abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46008972
De redaktie reageert uiteraard alleen als het hun uitkomt, das vrij logisch. Het zou leuk zijn dat ze ook af en toe reageren als de dingen wat minder gaan, maar dat mag je niet van ze verwachten.
pi_46008973
bahhhhh
  maandag 5 februari 2007 @ 15:36:12 #183
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46008979
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef tipsch het volgende:

[..]

of de bolletjes in haar kont
nokken met die "humor" ajb
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46008984
Hilde in het huis, is dat wat ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 5 februari 2007 @ 15:36:29 #185
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_46008989
Vanavond op TIEN!!!

Nena's emotionele afscheid van De Gouden Kooi.

Het word Nena allemaal teveel; haar stormachtige relatie met Brian gaat haar niet in de koude kleren zitten en in een vlaag van blinde woede geeft de verleidelijke blondine hem een welgemikte karate trap.

Deze uiting van fysiek geweld leidt onherroepelijk tot haar uitzetting uit De Gouden Kooi. Een emotioneel afscheid volgt.

Dit en meer, vanavond om 19.30 uur op TIEN!!!

(Tssk this niet leuk meer als je weet hoe het afloopt he)
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  maandag 5 februari 2007 @ 15:36:42 #186
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46008995
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Ik zou het leuk vinden als hij binnenkort een workshop komt geven! Hij weet toch veel over wijnen.......
Als bewoner mag hij er niet meer in, maar als personeel toch wel?
Als bewoner vond ik hem irritant (te geforceerde acties en humor richting de camera's), maar zo af en toe een uurtje kan erg leuk zijn!!
hmmmmm.... je favoriet is bart...... (te geforceerde acties en humor richting de camera's) is echt een opmerking van iemand die hem dan van dichtbij moet hebben meegemaakt ...... en toch kun je soms om huub lachen ....hmmmmm

ik weet het !! jij bent lesley !!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46008997
Ilona die d'r t-ringzooi bij mekaar zitten zoeken...best mooie TV. Maar is een beetje mosterd na de maaltijd, na het pakken van Huub gisteren. Ben benieuwd of Ilona nog iets in het huis laat staan, want na een dag pakken zullen die koffers wel aardig vol zitten met creme en de nodige make-up en spulletjes.

Krijg er vandaag wel een beetje een slappe van dat we bijna non stop maar 2 streams krijgen voorgeschoteld waar we daadwerkelijk "iets" zien. Zit de regie te pitten ofzo, met overschakkelen zijn ze ook lekker sloom. Als iemand het beeld uit loopt duurd het ff voor de camera over springt.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:37:03 #188
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46009007
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Heb de SV van VOL gelezen, de Talpa site en de Cossen vliegen me om de oren

Ben vooral benieuwd naar de antwoorden van de redactie en wat er bij jullie is gebeurd qua discussie. Wat een ellende , menomenomen
HiDiHoVideos
Alles op megaupload
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 februari 2007 @ 15:37:36 #189
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46009029
Flap ...flop ...flap....flop....flap......die kont van NastyAss in dat jurkje.....
pi_46009050
quote:
pi_46009065
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef teamlead het volgende:

[..]

nokken met die "humor" ajb
zo fijn dat je die grenzen aangeeft, is het bolletje al gebarsten?
pi_46009080
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Tuurlijk draait alles door maar omdat het 's nachts plaatsvond is de regie minder bemand en vanwege (begrijpelijk) paniek denk ik niet dat ze actief alle monitors in de gaten hielden, buiten dat kan het goed zijn dat het schopje in een fractie van een seconde plaatsvond en geen enkele camera dat precies op beeld had
Tuurlijk. Het senario wat je hier schetst is heel goed mogelijk.

Maar tot nu toe is door Talpa niet bevestigd dan het buiten beeld gebeurt is. Sterker, Talpa geeft helemaal geen openheid wanneer het gebeurt zou zijn.
Wij weten helemaal niets, behalve dat Huub kennelijk geschopt zou hebben. Hij geeft het zelf toe. Maar mij is niet duidelijk of Huub en de redactie het over hetzelfde incident hebben.

Voorlopig komt het op mij als streamer over dat Huub zonder bewijs uit de kooi gezet is.
Make my day!
  maandag 5 februari 2007 @ 15:40:32 #193
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46009118
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wat ben je toch een lief persoon

OT: S3+4 nog steeds op het rustige zwembad met hier en daar een licht wazig dampje
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:40:34 #194
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46009120
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

zo fijn dat je die grenzen aangeeft, is het bolletje al gebarsten?
laatste waarschuwing...
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:41:27 #195
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46009153
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef T-lex het volgende:
Ilona die d'r t-ringzooi bij mekaar zitten zoeken...best mooie TV. Maar is een beetje mosterd na de maaltijd, na het pakken van Huub gisteren. Ben benieuwd of Ilona nog iets in het huis laat staan, want na een dag pakken zullen die koffers wel aardig vol zitten met creme en de nodige make-up en spulletjes.

Krijg er vandaag wel een beetje een slappe van dat we bijna non stop maar 2 streams krijgen voorgeschoteld waar we daadwerkelijk "iets" zien. Zit de regie te pitten ofzo, met overschakkelen zijn ze ook lekker sloom. Als iemand het beeld uit loopt duurd het ff voor de camera over springt.
zucht...Ilona en make-up.....die ziet er over 15 jaar net zo uit als die oude moeder van "de Veerkampjes"......ik snap bij god niet dat je zo'n oude kop kan hebben op je 45e....
  maandag 5 februari 2007 @ 15:41:38 #196
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46009156
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:40 schreef teamlead het volgende:

[..]

laatste waarschuwing...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 februari 2007 @ 15:43:05 #197
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46009203
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef agter het volgende:

[..]

Tuurlijk. Het senario wat je hier schetst is heel goed mogelijk.

Maar tot nu toe is door Talpa niet bevestigd dan het buiten beeld gebeurt is. Sterker, Talpa geeft helemaal geen openheid wanneer het gebeurt zou zijn.
Wij weten helemaal niets, behalve dat Huub kennelijk geschopt zou hebben. Hij geeft het zelf toe. Maar mij is niet duidelijk of Huub en de redactie het over hetzelfde incident hebben.

Voorlopig komt het op mij als streamer over dat Huub zonder bewijs uit de kooi gezet is.
Snap ik ook, maar wat ik al eerder postte was de redactie mss te bang dat de boel echt zou escaleren als Huub mocht blijven (want later vertelde die het ook aan Brian dat hij "echt" geschopt zou hebben) en Brian was al in alle staten zegmaar, die moet je niet te kwaad maken dus koos de red. maybe eieren voor zn geld en moest Huub vertrekken (ik zet maar wat neer, mss zit ik er ook volkomen naast hoor)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:43:22 #198
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46009220
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

lees ff terug anders

verwijzingen naar bolletjes etc kunnen achterwege blijven
pi_46009222
HidiHo: ik zie 5 filmpjes, wat is de volgorde ?
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 15:44:09 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46009244
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
Hilde in het huis, is dat wat ?
Ik heb haar hartgrondig gehaat tijdens BB6, maar als zij het voor elkaar krijgt om Natasia het huis uit te sarren dan kus ik haar voeten.

Nou ja, bij wijze van dan... brrr.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')