En al die veren mochten gewoon blijven zitten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:59 schreef Fuente het volgende:
Saartje als Indiaantje bij de carnavalsoptocht, ze vond het zo leuk! Ze heeft echt staan 'hossen'![]()
![]()
[afbeelding]
Ik volg die interviews niet echt, maar geloof dat je daarvoor telkens door een voorganger moet worden opgegeven? Zou niet weten wie Glenn - die zelf ook geen Fok user is natuurlijk dus ok dat lijkt me al lastig - zou moeten opgeven.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:57 schreef Martineke het volgende:
krijgt Glenn nu ook een Fok! intervieuw met vergiet![]()
leuke fotooswaar is Kady?
Het is echt hopeloos.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:36 schreef jessie het volgende:
O Spuug ik moet altijd zo lachen om die pogingen om ze alle drie er "leuk" op te krijgen. Geweldige foto weer
Ik zie opeens ook meer van Vicky in haar blik (vooral foto 2 en 3). Leuk hoor!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef renzell het volgende:
Geinig hoe die haartjes direct Amber d'r koppie veranderen, veel meer een meisje is het plotseling.
Lief vind ik het!
Ik hoopte op een Max verjaardagspam toen ik jouw naam zagquote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef pinquit het volgende:
TIJN![]()
![]()
![]()
men wat ben ik verliefd op tijn
![]()
het is zo'n mooi menneke
![]()
![]()
en fonske tussen de dieren is ook vreselijk
ja heel stom, ik wilde dat gisteren al doen, maar mn uploaddingetje is down ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hoopte op een Max verjaardagspam toen ik jouw naam zag![]()
![]()
heb ze nog 1 extra dagje laten hangen, gisteren opgeruimdquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:06 schreef kozakken het volgende:
-Heb je gemist M@x. Gaat alles wel goed?-
Lishe wat sugar heeft is volgens mij de prenten van de boom roos vis versie terwijl jij op zoek bent naar zus van de aap noot mies variantquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:56 schreef Lishe het volgende:
Helaas Sugar. Denk dat ik maar op zoek ga op marktplaats ofzo. (En wat jammer ook voor jou. Izus.
)
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Jelief het volgende:
nogmaals, carnaval vind ik niks maar die verklede kindjes zijn geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |