quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
"Ja, we natuurlijk konden we er ook gewoon onderdoor. Maar het is oorlog. Dan komt zoiets niet in je op"
Dan zul jij wel extra hard om Duitsers kunnen lachen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb geen Duitse opa. Ik had een Poolse, godverdomme...
Ik had er echt eenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb geen Duitse opa. Ik had een Poolse, godverdomme...
Allochtoonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik had er echt een![]()
En ook een oma.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:37 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Onze buurjongen liep de geallieerden te 0wnen wie eins lollern00b, met z'n fiets. Tja, die moest 'ie dus inleveren... Je had z'n beteuterde gezicht moeten zien. Het heeft lang geduurd voordat hij weer sjiek kon slippen. Zijn familie woont nu in Maastricht geloof ik.
Check die gast in het midden, met dat witte ding aan. Linksboven hem. Wie is dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef M-I-L-F het volgende:
'Ja jongen, zo ging dat vroeger bij een rap-concert..'
Waaaah Prescott Bushquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Check die gast in het midden, met dat witte ding aan. Linksboven hem. Wie is dat?![]()
Whehehe, die is goed gevonden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
"En dan reden wij over de Engelse heen. Die Engelsen schreeuwden dan zo "TANKS!". En wij zo "Gern geschehen."
Tering... wat een mensen heequote:Op woensdag 7 februari 2007 03:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Hier zie je opa tijdens de eerste Love Parade in Berlijn. Toentertijd heette het echter nog Swastika Parade. Jaaaaaa, opa was in zijn tijd een hippe party-ganger.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:15 schreef Hijacking het volgende:
[afbeelding]
Jaja opa was vroeger een duitse schlager zanger
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
En hier maakt Opa een vette move voor z'n homes:
[afbeelding]
"Zijn baardgroei was toen ook nog een stuk minder. Eigenlijk had hij alleen een snor."quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:13 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
'Ah ja. Dit was tijdens de Sinterklaas intocht van 1941. Wat zeg je, jongen? Oh, die vlaggetjes. Ja, dat symbool had de goedheiligman destijds op zijn mijter staan, hè.'
Lol .quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
"En dan reden wij over de Engelse heen. Die Engelsen schreeuwden dan zo "TANKS!". En wij zo "Gern geschehen![]()
![]()
.""
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
[afbeelding]
Nou, het kan aan mijn hoogontwikkelde gevoel voor humor liggen, maar 80% van de inzendingen is zelfs niet een beetje grappig. Gelukkig laat TS zien hoe het ook kan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, ben ik dan alvast de eerste die TTT roept?
Mijn idee. Die ene op het ijs wel leuk. En mijn Duck natuurlijk ook, anders zou ik hem niet posten. Maar goed, dat de mensen met humor niet in ONZ was me al langer bekend. Alleen, wat doe ik hier nog?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, het kan aan mijn hoogontwikkelde gevoel voor humor liggen, maar 80% van de inzendingen is zelfs niet een beetje grappig. Gelukkig laat TS zien hoe het ook kan.
Halt hammerzeit,geniaalquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
"Ja, natuurlijk konden we er ook gewoon onderdoor. Maar het is oorlog. Dan komt zoiets niet in je op"
Hammer Zeitquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Ramses_De_Grote het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:48 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Hier speelden we Capture The Flag. Helaas verloren we, na 5 jaar voor te hebben gestaan...
[afbeelding]
Uiteraard liepen we ook in WO2 de avond vierdaagse!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:27 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Hier was Heinrich niet naar het toilet gegaan voor we vertrokken... Dat hebben we geroken...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
410 kijk rookbom af van mijn opa
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:43 schreef Luco het volgende:
[..]! Nice! En je opa kwam uit Rotterdam? We willen natuurlijk niet dat 410 dingen afkijkt van Rotterdammers
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |