vergissing! zal wel eff wennen zijn zon grote knul!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef pinquit het volgende:
Max krijgt eindelijk een tandje boven!!!![]()
ik zit hier verkeerd geloof ik![]()
![]()
altijd eerst naar dit topic gaan was een beetje aangewendquote:Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef ik80 het volgende:
[..]
vergissing! zal wel eff wennen zijn zon grote knul!
Kendahl slaapt ook onregelmatig hoor. Overdag dan. Op het cb vonden ze het prima dat ik me aanpas aan zijn signalen. Maar op het kdv is dat waarschijnlijk wat lastiger, dat aanpassen... zoveel kindjes. Weetje, ik denk dat ze gewoon van ritme verandert. Dat heeft Kendahl ook weleens. Eva wordt gewoon weer wat ouder en sterker. En als ze op andere tijdstippen eet, is ze vast ook wel weer op andere tijdstippen moe.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef linda856763 het volgende:
A. haalt Eva rond 17 uur. Maar ik denk dat zijn advies de juiste was, want ze hebben niet meer gebeld. zelf net even gebeld: het gaat beter, maar ze heeft wel een fles overgeslagen, heeft geslapen op gekke tijden... Nou ja, dat komt vanzelf wel weer goed
Ja tis horizontaal. Dus Benthe zit niet in dezelfde, maar zat daar toen ze baby wasquote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef YPPY het volgende:
Spannend de eerste keer Stiekemurd. Wel fijn dat ze in dezelfde groep komt. Hebben jullie horizontale groepen? Bij ons komen broertjes en zusjes bij elkaar in een verticale groep. Voor de jongsten wel fijn, dan kennen ze al iemand. Voor ouders ook makkelijk.
Op een KDV is toch ook anders dan normaal..... Vaak tussen andere kindjes slapen enzow. Thuis lekker ff bijtanken!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:47 schreef linda856763 het volgende:
Nou, ik denk dat dit wel wat anders is hoor.. Ze is al namelijk net van ritme veranderd. Ik vermoed toch dat het vermoeidheid van gisteren is geweest, we hebben met haar in de trein gereist, 3 uur in totaal. Ze sliep wel in de trein, maar misschien toch anders...
dankjewelquote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef YPPY het volgende:
Als je hier toch nog post, kan ik je hier nog wel feliciteren met Max pinquit. Gefeliciteerd dus.
een vriendin gaat schuin tegenover je wonen, toevallig!
Hij had natuurlijk die foto van Fons in het bierhok gezienquote:Op maandag 19 februari 2007 19:48 schreef lcicle het volgende:
Meriljn is vandaag voor het eerst naar de (carnaval) disco geweest.. Wat denk je? Gaat ie pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |