maar vreemd blijft , dat toen Huub gisteren achter was geweest hij ineens dus 'wist' dat hij niet had geschopt.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet heel lang daarna gingen de streams op lockdown, mss was er toen wél een rake schop gevallen en de regie was ook in paniek dus als die trap is gegeven en de camera's stonden net de verkeerde kant op heb je geen beeldmateriaal enzo (en dus geen bewijs)
Sinds Huub weg is, is er niets meer gebeurt.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPP, ben uren offline geweest, kom terug en weet niet waar ik moet beginnen met teruglezen..........................Tis niet te geloven
nou gewoon, bij het begin en dan zien we je over een paar uur terug als je bijgelezen bent...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPP, ben uren offline geweest, kom terug en weet niet waar ik moet beginnen met teruglezen..........................Tis niet te geloven
Alweer ?? Is al twee dagen haar koffers aan het inpakken. Laat ze nou maar es oprotten, die mankepoot.quote:
Dan moet Talpa dat duidelijk zeggen. "Jongens, we hebben er geen beelden van, maar Huub heeft toen en toen een schop uitgedeeld".quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet heel lang daarna gingen de streams op lockdown, mss was er toen wél een rake schop gevallen en de regie was ook in paniek dus als die trap is gegeven en de camera's stonden net de verkeerde kant op heb je geen beeldmateriaal enzo (en dus geen bewijs)
is het offline en dus gewoon niet gebeurd, klaar. Bert en Brian zulen het met me eens zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pfffffffffffff, denk zaterdag avond ???quote:
Vanaf COS 300 ofzo gaat het misquote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ernie trouwens ookquote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
is het offline en dus gewoon niet gebeurd, klaar. Bert en Brian zulen het met me eens zijn
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Teksass het volgende:
IK kijk trouwens niet meer zolang die bolletjesslikker er nog in zit !!!
Oh jee........quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pfffffffffffff, denk zaterdag avond ???
awww, nou success, je redt het wel! - HiDiHo for the video!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pfffffffffffff, denk zaterdag avond ???
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Teksass het volgende:
IK kijk trouwens niet meer zolang die bolletjesslikker er nog in zit !!!
de tvkijkers weten dit nog nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef THCees het volgende:
ben inderdaad benieuwd naar de kijkcijfers van de uitzending van vanavond.....
zal wel met zo'n 40% gedaald zijn.....HOOP IK
Huub heeft het later kennelijk zelf toch toegelicht bij de redactie? Daarom moest ie EXIT, als Huub niets had gezegd zat ie er nu vast nog in (als niemand anders zag dat Huub NL tijdens de lock had geschopt)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef agter het volgende:
[..]
Dan moet Talpa dat duidelijk zeggen. "Jongens, we hebben er geen beelden van, maar Huub heeft toen en toen een schop uitgedeeld".
Nu is het compleet onduidelijk welke schop Huub zijn exit heeft gebracht.
Op die manier kan 10 iedereen eruit gooien...ze hoeven immers geen beelden te laten zien van het incident.
Das niet waarquote:Op maandag 5 februari 2007 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds Huub weg is, is er niets meer gebeurt.![]()
Wordt Brian hier bedoeld, of Natasia?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit soort omschrijvingen zijn niet echt nodig
Heb de SV van VOL gelezen, de Talpa site en de Cossen vliegen me om de orenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef 2live het volgende:
[..]
nou gewoon, bij het begin en dan zien we je over een paar uur terug als je bijgelezen bent...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |