Ja kut he, streams waren beroerd op dat momentquote:Op maandag 5 februari 2007 16:02 schreef Pulu het volgende:
Hididdodo...ff een vraagje over je filmpje van huub zijn vertrek....ik speel dat 347 mb filmpje af via mediaplayer...maar om de 5 seconden happert die!!
Ik huil waar ik zelf wil, lummel! Heb je niks beters te doen dan een leuk topic te verzieken met je mallotige ingrepen? Met Gert hebben we nooit last van dit soort moraalridderschap! En zelfs met Day niet...quote:
Er gebeurd verder ook niets op dit momentquote:Op maandag 5 februari 2007 16:06 schreef Brici het volgende:
nu zijn stream 1 en 2 niets :<
ow.. je begrijpt het niet.... kzal het nog een keer uitleggen, speciaal voor jou:quote:Op maandag 5 februari 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik huil waar ik zelf wil, lummel! Heb je niks beters te doen dan een leuk topic te verzieken met je mallotige ingrepen? Met Gert hebben we nooit last van dit soort moraalridderschap! En zelfs met Day niet...
Super bedankt !!!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja kut he, streams waren beroerd op dat moment
Maar volgens mij valt het nog redelijk mee, anderen hadden helemaal geen streams.
Kijk, dat bedoel ik nou!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow.. je begrijpt het niet.... kzal het nog een keer uitleggen, speciaal voor jou:
je jankt in feedback en gaat hier ontopic of je posts worden geedit/verwijderd.
En dat gekat op Day mag je dan ook meteen achterwegen laten
Zo.. zonder moeilijke woordjes, zodat iedereenzelfs jij het snapt
Van lieve mensen vreet TIEN geen brood, en maakt ook meteen zo saai.......als je op je 45e nog probeert de hele wereld met Peace & Love te benaderen, ben je in mijn ogen naief en hoor je zeker niet in DGK thuis.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind Ilona lief..
En ik vind haar 1000 keer leuker dan Amoebe en Neurotica en Brianless en BoerBart.....
En ik vind het jammer dat ze gaat.![]()
Is mijn mening, die hoef je niet te delen...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Van lieve mensen vreet TIEN geen brood, en maakt ook meteen zo saai.......als je op je 45e nog probeert de hele wereld met Peace & Love te benaderen, ben je in mijn ogen naief en hoor je zeker niet in DGK thuis.....![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 februari 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik huil waar ik zelf wil, lummel! Heb je niks beters te doen dan een leuk topic te verzieken met je mallotige ingrepen? Met Gert hebben we nooit last van dit soort moraalridderschap! En zelfs met Day niet...
PAS OP!!! Dat je je niet verslikt!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga nog maar eens een bolletje ( kaas) (in) slikken![]()
Dreigen met censuur en een eventuele ban ben ik ook niet voor....maar constant die zogenaamde grappige bolletjesopmerkingen zijn flauw....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Laatste mee eens. Het is geen naïviteit maar idealisme.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Van lieve mensen vreet TIEN geen brood, en maakt ook meteen zo saai.......als je op je 45e nog probeert de hele wereld met Peace & Love te benaderen, ben je in mijn ogen naief en hoor je zeker niet in DGK thuis.....![]()
oeoeoe pullup.....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:11 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er hier een aai over zijn bolletje nodig ?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:11 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er hier een aai over zijn bolletje nodig ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |