Heb het ook naar Ajax gestuurd, kans is 1% dat er wat van doorkomt, maar je weet nooit. Op 410-forum en Ajax Netwerk staat hij ook, schijnen ze nog wel eens te komen volgens sommigen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Helaas is het aan dovemansoren gericht.
Het verneukte is ook dat er niet 1 normale gast in het bestuur zit die echt iets van voetbal afweetquote:Op maandag 5 februari 2007 22:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Heb het ook naar Ajax gestuurd, kans is 1% dat er wat van doorkomt, maar je weet nooit. Op 410-forum en Ajax Netwerk staat hij ook, schijnen ze nog wel eens te komen volgens sommigen.
Echt debiel... 'Als ze bij Feyenoord allerlei doeken ZOUDEN ophanden', zegt Dersken. Sorry? Dat GEBEURT! In honderdvoud vergeleken bij ons!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Jasza het volgende:
En ook Voetbal Insite maakt ons lekker zwart, kk Derksen dat die maar ff dood gaat.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Jasza het volgende:
En ook Voetbal Insite maakt ons lekker zwart, kk Derksen dat die maar ff dood gaat.
Ik heb het over die rellen, hij doet net alsof hij alles ervan weet terwijl hij er geeneens bij was.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Over dat spandoek had ie best wel gelijk. Als zulke dingen worden goedgekeurd door het grote publiek is het wel heel erg.... Mag best iets over gezegd worden, maar gewoon dat spandoek niet meer ophangen, klaar.
'Dames en heren gaat u zitten, de 2de helft gaat zo beginnen'quote:Op maandag 5 februari 2007 22:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
We spelen niet in een theater!
Kerel, waar heb jij last van? Kun jij echt niet normaal discussieren ofzo?quote:
Tegen JD, niet tegen jouquote:Op maandag 5 februari 2007 22:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, waar heb jij last van? Kun jij echt niet normaal discussieren ofzo?
-edit-
Of bedoelde je dat tegen JD?
Hehe, wel lollig filmpje.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:49 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
Trouwens: http://www.skoeps.nl/index.php?module=Skoeps&func=showskoep&skoepid=6039
Was project voor school, dit filmpje is van klasgenoot van me![]()
PIEP PIEPquote:Schorsing voor Edgar Davids en Leonardo?
Hmmm... hoe zou het zitten met de regels? Ik gok dat de aanklager van de KNVB de heren Davids en Leonardo niet kan schorsen naar aanleiding van deze beelden, omdat een neef van een vriend van de buurman van scheidsrechter Van Egmond er mogelijk met een half woord melding van heeft gemaakt in zijn verslag. ...of zoiets.
Leuk filmpje, lijkt me wel een relaxte gast die Geneequote:Op maandag 5 februari 2007 22:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Trouwens: http://www.skoeps.nl/index.php?module=Skoeps&func=showskoep&skoepid=6039
Was project voor school, dit filmpje is van klasgenoot van me![]()
Wtf is dat? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg maar een ding:
[afbeelding]
![]()
Waarom zouden ze niets van voetbal af weten? Omdat ze niet bekend zijn in de voetbalwereld?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het verneukte is ook dat er niet 1 normale gast in het bestuur zit die echt iets van voetbal afweet![]()
Misschien kan de selectie ze ff onder druk zetten![]()
![]()
Dat bedoel ik niet, maar Jaakke kijkt liever naar hockey en daar word nooit een rookbommetje of ' rellen ' gemaakt.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niets van voetbal af weten? Omdat ze niet bekend zijn in de voetbalwereld?
Nee, maar dat spandoek wel blijkbaar.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De play offs van vorig jaar gemist?
Al Qaidaquote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond die rookbom wel kicken. Zelf gemaakt?
Goh, pak hockey er maar bij. Misschien ook maar melden dat hij uit het Gooi komt? Omdat hij niet gesteld is op rellen en rookbommen wil niet zeggen dat hij er een hockeyclub van wil maken. Hij had het er niet voor niets over dat Ajax geen koorknapenvereniging is. Die standaard antipathie richting bestuurders is gewoon zielig.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar Jaakke kijkt liever naar hockey en daar word nooit een rookbommetje of ' rellen ' gemaakt.
Zo te zien wil hij van ons Ajax ook een hockeyclub maken, slecht heel slecht![]()
Het gaat wel steeds meer naar een koorknapenvereniging als het zo doorgaat, je mag werkelijk niks meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Goh, pak hockey er maar bij. Misschien ook maar melden dat hij uit het Gooi komt? Omdat hij niet gesteld is op rellen en rookbommen wil niet zeggen dat hij er een hockeyclub van wil maken. Hij had het er niet voor niets over dat Ajax geen koorknapenvereniging is. Die standaard antipathie richting bestuurders is gewoon zielig.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de actie richting 410 niet overdreven is.
Jaakke kan natuurlijk geen sv's geven. Je kunt het er wel mee oneens zijn maar is het zo vreemd om straffen op te leggen tegen iemand die de regels overtreed? Je hoeft geen regels te overtreden om sfeer te krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het gaat wel steeds meer naar een koorknapenvereniging als het zo doorgaat, je mag werkelijk niks meer.
Straks roepen mensen iets naar Jaakke en geeft hij ze een SV(zie het ze zo doen).
Voor een fakkeltje krijg je al 18 maanden, gelijk 10 man security die je ff van de tribune komen halen.
Komop zeg, ga iets nuttigs doen![]()
Jupquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat vuurwerk met die knallen was toch gewoon georganiseerd vanuit de gracht?....
Weet ik veel, ze moeten zeiken op Ajax maar ze dachten volgens mij dat 410 dat ook deedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zeikt iedereen dan over dat meisje dat moest huilen.
Jep, hij is al binnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef WEST het volgende:
voor de liefhebbers er is een DVD te downloaden in a.b.tv over ajax - feyennoord![]()
Ik vind er vrij weinig triest aan. Ik weet dat het onbereikbaar is, maar het zou toch fijn zijn als iedereen zich thuis zou voelen in voetbalstadions, en over het algemeen willen mensen kinderen graag ontzien. In voetbalstadions is dat echter wat minder het geval. Misschien vanwege de clustering van testosteron ofzo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
Medewerking van Ajax was dat vuurwerk idd. Die grote rookwolk die ontstond 5 min later was van rookbom op 410.
En ja, ach. Zielig voor dat meisje idd, maar daar bereid je haar toch op voor? Verder is het natuurlijk een voetbalstadion, dat hoort er bij. Dat er pannenkoeken zijn die daar nog op gaan zeiken, echt diep en diep triest.
Nee dank u, ik heb voorlopig effe genoeg van SM.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef WEST het volgende:
voor de liefhebbers er is een DVD te downloaden in a.b.tv over ajax - feyennoord![]()
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef WEST het volgende:
Die Derksen laat geen mogelijkheid onbenut om Ajax door het slijk te halen, dat weet je toch.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb het over die rellen, hij doet net alsof hij alles ervan weet terwijl hij er geeneens bij was.
Hou dan gewoon je bek?
nieuwsgroepenquote:
Inderdaad wat een tering aap ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die Derksen laat geen mogelijkheid onbenut om Ajax door het slijk te halen, dat weet je toch.
Ik maak mij er niet meer druk om.
Boeien toch.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:20 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme, gister even Voetbal Insite gekeken, man wat heb ik me dood geergerd.Net alsof ze in Utrecht, Den Haag en Rotterdam zo heilig zijn.
Besteden ze toch geen aandacht aan, is genoeg gemailed naar voetbal insite maar ze hebben er geen woord meer aan besteed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:03 schreef Luco het volgende:
Misschien een idee om die brief ook naar kranten ed. te mailen? Zodat men de kant van 410 ook hoort?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:59 schreef De_Ananas het volgende:
JD is sowieso een appie zonder verstand van voetbal
quote:Voormalig Feyenoord-coryfee Willem van Hanegem heeft in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad kritiek geuit op Danny Buijs, middenvelder van de Rotterdammers. Volgens De Kromme had hij niet 'zo stoer moeten doen' tijdens het duel met Ajax.
De opmerkingen van Van Hanegem volgen op de 4-1 nederlaag van Feyenoord van afgelopen zondag, waarbij Buijs het herhaaldelijk aan de stok kreeg met Ajacied Edgar Davids. Deze liet na afloop tegenover de camera’s van Tien al weten het wel gewend te zijn dat ‘jongetjes zich tegen hem willen bewijzen’.
De voormalig speler en trainer van Feyenoord doet daar nog eens een schepje bovenop. "Ik heb me zondag flink geërgerd aan Danny Buijs. Die was meer met Edgar Davids bezig dan met Feyenoord. Davids bleef goed overeind, maar Buijs ging af,” aldus Van Hanegem.
“Wat zou zijn bedoeling zijn geweest? Wilde hij stoer doen? Laten zien dat hij niet bang is? Dat is amateuristisch gedrag,” meent de analist van Voetbal Insite.
Mamma, bij Ajax word er niet gecontroleerd dus wij gaan het ook doen nuquote:Hij vreest voor een spandoekenoorlog. „Wij hadden de vorige wedstrijd tegen Ajax een persiflage klaarliggen op Beverwijk (de plek waar Ajacied Carlo Picornie de dood vond, red.). Dat doek is er niet gekomen. Het zou me niet verbazen als het de volgende keer toch naar binnen wordt gesmokkeld.’’
Ik kom gewoon even gedag zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben jij nou een lolbroek of hebben we het fout![]()
Faka danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef EdgarDavids het volgende:
[..]
Ik kom gewoon even gedag zeggen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef EdgarDavids het volgende:
[..]
Ik kom gewoon even gedag zeggen.
Ik denk het wel, maar ik denk ook dat hij er dan minstens 2 in moet leggen ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:16 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben erg benieuwd of Huntelaar tegen ADO weer mag starten, trouwens.
Zoals in de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord, toen hij wel in de basis stond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegen de kleine clubjes scoort ie wel...
Dit seizoen heb ik het over joh. 1 x tegen Feyenoord en AZ en de rest tegen clubjes als WII Excelsior en Zulte Waregem toch??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zoals in de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord, toen hij wel in de basis stond.
Ik zie er maar 10 uit 22?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:25 schreef M0NTANA het volgende:
KJH scoorde slechts in zestien van de éénentwintig wedstrijden die hij speelde, vooral in de wedstrijden tegen de kleinere clubs, zoals Willem II (thuis), Excelsior (uit) en Feyenoord (uit).
Bedoelde dat hij in zestien van de éénentwintig wedstrijden niet scoorde, dus in vijf wedstrijden scoorde hij tienmaal.quote:
quote:Spandoek maakt veel los
De afgelopen dagen is er veel ophef over het spandoek dat afgelopen zondag op vak 410 te zien was.
De AFCA Supportersclub is vóór spandoeken ‘pro eigen club’. Wij zijn geen voorstander van kwetsende en al te provocerende spandoeken, maar het lijkt ons wel goed één en ander in het juiste perspectief te plaatsen.
De supporters van feyenoord en hun bestuurders ontvangen Ajax al jarenlang met verwijzingen naar Beverwijk. Tenminste tweemaal gebeurde dit zelfs met meterslange spandoeken, die door de club goedgekeurd waren. Een aantal jaar geleden hing een spandoek over de gehele korte zijde met Ajax-poppetjes en daarachter de tekst “lopen altijd weg”. Een verbeelding van het populaire feyenoord-lied: Joden lopen altijd weg. Een rechtstreekse verwijzing naar de dood van Carlo Picornie. Als er een bestuurder van feyenoord is die ons uit kan leggen waar dit spandoek anders overging, horen we het graag.
Dit jaar was ook de hele Braveheart-choreografie niet anders uit te leggen dan een verwijzing naar Beverwijk.
Aan de andere kant worden al jarenlang Ajax-tifoacties in de Kuip gedwarsboomd door feyenoord.
Diverse malen werden niet-provocerende spandoeken in beslag genomen, terwijl daar duidelijk afspraken over waren gemaakt in het vooroverleg. Zo werd enige jaren geleden een spandoek van de Ajax-aanhang met daarop afgebeeld de kampioensschaal niet toegelaten tot de Kuip, omdat dit te kwetsend zou zijn voor de feyenoord-supporters. Een dergelijk spandoek lijkt ons nou juist een perfect voorbeeld van de rivaliteit die bij het voetbal hoort.
Als dan door de club feyenoord wél medewerking wordt verleend aan onmiskenbaar kwetsende spandoeken van de eigen aanhang, die bovendien vele aanwezigen in het Ajax-vak rechtstreeks raken, kan je erop wachten dat de frustraties bij een deel van de aanhang groot is.
De supportersverenigingen van Ajax hebben nooit aandacht besteed aan de kwetsende spandoeken in de Kuip, laat staan dat wij daar de media voor nodig hebben. Het is triest om te zien dat de supporterscoördinator van feyenoord en de voorzitter van de supportersvereniging het regionale AD nodig hebben om hun verhaal te doen. De rest van de media heeft het vervolgens opgepakt…….
Een beetje zelfreflectie zou op z’n plaats zijn!
quote:Tribunevak Ajax 'in de ban' na kwetsend spandoek
Uitgegeven: 6 februari 2007 14:23
Laatst gewijzigd: 6 februari 2007 14:27
AMSTERDAM - Ajax heeft tribunevak 410 uitgesloten van sfeeracties. Aanleiding is een kwetsend spandoek dat zondag tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord in het vak werd getoond.
Daarop stond de skyline van Rotterdam met daarboven een bommenwerper en de tekst Bloody Sunday, verwijzend naar het bombardement van de havenstad in de Tweede Wereldoorlog.
De maatregel houdt in dat de supporters van vak 410 geen beroep meer kunnen doen op het budget en de hulp van het sfeerteam van Ajax. Dit team steunt de fans bijvoorbeeld met de aanschaf en het ophangen van spandoeken en vlaggetjes.
Het spandoek was overigens niet de enige reden voor de strafmaatregel. De supporters hadden ook al illegaal vuurwerk in het vak afgestoken, waren eerder in de week het trainingsveld opgestapt en na de wedstrijd hadden ze geprobeerd op te trekken richting het uitvak.
quote:Bekerduel Willem II-Ajax live op Talpa
De KNVB bekerwedstrijd tussen Willem II en Ajax zal op woensdag 28 februari live te zien zijn bij Talpa. De commerciële zender geeft de voorkeur aan de bekerwedstrijd boven NAC-PSV dat op hetzelfde tijdstip wordt gespeeld. Alle wedstrijden in de kwartfinale worden op dezelfde avond gespeeld.
quote:Er waren tijden dat dit soort actie's van het bestuur niet werd gepikt
Zo is dat, blijkt maar weer wat de grootste club van Nederland isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:42 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ajax - Haarlem trok ook meer kijkers dan PSV - GAE.
Commercieel verantwoord dus..
Absoluut.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Desalniettemin was PSV - GAE een leukere wedstrijd om naar te kijken.
Benieuwd hoeveel calimero reacties dit weer gaat opleveren.quote:
Goh, hij heeft de 2 keer dat we tegen PSV speelden niet gescoord. En nu?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit seizoen heb ik het over joh. 1 x tegen Feyenoord en AZ en de rest tegen clubjes als WII Excelsior en Zulte Waregem toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |