abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 12:44:20 #226
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46395492
Max gefeliciteerd met je eerste verjaardag Wat heeft mama Pinquit een mooie fotovoorstelling gemaakt zeg
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46396622
Neuk, waren er veel moeders met kinderwagens op de beurs? Want ik ga misschien met een collega moeder en denk erg aan de draagdoek
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 13:31:06 #228
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46396707
PV het is met gemak te doen hoor. Met de kinderwagen, zelfs in de trein er heen
Alleen de huishoudbeurs is wel erg druk, maar dat is toch niets aan

Kinderfototopic deel 98 voor Brent in de Rainforest Jumparoo
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46396836
Nou, ik werd namelijk helemaal gestoord toen ik op de Jonge Gezinnen Beurs was. Je kon je kont, rug, borsten, wagen niet meer keren. Zó druk! Mja.... nu is het natuurlijk ook nog weekend en morgen is het de laatste dag, dus het zal wel druk zijn... Bovendien kom je de bus niet meer in met een wandelwagen, volgens Connexxion alleen als de bus niet te vol is en de chauffeur het goed vindt.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 13:39:49 #230
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46396927
dat is nog eens discriminatie, zeg. Als ik met de bus ga neem ik Brent altijd in de draagzak mee. Ik durf niet eens met de kinderwagen in de bus. Die chauffeurs remmen soms zo onbenullig dat je met je kop in de schoot van je overbuurman ligt (is me eens gelukt en toen had ik ook mijn pols gekneusd). In de trein is een kinderwagen ook niet je van het, veel op het balkon zitten want de wagen kan de coupe niet in als er maar 1 deur zit maar toch vond ik het erg mee vallen.
Iedere golf van de zee,
pi_46397762
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:39 schreef Neuk het volgende:
dat is nog eens discriminatie, zeg. Als ik met de bus ga neem ik Brent altijd in de draagzak mee. Ik durf niet eens met de kinderwagen in de bus. Die chauffeurs remmen soms zo onbenullig dat je met je kop in de schoot van je overbuurman ligt (is me eens gelukt en toen had ik ook mijn pols gekneusd). In de trein is een kinderwagen ook niet je van het, veel op het balkon zitten want de wagen kan de coupe niet in als er maar 1 deur zit maar toch vond ik het erg mee vallen.
Ja, ik ben toendertijd met mijn moeder geweest. Ook met de trein en dat ging idd wel
  zaterdag 17 februari 2007 @ 17:48:02 #232
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46403394
Leuk neuk, die beurs! En volgens mij vond Brent dat loopkarretje wel interessant!

Hoe is jullie ervaring met schootspelletjes (hobbel in de weg bijvoorbeeld) en spugen? Simon geniet super van die spelletjes maar spuugt standaard daarna alles uit, of het nu net na een voeding is, net na een slaapje of uren na de voeding.

Slaapmeisje, hoe is het nu met Milo (en de luiers )? Heb je het kinderfoto-topic al gevonden?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46404919
PM-girl, Eva vindt 'hobbel in de weg' geweldig! (vooral het boerenpaard bij papa, dan hobbelt ze alle kanten op ). Gelukkig spuugt ze er niet (meer dan anders) bij.

Vandaag weer worteltjes. Het ging een stuk beter, maar of we haar er een plezier mee doen..
Eva
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:56:24 #234
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46406849
Echt enthousiast kijkt ze niet nee! Wie weet straks met een andere groente of fruit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46409489
Pinguit... wat een prachtige slide-show!
Max, gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Een dreumus al, grote man dat je bent!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:33:58 #236
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46412105
Max gefeli 1 jaar alweer, time flies he.
pi_46412168
Pinquit, van harte met de verjaardag van Max + Mamma!!!
Ik hoop dat jullie echt een geweldige dag hebben gehad en ontzettend van elkaar hebben kunnen genieten.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46412229
Ik zie dat Merlijn nu bovenaan staat..
niet-mee-posters-niet-mee-tellend
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46412290
wat een geweldige foto van Eva!!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:49:05 #240
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46412559
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef PM-girl het volgende:
Leuk neuk, die beurs! En volgens mij vond Brent dat loopkarretje wel interessant!

Hoe is jullie ervaring met schootspelletjes (hobbel in de weg bijvoorbeeld) en spugen? Simon geniet super van die spelletjes maar spuugt standaard daarna alles uit, of het nu net na een voeding is, net na een slaapje of uren na de voeding.

Slaapmeisje, hoe is het nu met Milo (en de luiers )? Heb je het kinderfoto-topic al gevonden?
't Was een springding (Jumparoo) dus lopen kan ie er niet mee. Maar hij vond het wel supergeweldig!

Hier nog eentje die alles leuk vindt en het uitkraait terwijl de dikke kwark uit zijn mondje loopt

Linda: wat een lekker droppie
Iedere golf van de zee,
  zondag 18 februari 2007 @ 11:17:23 #241
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46419733
Kendahl spuigt heel vaak zijn eten uit, als hij probeert te zitten. Feitelijk moet zijn buikje niet al te vol zijn om het zitten te oefenen, maar als hij zijn buikje niet rond eet is hij ontevreden Tut tut tut!

Kendahl kraait en grinnikt als mama de hik heeft. 'Hips' >>'Hiiiiie- ehe'!
  zondag 18 februari 2007 @ 12:45:07 #242
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46421716
Max! Grote vent alweer!

Eva!
Ken je die van dat konijn dat zo goed kan zien?

Nah, Thies zijn eerste carnaval zit er alweer op!
We wilden zó graag naar de intocht met hem en de vriendenclub. Vorig jaar was ik net een paar weken zwanger en toen fantaseerden J en ik er zo heerlijk over dat we 'volgend jaar er met onze baby naar toe zouden gaan.'
Alles goed voorbereid. Een plek geregeld bij een kennis thuis die langs de route van de intocht woont. Wagen versierd, Thies een boerenkiel aan met de Oeteldonkse sjaal. Papa en mama op en top verkleed. Om 11 uur bij ons verzameld. Iedereen vertederd door dat heerlijke ventje in traditionele carnavalsoutfit.

In de wagen valt hij prompt in slaap. Ook als er fanfares langslopen slaapt hij lekker door! Dat stemt hoopvol! Maar eenmaal wakker trekt hij die herrie echt niet. Pfff, wat voelde ik me schuldig zeg.
Ik ben echt als een haas naar huis gegaan en nu ligt hij weer heerlijk rustig te kirren naast me in de wipper.

Volgend jaar dan maar.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 18 februari 2007 @ 12:54:51 #243
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46422020
eva wat heb jij mooie oogjes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46425490
Pinquit, beter laat dan nooit!
Gefeliciteerd met Max!!!!!
pi_46425781
Leuke foto Moonah, jammer dat het toch niet zo een succes was
Hier wordt niet aan carnaval gedaan, ondanks dat vriendlief een Brabo is
  zondag 18 februari 2007 @ 14:42:53 #246
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46425906
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef Neuk het volgende:
M A X
Van harte gefeliciteerd met jouw 1e verjaardag!
[..]

Hoe is het op je ziekenboeg?

De beurs was hartstikke gezellig en je koopt je suf aan leuke dingetjes en zo wordt het duur;entreekaarten, treinkaarten, shirtjes met zijn naam speciaal laten maken, babypakketjes van zwitsal, trompers (zo leuk <3), nog meer shirtjes met Brent er op, kruidvatpakketje, koffie, broodjes a 3,85 etc etc. En bij de fisher price stand had ik Brent in een heel gaaf ding gedrukt genaamd de Rainforest Jumperoo. Zo een wil moet ik dus ook nog kopen Ik heb er ook nog foto's van. Ga ik effe uploaden
Klinkt gezellig euh duur!
Maar even over dat bedrukken; bij het blad J/M zit een kortingskaartje van 15% op je hele bestelling bij www.simplycolors.nl . Had ik toevallig laatst gehaald. Ga ik binnenkort mooi wat bestellen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46426054
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:42 schreef dutchie het volgende:

[..]

Klinkt gezellig euh duur!
Maar even over dat bedrukken; bij het blad J/M zit een kortingskaartje van 15% op je hele bestelling bij www.simplycolors.nl . Had ik toevallig laatst gehaald. Ga ik binnenkort mooi wat bestellen.
hihi...
Ik wil daar een shirt laten bedrukken met de tekst 'ik lijk op mijn vader, maar de dokter zegt dat het bij mij nog goedkomt'
Maar eerst maar eens kijken of pinda inderdaad op papa lijkt!
  zondag 18 februari 2007 @ 15:35:27 #248
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46428005
dutchie: ik kreeg ook zo'n bon van ze mee Het telt behoorlijk op als je een paar shirtjes, rompers e.d. besteld. Ben benieuwd hoe ze worden. Deze week worden ze geleverd.

Deze winkel is ook echt leuk: Ietje Company
Ik kan niet wachten tot de trompers incl. opdruk hier passen (ideaal/schattig voor de zomer met alleen een broekje derbij).

Moonah, wat een leuke familiefoto! <3 Volgend jaar kan het Thies allemaal niet gek genoeg zijn.
Iedere golf van de zee,
  zondag 18 februari 2007 @ 16:04:40 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46429057
Gisteren de kleine even op bed gelegd, wil net onder de douche stappen, hoor ik een hoop gekrijs ineens!
En dan echt van dat snerpende "ik heb pijhijn"-gekrijs he!

Ik vlieg als een gek naar de kinderkamer natuurlijk, heeft het kleine apie toch een pluk van zijn eigen haar vast bovenop zijn koppie, van de schrik trok ie steeds harder aan zijn eigen haar!

Vingertjes maar even losgewrikt dus
En dan dat koppie he, met zo'n natrillend lipje en suhuhuhught-snikjes

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:08:38 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46429207
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Moonah het volgende:
Max! Grote vent alweer!

Eva!
Ken je die van dat konijn dat zo goed kan zien?

Nah, Thies zijn eerste carnaval zit er alweer op!
We wilden zó graag naar de intocht met hem en de vriendenclub. Vorig jaar was ik net een paar weken zwanger en toen fantaseerden J en ik er zo heerlijk over dat we 'volgend jaar er met onze baby naar toe zouden gaan.'
Alles goed voorbereid. Een plek geregeld bij een kennis thuis die langs de route van de intocht woont. Wagen versierd, Thies een boerenkiel aan met de Oeteldonkse sjaal. Papa en mama op en top verkleed. Om 11 uur bij ons verzameld. Iedereen vertederd door dat heerlijke ventje in traditionele carnavalsoutfit.
[afbeelding]
In de wagen valt hij prompt in slaap. Ook als er fanfares langslopen slaapt hij lekker door! Dat stemt hoopvol! Maar eenmaal wakker trekt hij die herrie echt niet. Pfff, wat voelde ik me schuldig zeg.
Ik ben echt als een haas naar huis gegaan en nu ligt hij weer heerlijk rustig te kirren naast me in de wipper.

Volgend jaar dan maar.....
O Moonah! Wat een ontzettend lief gezinnetje zo zeg
Heerlijk toch
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')