geen idee.. boeit me ook nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wordt Brian hier bedoeld, of Natasia?
Kom op...als je hem een lul/klootzak vindt of allebei zelfs...maar bolletjesslikker is nergens voor nodig...je weet wel beter!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Teksass het volgende:
IK kijk trouwens niet meer zolang die bolletjesslikker er nog in zit !!!
Ik zou het leuk vinden als hij binnenkort een workshop komt geven! Hij weet toch veel over wijnen.......quote:Op maandag 5 februari 2007 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds Huub weg is, is er niets meer gebeurt.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Das niet waar![]()
Bart ging daarnet in de auto van die rij-instructeur zitten en toen ging dat PING PING PING. En toen hebben we allemaal uren in een deuk gelegen!
Ga er maar vanuit dat de komende dagen de kijkcijfers stijgen, en dan vanaf Donderdag omlaag gaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef THCees het volgende:
ben inderdaad benieuwd naar de kijkcijfers van de uitzending van vanavond.....
zal wel met zo'n 40% gedaald zijn.....HOOP IK
Arm Kleinzusje, ik leef met je meequote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
awww, nou success, je redt het wel! - HiDiHo for the video!
Is dat zo?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Huub heeft het later kennelijk zelf toch toegelicht bij de redactie? Daarom moest ie EXIT, als Huub niets had gezegd zat ie er nu vast nog in (als niemand anders zag dat Huub NL tijdens de lock had geschopt)
Niet ben ik bangquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Eppie_NL het volgende:
Ja en hoe komen we er achter dat Huub weer bij "achter" zit?
Denk je niet dat er tv-kijkers zijn die OOK internetten (streamen)quote:
Dank je liefquote:Op maandag 5 februari 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arm Kleinzusje, ik leef met je mee![]()
geen antwoord van de redactie,[ niet op de cos, wel in het andere topic] en de discussies waren hier eindeloos, en zelfs niet bij te houden al was je wel online.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb de SV van VOL gelezen, de Talpa site en de Cossen vliegen me om de oren![]()
![]()
![]()
![]()
Ben vooral benieuwd naar de antwoorden van de redactie en wat er bij jullie is gebeurd qua discussie. Wat een ellende , menomenomen
Denk ik ook.. Ze zijn er druk mee...Wie zou komen...?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik schat zo in, Ilona eruit, drie nieuwe erin.....![]()
Dan neem ik gewoon nu de info aan dat Huub en NL weg zijn, start weer van af hier en lees bij als ze slapenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef 2live het volgende:
[..]
geen antwoord van de redactie, en de discussies waren hier eindeloos, en zelfs niet bij te houden al was je wel online.
Tuurlijk draait alles door maar omdat het 's nachts plaatsvond is de regie minder bemand en vanwege (begrijpelijk) paniek denk ik niet dat ze actief alle monitors in de gaten hielden, buiten dat kan het goed zijn dat het schopje in een fractie van een seconde plaatsvond en geen enkele camera dat precies op beeld hadquote:Op maandag 5 februari 2007 15:31 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik weet niet of Huub tijdens de lock geschopt heeft. Daar zijn geen bewijzen voor. Alleen speculaties.
Bovendien denk ik dat zo'n lock alleen op de internet streams zit. Het huis zal tijdens zo'n lock gewoon door gefilmd worden. Er staan daar immers meer camera's dan die 4 streams die wij zien. Alle camera's lopen gewoon door, alleen zien wij dat niet.
Ik wil weten wanneer die schop uitgedeeld is door Huub.
Tot nu toe weten we niet eens over welke schop het gaat.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef 2live het volgende:
[..]
geen antwoord van de redactie,[ niet op de cos, wel in het andere topic] en de discussies waren hier eindeloos, en zelfs niet bij te houden al was je wel online.
dat komt niet door verveling of eenzaamheid, maar door die stemmetjes in haar hoofdquote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef Pulu het volgende:
Kijk hier zie je wat verveling en eenzaamheid voor een mens doen...je gaat tegen jezelf praten zoals Natasia
er staat wel een reactie in het andere topic[ vr aan de red.]quote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan neem ik gewoon nu de info aan dat Huub en NL weg zijn, start weer van af hier en lees bij als ze slapen
Thx xxxxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |