bob saget?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:43 schreef Chen het volgende:
Thanks
Nog een vraag: Hoe heet deze gozer ookalweer [img]http://www.home.zonnet.nl/honeypie/bobsun.gif/img] en dit is het icoon van SunChaser.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef SuperRogier het volgende:
Behoorlijk oude film
quote:minstens 5 jaar oud
Toevallig The bone collector?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef SuperRogier het volgende:
Zeer vage beschrijving maargoed:
Een moordenaar moet worden gevonden, laat de hele tijd sporen achter zodat de politie die achter hem aan kan. Behoorlijk oude film, paar scènes kan ik me nog herrinneren: een blik in een verlaten metro station waar een "aanwijzing" stond en een belangrijke aanwijzing was de opleiding van de moordenaar. Chapeau voor degene die hem kan vinden, aangezien de film minstens 5 jaar oud is .
was dat niet een korte film ter nagedachtenis aan de moord op Theo? 1 uit een reeks?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef XtoX het volgende:
Ik ben op zoek naar (de titel van) een KORTE film. Ik geloof dat deze korte film niet langer dan 15 min duurde. Hij is minstens 4 jaar oud, toen zag ik hem namelijk een keer 's avonds op een van de publieke (ned1,2 of 3).
Het is een vrij snelle film die start met een man die wordt aangereden, waarna hij in de hemel/hel komt (tenminste zoiets, een groot wit kantoor waar hij moet wachten op de beslissing of hij naar de hemel of hel moet). Daar ziet/hoort hij dat hij 'in de min staat', wat betreft iets van Karma ofzo. Hier weet hij te ontsnappen door met een lift weer 'terug' naar beneden te gaan. Beneden in de wereld van de levenden begint hij zijn leven te beteren door dingen goed te gaan maken/doen. Terwijl hij dit doet zie je links of rechts onder steeds dat hij punten er bij krijgt, en zodoende uiteindelijk weer in de plus terecht komt. Het eindigt dan op het moment dat hij weer wordt aangereden, zoals de film begon (maar nu staat hij dus in de plus wat Karma ofzoiets betreft)
Het was volgens mij in het Engels, al weet ik het niet zeker, er werd niet veel gezegt.
Iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie o wie weet de naam van deze film?
Wil hem nog wel een keer terug zien..
Ben hem nu aan het 'kopen' om te kijken of het hem is.. Denk het bijna wel hoewel ik het verhaal op imdb.com niet helemaal meer herken. Alvast bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:26 schreef milagro het volgende:
Vanishing Point
denk eraan dat er ook een remake is, hè, dat je de juiste "koopt"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:44 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het 'kopen' om te kijken of het hem is.. Denk het bijna wel hoewel ik het verhaal op imdb.com niet helemaal meer herken. Alvast bedankt in ieder geval!
Ja heb nu die van 1971. Dat moet de goede zijn..quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef milagro het volgende:
[..]
denk eraan dat er ook een remake is, hè, dat je de juiste "koopt"
Malenaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:49 schreef Mind_Fuck het volgende:
Afgelopen week heb ik een heel erg goede italiaanse film gezien op Tv.
Ik meen me te herinneren dat dit op Canvas was, alleen ben ik de titel vergeten.
Als ik een gok moet doen zou ik zeggen dat het gewoon: Madeleine (of Madelene) heet.
Een van de hoofdpersonages is de beeldschone Madelene een jonge vrouw in een Siciliaans dorp tijdens de tweede wereld oorlog.
Een van de meest begeerde vrouwen in het dorp, nagekeken door alle mannen en het mikpunt van jaloezie van de andere vrouwen.... gerodel alom.
Op een dag komt haar echtgenoot te overleiden tijdens een veldslag in Afrika en niet veel later komt haar vader te overleiden na een bombadement op haar dorp.
Hierdoor wordt ze noodgedwongen steeds verder de prostitutie in te gaan om op die manier voor zichzelf te zorgen.
De hoofdrol is weg gelegd voor een jongen van een jaar of 13/14 die tot over zijn oren verliefd is op Madelene en daar nogal wat geinige dagdromen/fantasieen aan overhoud
Aan de ene kant is het een drama, maar ik vond het vaker meer een comedy.
Erg vermakelijk, zeker een van de beste films die ik in een lange tijd heb gezien.
Wsl. ook een vrij recente film.
Op IMDB en google heb ik al gezocht naar films met de naam: Madelene/ Madeleine e.d. maar heb totaal niets kunnen vinden.
Ik zou de titel graag willen weten zodat ik op DVD jacht kan gaan.
Dat is 'em i.d.d.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Malena
(had je de TV-gids van vorige week niet meer?)
http://www.canvas.be/canv(...)cript/dezeweek.shtmlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:23 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Dat is 'em i.d.d.
Ik heb al jaren lang geen tvgids meer, doe allen met internet en teletekst.
Ik weet vrij zeker dat het geen documentaire was, maar echt een scripted tv-serie. Qua opzet leek het op The 4400, maar ook Threshold en Heroes doen me eraan denken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef Malahide het volgende:
Zou het dit kunnen zijn?
Dokwerk-documentaire "En de mens is een aap geworden?"
No-one? Het is dus niet "against the wind"quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef Autoreply het volgende:
Ik zoek de titel van een Engels/Ierse miniserie. Een aantal jaren geleden uitgezonden op een van de publieke omroepen. Het speelde tijdens de Ierse onafhankelijkheidsoorlog en ging o.m. over de liefde tussen een jong stelletje![]()
Iemand?
The Day of the Triffids?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef seilram het volgende:
Ten tweede: een serie die half jaren '80 s'avonds laat voornamelijk werd uitgezonden. Over vlees-etende planten die mensen aanviel.
Escape from Absolomquote:Op zondag 11 maart 2007 15:09 schreef MagiLune het volgende:
Ik zoek een film over een soort gevangenis op een eiland. (tenminste dat ik wat ik me kan herrinneren).
Op dat eiland zijn er 2 groepen, een groep woont in de bossen/jungle achtig iets. Ze zien er smerig uit. Zwarte tanden, vieze huid etc. En een groep die in een soort van kamp woont. Deze mensen zien er redelijk verzorgd uit, wonen in zelf gemaakte huizen of tenten. Ze vieren er zelfs kerst
Er komt op een gegeven moment een man aan op dat eiland en die gaat bij dat kamp 'wonen'. Hij wil wel ontsnappen en gaat dat proberen. De lui uit dat kamp gaan hem proberen te helpen.
Nou meer info kan ik met niet heugen... wie o wie snapt mijn verhaal en herkent het?
als het op het puntje van je tong ligt, dan helpt Burt's filmlist in imdb niet?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:19 schreef Knoekie het volgende:
Ik zoek een film met Burt Reynolds
In de film rijd hij volgens mij ergens in de Grand Canyon, waar hij in zijn auto achterna word gezeten door een vrachtwagen. De titel ligt echt op het puntje van me tong. Iemand die het weet?![]()
Nope beide nietquote:Op maandag 12 maart 2007 00:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Smokey and the Bandit?
Cannonball Run?
Nee. Ik begin nu zelf te twijfelen aan de acteurquote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
als het op het puntje van je tong ligt, dan helpt Burt's filmlist in imdb niet?
Is het deze?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:30 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee. Ik begin nu zelf te twijfelen aan de acteur![]()
Er is ook nog een film met Kurt Russell en een truckquote:Op maandag 12 maart 2007 00:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Is het deze?
http://imdb.com/title/tt0067023/
Ja, bedanktquote:Op maandag 12 maart 2007 00:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Is het deze?
http://imdb.com/title/tt0067023/
In Final Destination 3 gebeurt iets soortgelijks met 2 meisjes...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:06 schreef Ruubstar het volgende:
Ik had laatst film gekeken daarin werden mensen op verschillende manieren om het leven gebracht,
Er was een bepaalde scene dat een man onder de zonnebank ging. En toen werd de zonnebank afgesloten zodat deze man er niet meer onder weg kon komen. met als resultaat dat hij geroosterd werd en dood ging
Wie weet de titel van deze film? kan er maar niet opkomen helaas
het is niet Final destination 3, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:08 schreef Mike het volgende:
Het klinkt als Final Destination 3, maar daar zijn het wel 2 meiden die doodgaan door de zonnebank.
http://www.imdb.com/title/tt0451957/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
het is niet Final destination 3, dat weet ik zeker
quote:
Er staan geen plaatjes bij, maar als ik het zo lees... dan moet het dat wel zijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef Muzzie het volgende:
[..]
The Day of the Triffids?
Beroemd boek, beroemde film, en blijkbaar ook een TV-serie.
Niemand?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef Symer het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een tv-serie die een paar jaar terug in Nederland werd uitgezonden.
Het begon over hoe Chimpansees en mensen qua DNA maar een paar procent verschillen en dat er nu een nieuw soort mens opstond dat zich ook onderscheidde van de Homo Sapiens door maar een paar procent verschil in DNA. De serie volgde twee agenten of onderzoekers die op zoek waren naar leden van deze nieuwe soort omdat ze een gevaar waren en de Homo Sapiens wilden uitroeien (kan zijn dat ik er naast zit, maar zoiets was het wel). De nieuwe soort werd vermoed naar het percentage waarin het DNA verschilde met dat van ons (1.6-ers ofzo)
Het kan een mini-serie geweest zijn, misschien Brits. Meer kan ik me niet herinneren (behalve een paar flarden van scènes), weet iemand welke serie ik bedoel?
Deze misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Niemand?
Nieuw mensenras staat op (zelfde uiterlijk, alleen verder geëvolueerd qua denken), is een gevaar voor de huidige soort en moet bestreden worden?
Dacht dat het een serie was, maar daar begin ik nu aan te twijfelen.
Ik denk dat je op de laatste 3 seizoenen van The X-Files doelt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef Symer het volgende:
Nee, er kwamen geen ruimtereizen in voor.
De paar scènes die ik me herinner doen me denken aan iets als Kommissar Rex, maar dan zonder de hond en met geëvolueerde mensen als de criminelen.
Met Scully, zonder Mulder, Met Dogget en nog een agente, 3 seizoenen lang gingen ze idd achter een nieuw mensenras aan....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef Symer het volgende:
Ik was een behoorlijke X-Filesfan dus dat zou ik wel herkend hebben, maar de laatste paar seizoen heb ik niet gezien (dat was toch met een nieuwe Mulder en Scully?)
Gingen ze toen achter een nieuw mensenras aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |