hmmmm..... het zou wel eens kunnen... al is die van 1993 en ik geloof dat ik jonger was toen ik hem zag... ik ga hem eens downl.... eh huren en kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef Patch het volgende:
[..]
wellicht Sommersby?
http://www.imdb.com/title/tt0108185/
het is niet Sommersby, hoor, want 1: de vrouw sterft niet en 2: de man komt wel terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
hmmmm..... het zou wel eens kunnen... al is die van 1993 en ik geloof dat ik jonger was toen ik hem zag... ik ga hem eens downl.... eh huren en kijken![]()
Heb hem toevallig net gezien en het is niet Morgan Freeman, heb je de weddenschap nu gewonnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef sheriff... het volgende:
Weet iemand of die zwarte gast in de reclame van AXE Morgan Freeman is of iemand anders.
We hebben hier een weddenshap over maar kunnen het niet vinden.
alvast bedankt
echt niet Morgan Freeman?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef Foxdonut het volgende:
Ik dacht van niet, Morgan Freeman ziet er nog wat ouder uit. Maar er is inderdaad wel gelijkenis, misschien daarom ook wel gecast:)
Je hebt naar Spooks gekeken op NED3.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik keek vannacht een politieserie over MI5 (Britse inlichtingendienst), het was op NED 1. Nu heb ik op de site gekeken en de tv gids, maar ik kan de titel van die serie dus niet vinden.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Je hebt naar Spooks gekeken op NED3.
Hehe 2 vrienden van me hadden een weddenschap.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echt niet Morgan Freeman?
Echt wel, volgens mij. Maar mijn huisgenoot zegt ook van niet.
Surviving the Gamequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:23 schreef Arachide het volgende:
Weet iemand hoe deze film ook al weer heette?
Het ging over een donkere zwerver met dreads die van de straat wordt geplukt en vervolgens in een bos wordt gezet waar een groep mannen voor de 'grap' op hem gaat jagen. Ik dacht dat Nick Nolte er in speelde maar uit IMDB.com word ik niet veel wijzer.
Het is hem niet, de reclame is in de sfeer gemaakt van een film waarin MF een detective speelt, en dat is wel zo leuk als je dan een MF look-a-like neemtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef sheriff... het volgende:
Weet iemand of die zwarte gast in de reclame van AXE Morgan Freeman is of iemand anders.
We hebben hier een weddenshap over maar kunnen het niet vinden.
alvast bedankt
Nog best een leuke reclamequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:17 schreef Patch het volgende:
Morgan Freeman heeft maar 1 reclame gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=HeNxVaPVAlU
YES!!! That's it!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:32 schreef milagro het volgende:
broomsticks and bedknobs
of andersom
iemand?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik vanmiddag een trailer zag in de media markt. Het speelt zich een beetje af in de hippie tijd als de vietnam oorlog op het punt van beginnen staat. Een jongen en een meisje krijgen wat en die jongen is volgens mij een soort van kunstenaar. Ik heb geprobeerd de titel te onthouden, maar dat is niet gelukt. Wat is nog wel weet is dat het iets van Journey across the world of around the world heette, zoiets dergelijks denk ik het kan ook anders zijn.
bvd
te weinig info.quote:
Er komen stukjes oorlog in voor, maar je ziet meer demonstraties tegen de oorlog.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
te weinig info.
ging het ook over de oorlog, of was dat slechts om de tijd te duiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |