Ja, ik ben toendertijd met mijn moeder geweest. Ook met de trein en dat ging idd welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:39 schreef Neuk het volgende:
dat is nog eens discriminatie, zeg. Als ik met de bus ga neem ik Brent altijd in de draagzak mee. Ik durf niet eens met de kinderwagen in de bus. Die chauffeurs remmen soms zo onbenullig dat je met je kop in de schoot van je overbuurman ligt (is me eens gelukten toen had ik ook mijn pols gekneusd). In de trein is een kinderwagen ook niet je van het, veel op het balkon zitten want de wagen kan de coupe niet in als er maar 1 deur zit maar toch vond ik het erg mee vallen.
't Was een springding (Jumparoo) dus lopen kan ie er niet mee. Maar hij vond het wel supergeweldig!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef PM-girl het volgende:
Leuk neuk, die beurs! En volgens mij vond Brent dat loopkarretje wel interessant!
Hoe is jullie ervaring met schootspelletjes (hobbel in de weg bijvoorbeeld) en spugen? Simon geniet super van die spelletjes maar spuugt standaard daarna alles uit, of het nu net na een voeding is, net na een slaapje of uren na de voeding.
Slaapmeisje, hoe is het nu met Milo (en de luiers)? Heb je het kinderfoto-topic al gevonden?
![]()
Klinkt gezellig euh duur!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef Neuk het volgende:
M
A
X
![]()
Van harte gefeliciteerd met jouw 1e verjaardag!
[..]
Hoe is het op je ziekenboeg?
De beurs was hartstikke gezellig en je koopt je suf aan leuke dingetjes en zo wordt het duur;entreekaarten, treinkaarten, shirtjes met zijn naam speciaal laten maken, babypakketjes van zwitsal, trompers (zo leuk <3), nog meer shirtjes met Brent er op, kruidvatpakketje, koffie, broodjes a 3,85 etc etc.En bij de fisher price stand had ik Brent in een heel gaaf ding gedrukt genaamd de Rainforest Jumperoo. Zo een wil moet ik dus ook nog kopen
Ik heb er ook nog foto's van. Ga ik effe uploaden
![]()
hihi...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:42 schreef dutchie het volgende:
[..]
Klinkt gezellig euh duur!
Maar even over dat bedrukken; bij het blad J/M zit een kortingskaartje van 15% op je hele bestelling bij www.simplycolors.nl . Had ik toevallig laatst gehaald. Ga ik binnenkort mooi wat bestellen.
O Moonah! Wat een ontzettend lief gezinnetje zo zegquote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Moonah het volgende:Max! Grote vent alweer!
Eva!![]()
Ken je die van dat konijn dat zo goed kan zien?
Nah, Thies zijn eerste carnaval zit er alweer op!
We wilden zó graag naar de intocht met hem en de vriendenclub. Vorig jaar was ik net een paar weken zwanger en toen fantaseerden J en ik er zo heerlijk over dat we 'volgend jaar er met onze baby naar toe zouden gaan.'
Alles goed voorbereid. Een plek geregeld bij een kennis thuis die langs de route van de intocht woont. Wagen versierd, Thies een boerenkiel aan met de Oeteldonkse sjaal. Papa en mama op en top verkleed. Om 11 uur bij ons verzameld. Iedereen vertederd door dat heerlijke ventje in traditionele carnavalsoutfit.
[afbeelding]
In de wagen valt hij prompt in slaap. Ook als er fanfares langslopen slaapt hij lekker door! Dat stemt hoopvol! Maar eenmaal wakker trekt hij die herrie echt niet. Pfff, wat voelde ik me schuldig zeg.
Ik ben echt als een haas naar huis gegaan en nu ligt hij weer heerlijk rustig te kirren naast me in de wipper.
Volgend jaar dan maar.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |