"een film".quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is hem niet, de reclame is in de sfeer gemaakt van een film waarin MF een detective speelt, en dat is wel zo leuk als je dan een MF look-a-like neemt
Nou, het had ook Kiss the Girls of Along Came a Spider kunnen zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"een film".
Cultuurbarbaar. Se7en natuurlijk
.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, het had ook Kiss the Girls of Along Came a Spider kunnen zijn
geen idee, ik ken de reclame amperquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Een erg overduidelijke "parodie" op Se7en plus Morgan Freemans karakter en niet op KTG of ACAS...
De uitdaging.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
ik heb vroeger (denk ergens rond 1997 ofzo) ooit een programma gezien met volgens mij angela groothuizen als presentatriece.
zij ging dan bijvoorbeeld voor een groep oude mensen een heel nieuw bejaardehuis ofzo laten bouwen (kan ook zijn dat ze het alleen deden voor kinderen, weet ik niet)
iemand een idee hoe dit programma heette?
The Prestige?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef waynie het volgende:
titel van een film, heet iets in de trant van The Preduge" ofzo.. is nog best nieuw 2006 ofzo
Dat geloven we toch allebei niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:14 schreef milagro het volgende:
Het boek heet de Hashkruiser , dat ms dan?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:40 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat geloven we toch allebei niet.
Een serie opgenomen in 1976 met in de titel Hash? En dat op de Nederlandse televisie?
Maar het zijn gewoon prachtige verhalen.
Bedankt voor het meedenken.
Je bent geweldig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef milagro het volgende:
[..]het boek is toch ook gepubliceerd destijds , met die titel
[afbeelding]
maar goed, whatever
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:29 schreef milagro het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0167715/
dit is de serie dus denk ik
Zoek je de serie op dvd of het boek en wil je het ondertiteld of versta en begrijp je frans?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:55 schreef Thorical het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Maar ook daar was ik zelf al achter.
Maar wat was de naam nu in het Nederlands?
En hoe kom ik aan een copie of iets want dit is iets wat ik echt wil hebben. Het maakte mij duidelijk dat de wereld verder ging dan onze spruitjes.
remercie pour la recherche.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Zoek je de serie op dvd of het boek en wil je het ondertiteld of versta en begrijp je frans?
De serie kun je nl wel kopen, maar is in het frans en veder kom ik niet![]()
http://www.amazon.fr/secrets-Mer-Rouge-Coffret-DVD/dp/B000GUJX16
Ik verbaas me er ook altijd over. Niet zozeer in dit topic, maar ook in veel andere topics. Alleen al een vraag als 'wat komt er vanavond op tv' terwijl je met 1 druk op een knop een gids tevoorschijn tovert.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef milagro het volgende:
toevallig vind ik persoonlijk 'zoeken en vinden' leuk, dus het is geen klacht, alleen een verbaasd afvragen
geen creatief inventief breinquote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef Thorical het volgende:
Ik ben gewoon niet op het idee gekomen om ook ff in de imbddata bank te gaan kijken.
Geen luiheid maar onkunde.
Nee hoor. En dit is gewoon een leuk topic.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef Lefkos het volgende:
maar advies is zo gegeven en zo gedaan, dus wat is de schade, niks toch.![]()
Het Debuutquote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Beatlesque het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een film van Nederlandse bodem, waarschijnlijk daterend uit eind jaren '70 of begin jaren '80. De film is gebaseerd op een roman en gaat over een meisje van 14 dat een affaire krijgt met een vent die minstens een jaar of 40 (wellicht ouder is) en volgens mij ook een vriend van de familie... Eigenlijk weet ik nauwelijks nog iets van het verhaal, op enkele scènes na.
Iemand een idee?
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef Autoreply het volgende:
Ik zoek de titel van een Engels/Ierse miniserie. Een aantal jaren geleden uitgezonden op een van de publieke omroepen. Het speelde tijdens de Ierse onafhankelijkheidsoorlog en ging o.m. over de liefde tussen een jong stelletje![]()
Iemand?
Ik kan op IMDB niets van tijdens de Ierse onafhankelijkheidsoorlog vinden met iets wat daarop lijktquote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef milagro het volgende:
Against the Wind?
deeltje 8quote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef Roltrapfee het volgende:
Wie kan mij helpen aan het juiste deel van Halloween?
Ik ben op zoek naar de film waarin een stel mensen voor een realityshow (of zo) in dat huis gaan zitten, en degene die het er een nacht lang uithoudt wint geld. Uiteraard loopt de moordenaar er perongeluk nog rond en wordt iedereen vermoord.
Aan het begin van de film gaat er iemand dood doordat ie een schaats in z'n gezicht krijgt.
Iemand die weet welk deel het is?
Haha, ik vroeg me al af waarom ik hem niet kon vinden, ik dacht dat deel 7 de laatste wasquote:Op maandag 26 februari 2007 16:59 schreef Patch het volgende:
[..]
deeltje 8
http://www.imdb.com/title/tt0220506/
http://www.imdb.com/title/tt0780568/quote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik zoek een Hitler film die 2 a 3 maanden geleden uitgekomen is in Duitsland, Hitler wordt neergezet als een kluns en wordt belachelijk gemaakt.
Er was eens... het lichaamquote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
Jaaaaa, dit topic moest k hebben
Ik zat gister met een stel maten te lullen over oude TV-series, waarbij er in een keer het volgende in me opkwam:
Er was 'vroeger' zo'n tv serie, die zich afspeelde in het menselijk lichaam.
Gevechten met rode bloedcellen, virussen etc.
Alles in tekenfilmfiguren uiteraard.
Het was dacht ik een behoorlijk biologisch programma ook, er werd van alles uitgelegd over de werking van het menselijk lichaam..
Iemand een idee hoe dat programma heette?
Geeft nietquote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Er was eens... het lichaam
[afbeelding]
Er is ook een Er was eens... de ruimte versie
Edit: Ik lees over het antwoord heen zie ik
Maar niemand die mij op weg kan helpen, dacht dat hier wel de echte filmkenners zaten..quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef denka het volgende:
Ik heb vorige zomer een film gezien maar ik ben de naam helaas kwijt, ook google levert mij geen goed resultaat op.
De film gaat over een groep mensen (hippie/krakers achtige mensen) die met ik dacht twee busjes naar een vaag festival rijden in spanje/portugal. Deze mensen leven in een soort gemeenschap en volgens mij heeft iedereen drugsproblemen en proberen door middel van deze gemeenschap af te kicken en clean te worden.
Bij deze groep komt een meisje terecht die is weggelopen en zij gaat ook mee naar het festival. Haar moeder is ongerust en vind haar uiteindelijk. Ipv dat ze naar huis gaan raakt de moeder ook in de ban van deze "gemeenschap" en sluit zich ook bij hun aan. Na het festival is iedereen op een of andere boerderij waar ze dus leven en proberen clean te worden. Ze plukken druiven etc..etc..daar gebeurt natuurlijk nog vanalles met de leider, die moeder en haar dochter.
Zo gaat een beetje het verhaal maar de mensen die deze film hebben gezien zullen zeker het volgende herkennen. Deze groep heeft ook een soort lied/jel en dat gaat als volgt:
Spark! (klap,klap), Spark it up!
Spark! (klap,klap), Spark it up!
Er is vast wel iemand die de naam weet van deze filmHelaas geen Spark of iets in die richting..
je zou denken The Panic Room, maar is dat al 2 jaar terug op tv geweest?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Een jaar of twee terug bij RTL 5 een horrorfilm gezien over een vrouw met kind, die 's nachts te maken krijgt met inbrekers. Ze vlucht een kluis in haar slaapkamer in, en daar zit ze de hele tijd. Tot ze op een gegeven moment medicijnen moet halen voor haar kind.
Ik vond het wel een spannende film, maar ben alleen de titel kwijt.
Ja, dat is 'mquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef milagro het volgende:
[..]
je zou denken The Panic Room, maar is dat al 2 jaar terug op tv geweest?
Moet je Flight Plan ook maar eens kijken, daar komt "dezelfde dame " opnieuw in de problemenquote:
misschien is dat het ja..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef milagro het volgende:
we zijn niet zo into drugs en hippies , ms is dat het
Klinkt als 1 van de afl van Dallas of Dynasty, weet je zeker dat het een film was?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:56 schreef Corelli het volgende:
in de jaren 80 heb ik een film gezien met daarin eens scene waar een man iedereen op een bruiloft overhoop schiet. Hij liep op een gegeven moment echt over de lijken. Was in een kerk geloof ik.
Het was geen typische amerikaanse actiefilm. Meer een soort drama film voor hoogopgeleiden. Kwam allemaal erg engels over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |