trailer zei je, de film is nieuw, of gewoon een reclame voor een dvd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Er komen stukjes oorlog in voor, maar je ziet meer demonstraties tegen de oorlog.
Project Xquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef dollce het volgende:
ik zoek een film over een aap, die naar de ruimte wordt gestuurd. Tis een zielige film en meer weet ik er niet meer van
dank je!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Project X
met Helen Hunt, Matthew Broderick en Virgil
Niks te danken.quote:
Film is denk ik wel nieuw. Volgens mij was het van een vrouwelijke regisseuse.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef milagro het volgende:
[..]
trailer zei je, de film is nieuw, of gewoon een reclame voor een dvd?
En dat post je hier, omdat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:49 schreef borisz het volgende:
[De wereld draait door #13] Lachen met zalm dubbel
StarStreet?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Er was vroeger een tekenfilm.. Van die mannetjes in stervormige huisjes met een zwembad int midden.. Verder hadden ze bovenaan de omhooglopende waterval een magier (ofzo) zitten die ze hielp..
Die was echt keitof
niks te dankenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef WalkingDisaster het volgende:
jaaaa!!![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=f8VnxKsaJW0
Kevin & Perry Go Largequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:34 schreef BobdG het volgende:
Ik zoek de titel van een film die een tijdje terug op BNN was. Over 2 nerds die met hun ouders naar Ibiza, of iets wat daar op lijkt, op vakantie gaan. Ze hebben een mix op tape en ze willen dat een bekende dj daar hun mix beluisterd. Volgens mij was de titel iets van *naam* & *naam* gone *wild (geloof ik)* Of iets in die richting. Iemand een idee?
"een film".quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is hem niet, de reclame is in de sfeer gemaakt van een film waarin MF een detective speelt, en dat is wel zo leuk als je dan een MF look-a-like neemt
Nou, het had ook Kiss the Girls of Along Came a Spider kunnen zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"een film".
Cultuurbarbaar. Se7en natuurlijk
.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, het had ook Kiss the Girls of Along Came a Spider kunnen zijn
geen idee, ik ken de reclame amperquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Een erg overduidelijke "parodie" op Se7en plus Morgan Freemans karakter en niet op KTG of ACAS...
De uitdaging.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
ik heb vroeger (denk ergens rond 1997 ofzo) ooit een programma gezien met volgens mij angela groothuizen als presentatriece.
zij ging dan bijvoorbeeld voor een groep oude mensen een heel nieuw bejaardehuis ofzo laten bouwen (kan ook zijn dat ze het alleen deden voor kinderen, weet ik niet)
iemand een idee hoe dit programma heette?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |