quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:04 schreef satecl het volgende:
Ik had al heel lang terug een film gezien over een overval(dacht ik) waarbij 1/2 doden vielen. Een kleine jongen was getuigen. Maar hij was te jong of kon nog niet praten ofzo om te getuigen. Deze kleine jongen kan wel heeeeel goed en mooi tekenen en hij tekende de gezichten ofzo van de daders... verder weet ik niet meer precies...
Weet iemand wekke film ik bedoel?
In Mute Witness was het een vrouw die niet kon praten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:08 schreef Patch het volgende:
Misschien is dat Mute Witness?
ok... vandaar ook mijn 'misschien'quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:14 schreef Mike het volgende:
[..]
In Mute Witness was het een vrouw die niet kon praten.
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef Posdnous het volgende:
Is die film in de OP niet Mercury Rising?
Hell's Kitchen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Er was een tijd geleden een kookprogramma op NL twee of drie. het heette . . .'s Kitchen en de (volgens mij Engelse, hij sprak met een accent) kok kookte alleen vegetarisch en gebruikte daarvoor biologische producten.
Weet iemand de titel van dit programma?
McDonald's kitchenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Er was een tijd geleden een kookprogramma op NL twee of drie. het heette . . .'s Kitchen en de (volgens mij Engelse, hij sprak met een accent) kok kookte alleen vegetarisch en gebruikte daarvoor biologische producten.
ach, koken & engels praten & .... 's Kitchen....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nee, Patch, dat is het programma met Gordon Ramsey.
Zaterdag Ned.2 vanaf 15:30 uur herhalingen van Mc Donalds Kitchen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Er was een tijd geleden een kookprogramma op NL twee of drie. het heette . . .'s
Kitchen en de (volgens mij Engelse, hij sprak met een accent) kok kookte alleen
vegetarisch en gebruikte daarvoor biologische producten.
Witness met Harrison Ford...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:56 schreef Mike het volgende:
Link naar het vorige topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 17
Ik ga even kijken of er nog vragen open stonden.
Volgens mij staat deze nog open:
[..]
wellicht die korte tvserie "Surface" ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:08 schreef jadelovespat het volgende:
Ik zoek een film waar in de trailer van de film, twee jongens iets vinden... het mee naar huis nemen en in een aquarium doen... En dat aquarium "ontploft" (het wordt te groot en het breekt)
Tis niet veel sorry, maar kan iemand er wat mee?
Nee sorry, het was een bioscoop trailerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:43 schreef Patch het volgende:
[..]
wellicht die korte tvserie "Surface" ?
Evolution dan misschien?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:45 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Nee sorry, het was een bioscoop trailer
wellicht Sommersby?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok ik ga ook eens een poging wagen. Ik ben namelijk al jaren op zoek naar de titel van een film die ik als kind gezien heb.
Wat ik nog weet:
De film is van voor 1990.
Het is een drama/romantische film.
Er was een vrouw die op haar geliefde wachten tot hij zou terug keren. En dat niet deed. Zij wachten daarbij ergens op een soort boerderij/landgoed en ik meen dat ze ook stierf of bezweek van verdriet toen hij niet terugkwam. Ik meen ook dat hij wel op het punt stond terug te keren naar haar maar dat uiteindelijk toch niet deed.
De film speelde zich volgens mij af in de jaren '20 of '30, althans zo leek de setting. Veel jurken en mannen in van die oude kostuums.
Goed, ik heb me al kapot gezocht in databases maar zonder titel of acteursnamen kom ik niet erg ver. Dus ik hoop dat iemand dit herkend.....
Nopes, recenterquote:
hmmmm..... het zou wel eens kunnen... al is die van 1993 en ik geloof dat ik jonger was toen ik hem zag... ik ga hem eens downl.... eh huren en kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef Patch het volgende:
[..]
wellicht Sommersby?
http://www.imdb.com/title/tt0108185/
het is niet Sommersby, hoor, want 1: de vrouw sterft niet en 2: de man komt wel terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
hmmmm..... het zou wel eens kunnen... al is die van 1993 en ik geloof dat ik jonger was toen ik hem zag... ik ga hem eens downl.... eh huren en kijken![]()
Heb hem toevallig net gezien en het is niet Morgan Freeman, heb je de weddenschap nu gewonnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef sheriff... het volgende:
Weet iemand of die zwarte gast in de reclame van AXE Morgan Freeman is of iemand anders.
We hebben hier een weddenshap over maar kunnen het niet vinden.
alvast bedankt
echt niet Morgan Freeman?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef Foxdonut het volgende:
Ik dacht van niet, Morgan Freeman ziet er nog wat ouder uit. Maar er is inderdaad wel gelijkenis, misschien daarom ook wel gecast:)
Je hebt naar Spooks gekeken op NED3.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik keek vannacht een politieserie over MI5 (Britse inlichtingendienst), het was op NED 1. Nu heb ik op de site gekeken en de tv gids, maar ik kan de titel van die serie dus niet vinden.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Je hebt naar Spooks gekeken op NED3.
Hehe 2 vrienden van me hadden een weddenschap.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echt niet Morgan Freeman?
Echt wel, volgens mij. Maar mijn huisgenoot zegt ook van niet.
Surviving the Gamequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:23 schreef Arachide het volgende:
Weet iemand hoe deze film ook al weer heette?
Het ging over een donkere zwerver met dreads die van de straat wordt geplukt en vervolgens in een bos wordt gezet waar een groep mannen voor de 'grap' op hem gaat jagen. Ik dacht dat Nick Nolte er in speelde maar uit IMDB.com word ik niet veel wijzer.
Het is hem niet, de reclame is in de sfeer gemaakt van een film waarin MF een detective speelt, en dat is wel zo leuk als je dan een MF look-a-like neemtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef sheriff... het volgende:
Weet iemand of die zwarte gast in de reclame van AXE Morgan Freeman is of iemand anders.
We hebben hier een weddenshap over maar kunnen het niet vinden.
alvast bedankt
Nog best een leuke reclamequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:17 schreef Patch het volgende:
Morgan Freeman heeft maar 1 reclame gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=HeNxVaPVAlU
YES!!! That's it!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:32 schreef milagro het volgende:
broomsticks and bedknobs
of andersom
iemand?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik vanmiddag een trailer zag in de media markt. Het speelt zich een beetje af in de hippie tijd als de vietnam oorlog op het punt van beginnen staat. Een jongen en een meisje krijgen wat en die jongen is volgens mij een soort van kunstenaar. Ik heb geprobeerd de titel te onthouden, maar dat is niet gelukt. Wat is nog wel weet is dat het iets van Journey across the world of around the world heette, zoiets dergelijks denk ik het kan ook anders zijn.
bvd
te weinig info.quote:
Er komen stukjes oorlog in voor, maar je ziet meer demonstraties tegen de oorlog.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
te weinig info.
ging het ook over de oorlog, of was dat slechts om de tijd te duiden?
trailer zei je, de film is nieuw, of gewoon een reclame voor een dvd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Er komen stukjes oorlog in voor, maar je ziet meer demonstraties tegen de oorlog.
Project Xquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef dollce het volgende:
ik zoek een film over een aap, die naar de ruimte wordt gestuurd. Tis een zielige film en meer weet ik er niet meer van
dank je!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Project X
met Helen Hunt, Matthew Broderick en Virgil
Niks te danken.quote:
Film is denk ik wel nieuw. Volgens mij was het van een vrouwelijke regisseuse.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef milagro het volgende:
[..]
trailer zei je, de film is nieuw, of gewoon een reclame voor een dvd?
En dat post je hier, omdat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:49 schreef borisz het volgende:
[De wereld draait door #13] Lachen met zalm dubbel
StarStreet?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Er was vroeger een tekenfilm.. Van die mannetjes in stervormige huisjes met een zwembad int midden.. Verder hadden ze bovenaan de omhooglopende waterval een magier (ofzo) zitten die ze hielp..
Die was echt keitof
niks te dankenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef WalkingDisaster het volgende:
jaaaa!!![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=f8VnxKsaJW0
Kevin & Perry Go Largequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:34 schreef BobdG het volgende:
Ik zoek de titel van een film die een tijdje terug op BNN was. Over 2 nerds die met hun ouders naar Ibiza, of iets wat daar op lijkt, op vakantie gaan. Ze hebben een mix op tape en ze willen dat een bekende dj daar hun mix beluisterd. Volgens mij was de titel iets van *naam* & *naam* gone *wild (geloof ik)* Of iets in die richting. Iemand een idee?
"een film".quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is hem niet, de reclame is in de sfeer gemaakt van een film waarin MF een detective speelt, en dat is wel zo leuk als je dan een MF look-a-like neemt
Nou, het had ook Kiss the Girls of Along Came a Spider kunnen zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"een film".
Cultuurbarbaar. Se7en natuurlijk
.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, het had ook Kiss the Girls of Along Came a Spider kunnen zijn
geen idee, ik ken de reclame amperquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Een erg overduidelijke "parodie" op Se7en plus Morgan Freemans karakter en niet op KTG of ACAS...
De uitdaging.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
ik heb vroeger (denk ergens rond 1997 ofzo) ooit een programma gezien met volgens mij angela groothuizen als presentatriece.
zij ging dan bijvoorbeeld voor een groep oude mensen een heel nieuw bejaardehuis ofzo laten bouwen (kan ook zijn dat ze het alleen deden voor kinderen, weet ik niet)
iemand een idee hoe dit programma heette?
The Prestige?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef waynie het volgende:
titel van een film, heet iets in de trant van The Preduge" ofzo.. is nog best nieuw 2006 ofzo
Dat geloven we toch allebei niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:14 schreef milagro het volgende:
Het boek heet de Hashkruiser , dat ms dan?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:40 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat geloven we toch allebei niet.
Een serie opgenomen in 1976 met in de titel Hash? En dat op de Nederlandse televisie?
Maar het zijn gewoon prachtige verhalen.
Bedankt voor het meedenken.
Je bent geweldig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef milagro het volgende:
[..]het boek is toch ook gepubliceerd destijds , met die titel
[afbeelding]
maar goed, whatever
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:29 schreef milagro het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0167715/
dit is de serie dus denk ik
Zoek je de serie op dvd of het boek en wil je het ondertiteld of versta en begrijp je frans?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:55 schreef Thorical het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Maar ook daar was ik zelf al achter.
Maar wat was de naam nu in het Nederlands?
En hoe kom ik aan een copie of iets want dit is iets wat ik echt wil hebben. Het maakte mij duidelijk dat de wereld verder ging dan onze spruitjes.
remercie pour la recherche.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Zoek je de serie op dvd of het boek en wil je het ondertiteld of versta en begrijp je frans?
De serie kun je nl wel kopen, maar is in het frans en veder kom ik niet![]()
http://www.amazon.fr/secrets-Mer-Rouge-Coffret-DVD/dp/B000GUJX16
Ik verbaas me er ook altijd over. Niet zozeer in dit topic, maar ook in veel andere topics. Alleen al een vraag als 'wat komt er vanavond op tv' terwijl je met 1 druk op een knop een gids tevoorschijn tovert.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef milagro het volgende:
toevallig vind ik persoonlijk 'zoeken en vinden' leuk, dus het is geen klacht, alleen een verbaasd afvragen
geen creatief inventief breinquote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef Thorical het volgende:
Ik ben gewoon niet op het idee gekomen om ook ff in de imbddata bank te gaan kijken.
Geen luiheid maar onkunde.
Nee hoor. En dit is gewoon een leuk topic.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef Lefkos het volgende:
maar advies is zo gegeven en zo gedaan, dus wat is de schade, niks toch.![]()
Het Debuutquote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Beatlesque het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een film van Nederlandse bodem, waarschijnlijk daterend uit eind jaren '70 of begin jaren '80. De film is gebaseerd op een roman en gaat over een meisje van 14 dat een affaire krijgt met een vent die minstens een jaar of 40 (wellicht ouder is) en volgens mij ook een vriend van de familie... Eigenlijk weet ik nauwelijks nog iets van het verhaal, op enkele scènes na.
Iemand een idee?
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef Autoreply het volgende:
Ik zoek de titel van een Engels/Ierse miniserie. Een aantal jaren geleden uitgezonden op een van de publieke omroepen. Het speelde tijdens de Ierse onafhankelijkheidsoorlog en ging o.m. over de liefde tussen een jong stelletje![]()
Iemand?
Ik kan op IMDB niets van tijdens de Ierse onafhankelijkheidsoorlog vinden met iets wat daarop lijktquote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef milagro het volgende:
Against the Wind?
deeltje 8quote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef Roltrapfee het volgende:
Wie kan mij helpen aan het juiste deel van Halloween?
Ik ben op zoek naar de film waarin een stel mensen voor een realityshow (of zo) in dat huis gaan zitten, en degene die het er een nacht lang uithoudt wint geld. Uiteraard loopt de moordenaar er perongeluk nog rond en wordt iedereen vermoord.
Aan het begin van de film gaat er iemand dood doordat ie een schaats in z'n gezicht krijgt.
Iemand die weet welk deel het is?
Haha, ik vroeg me al af waarom ik hem niet kon vinden, ik dacht dat deel 7 de laatste wasquote:Op maandag 26 februari 2007 16:59 schreef Patch het volgende:
[..]
deeltje 8
http://www.imdb.com/title/tt0220506/
http://www.imdb.com/title/tt0780568/quote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik zoek een Hitler film die 2 a 3 maanden geleden uitgekomen is in Duitsland, Hitler wordt neergezet als een kluns en wordt belachelijk gemaakt.
Er was eens... het lichaamquote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
Jaaaaa, dit topic moest k hebben
Ik zat gister met een stel maten te lullen over oude TV-series, waarbij er in een keer het volgende in me opkwam:
Er was 'vroeger' zo'n tv serie, die zich afspeelde in het menselijk lichaam.
Gevechten met rode bloedcellen, virussen etc.
Alles in tekenfilmfiguren uiteraard.
Het was dacht ik een behoorlijk biologisch programma ook, er werd van alles uitgelegd over de werking van het menselijk lichaam..
Iemand een idee hoe dat programma heette?
Geeft nietquote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Er was eens... het lichaam
[afbeelding]
Er is ook een Er was eens... de ruimte versie
Edit: Ik lees over het antwoord heen zie ik
Maar niemand die mij op weg kan helpen, dacht dat hier wel de echte filmkenners zaten..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef denka het volgende:
Ik heb vorige zomer een film gezien maar ik ben de naam helaas kwijt, ook google levert mij geen goed resultaat op.
De film gaat over een groep mensen (hippie/krakers achtige mensen) die met ik dacht twee busjes naar een vaag festival rijden in spanje/portugal. Deze mensen leven in een soort gemeenschap en volgens mij heeft iedereen drugsproblemen en proberen door middel van deze gemeenschap af te kicken en clean te worden.
Bij deze groep komt een meisje terecht die is weggelopen en zij gaat ook mee naar het festival. Haar moeder is ongerust en vind haar uiteindelijk. Ipv dat ze naar huis gaan raakt de moeder ook in de ban van deze "gemeenschap" en sluit zich ook bij hun aan. Na het festival is iedereen op een of andere boerderij waar ze dus leven en proberen clean te worden. Ze plukken druiven etc..etc..daar gebeurt natuurlijk nog vanalles met de leider, die moeder en haar dochter.
Zo gaat een beetje het verhaal maar de mensen die deze film hebben gezien zullen zeker het volgende herkennen. Deze groep heeft ook een soort lied/jel en dat gaat als volgt:
Spark! (klap,klap), Spark it up!
Er is vast wel iemand die de naam weet van deze filmHelaas geen Spark of iets in die richting..
je zou denken The Panic Room, maar is dat al 2 jaar terug op tv geweest?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Een jaar of twee terug bij RTL 5 een horrorfilm gezien over een vrouw met kind, die 's nachts te maken krijgt met inbrekers. Ze vlucht een kluis in haar slaapkamer in, en daar zit ze de hele tijd. Tot ze op een gegeven moment medicijnen moet halen voor haar kind.
Ik vond het wel een spannende film, maar ben alleen de titel kwijt.
Ja, dat is 'mquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef milagro het volgende:
[..]
je zou denken The Panic Room, maar is dat al 2 jaar terug op tv geweest?
Moet je Flight Plan ook maar eens kijken, daar komt "dezelfde dame " opnieuw in de problemenquote:
misschien is dat het ja..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef milagro het volgende:
we zijn niet zo into drugs en hippies , ms is dat het
Klinkt als 1 van de afl van Dallas of Dynasty, weet je zeker dat het een film was?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:56 schreef Corelli het volgende:
in de jaren 80 heb ik een film gezien met daarin eens scene waar een man iedereen op een bruiloft overhoop schiet. Hij liep op een gegeven moment echt over de lijken. Was in een kerk geloof ik.
Het was geen typische amerikaanse actiefilm. Meer een soort drama film voor hoogopgeleiden. Kwam allemaal erg engels over.
bob saget?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:43 schreef Chen het volgende:
Thanks
Nog een vraag: Hoe heet deze gozer ookalweer [img]http://www.home.zonnet.nl/honeypie/bobsun.gif/img] en dit is het icoon van SunChaser.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef SuperRogier het volgende:
Behoorlijk oude film
quote:minstens 5 jaar oud
Toevallig The bone collector?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef SuperRogier het volgende:
Zeer vage beschrijving maargoed:
Een moordenaar moet worden gevonden, laat de hele tijd sporen achter zodat de politie die achter hem aan kan. Behoorlijk oude film, paar scènes kan ik me nog herrinneren: een blik in een verlaten metro station waar een "aanwijzing" stond en een belangrijke aanwijzing was de opleiding van de moordenaar. Chapeau voor degene die hem kan vinden, aangezien de film minstens 5 jaar oud is .
was dat niet een korte film ter nagedachtenis aan de moord op Theo? 1 uit een reeks?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef XtoX het volgende:
Ik ben op zoek naar (de titel van) een KORTE film. Ik geloof dat deze korte film niet langer dan 15 min duurde. Hij is minstens 4 jaar oud, toen zag ik hem namelijk een keer 's avonds op een van de publieke (ned1,2 of 3).
Het is een vrij snelle film die start met een man die wordt aangereden, waarna hij in de hemel/hel komt (tenminste zoiets, een groot wit kantoor waar hij moet wachten op de beslissing of hij naar de hemel of hel moet). Daar ziet/hoort hij dat hij 'in de min staat', wat betreft iets van Karma ofzo. Hier weet hij te ontsnappen door met een lift weer 'terug' naar beneden te gaan. Beneden in de wereld van de levenden begint hij zijn leven te beteren door dingen goed te gaan maken/doen. Terwijl hij dit doet zie je links of rechts onder steeds dat hij punten er bij krijgt, en zodoende uiteindelijk weer in de plus terecht komt. Het eindigt dan op het moment dat hij weer wordt aangereden, zoals de film begon (maar nu staat hij dus in de plus wat Karma ofzoiets betreft)
Het was volgens mij in het Engels, al weet ik het niet zeker, er werd niet veel gezegt.
Iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie o wie weet de naam van deze film?
Wil hem nog wel een keer terug zien..
Ben hem nu aan het 'kopen' om te kijken of het hem is.. Denk het bijna wel hoewel ik het verhaal op imdb.com niet helemaal meer herken. Alvast bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:26 schreef milagro het volgende:
Vanishing Point
denk eraan dat er ook een remake is, hè, dat je de juiste "koopt"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:44 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het 'kopen' om te kijken of het hem is.. Denk het bijna wel hoewel ik het verhaal op imdb.com niet helemaal meer herken. Alvast bedankt in ieder geval!
Ja heb nu die van 1971. Dat moet de goede zijn..quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef milagro het volgende:
[..]
denk eraan dat er ook een remake is, hè, dat je de juiste "koopt"
Malenaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:49 schreef Mind_Fuck het volgende:
Afgelopen week heb ik een heel erg goede italiaanse film gezien op Tv.
Ik meen me te herinneren dat dit op Canvas was, alleen ben ik de titel vergeten.
Als ik een gok moet doen zou ik zeggen dat het gewoon: Madeleine (of Madelene) heet.
Een van de hoofdpersonages is de beeldschone Madelene een jonge vrouw in een Siciliaans dorp tijdens de tweede wereld oorlog.
Een van de meest begeerde vrouwen in het dorp, nagekeken door alle mannen en het mikpunt van jaloezie van de andere vrouwen.... gerodel alom.
Op een dag komt haar echtgenoot te overleiden tijdens een veldslag in Afrika en niet veel later komt haar vader te overleiden na een bombadement op haar dorp.
Hierdoor wordt ze noodgedwongen steeds verder de prostitutie in te gaan om op die manier voor zichzelf te zorgen.
De hoofdrol is weg gelegd voor een jongen van een jaar of 13/14 die tot over zijn oren verliefd is op Madelene en daar nogal wat geinige dagdromen/fantasieen aan overhoud
Aan de ene kant is het een drama, maar ik vond het vaker meer een comedy.
Erg vermakelijk, zeker een van de beste films die ik in een lange tijd heb gezien.
Wsl. ook een vrij recente film.
Op IMDB en google heb ik al gezocht naar films met de naam: Madelene/ Madeleine e.d. maar heb totaal niets kunnen vinden.
Ik zou de titel graag willen weten zodat ik op DVD jacht kan gaan.
Dat is 'em i.d.d.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Malena
(had je de TV-gids van vorige week niet meer?)
http://www.canvas.be/canv(...)cript/dezeweek.shtmlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:23 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Dat is 'em i.d.d.
Ik heb al jaren lang geen tvgids meer, doe allen met internet en teletekst.
Ik weet vrij zeker dat het geen documentaire was, maar echt een scripted tv-serie. Qua opzet leek het op The 4400, maar ook Threshold en Heroes doen me eraan denken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef Malahide het volgende:
Zou het dit kunnen zijn?
Dokwerk-documentaire "En de mens is een aap geworden?"
No-one? Het is dus niet "against the wind"quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef Autoreply het volgende:
Ik zoek de titel van een Engels/Ierse miniserie. Een aantal jaren geleden uitgezonden op een van de publieke omroepen. Het speelde tijdens de Ierse onafhankelijkheidsoorlog en ging o.m. over de liefde tussen een jong stelletje![]()
Iemand?
The Day of the Triffids?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef seilram het volgende:
Ten tweede: een serie die half jaren '80 s'avonds laat voornamelijk werd uitgezonden. Over vlees-etende planten die mensen aanviel.
Escape from Absolomquote:Op zondag 11 maart 2007 15:09 schreef MagiLune het volgende:
Ik zoek een film over een soort gevangenis op een eiland. (tenminste dat ik wat ik me kan herrinneren).
Op dat eiland zijn er 2 groepen, een groep woont in de bossen/jungle achtig iets. Ze zien er smerig uit. Zwarte tanden, vieze huid etc. En een groep die in een soort van kamp woont. Deze mensen zien er redelijk verzorgd uit, wonen in zelf gemaakte huizen of tenten. Ze vieren er zelfs kerst
Er komt op een gegeven moment een man aan op dat eiland en die gaat bij dat kamp 'wonen'. Hij wil wel ontsnappen en gaat dat proberen. De lui uit dat kamp gaan hem proberen te helpen.
Nou meer info kan ik met niet heugen... wie o wie snapt mijn verhaal en herkent het?
als het op het puntje van je tong ligt, dan helpt Burt's filmlist in imdb niet?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:19 schreef Knoekie het volgende:
Ik zoek een film met Burt Reynolds
In de film rijd hij volgens mij ergens in de Grand Canyon, waar hij in zijn auto achterna word gezeten door een vrachtwagen. De titel ligt echt op het puntje van me tong. Iemand die het weet?![]()
Nope beide nietquote:Op maandag 12 maart 2007 00:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Smokey and the Bandit?
Cannonball Run?
Nee. Ik begin nu zelf te twijfelen aan de acteurquote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
als het op het puntje van je tong ligt, dan helpt Burt's filmlist in imdb niet?
Is het deze?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:30 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee. Ik begin nu zelf te twijfelen aan de acteur![]()
Er is ook nog een film met Kurt Russell en een truckquote:Op maandag 12 maart 2007 00:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Is het deze?
http://imdb.com/title/tt0067023/
Ja, bedanktquote:Op maandag 12 maart 2007 00:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Is het deze?
http://imdb.com/title/tt0067023/
In Final Destination 3 gebeurt iets soortgelijks met 2 meisjes...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:06 schreef Ruubstar het volgende:
Ik had laatst film gekeken daarin werden mensen op verschillende manieren om het leven gebracht,
Er was een bepaalde scene dat een man onder de zonnebank ging. En toen werd de zonnebank afgesloten zodat deze man er niet meer onder weg kon komen. met als resultaat dat hij geroosterd werd en dood ging
Wie weet de titel van deze film? kan er maar niet opkomen helaas
het is niet Final destination 3, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:08 schreef Mike het volgende:
Het klinkt als Final Destination 3, maar daar zijn het wel 2 meiden die doodgaan door de zonnebank.
http://www.imdb.com/title/tt0451957/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
het is niet Final destination 3, dat weet ik zeker
quote:
Er staan geen plaatjes bij, maar als ik het zo lees... dan moet het dat wel zijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef Muzzie het volgende:
[..]
The Day of the Triffids?
Beroemd boek, beroemde film, en blijkbaar ook een TV-serie.
Niemand?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef Symer het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een tv-serie die een paar jaar terug in Nederland werd uitgezonden.
Het begon over hoe Chimpansees en mensen qua DNA maar een paar procent verschillen en dat er nu een nieuw soort mens opstond dat zich ook onderscheidde van de Homo Sapiens door maar een paar procent verschil in DNA. De serie volgde twee agenten of onderzoekers die op zoek waren naar leden van deze nieuwe soort omdat ze een gevaar waren en de Homo Sapiens wilden uitroeien (kan zijn dat ik er naast zit, maar zoiets was het wel). De nieuwe soort werd vermoed naar het percentage waarin het DNA verschilde met dat van ons (1.6-ers ofzo)
Het kan een mini-serie geweest zijn, misschien Brits. Meer kan ik me niet herinneren (behalve een paar flarden van scènes), weet iemand welke serie ik bedoel?
Deze misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Niemand?
Nieuw mensenras staat op (zelfde uiterlijk, alleen verder geëvolueerd qua denken), is een gevaar voor de huidige soort en moet bestreden worden?
Dacht dat het een serie was, maar daar begin ik nu aan te twijfelen.
Ik denk dat je op de laatste 3 seizoenen van The X-Files doelt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef Symer het volgende:
Nee, er kwamen geen ruimtereizen in voor.
De paar scènes die ik me herinner doen me denken aan iets als Kommissar Rex, maar dan zonder de hond en met geëvolueerde mensen als de criminelen.
Met Scully, zonder Mulder, Met Dogget en nog een agente, 3 seizoenen lang gingen ze idd achter een nieuw mensenras aan....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef Symer het volgende:
Ik was een behoorlijke X-Filesfan dus dat zou ik wel herkend hebben, maar de laatste paar seizoen heb ik niet gezien (dat was toch met een nieuwe Mulder en Scully?)
Gingen ze toen achter een nieuw mensenras aan?
let's give it a tryquote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef denka het volgende:
Ik heb vorige zomer een film gezien maar ik ben de naam helaas kwijt, ook google levert mij geen goed resultaat op.
De film gaat over een groep mensen (hippie/krakers achtige mensen) die met ik dacht twee busjes naar een vaag festival rijden in spanje/portugal. Deze mensen leven in een soort gemeenschap en volgens mij heeft iedereen drugsproblemen en proberen door middel van deze gemeenschap af te kicken en clean te worden.
Bij deze groep komt een meisje terecht die is weggelopen en zij gaat ook mee naar het festival. Haar moeder is ongerust en vind haar uiteindelijk. Ipv dat ze naar huis gaan raakt de moeder ook in de ban van deze "gemeenschap" en sluit zich ook bij hun aan. Na het festival is iedereen op een of andere boerderij waar ze dus leven en proberen clean te worden. Ze plukken druiven etc..etc..daar gebeurt natuurlijk nog vanalles met de leider, die moeder en haar dochter.
Zo gaat een beetje het verhaal maar de mensen die deze film hebben gezien zullen zeker het volgende herkennen. Deze groep heeft ook een soort lied/jel en dat gaat als volgt:
Er is vast wel iemand die de naam weet van deze filmHelaas geen Spark of iets in die richting..
Nevermind...na heel veel nadenken (lees: piekeren) ben ik er achtergekomen welke film het is. Ik dacht dat het ergens in de jaren 80 was maar de film komt uit 91 en was met C. Thomas Howell.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef boku het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een film uit ergens in de 80's. Wat ik weet is de verhaallijn maar niet meer wie er in speelde. Ik dacht DB Sweeney maar dat was um niet. Oke de verhaallijn is als volgt:
Het verhaal gaat over een 'zigeuner' gezin (ik weet niet zeker of het echt zigeuners waren of dat het gezin gewoon rondtrok in een caravan. Alhoewel ik er langer over na denk vermoed ik toch dfat het zigeuners waren) dat wordt vermoordt ergens in een dorpje voor de ogen van hun zoon. Die zoon komt jaren later naar dat dorpje om vervolgens stelselmatig de moordenaars om te brengen.
Helaas is dat het enige wat ik me kan herinneren en dat de acteur toch wel iets weg had van DB Sweeney.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
BVD!
http://www.imdb.com/title/tt0130018/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:06 schreef Ruubstar het volgende:
Ik had laatst film gekeken daarin werden mensen op verschillende manieren om het leven gebracht,
Er was een bepaalde scene dat een man onder de zonnebank ging. En toen werd de zonnebank afgesloten zodat deze man er niet meer onder weg kon komen. met als resultaat dat hij geroosterd werd en dood ging
Wie weet de titel van deze film? kan er maar niet opkomen helaas
Kill Billquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik zoek een fragment van een film waarin een vergadering geheel uit de hand loopt. Ik ben dus niet op zoek naar een specifieke film, maar naar een fragment wat aan de beschrijving voldoet.
Het mag bijvoorbeeld een maffia film zijn waarbij iemand tijdens de vergadering wordt omgelegd, maar ook een moderne vergadering die uitmondt in een ordinaire ruzie.
Hoe meer fragmenten / suggesties hoe beter.
Ik kan me herinneren dat in snatch (dacht ik) die kerel een bijl achter in iemands hoofd ramt, maar weet niet meer of het een vergadering was.
Top, thanksquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jaren 70:
- Top Pop
- Tita Tovenaar
- Q & Q
- Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen
Jaren 80:
- The A-team
- The Cosby Show
- Dukes of Hazard
- Family Ties
- De famile Knots
- Miami Vice
Zoiets?
Vergeet niet, Ren Je Rot en de Stuif eens in show.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Top, thanks![]()
En dingen als de weekend-kwis of wie-van-de-3 of 1-van-de-8 ofzo, van die shows waar je op zaterdag met het hele gezin naar keek
waren die ook in die periode of toch weer later?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik zoek een fragment van een film waarin een vergadering geheel uit de hand loopt. Ik ben dus niet op zoek naar een specifieke film, maar naar een fragment wat aan de beschrijving voldoet.
Het mag bijvoorbeeld een maffia film zijn waarbij iemand tijdens de vergadering wordt omgelegd, maar ook een moderne vergadering die uitmondt in een ordinaire ruzie.
Hoe meer fragmenten / suggesties hoe beter.Die vraag was toch al eerder gesteld en voldoende antwoord op gegeven in dit topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Niet door mij, maar ik zal eens gaan zoeken dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Die vraag was toch al eerder gesteld en voldoende antwoord op gegeven in dit topic?
Kan je de scènes (als je tijd hebt) een beetje specificeren, want het moet een heel sprekend voorbeeld zijn voor een les.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Kill Bill
the Untouchables
the Hudsucker Proxy
Some Like It Hot
Kill Bill - Lucy Liu rekent met zwaard af met een falende ondergeschikte van haar bende tijdens een vergadering.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:48 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Kan je de scènes (als je tijd hebt) een beetje specificeren, want het moet een heel sprekend voorbeeld zijn voor een les.
Tnx! Hier kan ik prime mee uit de voeten!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:12 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Kill Bill - Lucy Liu rekent met zwaard af met een falende ondergeschikte van haar bende tijdens een vergadering.
the Untouchables - idem door Robert de Niro (Al Capone, echte maffiabende dus) met honkbalknuppel.
Some Like It Hot - Maffiabaas laat tijdens vergadering met concurrerende bende die helemaal doorzeven door uit taart springende special-guest (betrapte ooggetuigen Jack Lemmon en Tony Curtis verschuilen zich daarna als vrouwen in damesorkest(?), dat is de film verder). Nu ik eraan denk, ook in the Godfather 3 wordt een vergadering beëindigd door een schietende helicopter.
Hudsucker Proxy - Directeur van slechtlopende speelgoedfabriek springt tijdens vergadering uit het raam (geen begane grond).![]()
dus nu heb ik een missie om uit te vogelen hoe het kan dat dit de 2e keer is dat een Fokker op zoek is naar films waar vergadermomenten in voorkomen....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:55 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
@ Patch, het is geen opdracht voorschool, maar toch bedankt.
Zou deze het zijn:quote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef win2k het volgende:
Ik zoek een film over een groepje programmeurs (dacht ik) die gaan paintballen in de bossen. Hier worden ze (in het begin) 1 voor 1 vermoord. Op het eind gaan ze in één of andere bunker met een ISDN lijntje iets uploaden......
echt meer weet ik er niet meer van... was halverwege jaren 90 (na 1995 in elk geval)
kan niet meer op de titel komen en wil hem nog es een keertje zien
Enemiesquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:25 schreef Houtspeer het volgende:
Het is een serie met 6 van die gasten, 3 vrouwen en 3 mannen
iedereen een andere persoonlijkheid, eentje is een chef geloof ik, eentje iets met dino's, eentje acteren en eentje is een hoer ofzo..
Ze wonen ook fokking dichtbij elkaar in new york
Ja leuk he. En het zijn er héél veelquote:edit: ik wil even zeggen dat jij de leukste varierende avatars hebt
Jaaaaquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
ow, dan is het friends!
ja ik ken hem.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef lamers het volgende:
Hey,
Ooit op een zaterdagnacht op SBS een thriller gezien. Alhoewel ik het verhaal me nog vaag herinner is die film altijd begebleven. Het gaat over een doofstomme vrouw die op een filmset van een pornofilm ziet dat er iemand vermoord wordt. Het lijk komt dan in een grote oven terecht en zij wordt volgens mij dan achterna gezeten door de moordenaar. Op het einde wordt ze doodgeschoten maar dat blijkt een filmattribuut te zijn een soort pak en de gun is de afstandbediening ervan
Iemand een idee?
Same here ik weet de titel wel maar kan er echt niet meer opkomen. Zit er al een weekend aan te denken dus dacht misschien hier meer gelukquote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ik ken hem.
Is dat niet met die dove actrice? Marlee Matlin?
Even op IMDB kijken, hoor.
Hm, nee niet met Marlee Matlin dus. Ik weet welke film je bedoelt en de titel ligt op het puntje van m'n tong, maar nee, het komt niet.
Ook mijn gok geweest.quote:
je kúnt in de tvgids kieken om te kijken welke je nou ook weer moest downloaden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:08 schreef immortalsean het volgende:
ik zoek eigenlijk niet zozeer de titel, maar meer welke aflevering, welk nummer...
ik weet niet of dat ook in dit topic mag, maar anders delete een modje de post maar.
van house van vorige donderdag:
was iets van een iemand met oncontroleerbare spieren die een autoongeluk veroorzaakt. en dat cameron haar follow-up aids-test moet doen maar dat niet durft.
van NCIS (beide afleveringen) van afgelopen woensdag... weet niet meer hoe die afleveringen verliepen
zo iemand zo vriendelijk willen zijn om het seizoen en het nummer van de aflevering te geven?
House is heel simpel via bv de volgende site te checken, http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=199quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:08 schreef immortalsean het volgende:
ik zoek eigenlijk niet zozeer de titel, maar meer welke aflevering, welk nummer...
ik weet niet of dat ook in dit topic mag, maar anders delete een modje de post maar.
was iets van een iemand met oncontroleerbare spieren die een autoongeluk veroorzaakt. en dat cameron haar follow-up aids-test moet doen maar dat niet durft.
van NCIS (beide afleveringen) van afgelopen woensdag... weet niet meer hoe die afleveringen verliepen
zo iemand zo vriendelijk willen zijn om het seizoen en het nummer van de aflevering te geven?
Dat jij voor zo'n luie mongool nog moeite gaat doen zeg.. Je bent te goed voor deze wereld..quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:12 schreef Lefkos het volgende:
[..]
House is heel simpel via bv de volgende site te checken, http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=199
NCIS via http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=4824&rubrieknaam
1) kijk op tvgids als je de Nederlandse series volgtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:08 schreef immortalsean het volgende:
Ach, had even niks te doen en dit was wel erg simpel, probeer hem zo een beetje te stimulerenquote:Op woensdag 28 maart 2007 03:13 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat jij voor zo'n luie mongool nog moeite gaat doen zeg.. Je bent te goed voor deze wereld..
teveel info, Falco, zo wordt het verwarrendquote:Op zondag 1 april 2007 16:19 schreef Falco het volgende:
Hoe heet die ene film (of aflevering van serie kan ook...). Iets met een kerk en een angstaanjagend monster/alien, voorbestemde dood ofzo, een auto-ongeluk en uiteindelijk komt het allemaal weer goed dacht ik.
Ik kom er niet op!
Nee dat is hem niet. Het is volgens mij wel een iets oudere film.quote:Op zondag 1 april 2007 16:25 schreef milagro het volgende:
[..]
teveel info, Falco, zo wordt het verwarrend
ik gok Constantine
End of days?quote:Op zondag 1 april 2007 17:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet. Het is volgens mij wel een iets oudere film.
Nee ook niet. Het gaat het onder andere erover dat een familielid nog zou leven ofzo. Beetje gekloot met de tijd komt er volgens mij ook in voor... Echt frustrerend dat ik er niet op komquote:
Ik ben al de hele dag bezig met het checken van allerlei combinaties als deze enzoquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://uk.imdb.com/keyword/car-crash/church/
Een van deze?
Jaren 80 ofzo. Ik zat te denken aan een Nightmare on Elm Street, maar daarvoor is het allemaal toch net iets te intelligent voor. Aan de andere kant ben ik ook bang dat ik twee films voor één ziequote:Op zondag 1 april 2007 19:34 schreef milagro het volgende:
een oudere film, hm.... anders had ik Silent Hill gegokt
dat vind ik altijd zo cheap he. Van die 3e rangs films die even meeliften op een succes.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef Canisfire het volgende:
Ik zoek de titel van een gevangenis film uit 2001 geloof ik.
Op de dvd cover staat iets van before there was prison break there was......
Da's Moonlightquote:Op donderdag 5 april 2007 01:00 schreef punkgirl het volgende:
Hi, ik ben op zoek naar een film.
Het is een nederlandse film, en hij is ongeveer 2 jaar geleden 1 keer op de tv geweest.
Het gaat over een meisje, dat met haar ouders in een grote villa woont.
Dan word ze ongesteld voor de 1ste keer, en rent ze naar het schuurtje. Daar zit een jongen, afgaans ofzo dacht ik.
Die heeft een schotwond, en hij heeft cocaine moeten slikken voor smokkelaars. Hij is heel ziek, en het meisje verzorgt hem. Dan gaan ze samen weg. Drugs gebruiken, stelen en vrij leven.
Het is zeker geen kinderfilm. Hij is ook zo verschrikkelijk mooi.
Kan iemand mij helpen?
Volgens mij laat je geheugen je gedeeltelijk in de steek, en bedoel jequote:Op donderdag 5 april 2007 10:02 schreef QazzaQ het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel van een film.
Het gaat over een groep astronauten in een ruimteschip die een reis maken van enkele jaren. Maar dan gaat er iets fout en het ruimteschip zou ontploft moeten zijn ofzo, maar dat gebeurt niet.
Dan gaan ze naar buiten en komen tot de ontdekking dat ze al die tijd in een simulatie zaten gewoon op aarde.
Hmmz, volgens mij is het een andere film, maar deze wil ik ook wel zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Volgens mij laat je geheugen je gedeeltelijk in de steek, en bedoel je
Capricorn One
(Astronauten weten natuurlijk zelf wel dat ze niet in de ruimte zitten, alleen de Ruimtesmurf wist dat tijdens zijn reis niet)
wat is dat nu weerquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef Patch het volgende:
Ik weet het, maar ik wacht even met antwoord geven....
LOLquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef Patch het volgende:
O die, das idd een vette film!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef Patch het volgende:
Heel misschien:quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:11 schreef Pino_666 het volgende:
Ik zoek de naam van een documentaire die allemaal feiten aan het licht brengt waar men normaal niet over nadenkt.Volgens zijn feiten niet van één bepaald onderwerp. De titel ligt echt op mn tong... het iets van "that's the truth" of iets met "facts". Ik weet dat het wel een hele vage beschijving is, maar misschien heeft iemand een idee.![]()
Ontzettend bedanktquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:28 schreef Unabombertje het volgende:
Dungeons and Dragons was dat
http://www.80sanimation.com/dungeons-dragons/group1small.jpg
edit. plaatje erbij
http://www.imdb.com/title/tt0327137/quote:Op woensdag 11 april 2007 03:24 schreef Foeske het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin een jongetje door z´n moeder wordt achtergelaten bij twee oude ooms op een afgelegen boerderij. Die moeten eerst niks van hem hebben, maar later ontstaat er een goede band. Een van de ooms vertelt verhalen over hun avonturen vroeger in noord-afrika. De film begint (eb eindigt) met de jongen als volwassene en gaat dan terugblikken.
De titel is volgens mij iets met ´leeuw´ (de jongen krijgt op een dag een leeuw en verzorgt deze), maar ik heb de titel alleen in het spaans gezien (dus iets met ´leon´).
Volgens mij is de acteur die het jongetje speelde een bekend jong acteurtje, maar dit weet ik niet meer zeker. De film is volgens mij hoogstens een paar jaar oud. Alvast bedankt!
Hee, dat is nog eens snel, super!quote:Op woensdag 11 april 2007 03:26 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0327137/
Leuke film![]()
Of.... deze (The Secret)quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:11 schreef Pino_666 het volgende:
Ik zoek de naam van een documentaire die allemaal feiten aan het licht brengt waar men normaal niet over nadenkt.Volgens zijn feiten niet van één bepaald onderwerp. De titel ligt echt op mn tong... het iets van "that's the truth" of iets met "facts". Ik weet dat het wel een hele vage beschijving is, maar misschien heeft iemand een idee.![]()
quote:The Secret is a feature length movie presentation which reveals The Great Secret of the universe. It has been passed throughout the ages, traveling through centuries... This is The Secret to everything - the secret to unlimited joy, health, money, relationships, love, youth: everything you have ever wanted. All the resources you will ever need to understand and live The Secret. The world's leading scientists, authors, and philosophers will reveal The Secret that utterly transformed the lives of every person who ever knew it... Plato, Newton, Carnegie, Beethoven, Shakespeare, Einstein.
House of 9quote:Op zondag 15 april 2007 13:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een film waarin een paar mensen worden opgesloten en ze verschillende opdrachten moeten doen. Dus een soort Big Brother.
(Saw hoef je niet te noemen)
The Life of David Gale?quote:Op zondag 22 april 2007 00:42 schreef Brian2 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film over een kerel die verdacht van en veroordeeld wordt voor de moord op een vrouw, waarvan uiteindelijk blijkt dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Het hele gebeuren was opgenomen op tape, maar of er was mee geknoeid, of er was maar een deel van bekend, waardoor het dus leek alsof hij haar had vermoord, maar het was eigenlijk zelfmoord en hij was daar bij. Het was de taak van een journaliste om op tijd de tape te vinden met daarop het bewijs dat het zelfmoord was, zij wordt dus gevolgd in haar zoektocht. Ik weet niet meer het precieze plot of hoe de film ging, ik hoop dat deze info genoeg is.
nee, het was geen serie, echt een film. heb hem een jaar of vijf geleden gezien op tv, bovendien was hij gewoon engelsquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:41 schreef Muzzie het volgende:
Klinkt een beetje als de serie Oud Geld.
leuk linkjequote:Op zondag 22 april 2007 19:31 schreef VampiricDemon het volgende:
Heeft iemand een idee of er van 'die erben der saurier' een engelse of nederlandse versie is?
Ik kan het nl niet vinden.![]()
Dus ben ik op zoek naar de engelse of nederlandse titel en een eventuele plek waar ik het kan krijgen/kopen.
Er is vast wel iemand op fok! die dit weet dan wel goed is in duits toch?
Alvast bedankt!
Volgens mij niet.. Dit lijkt me namelijk over krokodillen te gaan..quote:Op zondag 22 april 2007 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
leuk linkje
Walking with Dinosaurs is dat toch of niet?
Je linkje snap ik niet.quote:Op zondag 22 april 2007 19:39 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. Dit lijkt me namelijk over krokodillen te gaan..
En walking with dinosaurs is toch van Discovery Channel??![]()
Op 1:15 komt die titel in beeld, vandaarquote:Op zondag 22 april 2007 19:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Je linkje snap ik niet.
Hoezo slaat dat op "erben der Saurier'
oh lekker duidelijkquote:Op zondag 22 april 2007 19:44 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Op 1:15 komt die titel in beeld, vandaar
Je zal vast gelijk hebben maar Reinhard Radke staat niet genoemd als makerquote:Op zondag 22 april 2007 19:46 schreef milagro het volgende:
[..]
oh lekker duidelijk
Die Erben der Saurier is de duitse titel voor de serie Walking with Dinosaurs, van de BBC dus.
Boek heb ik hier, videobanden ook , dus seker oewetuh, jonguh![]()
weetjewat?quote:Op zondag 22 april 2007 19:57 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben maar Reinhard Radke staat niet genoemd als maker
terwijl het filmpje achter de link hem wel noemt
vreemd??
quote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef milagro het volgende:
[..]
weetjewat?
je zoekt het maar lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |