Nou ja, dat komt vanzelf wel weer goed
Kendahl slaapt ook onregelmatig hoor. Overdag dan. Op het cb vonden ze het prima dat ik me aanpas aan zijn signalen. Maar op het kdv is dat waarschijnlijk wat lastiger, dat aanpassen... zoveel kindjes. Weetje, ik denk dat ze gewoon van ritme verandert. Dat heeft Kendahl ook weleens. Eva wordt gewoon weer wat ouder en sterker. En als ze op andere tijdstippen eet, is ze vast ook wel weer op andere tijdstippen moe.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46461400
Nou, ik denk dat dit wel wat anders is hoor.. Ze is al namelijk net van ritme veranderd. Ik vermoed toch dat het vermoeidheid van gisteren is geweest, we hebben met haar in de trein gereist, 3 uur in totaal. Ze sliep wel in de trein, maar misschien toch anders...
Eva
pi_46461632
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef YPPY het volgende:
Spannend de eerste keer Stiekemurd. Wel fijn dat ze in dezelfde groep komt. Hebben jullie horizontale groepen? Bij ons komen broertjes en zusjes bij elkaar in een verticale groep. Voor de jongsten wel fijn, dan kennen ze al iemand. Voor ouders ook makkelijk.
Ja tis horizontaal. Dus Benthe zit niet in dezelfde, maar zat daar toen ze baby was
pi_46461670
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:47 schreef linda856763 het volgende:
Nou, ik denk dat dit wel wat anders is hoor.. Ze is al namelijk net van ritme veranderd. Ik vermoed toch dat het vermoeidheid van gisteren is geweest, we hebben met haar in de trein gereist, 3 uur in totaal. Ze sliep wel in de trein, maar misschien toch anders...
Op een KDV is toch ook anders dan normaal..... Vaak tussen andere kindjes slapen enzow. Thuis lekker ff bijtanken!
  maandag 19 februari 2007 @ 17:36:58 #292
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46462870
Die Juliette kan nu al draaien, wat goed! Jetske draait nu heel af en toe maar liever niet volgens mij
Thies, al twee tanden laat ze eens zien En wat een leuke carnavalsfoto en tja, ik zou ook naar huis gegaan zijn, arme thes al die herrie, en als het nou swingende herrie was, nee carnavalsmuziek, daar word je toch niet blij van
Oh Linda, die wortels, dat heeft hier ook een tijd geduurd voor ze die te "pruimen" vond. Nu gaat het wel maar echt lekker, mwa. wat heeft ze mooie ogen op de foto zeg
Ach en gekke Dean, een beetje aan zijn eigen haren trekken....
Leuke haren Mika!
Snoopy, erg he, ik ben ook eens vergeten om Jetske haar luier te verschonen, een hele dag, oh wat voelde ik me dom zeg....

Goed, het lijkt zo het fototopic wel met al die reacties op iedereen. Ik wilde alleen even roepen dat het hier allemaal wel goed gaat met Jetske (en terwijl ik het typ heeft ze zich omgedraaid). Ze is haar stem enorm aan het ontdekken en is er achter dat schaterlachen leuk is. We hebben veel plezier. En nu ga ik haar weer lekker eten geven.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjak op 19-02-2007 19:44:31 ]
Lekker douchen!
  maandag 19 februari 2007 @ 17:50:03 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46463277
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef YPPY het volgende:

Als je hier toch nog post, kan ik je hier nog wel feliciteren met Max pinquit. Gefeliciteerd dus.
een vriendin gaat schuin tegenover je wonen, toevallig!
dankjewel
op de hoek? bovenwoning? hip! of dat grote grijze huis aan de andere kant schuin t.o?
  maandag 19 februari 2007 @ 19:36:45 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46466899
Jetteketet ookal aan de draai!

Hier ook weer even een kleine Cas update; Hij kan zwaaien.
En zitten gaat ook steeds beter.
Ik kan haast niet wachten tot hij ook op de fiets kan, heb zo'n zin om met de kinderen te gaan fietsen.
ook een efficiente manier om aan mijn half uur beweging per dag te werken
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46466950
Evaatje is weer thuis, en alles is goed. A. ging haar halen en hoorde haar door de intercom al huilen. Zodra ze hem zag, was alles weer goed. Denk dat het een combi van moe en te veel andere gezichten was (op het kdv hebben ze beide leidsters vervangen... Eén is met zwangerschapsverlof en de andere weet ik niet.)
En haar blokje wortels heeft ze weer op!

Leuk, Sjak, dat schaterlachen. Eva kan ook zo hard lachen dat je zelf ook niet kunt achterblijven. ik ben niet zo'n lachebek, maar ik lach me suf met dat kind
Eva
pi_46467500
Meriljn is vandaag voor het eerst naar de (carnaval) disco geweest.. Wat denk je? Gaat ie pitten
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46467671
Hij voelde zich zeker op zijn gemak, Icicle
Eva
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 19:54:55 #298
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46467800
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:48 schreef lcicle het volgende:
Meriljn is vandaag voor het eerst naar de (carnaval) disco geweest.. Wat denk je? Gaat ie pitten
Hij had natuurlijk die foto van Fons in het bierhok gezien
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_46468718
Jenna toch een beetje verhoging... 38,4... Ook weinig gedronken vandaag.. 400cc totaal nog maar. Hopelijk slaapt ze een beetje vannacht, morgen weer het wijffe....
pi_46469277
De kans op verhoging/koorts is bij deze inenting juist groter dan bij de vorige DaKTP-prik die ze gaven, zeker nu icm de Pneumokokken-prik.
Beterschap Jenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')