Hij doet het echt niet.Wel de voorstukjes,maar niet als ik op"klik hier voor de hele video" klik.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Flounder het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje waar nathanael wordt verteld dat hij kan opdonderen? Die videoplayer op de tien site werkt niet goed bij mij.
Jammer, probeer het nog een keer....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef snetje het volgende:
[..]
hmmmmm.... je favoriet is bart...... (te geforceerde acties en humor richting de camera's) is echt een opmerking van iemand die hem dan van dichtbij moet hebben meegemaakt ...... en toch kun je soms om huub lachen ....hmmmmm
ik weet het !! jij bent lesley !!!![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb haar hartgrondig gehaat tijdens BB6, maar als zij het voor elkaar krijgt om Natasia het huis uit te sarren dan kus ik haar voeten.![]()
Nou ja, bij wijze van dan... brrr.![]()
Vind het wel wat kinderachting, maargoed zal wel in de regeltjes van Fok staan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees ff terug anders
verwijzingen naar bolletjes etc kunnen achterwege blijven
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
Hilde in het huis, is dat wat ?
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
Hilde in het huis, is dat wat ?
je bent niet helemaal goed bij je bolletje, fok!kiequote:Op maandag 5 februari 2007 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees ff terug anders
verwijzingen naar bolletjes etc kunnen achterwege blijven
Ik wil het nog wel een keer goed in beeld zien ipv op de streams hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef Veulen het volgende:
Dit en meer, vanavond om 19.30 uur op TIEN!!!
(Tssk this niet leuk meer als je weet hoe het afloopt he)
Van het roken, net als de Verkampjes.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:41 schreef Gigageil het volgende:
[..]
zucht...Ilona en make-up.....die ziet er over 15 jaar net zo uit als die oude moeder van "de Veerkampjes"......ik snap bij god niet dat je zo'n oude kop kan hebben op je 45e....![]()
commentaar op moderaties mag hierquote:Op maandag 5 februari 2007 15:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
je bent niet helemaal goed bij je bolletje, fok!kie- vertel eens, waarom dan eigenlijk niet? dit heb je nog niet aangegeven.
Nou, dat gevoel heb ik nou ook. Zo jammer dat ze met de uitzending een paar dagen op achter lopen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maaaaarrr.... het is wel een béétje raar, om vanavond naar Nena in het huis te gaan kijken. Het lijkt alweer zó lang geleden!
Idd vreemd ja het voelt als een hele tijd terug, maar vind het altijd wel lekker om de TV uitzending te zien, zeker ook in combi met die voice-over, erg grappigquote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel een keer goed in beeld zien ipv op de streams hoor.
En de voice over is vaak ook wel amusant.
Ook heb je op de streams geen testimonials.
Maaaaarrr.... het is wel een béétje raar, om vanavond naar Nena in het huis te gaan kijken. Het lijkt alweer zó lang geleden!
primaquote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
commentaar op moderaties mag hier
nu weer ontopic svp
Dat roddelvirus waar Amoebe zwaaaar mee geinfecteerd is.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat zit Ilona zich toch druk te maken over Amanda? Over een paar uur staat ze buiten en kan ze omgaan met wie ze wil en doen wat ze wil. Ik zou daar alvast over nadenken i.p.v. je druk te maken over iemand waar je nog geen half uur mee gesproken hebt. Het zal wel het roddelvirus in het huis zijn.....
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Gigageil het volgende:
Ilona in 1 minuut:
sniff.....krabje aan mondhoek......neus optrekken.....ogen wijd open....sniff......vingers onder ogen vegen.....krabje aan ooghoek.....sniff.......neus optrekken.....naast neus krabben......sniff......met mondhoeken trekken.....lippen op elkaar persen....sniff......krabje aan jukbeen.....hand op wang.....vinger in mond.....nagel tussen tanden......ogen knipperen....omhoog kijken.....sniff....krabje aan neus.....
Echt een zenuwepatiënt.......![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou, dat gevoel heb ik nou ook. Zo jammer dat ze met de uitzending een paar dagen op achter lopen.
Paar dagen...eerder een half jaar...de ontwikkelingen houden ze gewoon niet bijquote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou, dat gevoel heb ik nou ook. Zo jammer dat ze met de uitzending een paar dagen op achter lopen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Pulu het volgende:
[..]
Paar dagen...eerder een half jaar...de ontwikkelingen houden ze gewoon niet bij
Amanda heeft vandaag in de Sauna Ilona ook helemaal afgekraakt...daar hoor ik je niet over...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat zit Ilona zich toch druk te maken over Amanda? Over een paar uur staat ze buiten en kan ze omgaan met wie ze wil en doen wat ze wil. Ik zou daar alvast over nadenken i.p.v. je druk te maken over iemand waar je nog geen half uur mee gesproken hebt. Het zal wel het roddelvirus in het huis zijn.....
Eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda heeft vandaag in de Sauna Ilona ook helemaal afgekraakt...daar hoor ik je niet over...
Zelfde hierquote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef agter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik kijk niet naar de reguliere uitzending. Wel soms naar 'programma gemist' op de talpa site: Geen (of bijna geen) reclames en je kunt lekker doorspoelen naar de stukjes die je wilt zien.
gerageerd, ik ga weer ontopic. - Huub komt terug? woohoo! zo hoort het ook!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
commentaar op moderaties mag hier
nu weer ontopic svp
Das miet zo gek, als de enige inhoud in je leven kleding, kleding, kleding, make-up, make-up, make-up, michel, michel, michel, m'n vader vader vader, moeder moeder moeder isquote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Gigageil het volgende:
Ilona in 1 minuut:
sniff.....krabje aan mondhoek......neus optrekken.....ogen wijd open....sniff......vingers onder ogen vegen.....krabje aan ooghoek.....sniff.......neus optrekken.....naast neus krabben......sniff......met mondhoeken trekken.....lippen op elkaar persen....sniff......krabje aan jukbeen.....hand op wang.....vinger in mond.....nagel tussen tanden......ogen knipperen....omhoog kijken.....sniff....krabje aan neus.....
Echt een zenuwepatiënt.......![]()
ja, ik denk het ook.....ik ga gauw stoppen....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Van het roken, net als de Verkampjes.
Is nou "bolletjesslikker" ook al een verboden term? Ben je wel goed wijs???quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit soort omschrijvingen zijn niet echt nodig
dat is alleen bij de streams van talpa zelfquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef fladdie het volgende:
Hallo luitjes heb een vraag aan jullie,telkens heb ik steeds reclame als ik van stream 1 naar stream 2 of naar stream 3 of 4
Gisteren was ik bij onze vrienden aan het kijken en die hebben helemaal geen reclame.
reclame over die nieuwe radio zender,van speijk de nieuwe serrie van tv tien,libelle etc
Hoe kan dat
Ik vind Ilona lief..quote:Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Das miet zo gek, als de enige inhoud in je leven kleding, kleding, kleding, make-up, make-up, make-up, michel, michel, michel, m'n vader vader vader, moeder moeder moeder is![]()
Speciaal voor jouquote:Op maandag 5 februari 2007 15:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Hij doet het echt niet.Wel de voorstukjes,maar niet als ik op"klik hier voor de hele video" klik.
Op Youtube etc staat ie ook al niet.![]()
![]()
Helderquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef Mika25 het volgende:
Ik denk dat een groot probleem van DGK op dit moment is, dat we erg verwend zijn. Na 6 saaien BB's hebben ze de actie in DGK te snel gebracht. Stel dat de 3 nieuwe bewoners voor spraakmakende televisie gaan zorgen:
a. als er een ruzie zal zijn, zullen we zeggen: leuk, maar die ruzies tussen Huub & Nl waren veeeeel leuker.
b. als Brian en Amanda een relatie krijgen (dat zit er al aan te komen), dat zeggen we: dat weten we nu allemaal wel, een repeat van Brian&Nena
c. als Lesley op valentijns terugkomt zeggen we allemaal: wat voorspelbaar, dat wisten we allemaal al wel.
kortom...de redaktie kan eigenlijk niets meer goed doen, tenzij ze met zeer creative acties gaan komen...
Wij kijken altijd via deze site: http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef fladdie het volgende:
Hallo luitjes heb een vraag aan jullie,telkens heb ik steeds reclame als ik van stream 1 naar stream 2 of naar stream 3 of 4
Gisteren was ik bij onze vrienden aan het kijken en die hebben helemaal geen reclame.
reclame over die nieuwe radio zender,van speijk de nieuwe serrie van tv tien,libelle etc
Hoe kan dat
Kijk op: http://www.hetgoudenkooi.nl/livestreams/quote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef fladdie het volgende:
Hoe kan dat
al jaren nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef demins het volgende:
[..]
Is nou "bolletjesslikker" ook al een verboden term? Ben je wel goed wijs???![]()
Dat gebeurt er nou als de leukste weg is.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef itsme het volgende:
gebeurd blijkbaar geen moer in het huis?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:59 schreef BONG4002 het volgende:
Hej de cam van S3+4 is iets gedraaid nu
YWquote:
Kijk gewoon niet via de officiële site. Op de deze forum kan je ander streamspagina's vinden. Bv: onder HiDiHo zijn posts vind je een linkquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef fladdie het volgende:
Hoe kan dat
quote:
ilona is een goed mens, lief inderdaad, ze werd net lekker fel de laatste dagen maar doorquote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind Ilona lief..
En ik vind haar 1000 keer leuker dan Amoebe en Neurotica en Brianless en BoerBart.....
En ik vind het jammer dat ze gaat.![]()
Iedereen toch!! Volgens mij worden ze daar ook op geselecteerd.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat roddelvirus waar Amoebe zwaaaar mee geinfecteerd is.
Ja kut he, streams waren beroerd op dat momentquote:Op maandag 5 februari 2007 16:02 schreef Pulu het volgende:
Hididdodo...ff een vraagje over je filmpje van huub zijn vertrek....ik speel dat 347 mb filmpje af via mediaplayer...maar om de 5 seconden happert die!!
Ik huil waar ik zelf wil, lummel! Heb je niks beters te doen dan een leuk topic te verzieken met je mallotige ingrepen? Met Gert hebben we nooit last van dit soort moraalridderschap! En zelfs met Day niet...quote:
Er gebeurd verder ook niets op dit momentquote:Op maandag 5 februari 2007 16:06 schreef Brici het volgende:
nu zijn stream 1 en 2 niets :<
ow.. je begrijpt het niet.... kzal het nog een keer uitleggen, speciaal voor jou:quote:Op maandag 5 februari 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik huil waar ik zelf wil, lummel! Heb je niks beters te doen dan een leuk topic te verzieken met je mallotige ingrepen? Met Gert hebben we nooit last van dit soort moraalridderschap! En zelfs met Day niet...
Super bedankt !!!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja kut he, streams waren beroerd op dat moment
Maar volgens mij valt het nog redelijk mee, anderen hadden helemaal geen streams.
Kijk, dat bedoel ik nou!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow.. je begrijpt het niet.... kzal het nog een keer uitleggen, speciaal voor jou:
je jankt in feedback en gaat hier ontopic of je posts worden geedit/verwijderd.
En dat gekat op Day mag je dan ook meteen achterwegen laten
Zo.. zonder moeilijke woordjes, zodat iedereenzelfs jij het snapt
Van lieve mensen vreet TIEN geen brood, en maakt ook meteen zo saai.......als je op je 45e nog probeert de hele wereld met Peace & Love te benaderen, ben je in mijn ogen naief en hoor je zeker niet in DGK thuis.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind Ilona lief..
En ik vind haar 1000 keer leuker dan Amoebe en Neurotica en Brianless en BoerBart.....
En ik vind het jammer dat ze gaat.![]()
Is mijn mening, die hoef je niet te delen...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Van lieve mensen vreet TIEN geen brood, en maakt ook meteen zo saai.......als je op je 45e nog probeert de hele wereld met Peace & Love te benaderen, ben je in mijn ogen naief en hoor je zeker niet in DGK thuis.....![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 februari 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik huil waar ik zelf wil, lummel! Heb je niks beters te doen dan een leuk topic te verzieken met je mallotige ingrepen? Met Gert hebben we nooit last van dit soort moraalridderschap! En zelfs met Day niet...
PAS OP!!! Dat je je niet verslikt!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga nog maar eens een bolletje ( kaas) (in) slikken![]()
Dreigen met censuur en een eventuele ban ben ik ook niet voor....maar constant die zogenaamde grappige bolletjesopmerkingen zijn flauw....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Laatste mee eens. Het is geen naïviteit maar idealisme.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Van lieve mensen vreet TIEN geen brood, en maakt ook meteen zo saai.......als je op je 45e nog probeert de hele wereld met Peace & Love te benaderen, ben je in mijn ogen naief en hoor je zeker niet in DGK thuis.....![]()
oeoeoe pullup.....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:11 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er hier een aai over zijn bolletje nodig ?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:11 schreef pullup het volgende:
IK! Ik moet al zoveel slikken!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:11 schreef pullup het volgende:
Best een belangrijke vraag: kun je ook een moord mee plegenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:12 schreef Brici het volgende:
Natasia: Nu ben ik MIJN knoflookpers weer kwijt
Alles draaait om haar
Nou nee hoor, ik respecteer je mening.....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:10 schreef Elounda het volgende:
Wordt tijd dat er weer wat gebeurt op de streams, iedereen gaat hier met elkaar in discussie..
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik slik pas vaak na een aai over mn bol![]()
als je er zo uit ziet als Amoebe, heb je daar idd een dagtaak aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef tipsch het volgende:
leuk die Armando, een hele dag bezig zijn met je uiterlijk en verzorging. tjonge jonge jonge.
Dat denk ik wel, ben benieuwd wat onze snol aan heeft, wrs gaat ze in bikiniquote:Op maandag 5 februari 2007 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OT: Ik neem aan dat net als gisteren iedereen weer rond 20:30 op de bank moet voor het vertrek van Ilona
dat wordtquote:Op maandag 5 februari 2007 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
En Amanda zoekt Brian weer even op in de gameroom
Alleen deze(347MB), daarna heb ik ook wel, maar is niet echt intresant. Iedereen was er stil van en ging al vrij snel naar bed.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Super bedankt !!!
Zag dat je de zelfde situatie op verschillende streams hebt opgenomen ( als ik het snap)
Volgens mij trapte NL, maar ben wat laat met mn conclusie.
Heb je ook een filmpje met de exit van Huub en hoe dat is gelopen ??
Ja, vanavond ws. wat ik net postte, vanaf 20:30quote:Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef itsme het volgende:
wanneer gaat Ilona nu weg? pas na dat de 24 uur afgelopen zijn?
Ik maak die opmerkingen zelf ook niet, maar het gaat me om het principe: het dient niet te worden verboden. En verder verkloot je als mod op die manier een goed lopend topic. Daar heeft Teamlead volop ervaring mee. En vooral dat laatste zou ik jammer vinden!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:11 schreef Pulu het volgende:
[..]
Dreigen met censuur en een eventuele ban ben ik ook niet voor....maar constant die zogenaamde grappige bolletjesopmerkingen zijn flauw....
ik ben benieuwd als iemand ervoor kiest bepaalde bewoners zou betitelen als kaaskoppen of aardappelvreters of iets anders of er dan snel reacties zouden volgen: "als je het niet bevalt, ga je toch lekker terug"....want daar hebben sommige mensen een patent op
nep tietuhquote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef Pulu het volgende:
jaja blote tietuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |