quote:Op maandag 5 februari 2007 15:59 schreef BONG4002 het volgende:
Hej de cam van S3+4 is iets gedraaid nu
YWquote:
Kijk gewoon niet via de officiële site. Op de deze forum kan je ander streamspagina's vinden. Bv: onder HiDiHo zijn posts vind je een linkquote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef fladdie het volgende:
Hallo luitjes heb een vraag aan jullie,telkens heb ik steeds reclame als ik van stream 1 naar stream 2 of naar stream 3 of 4
Gisteren was ik bij onze vrienden aan het kijken en die hebben helemaal geen reclame.
reclame over die nieuwe radio zender,van speijk de nieuwe serrie van tv tien,libelle etc
Hoe kan dat
quote:
ilona is een goed mens, lief inderdaad, ze werd net lekker fel de laatste dagen maar doorquote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind Ilona lief..
En ik vind haar 1000 keer leuker dan Amoebe en Neurotica en Brianless en BoerBart.....
En ik vind het jammer dat ze gaat.![]()
Iedereen toch!! Volgens mij worden ze daar ook op geselecteerd.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat roddelvirus waar Amoebe zwaaaar mee geinfecteerd is.
Ja kut he, streams waren beroerd op dat momentquote:Op maandag 5 februari 2007 16:02 schreef Pulu het volgende:
Hididdodo...ff een vraagje over je filmpje van huub zijn vertrek....ik speel dat 347 mb filmpje af via mediaplayer...maar om de 5 seconden happert die!!
Ik huil waar ik zelf wil, lummel! Heb je niks beters te doen dan een leuk topic te verzieken met je mallotige ingrepen? Met Gert hebben we nooit last van dit soort moraalridderschap! En zelfs met Day niet...quote:
Er gebeurd verder ook niets op dit momentquote:Op maandag 5 februari 2007 16:06 schreef Brici het volgende:
nu zijn stream 1 en 2 niets :<
ow.. je begrijpt het niet.... kzal het nog een keer uitleggen, speciaal voor jou:quote:Op maandag 5 februari 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik huil waar ik zelf wil, lummel! Heb je niks beters te doen dan een leuk topic te verzieken met je mallotige ingrepen? Met Gert hebben we nooit last van dit soort moraalridderschap! En zelfs met Day niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |