IK! Ik moet al zoveel slikken!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:11 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er hier een aai over zijn bolletje nodig ?![]()
Best een belangrijke vraag: kun je ook een moord mee plegenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:12 schreef Brici het volgende:
Natasia: Nu ben ik MIJN knoflookpers weer kwijt
Alles draaait om haar
Nou nee hoor, ik respecteer je mening.....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:10 schreef Elounda het volgende:
Wordt tijd dat er weer wat gebeurt op de streams, iedereen gaat hier met elkaar in discussie..
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik slik pas vaak na een aai over mn bol![]()
als je er zo uit ziet als Amoebe, heb je daar idd een dagtaak aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef tipsch het volgende:
leuk die Armando, een hele dag bezig zijn met je uiterlijk en verzorging. tjonge jonge jonge.
Dat denk ik wel, ben benieuwd wat onze snol aan heeft, wrs gaat ze in bikiniquote:Op maandag 5 februari 2007 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OT: Ik neem aan dat net als gisteren iedereen weer rond 20:30 op de bank moet voor het vertrek van Ilona
dat wordtquote:Op maandag 5 februari 2007 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
En Amanda zoekt Brian weer even op in de gameroom
Alleen deze(347MB), daarna heb ik ook wel, maar is niet echt intresant. Iedereen was er stil van en ging al vrij snel naar bed.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Super bedankt !!!
Zag dat je de zelfde situatie op verschillende streams hebt opgenomen ( als ik het snap)
Volgens mij trapte NL, maar ben wat laat met mn conclusie.
Heb je ook een filmpje met de exit van Huub en hoe dat is gelopen ??
Ja, vanavond ws. wat ik net postte, vanaf 20:30quote:Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef itsme het volgende:
wanneer gaat Ilona nu weg? pas na dat de 24 uur afgelopen zijn?
Ik maak die opmerkingen zelf ook niet, maar het gaat me om het principe: het dient niet te worden verboden. En verder verkloot je als mod op die manier een goed lopend topic. Daar heeft Teamlead volop ervaring mee. En vooral dat laatste zou ik jammer vinden!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:11 schreef Pulu het volgende:
[..]
Dreigen met censuur en een eventuele ban ben ik ook niet voor....maar constant die zogenaamde grappige bolletjesopmerkingen zijn flauw....
ik ben benieuwd als iemand ervoor kiest bepaalde bewoners zou betitelen als kaaskoppen of aardappelvreters of iets anders of er dan snel reacties zouden volgen: "als je het niet bevalt, ga je toch lekker terug"....want daar hebben sommige mensen een patent op
nep tietuhquote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef Pulu het volgende:
jaja blote tietuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |