Lijkt me niet, je bent immers nog steeds IN DGK dus gelden de regels nog etc. Security moest er zelfs aan te pas komen hoorde ik de dag erop Amanda zeggenquote:
Nou ziek ik Natasia er wel voor aan hoor. Ondanks dat de kids ziek zijn. mamma moet even een uurtje naar boven, ga maar tv kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kijk dat is gewoon liegen....ten eerste de mensen die het zeggen 4 of 5 keer per dag te doen, liggen of heel de dag op bed of hebben verder in hun leven niks te doen....zij met 2 kinderen waarvan er eentje toch redelijk ziek is, kan ik me niet voorstellen dat ze dan nog tijd en kracht heeft om het 4 á 5 keer per dag te doen
Liegen blijft mooi sociaal glijmiddel
de GDK-redactie is wat anders dan de DGK-redactie?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten om welke schop het gaat.
Dat is toch niet te veel gevraagd aan de GDK-REDACTIE?
Zo zo, als dat je spanning geeft......quote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
He Inge, heb je al wat bedacht, iets positiefs over Brian, aangezien hij meer credit verdient volgens jou? Wij wachten nog in spanning af!
Pulu je bent echt geestigquote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef Pulu het volgende:
En waar is onze directiesecretaresse (met een belabberde spelling) mee bezig?
Nee zo slecht is ze volgens mij ook al niet hoor....ik weet veel mensen kunnen haar bloed drinken, maar volgens mij is zo slecht nu ook alweer nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ziek ik Natasia er wel voor aan hoor. Ondanks dat de kids ziek zijn. mamma moet even een uurtje naar boven, ga maar tv kijken.
2 uur later.....
Ja, maar het is er 1 van de internet redactie en 1 van de regiequote:Op maandag 5 februari 2007 15:17 schreef Pulu het volgende:
[..]
de GDK-redactie is wat anders dan de DGK-redactie?
pfffff, doe eens beter je bestquote:Op maandag 5 februari 2007 15:18 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Zo zo, als dat je spanning geeft......
Maar zoals ik al zei, ik vind hem niet het type dat aan andermans vriendin gaat zitten (wat Ilona beweerde)! Bepaal jij maar of je het positief vindt en/of het ermee eens bent. Dit is en blijft tenslotte een forum, iedereen mag schrijven wat ie wil...... dus dat.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Teksass het volgende:
Wat ik begreep was dat Huub nog een trap uitgedeeld had onderweg naar de telefoon.
tot de nieuwe bewoners er zijn vind ik het best, maar daarna moet het echt ophouden hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 15:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie er eerst bij is kopt em erin, toch? Huubisten opgelet, dus.
Ligt aan de trage TIEN-servers.......niet aan je PC....het is wel waardeloos van TIEN.....zorg dan dat je filmpjes op YOUTUBE zet of zo.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Flounder het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje waar nathanael wordt verteld dat hij kan opdonderen? Die videoplayer op de tien site werkt niet goed bij mij.
Maakt me niet uit welke redactie...ik zou graag willen weten om welke schop het gaat. Kennelijk hebben ze meer beelden dan wij.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar het is er 1 van de internet redactie en 1 van de regie
en 1 x tegen de muur, die was raak.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:22 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft 1x geschopt, was in de private, waar die pc staat
Maar die was dus mis![]()
Klopt, maar niet heel lang daarna gingen de streams op lockdown, mss was er toen wél een rake schop gevallen en de regie was ook in paniek dus als die trap is gegeven en de camera's stonden net de verkeerde kant op heb je geen beeldmateriaal enzo (en dus geen bewijs)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:22 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft 1x geschopt, was in de private, waar die pc staat
Maar die was dus mis![]()
Dat is inderdaad behoorlijk onder de maat ;-/quote:Op maandag 5 februari 2007 15:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
prima, je niveau staat geregistreerd
oe, vanaf welk moment gemist?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPP, ben uren offline geweest, kom terug en weet niet waar ik moet beginnen met teruglezen..........................Tis niet te geloven
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
prima, je niveau staat geregistreerd
maar vreemd blijft , dat toen Huub gisteren achter was geweest hij ineens dus 'wist' dat hij niet had geschopt.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet heel lang daarna gingen de streams op lockdown, mss was er toen wél een rake schop gevallen en de regie was ook in paniek dus als die trap is gegeven en de camera's stonden net de verkeerde kant op heb je geen beeldmateriaal enzo (en dus geen bewijs)
Sinds Huub weg is, is er niets meer gebeurt.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPP, ben uren offline geweest, kom terug en weet niet waar ik moet beginnen met teruglezen..........................Tis niet te geloven
nou gewoon, bij het begin en dan zien we je over een paar uur terug als je bijgelezen bent...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
Alweer ?? Is al twee dagen haar koffers aan het inpakken. Laat ze nou maar es oprotten, die mankepoot.quote:
Dan moet Talpa dat duidelijk zeggen. "Jongens, we hebben er geen beelden van, maar Huub heeft toen en toen een schop uitgedeeld".quote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet heel lang daarna gingen de streams op lockdown, mss was er toen wél een rake schop gevallen en de regie was ook in paniek dus als die trap is gegeven en de camera's stonden net de verkeerde kant op heb je geen beeldmateriaal enzo (en dus geen bewijs)
is het offline en dus gewoon niet gebeurd, klaar. Bert en Brian zulen het met me eens zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pfffffffffffff, denk zaterdag avond ???quote:
Vanaf COS 300 ofzo gaat het misquote:Op maandag 5 februari 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ernie trouwens ookquote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
is het offline en dus gewoon niet gebeurd, klaar. Bert en Brian zulen het met me eens zijn
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Teksass het volgende:
IK kijk trouwens niet meer zolang die bolletjesslikker er nog in zit !!!
Oh jee........quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pfffffffffffff, denk zaterdag avond ???
awww, nou success, je redt het wel! - HiDiHo for the video!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pfffffffffffff, denk zaterdag avond ???
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Teksass het volgende:
de tvkijkers weten dit nog nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef THCees het volgende:
ben inderdaad benieuwd naar de kijkcijfers van de uitzending van vanavond.....
zal wel met zo'n 40% gedaald zijn.....HOOP IK
Huub heeft het later kennelijk zelf toch toegelicht bij de redactie? Daarom moest ie EXIT, als Huub niets had gezegd zat ie er nu vast nog in (als niemand anders zag dat Huub NL tijdens de lock had geschopt)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef agter het volgende:
[..]
Dan moet Talpa dat duidelijk zeggen. "Jongens, we hebben er geen beelden van, maar Huub heeft toen en toen een schop uitgedeeld".
Nu is het compleet onduidelijk welke schop Huub zijn exit heeft gebracht.
Op die manier kan 10 iedereen eruit gooien...ze hoeven immers geen beelden te laten zien van het incident.
Das niet waarquote:Op maandag 5 februari 2007 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds Huub weg is, is er niets meer gebeurt.![]()
Wordt Brian hier bedoeld, of Natasia?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit soort omschrijvingen zijn niet echt nodig
Heb de SV van VOL gelezen, de Talpa site en de Cossen vliegen me om de orenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef 2live het volgende:
[..]
nou gewoon, bij het begin en dan zien we je over een paar uur terug als je bijgelezen bent...![]()
geen idee.. boeit me ook nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wordt Brian hier bedoeld, of Natasia?
Kom op...als je hem een lul/klootzak vindt of allebei zelfs...maar bolletjesslikker is nergens voor nodig...je weet wel beter!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Teksass het volgende:
Ik zou het leuk vinden als hij binnenkort een workshop komt geven! Hij weet toch veel over wijnen.......quote:Op maandag 5 februari 2007 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds Huub weg is, is er niets meer gebeurt.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Das niet waar![]()
Bart ging daarnet in de auto van die rij-instructeur zitten en toen ging dat PING PING PING. En toen hebben we allemaal uren in een deuk gelegen!
Ga er maar vanuit dat de komende dagen de kijkcijfers stijgen, en dan vanaf Donderdag omlaag gaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef THCees het volgende:
ben inderdaad benieuwd naar de kijkcijfers van de uitzending van vanavond.....
zal wel met zo'n 40% gedaald zijn.....HOOP IK
Arm Kleinzusje, ik leef met je meequote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
awww, nou success, je redt het wel! - HiDiHo for the video!
Is dat zo?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Huub heeft het later kennelijk zelf toch toegelicht bij de redactie? Daarom moest ie EXIT, als Huub niets had gezegd zat ie er nu vast nog in (als niemand anders zag dat Huub NL tijdens de lock had geschopt)
Niet ben ik bangquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Eppie_NL het volgende:
Ja en hoe komen we er achter dat Huub weer bij "achter" zit?
Denk je niet dat er tv-kijkers zijn die OOK internetten (streamen)quote:
Dank je liefquote:Op maandag 5 februari 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arm Kleinzusje, ik leef met je mee![]()
geen antwoord van de redactie,[ niet op de cos, wel in het andere topic] en de discussies waren hier eindeloos, en zelfs niet bij te houden al was je wel online.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb de SV van VOL gelezen, de Talpa site en de Cossen vliegen me om de oren![]()
![]()
![]()
![]()
Ben vooral benieuwd naar de antwoorden van de redactie en wat er bij jullie is gebeurd qua discussie. Wat een ellende , menomenomen
Denk ik ook.. Ze zijn er druk mee...Wie zou komen...?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik schat zo in, Ilona eruit, drie nieuwe erin.....![]()
Dan neem ik gewoon nu de info aan dat Huub en NL weg zijn, start weer van af hier en lees bij als ze slapenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef 2live het volgende:
[..]
geen antwoord van de redactie, en de discussies waren hier eindeloos, en zelfs niet bij te houden al was je wel online.
Tuurlijk draait alles door maar omdat het 's nachts plaatsvond is de regie minder bemand en vanwege (begrijpelijk) paniek denk ik niet dat ze actief alle monitors in de gaten hielden, buiten dat kan het goed zijn dat het schopje in een fractie van een seconde plaatsvond en geen enkele camera dat precies op beeld hadquote:Op maandag 5 februari 2007 15:31 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik weet niet of Huub tijdens de lock geschopt heeft. Daar zijn geen bewijzen voor. Alleen speculaties.
Bovendien denk ik dat zo'n lock alleen op de internet streams zit. Het huis zal tijdens zo'n lock gewoon door gefilmd worden. Er staan daar immers meer camera's dan die 4 streams die wij zien. Alle camera's lopen gewoon door, alleen zien wij dat niet.
Ik wil weten wanneer die schop uitgedeeld is door Huub.
Tot nu toe weten we niet eens over welke schop het gaat.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef 2live het volgende:
[..]
geen antwoord van de redactie,[ niet op de cos, wel in het andere topic] en de discussies waren hier eindeloos, en zelfs niet bij te houden al was je wel online.
dat komt niet door verveling of eenzaamheid, maar door die stemmetjes in haar hoofdquote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef Pulu het volgende:
Kijk hier zie je wat verveling en eenzaamheid voor een mens doen...je gaat tegen jezelf praten zoals Natasia
er staat wel een reactie in het andere topic[ vr aan de red.]quote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan neem ik gewoon nu de info aan dat Huub en NL weg zijn, start weer van af hier en lees bij als ze slapen
Thx xxxxx
Het lijkt Hilde welquote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef Pulu het volgende:
Kijk hier zie je wat verveling en eenzaamheid voor een mens doen...je gaat tegen jezelf praten zoals Natasia
of de bolletjes in haar kontquote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat komt niet door verveling of eenzaamheid, maar door die stemmetjes in haar hoofd
thxxxxxxxquote:Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef 2live het volgende:
[..]
er staat wel een reactie in het andere topic[ vr aan de red.]
nokken met die "humor" ajbquote:
hmmmmm.... je favoriet is bart...... (te geforceerde acties en humor richting de camera's) is echt een opmerking van iemand die hem dan van dichtbij moet hebben meegemaakt ...... en toch kun je soms om huub lachen ....hmmmmmquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als hij binnenkort een workshop komt geven! Hij weet toch veel over wijnen.......
Als bewoner mag hij er niet meer in, maar als personeel toch wel?
Als bewoner vond ik hem irritant (te geforceerde acties en humor richting de camera's), maar zo af en toe een uurtje kan erg leuk zijn!!
HiDiHoVideosquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb de SV van VOL gelezen, de Talpa site en de Cossen vliegen me om de oren![]()
![]()
![]()
![]()
Ben vooral benieuwd naar de antwoorden van de redactie en wat er bij jullie is gebeurd qua discussie. Wat een ellende , menomenomen
Tuurlijk. Het senario wat je hier schetst is heel goed mogelijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk draait alles door maar omdat het 's nachts plaatsvond is de regie minder bemand en vanwege (begrijpelijk) paniek denk ik niet dat ze actief alle monitors in de gaten hielden, buiten dat kan het goed zijn dat het schopje in een fractie van een seconde plaatsvond en geen enkele camera dat precies op beeld had
Wat ben je toch een lief persoonquote:
laatste waarschuwing...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
zo fijn dat je die grenzen aangeeft, is het bolletje al gebarsten?
zucht...Ilona en make-up.....die ziet er over 15 jaar net zo uit als die oude moeder van "de Veerkampjes"......ik snap bij god niet dat je zo'n oude kop kan hebben op je 45e....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef T-lex het volgende:
Ilona die d'r t-ringzooi bij mekaar zitten zoeken...best mooie TV. Maar is een beetje mosterd na de maaltijd, na het pakken van Huub gisteren.Ben benieuwd of Ilona nog iets in het huis laat staan, want na een dag pakken zullen die koffers wel aardig vol zitten met creme en de nodige make-up en spulletjes.
![]()
Krijg er vandaag wel een beetje een slappe van dat we bijna non stop maar 2 streams krijgen voorgeschoteld waar we daadwerkelijk "iets" zien. Zit de regie te pitten ofzo, met overschakkelen zijn ze ook lekker sloom. Als iemand het beeld uit loopt duurd het ff voor de camera over springt.![]()
quote:
Snap ik ook, maar wat ik al eerder postte was de redactie mss te bang dat de boel echt zou escaleren als Huub mocht blijven (want later vertelde die het ook aan Brian dat hij "echt" geschopt zou hebben) en Brian was al in alle staten zegmaar, die moet je niet te kwaad maken dus koos de red. maybe eieren voor zn geld en moest Huub vertrekken (ik zet maar wat neer, mss zit ik er ook volkomen naast hoor)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef agter het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het senario wat je hier schetst is heel goed mogelijk.
Maar tot nu toe is door Talpa niet bevestigd dan het buiten beeld gebeurt is. Sterker, Talpa geeft helemaal geen openheid wanneer het gebeurt zou zijn.
Wij weten helemaal niets, behalve dat Huub kennelijk geschopt zou hebben. Hij geeft het zelf toe. Maar mij is niet duidelijk of Huub en de redactie het over hetzelfde incident hebben.
Voorlopig komt het op mij als streamer over dat Huub zonder bewijs uit de kooi gezet is.
lees ff terug andersquote:
Ik heb haar hartgrondig gehaat tijdens BB6, maar als zij het voor elkaar krijgt om Natasia het huis uit te sarren dan kus ik haar voeten.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
Hilde in het huis, is dat wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |