quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
"Ja, we natuurlijk konden we er ook gewoon onderdoor. Maar het is oorlog. Dan komt zoiets niet in je op"
Dan zul jij wel extra hard om Duitsers kunnen lachen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb geen Duitse opa. Ik had een Poolse, godverdomme...
Ik had er echt eenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb geen Duitse opa. Ik had een Poolse, godverdomme...
Allochtoonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik had er echt een![]()
En ook een oma.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:37 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Onze buurjongen liep de geallieerden te 0wnen wie eins lollern00b, met z'n fiets. Tja, die moest 'ie dus inleveren... Je had z'n beteuterde gezicht moeten zien. Het heeft lang geduurd voordat hij weer sjiek kon slippen. Zijn familie woont nu in Maastricht geloof ik.
Check die gast in het midden, met dat witte ding aan. Linksboven hem. Wie is dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef M-I-L-F het volgende:
'Ja jongen, zo ging dat vroeger bij een rap-concert..'
Waaaah Prescott Bushquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Check die gast in het midden, met dat witte ding aan. Linksboven hem. Wie is dat?![]()
Whehehe, die is goed gevonden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
"En dan reden wij over de Engelse heen. Die Engelsen schreeuwden dan zo "TANKS!". En wij zo "Gern geschehen."
Tering... wat een mensen heequote:Op woensdag 7 februari 2007 03:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Hier zie je opa tijdens de eerste Love Parade in Berlijn. Toentertijd heette het echter nog Swastika Parade. Jaaaaaa, opa was in zijn tijd een hippe party-ganger.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:15 schreef Hijacking het volgende:
[afbeelding]
Jaja opa was vroeger een duitse schlager zanger
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
En hier maakt Opa een vette move voor z'n homes:
[afbeelding]
"Zijn baardgroei was toen ook nog een stuk minder. Eigenlijk had hij alleen een snor."quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:13 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
'Ah ja. Dit was tijdens de Sinterklaas intocht van 1941. Wat zeg je, jongen? Oh, die vlaggetjes. Ja, dat symbool had de goedheiligman destijds op zijn mijter staan, hè.'
Lol .quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
"En dan reden wij over de Engelse heen. Die Engelsen schreeuwden dan zo "TANKS!". En wij zo "Gern geschehen![]()
![]()
.""
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
[afbeelding]
Nou, het kan aan mijn hoogontwikkelde gevoel voor humor liggen, maar 80% van de inzendingen is zelfs niet een beetje grappig. Gelukkig laat TS zien hoe het ook kan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, ben ik dan alvast de eerste die TTT roept?
Mijn idee. Die ene op het ijs wel leuk. En mijn Duck natuurlijk ook, anders zou ik hem niet posten. Maar goed, dat de mensen met humor niet in ONZ was me al langer bekend. Alleen, wat doe ik hier nog?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, het kan aan mijn hoogontwikkelde gevoel voor humor liggen, maar 80% van de inzendingen is zelfs niet een beetje grappig. Gelukkig laat TS zien hoe het ook kan.
Halt hammerzeit,geniaalquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
"Ja, natuurlijk konden we er ook gewoon onderdoor. Maar het is oorlog. Dan komt zoiets niet in je op"
Hammer Zeitquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:48 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Hier speelden we Capture The Flag. Helaas verloren we, na 5 jaar voor te hebben gestaan...
[afbeelding]
Uiteraard liepen we ook in WO2 de avond vierdaagse!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:27 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Hier was Heinrich niet naar het toilet gegaan voor we vertrokken... Dat hebben we geroken...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
410 kijk rookbom af van mijn opa
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:43 schreef Luco het volgende:
[..]! Nice! En je opa kwam uit Rotterdam? We willen natuurlijk niet dat 410 dingen afkijkt van Rotterdammers
.
en waarvoor was dan die golfplaat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:51 schreef Kurk het volgende:
[afbeelding]
'Ook legden we mooie hekjes en schuttinkjes aan.'
'Helaas hadden ze toen ook al zwerfvuil...'quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:52 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en waarvoor was dan die golfplaat?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Kurk het volgende:
[afbeelding]
'Hoor ik daar een 20? Wie gaat er over de 20? Eenmaal, andermaal...'
Schijt aan de moffen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Jullie worden allemaal hartelijk bedankt. Ik loop vanmiddag met deutsche gids door Kamp Dora, die vent begint net een verhaal over de ovens in het crematorium gebouw, ik moet aan dit topic denken en schiet in de lach...![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Jullie worden allemaal hartelijk bedankt. Ik loop vanmiddag met deutsche gids door Kamp Dora, die vent begint net een verhaal over de ovens in het crematorium gebouw, ik moet aan dit topic denken en schiet in de lach...![]()
Jij hebt de oorlog nog meegemaakt?quote:
Of je bedenkt iets origineels, in plaats van te vertellen wat er op de foto gebeurt...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
Himmler plukt bloemen
[afbeelding]
Donitz die zijn tong uitsteekt Bevelhebber van de Marine en later opvolger van Hitler
[afbeelding]
Hess vertoont zijn kinsten. Plaatsvervanger van Hitler tot 1941 en langst gestrafte oorlogsmisdadiger
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Of je bedenkt iets origineels, in plaats van te vertellen wat er op de foto gebeurt...
Zo moet het dus welquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
Oorlogsmoe zeker
[afbeelding]
Let op de tekst is in Berlijn, de soldaten zijn Russisch
[afbeelding]
Koud aan het Oostfront echt niet
[afbeelding]
Amerikaanse soldaten in Washington in Hitlers auto
[afbeelding]
Hammerzeit SS Handschar Bosnisch dacht ik
[afbeelding]
iemand die hitler niet zo leuk vindt
[afbeelding]
typisch Duitse humor
[afbeelding]
en nog 1
quote:
Hier was Heinrich niet naar het toilet gegaan voor we vertrokken... Dat hebben we geroken...
Zo, dat was de les voor vandaag, en nu weer verder met het bedenken van grappige commentaren op foto's uit opa's FoBo!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
"Ja, natuurlijk konden we er ook gewoon onderdoor. Maar het is oorlog. Dan komt zoiets niet in je op"
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
aan het einde van de oorlog vorderen de Duitsers alle beschikbare voertuigen
[afbeelding]
zo makkelijk is het om Parijs te veroveren
[afbeelding]
De Duitse opmars
[afbeelding]
Nederlandse vrijwilligers op weg naar het Oostfront
[afbeelding]
De Duitse oorlogplannen
[afbeelding]
Duitsland is niet te stoppen
Goedzo, in een keer het topic doodgelegdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
Oorlogsmoe zeker
[afbeelding]
Let op de tekst is in Berlijn, de soldaten zijn Russisch
[afbeelding]
Koud aan het Oostfront echt niet
[afbeelding]
Amerikaanse soldaten in Washington in Hitlers auto
[afbeelding]
Hammerzeit SS Handschar Bosnisch dacht ik
[afbeelding]
iemand die hitler niet zo leuk vindt
[afbeelding]
typisch Duitse humor
[afbeelding]
en nog 1
Wahjooh dat ik jou hier mag tegenkomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef cappp het volgende:
[..]
Goedzo, in een keer het topic doodgelegd![]()
Grappemakertjequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
aan het einde van de oorlog vorderen de Duitsers alle beschikbare voertuigen
[afbeelding]
zo makkelijk is het om Parijs te veroveren
[afbeelding]
De Duitse opmars
[afbeelding]
Nederlandse vrijwilligers op weg naar het Oostfront
[afbeelding]
De Duitse oorlogplannen
[afbeelding]
Duitsland is niet te stoppen
hier is Opa van af gevallen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn Opa kan niet meer bladeren in fotoboeken![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Of je bedenkt iets origineels, in plaats van te vertellen wat er op de foto gebeurt...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:51 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[afbeelding]
Hier had opa last van een ongelooflijke ODOL
[afbeelding]
Hier komt St-Niklaas toe in de haven, we moesten onze shirts uittrekken want dat had de Sint wel graag. Let ook op mijn tent.
Als je die grappen leuk vindt die over het randje gaan, mag je ze best maken van mij hoor!quote:
Dit is anders één van de betere topicsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef gday het volgende:
[..]
Als je die grappen leuk vindt die over het randje gaan, mag je ze best maken van mij hoor!
Dat snap ik, en ik heb ook met plezier zelf een paar foto's geplaatst.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit is anders één van de betere topics
ben het met je eens!quote:Dat snap ik, en ik heb ook met plezier zelf een paar foto's geplaatst.Op het randje is nog leuk, maar het moet er niet overheen gaan natuurlijk.
Ik zou zelf niks doen met concentratiekampen bijvoorbeeld, maar dat is ieder zijn eigen keus.
'In het concentratiekamp deden we, om de tijd te doden, naast Levend Stratego, Levend Ganzenbord en Levend Schaken ook 'Levend Mikado''.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:32 schreef gday het volgende:
[..]
Dat snap ik, en ik heb ook met plezier zelf een paar foto's geplaatst.Op het randje is nog leuk, maar het moet er niet overheen gaan natuurlijk.
Ik zou zelf niks doen met concentratiekampen bijvoorbeeld, maar dat is ieder zijn eigen keus.
Vooral je laatste is goed!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:15 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Mijn grens ligt ook bij de kampen. Je kan makkelijk een plaatje posten en iets mompelen met Slim Fast, maar ja dat is er misschien wel over.
[afbeelding]
Scheiße ohne scheißpapier ist fur ons ein groß plezier, Hose ab und prott es ist vorbei!
[afbeelding]
Watch out for shitting Germans, thank you for coming see you again
[afbeelding]
Opa in de peepshow met oom Rudolf, stiekeme rukker
[afbeelding]
Opa vetrekt hier met de vrienden naar Ajax - Feyenoord, Oom Fritz achteraan had er helemaal geen zin in.
[afbeelding]
Weet je jongen, op zo'n duikboot zit je maanden zonder vrouwen. Nu ja die dag was het mijn beurt om te bukken.
[afbeelding]
Yo brothers, alles cool? Swa weet toch, petje en kraagje
[afbeelding]
Hier maakt opa de weg vrij na een anale uitspatting van oom Hanz.
Deze geweldige foto is al eerder geplaatst met het beste commentaar dat je er bij zou kunnen verzinnen denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:00 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
''Ik maakte de foto..''
Ik lig werkelijk helemaal dubbel van het lachen. Absoluut de grappigste tot nu toe. Geniaal!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:28 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
Zo hier was opa geslaagd voor `t parachute springen en krijgt hij een lintje
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik lig werkelijk helemaal dubbel van het lachen. Absoluut de grappigste tot nu toe. Geniaal!
Ouch.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:59 schreef Kurk het volgende:
[..]
'In het concentratiekamp deden we, om de tijd te doden, naast Levend Stratego, Levend Ganzenbord en Levend Schaken ook 'Levend Mikado''.
http://www.leksikon.org/images/auschwitz.jpg
()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:27 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
En uiteindelijk werden Opa en de baas toen, dikke vrienden en waren wij voor altijd vrienden! Hier zit hij op het teras op mij te wachten na een 60 jaar reünie. We hadden allebei enorm veel te vertellen van die ouwe tijd wat opa beleefde.![]()
Anders lees je eerst het topic even door!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef torpie het volgende:
[afbeelding]
Hier brak ik bijna mijn benen tijdens de try-outs van Nazi's dansen op het ijs.
Grof, over het randje, maar voor de nieuwere die ik heb gezien toch een van de beterequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:59 schreef Kurk het volgende:
[..]
'In het concentratiekamp deden we, om de tijd te doden, naast Levend Stratego, Levend Ganzenbord en Levend Schaken ook 'Levend Mikado''.
http://www.leksikon.org/images/auschwitz.jpg
()
Valt wel mee johquote:Op zondag 11 februari 2007 15:11 schreef MacKniver het volgende:
Die van de nieuwjaarsduik is het hardst!
quote:
Licht toequote:Op zondag 11 februari 2007 16:37 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Dit heeft nix met het topic te maken...
quote:
Dit zijn de lintjes die opa ervoor kreegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:28 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
Zo hier was opa geslaagd voor `t parachute springen en krijgt hij een lintje
Je krijgt overal kanker van tegenwoordig! Maar hoezo maak je die opmerkingquote:Op zondag 11 februari 2007 16:56 schreef Jasza het volgende:
Appeltaart is slecht voor je, kan je kanker van krijgen
Verdammt geilquote:Op zondag 11 februari 2007 17:34 schreef knarel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn Duitsche oma vocht ook dapper mee tegen den rooden uit het oosten!
HAHAHAHAquote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef Iceking het volgende:
[afbeelding]
Ik twijfel hier nog; zal ik nu jood gaan worden of islamiet. Worden het de 70 maagden of wat anders. Maar gelukkig had ik net de nieuwe brochures over de post gekregen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:50 schreef Kaap het volgende:
[afbeelding]
Supporters foto tijdens Feijenoord - ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |