awww, nou success, je redt het wel! - HiDiHo for the video!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pfffffffffffff, denk zaterdag avond ???
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Teksass het volgende:
IK kijk trouwens niet meer zolang die bolletjesslikker er nog in zit !!!
de tvkijkers weten dit nog nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef THCees het volgende:
ben inderdaad benieuwd naar de kijkcijfers van de uitzending van vanavond.....
zal wel met zo'n 40% gedaald zijn.....HOOP IK
Huub heeft het later kennelijk zelf toch toegelicht bij de redactie? Daarom moest ie EXIT, als Huub niets had gezegd zat ie er nu vast nog in (als niemand anders zag dat Huub NL tijdens de lock had geschopt)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef agter het volgende:
[..]
Dan moet Talpa dat duidelijk zeggen. "Jongens, we hebben er geen beelden van, maar Huub heeft toen en toen een schop uitgedeeld".
Nu is het compleet onduidelijk welke schop Huub zijn exit heeft gebracht.
Op die manier kan 10 iedereen eruit gooien...ze hoeven immers geen beelden te laten zien van het incident.
Das niet waarquote:Op maandag 5 februari 2007 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds Huub weg is, is er niets meer gebeurt.![]()
Wordt Brian hier bedoeld, of Natasia?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit soort omschrijvingen zijn niet echt nodig
Heb de SV van VOL gelezen, de Talpa site en de Cossen vliegen me om de orenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef 2live het volgende:
[..]
nou gewoon, bij het begin en dan zien we je over een paar uur terug als je bijgelezen bent...![]()
geen idee.. boeit me ook nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wordt Brian hier bedoeld, of Natasia?
Kom op...als je hem een lul/klootzak vindt of allebei zelfs...maar bolletjesslikker is nergens voor nodig...je weet wel beter!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Teksass het volgende:
IK kijk trouwens niet meer zolang die bolletjesslikker er nog in zit !!!
Ik zou het leuk vinden als hij binnenkort een workshop komt geven! Hij weet toch veel over wijnen.......quote:Op maandag 5 februari 2007 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds Huub weg is, is er niets meer gebeurt.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Das niet waar![]()
Bart ging daarnet in de auto van die rij-instructeur zitten en toen ging dat PING PING PING. En toen hebben we allemaal uren in een deuk gelegen!
Ga er maar vanuit dat de komende dagen de kijkcijfers stijgen, en dan vanaf Donderdag omlaag gaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef THCees het volgende:
ben inderdaad benieuwd naar de kijkcijfers van de uitzending van vanavond.....
zal wel met zo'n 40% gedaald zijn.....HOOP IK
Arm Kleinzusje, ik leef met je meequote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
awww, nou success, je redt het wel! - HiDiHo for the video!
Is dat zo?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Huub heeft het later kennelijk zelf toch toegelicht bij de redactie? Daarom moest ie EXIT, als Huub niets had gezegd zat ie er nu vast nog in (als niemand anders zag dat Huub NL tijdens de lock had geschopt)
Niet ben ik bangquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Eppie_NL het volgende:
Ja en hoe komen we er achter dat Huub weer bij "achter" zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |