Lijkt me niet, je bent immers nog steeds IN DGK dus gelden de regels nog etc. Security moest er zelfs aan te pas komen hoorde ik de dag erop Amanda zeggenquote:
Nou ziek ik Natasia er wel voor aan hoor. Ondanks dat de kids ziek zijn. mamma moet even een uurtje naar boven, ga maar tv kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kijk dat is gewoon liegen....ten eerste de mensen die het zeggen 4 of 5 keer per dag te doen, liggen of heel de dag op bed of hebben verder in hun leven niks te doen....zij met 2 kinderen waarvan er eentje toch redelijk ziek is, kan ik me niet voorstellen dat ze dan nog tijd en kracht heeft om het 4 á 5 keer per dag te doen
Liegen blijft mooi sociaal glijmiddel
de GDK-redactie is wat anders dan de DGK-redactie?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten om welke schop het gaat.
Dat is toch niet te veel gevraagd aan de GDK-REDACTIE?
Zo zo, als dat je spanning geeft......quote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
He Inge, heb je al wat bedacht, iets positiefs over Brian, aangezien hij meer credit verdient volgens jou? Wij wachten nog in spanning af!
Pulu je bent echt geestigquote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef Pulu het volgende:
En waar is onze directiesecretaresse (met een belabberde spelling) mee bezig?
Nee zo slecht is ze volgens mij ook al niet hoor....ik weet veel mensen kunnen haar bloed drinken, maar volgens mij is zo slecht nu ook alweer nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ziek ik Natasia er wel voor aan hoor. Ondanks dat de kids ziek zijn. mamma moet even een uurtje naar boven, ga maar tv kijken.
2 uur later.....
Ja, maar het is er 1 van de internet redactie en 1 van de regiequote:Op maandag 5 februari 2007 15:17 schreef Pulu het volgende:
[..]
de GDK-redactie is wat anders dan de DGK-redactie?
pfffff, doe eens beter je bestquote:Op maandag 5 februari 2007 15:18 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Zo zo, als dat je spanning geeft......
Maar zoals ik al zei, ik vind hem niet het type dat aan andermans vriendin gaat zitten (wat Ilona beweerde)! Bepaal jij maar of je het positief vindt en/of het ermee eens bent. Dit is en blijft tenslotte een forum, iedereen mag schrijven wat ie wil...... dus dat.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Teksass het volgende:
Wat ik begreep was dat Huub nog een trap uitgedeeld had onderweg naar de telefoon.
tot de nieuwe bewoners er zijn vind ik het best, maar daarna moet het echt ophouden hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 15:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie er eerst bij is kopt em erin, toch? Huubisten opgelet, dus.
Ligt aan de trage TIEN-servers.......niet aan je PC....het is wel waardeloos van TIEN.....zorg dan dat je filmpjes op YOUTUBE zet of zo.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Flounder het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje waar nathanael wordt verteld dat hij kan opdonderen? Die videoplayer op de tien site werkt niet goed bij mij.
Maakt me niet uit welke redactie...ik zou graag willen weten om welke schop het gaat. Kennelijk hebben ze meer beelden dan wij.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar het is er 1 van de internet redactie en 1 van de regie
en 1 x tegen de muur, die was raak.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:22 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft 1x geschopt, was in de private, waar die pc staat
Maar die was dus mis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |