nokken met die "humor" ajbquote:
hmmmmm.... je favoriet is bart...... (te geforceerde acties en humor richting de camera's) is echt een opmerking van iemand die hem dan van dichtbij moet hebben meegemaakt ...... en toch kun je soms om huub lachen ....hmmmmmquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als hij binnenkort een workshop komt geven! Hij weet toch veel over wijnen.......
Als bewoner mag hij er niet meer in, maar als personeel toch wel?
Als bewoner vond ik hem irritant (te geforceerde acties en humor richting de camera's), maar zo af en toe een uurtje kan erg leuk zijn!!
HiDiHoVideosquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb de SV van VOL gelezen, de Talpa site en de Cossen vliegen me om de oren![]()
![]()
![]()
![]()
Ben vooral benieuwd naar de antwoorden van de redactie en wat er bij jullie is gebeurd qua discussie. Wat een ellende , menomenomen
Tuurlijk. Het senario wat je hier schetst is heel goed mogelijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk draait alles door maar omdat het 's nachts plaatsvond is de regie minder bemand en vanwege (begrijpelijk) paniek denk ik niet dat ze actief alle monitors in de gaten hielden, buiten dat kan het goed zijn dat het schopje in een fractie van een seconde plaatsvond en geen enkele camera dat precies op beeld had
Wat ben je toch een lief persoonquote:
laatste waarschuwing...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
zo fijn dat je die grenzen aangeeft, is het bolletje al gebarsten?
zucht...Ilona en make-up.....die ziet er over 15 jaar net zo uit als die oude moeder van "de Veerkampjes"......ik snap bij god niet dat je zo'n oude kop kan hebben op je 45e....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef T-lex het volgende:
Ilona die d'r t-ringzooi bij mekaar zitten zoeken...best mooie TV. Maar is een beetje mosterd na de maaltijd, na het pakken van Huub gisteren.Ben benieuwd of Ilona nog iets in het huis laat staan, want na een dag pakken zullen die koffers wel aardig vol zitten met creme en de nodige make-up en spulletjes.
![]()
Krijg er vandaag wel een beetje een slappe van dat we bijna non stop maar 2 streams krijgen voorgeschoteld waar we daadwerkelijk "iets" zien. Zit de regie te pitten ofzo, met overschakkelen zijn ze ook lekker sloom. Als iemand het beeld uit loopt duurd het ff voor de camera over springt.![]()
quote:
Snap ik ook, maar wat ik al eerder postte was de redactie mss te bang dat de boel echt zou escaleren als Huub mocht blijven (want later vertelde die het ook aan Brian dat hij "echt" geschopt zou hebben) en Brian was al in alle staten zegmaar, die moet je niet te kwaad maken dus koos de red. maybe eieren voor zn geld en moest Huub vertrekken (ik zet maar wat neer, mss zit ik er ook volkomen naast hoor)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef agter het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het senario wat je hier schetst is heel goed mogelijk.
Maar tot nu toe is door Talpa niet bevestigd dan het buiten beeld gebeurt is. Sterker, Talpa geeft helemaal geen openheid wanneer het gebeurt zou zijn.
Wij weten helemaal niets, behalve dat Huub kennelijk geschopt zou hebben. Hij geeft het zelf toe. Maar mij is niet duidelijk of Huub en de redactie het over hetzelfde incident hebben.
Voorlopig komt het op mij als streamer over dat Huub zonder bewijs uit de kooi gezet is.
lees ff terug andersquote:
Ik heb haar hartgrondig gehaat tijdens BB6, maar als zij het voor elkaar krijgt om Natasia het huis uit te sarren dan kus ik haar voeten.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
Hilde in het huis, is dat wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |